ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

25 Μαρτιου-η απροσμενα καβλιαρα χηρα


 Αποφασισαμε φετος να παμε στο εξοχικο στο Ξυλοκαστρο για την παρελαση. Ο αδερφος μου με την γυναικα του και τα παιδια,η μανα μου η πεθερα του.

Παρασκευη βραδυ εφυγαν εκεινη,Σαββατο μεσημερι αργα εφτασα Ξυλοκαστρο.
Εχουμε αρκετα μεγαλο εξοχικο με 5 δωματια.Μαζι με την πεθερα μου ειχε ερθει και μια φιλη της γειτονισα που εχουν πολυ στενες σχεσεις.
Βγηκαμε το βραδακι ολοι μαζι για ενα καφε και γλυκο και γυρισαν σπιτι σχετικα νωρις κατα τις 11 ενω εμεινα εγω για ενα ποτο με κατι φιλους.
Το πρωι της Κυριακης ξυπνησαν νωρις να πανε εκκλησια και μετα θα πηγαιναν στην παρελαση, ειχα γυρισει αργα και κοιμομουν εγω,θα τους εβρισκα το μεσημερι μετα τη παρελαση.Κατα τις 11 ξυπνησα και κατεβηκα στη κουζινα να φτιαξω ενα καφε και να κανω ενα μπανιο,οι αλλοι ειχαν φυγει και ημουν μονος σπιτι.
Ηπια δυο γουλιες και μπηκα για μπανιο.
Σε λιγο βγηκα απο το μπανιο γυμνος και πηγα πανω να παρω στο δωματιο να ντυθω.
Προς μεγαλη εκπληξη βλεπω ξαφνικα μπροστα μου την χηρα γειτονισα της πεθερας του αδερφου μου.
Τα εχασα-εβαλα τα χερια μπροστα στο καβλι μου-τι κανετε εδω?συγγνωμη νομιζα ημουν μονος της ειπα.Εκεινη εκπληκτη κοιτουσε το πουτσο μου που καβλωνε...
Με συγχωρεις βρε Πανο,τελειωσε η εκκλησια ηπιαμε ενα καφε πριν παμε να δουνε τα μικρα την παρελαση αλλα με λερωσε η ανηψια σου με το γλυκο και ηρθα να αλλαξω μια φουστα.
Μπηκα μεσα ακουσα οτι ησουν στο μπανιο και δε σου μιλησα,δε περιμενα να βγεις γυμνος.
Ντρεπομαι, δε φταιτε εσεις κυρια Μινα,εγω φταιω επρεπε να φορουσα κατι.
Ειχα καβλωσει ηταν φανερο και με κοιταγε και χαμηλα η Μινα.
Ειχε κοκκινισει,εχω 5 χρονια να δω γυμνο ανδρα μου λεει,απο τοτε που πεθανε ο ανδρας μου και αισθανομαι καπως παραξενα.
Ερεθιστηκα πιο πολυ στο ακουσμα.
Αληθεια κυρια Μινα;της ειπα.Ειστε ομορφη γυναικα και ζωντανη ακομα,σταματα βρε τι ειναι αυτα που λες? ειμαι 61 και εσυ γιος μου.
Ημουν γυμνος καβλωμενος κανα 5λεπτο μπροστα της και μιλουσαμε τοσο χαλαρα πλεον.
Κυρια Μινα συγγνωμη αλλα...οπως βλεπετε με εχετε καβλωσει...ημουν πολυ καβλωμενος και εσταζε το καβλι.
Το βλεπω ολο αυτο κρυφοκοιταω,5 χρονια εχω να δω πουτσο βρε Πανο και τυχαια τωρα εδω να σε βλεπω γυμνο.
Σας αρεσει;
Ναι εχεις ωραιο πουτσο βρε μου ειπε.
Εχω πανω απο 20 μερες να χυσω,νηστευω και εχει...μαζεψει πολυ καβλα της ειπα.
Αχ ποσο καβλωμενο ειναι και τον χαιδεψε.
Ειναι ετοιμο να χυσει βρε, το ξερω κρατιεμαι με δυακολια.
Δεν κανει μου λεει να τα κρατας και μου τον χαιδευε και επιασε και τα αρχιδακια,φουσκωμενα γεματα ψωλοχυμα.
Κυρια Μινα θα χυσω της λεω,ετοιμα ειναι.
Χυσε θελω να δω πως ειναι τα καυτα σου χυσια.
Τοσα χρονια εχω να τα δω
Θελω στα βυζια σου να τα δωσω της ειπα-η κυρια Μινα ηταν 1.70 περιπου στα 80 κιλα με βυζαρες και καμπυλες,οχι χοντρη αλλα ζουμερη γυναικα-θα ηταν σιγουρα πολυ καβλιαρα στα νιατα της.Ακομα και τωρα ανετα καβλωνε τους ανδρες ειδικα οταν ντυνοταν και περιποιοταν τον εαυτο της.
Βγαζει τη μπλουζα και οι βυζαρες της με το ασπρο αουτιεν ηταν μπροστα μου.
Θα στα δωσω ολα καβλιαρα της ειπα και αρχισα να παιζω το πουτσο μου ο οποιος σε λιγα δευτερα εβγαλε το καυτο ψωλοχυμα πανω στις βυζαρες.
Με πλημμυρισες καβλιαρη καινε καυτα αχ καβλα ειναι
Πεταχτηκαν παντου στις βυζαρες στη κοιλια της μςχρι το λαιμο εφτασαν
Την εχυνα για κανα 2 λεπτο οταν σταματησα, μου τον πηρε στο στομα να τον φιλησει τον εγλυψε και πασαληφτηκε με τα καυτα χυσια της στις βυζαρες
Αχ ηταν τελεια....ποσο μου εχουν λειψει τοσα χρονια ειπε.Χυνεις πολυ βρε καβλιαρη μου ειπε
Παω να κανω ενα ντους να ντυθω γιατι σε λιγο θα τελειωσει η παρελαση.
Ναι πηγαιντε να παω και εγω να ντυθω να φυγουμε.
Σε 10 λεπτα ειχαμε φυγει και ειμασταν στη πλατεια οπου μολις τελειωνε η παρελαση.
Μενει μεταξυ μας αυτο Πανουλη μου ειπε,εννοειτε κυρια Μινα της ειπα.
Θα θελα παντως στην Αθηνα μετα το Πασχα να.....περιποιηθω μια φορα τη μουναρα σας.
Με καβλωνετε αρκετα,οι ωριμες γυναικες με ερεθιζουν και θα θελα να παιξουμε εχεμυθα ενα βραδυ.
Θα το δουμε Πανουλη,μου ξυπνησες τις καβλες και η μουναρα μου θελει λιγη περιποιηση και μου εκλεισε το ματι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...