ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Το Μαράκι..

Σήμερα έφερα στη θύμηση μου μια ιστορία που συνέβη πριν από χρόνια αρχές καλοκαιριού. Πρωταγωνίστρια της ιστορίας μας είναι η Μαρία. Λίγα λόγια για τη Μαρία και την γνωριμία μας.
Τότε ήταν στα 21 της, ύψος γύρω στο 1.65, με πολύ γλυκό προσωπάκι και μακριά μαύρα μαλλιά, καθώς και κάστανα ματιά. Είχε ένα υπέροχο σωματάκι, με στήθος μικρό και στητό, το οποίο είχε μια πολύ καυλιάρικη ρώγα και έναν πισινό... όλα τα λεφτά, από εκείνους τους νότιο αμερικανικούς οι οποίοι είναι απίστευτα πεταχτοί. Κωλάρα με όλη τη σημασία της λέξεως, από αυτούς που θέλεις να τους βλέπεις στημένους στα τέσσερα και να τους σφαλιαρίζεις και όχι μόνο. Λίγα λόγια και για μένα για όσους θέλουν να έχουν μια εικόνα. Ύψος γύρω στα 2 μέτρα, μελαχρινός, με αθλητικό σώμα. Με την Μαρία γνωριστήκαμε μέσω Διαδικτύου και αρχίσαμε να μιλάμε για πολλά και διάφορα. Εκείνη την περίοδο ήταν φοιτήτρια και εγώ δούλευα σε μια εταιρεία. Δεν αργήσαμε να γνωριστούμε κι από κοντά και φυσικά να κάνουμε υπέροχο σεξ στο αυτοκίνητο κυρίως, αλλά και στα σπίτια μας όποτε αυτά ήταν ελεύθερα.
Το σεξ με το Μαράκι ήταν υπέροχο. Η κοπέλα γούσταρε να κάνει σεξ. Η πίπα της ήταν πολύ καλή, αλλά το καλύτερο ήταν ότι με άφηνε να γλείφω το μουνάκι της για ώρα μέχρι να την κάνω να χύνει στο στόμα μου. Το λατρεύω αυτό. Φυσικά και το να την παίρνεις στα τέσσερα ήταν το κλου στο σεξ. Με τέτοια κολάρα ήταν δικαιολογημένο. Μετά από κάνα δίμηνο γνωριμίας και έχοντας μια καθαρά σεξουαλική σχέση με τη Μαρία, της είπα να διακόψουμε μιας και είχα γνωρίσει μια άλλη κοπέλα που μου άρεσε πολύ, την Αγγελική, και θα έκανα σχέση μαζί της. Σε μια άλλη ιστορία θα αναφερθώ και στην Αγγελική. Η Μαρία φυσικά και έδειξε κατανόηση, αλλά μου ζήτησε να μην ξεκόψουμε τελείως και όποτε θέλω να μιλάμε. Το γεγονός αυτό μου έδωσε την ευκαιρία για κάποιους μήνες να το έχω δίπορτο και φυσικά ακολούθησαν εξαντλητικά βράδια που έπρεπε να ικανοποιήσω και τις 2 παρτενέρ μου. Μάλιστα όταν η Μαρία γνώριζε ότι θα πήγαινα πρώτα από την Αγγελική και μετά θα πήγαινα να την δω, την ερέθιζε η σκέψη ότι πριν από λίγες ώρες έκανα σεξ με κάποια άλλη και αυτό την έκανε να είναι πιο απαιτητική από εμένα στο σεξ, με αποτέλεσμα να αγκομαχάμε μέσα στο αυτοκίνητό μου ή και έξω από αυτό.
Καλοκαιράκι λοιπόν πριν από χρόνια και θα πήγαινα με τον κολλητό μου στα μπουζούκια καθώς και μεγάλη παρέα. Η Αγγελική έλειπε από την Αθήνα οπότε εγώ στέλνω μήνυμα στην Μαρία λέγοντας της που θα είμαι το βράδυ. Εκείνη απάντησε ότι είχε κανονίσει με παρέα για αλλού αλλά θα προσπαθούσε να περάσει και αυτή από εκεί με την παρέα της. Η νύχτα κύλαγε παρά πολύ όμορφα, μπουζούκια, ποτάκια, πολλές γυναίκες όμορφες τριγύρω για να φλερτάρεις, όλα υπέροχα. Οι περισσότεροι/ες έχετε βρεθεί σε μπουζούκια και ξέρετε πως είναι. Κάποια στιγμή μου στέλνει μήνυμα η Μαρία λέγοντας μου ότι θα έρθει με την παρέα της στο μαγαζί αλλά δεν θα μπορέσει να περάσει από το τραπέζι μας μιας και είναι ένα αγοράκι που τη γουστάρει και τον γουστάρει και αυτή. Ξενέρωσα αρχικά με αυτό που θα έκανε, αλλά στο τέλος κατάλαβα το πονηρό σχέδιο της.
Μετά από μια ώρα περίπου εμφανίζεται στο μαγαζί και τη βλέπω από μακριά. Φορούσε μια υπέροχη κοντή φούστα που τόνιζε επιδεικτικά την κολάρα της και ένα εφαρμοστό μπλουζάκι από πάνω. Την παρατηρούσα στο χώρο και αμέσως ερεθίστηκα. Πλησίαζε προς το τραπέζι μου χωρίς να με έχει δει, όλο και πλησίαζε, μέχρι που γύρισε το κεφάλι προς το μέρος μου και με είδε να την κοιτάζω. Χαμογέλασα διακριτικά και εκείνη έκανε το ίδιο. Προσπέρασε με την παρέα της το τραπέζι μας και πήγε σε κοντινό τραπέζι με την παρέα της. Έκατσε σε σημείο που μπορούσε να με βλέπει. Η συνέχεια είναι γνωστή. Με κάρφωνε και την κάρφωνα όλο το βράδυ. Το πουτανάκι μου με είχε ανάψει για τα καλά και δεν είχα μάτια για άλλη. Μέσω μηνυμάτων δίνουμε ραντεβού για το σπίτι της μετά τα μπουζούκια. Ήταν γύρω στις 5 το πρωί όταν χτυπάω το κουδούνι του σπιτιού της, ανεβαίνω πάνω, είμαι απίστευτα ερεθισμένος, έχω πιει τόσο ώστε να είμαι με πολύ καλή διάθεση και σίγουρα όχι μεθυσμένος.
Φοράω ένα τζην και ένα μπλουζάκι κοντομάνικο, για να έχετε μια εικόνα. Μου ανοίγει την πόρτα με χαμόγελο και φορώντας τα ρούχα που φόραγε στα μπουζούκια.
- Χαίρομαι που δεν άλλαξες μικρό μου, σου είπα ότι μου αρέσεις πολύ απόψε, είσαι πολύ σέξι και ερωτική.
- Φυσικά και δεν θα ξεντυνόμουνα, αυτό θα μου το κάνεις εσύ.
Αυτό έδωσε το σύνθημα για να πάμε στο δωμάτιο της. Της έβγαλα το μπλουζάκι και τη φούστα και την άφησα να μείνει μονάχα με το μικροσκοπικό της στρινγκ, ένα μαύρο υπέροχο εσώρουχο. Δεν την άφησα να μου βγάλει τα ρούχα παρόλο που το ήθελε. Την ξάπλωσα στο κρεβάτι και άρχισα να της γλείφω το λαιμό και τους λοβούς των αυτιών της. Οι πρώτοι αναστεναγμοί καύλας κάνανε την παρουσία τους. Συνέχισα να τη γλείφω και επικεντρώθηκα στις καυλωμένες της ρόγες. Τα βογκητά πήραν θέση και εναλλάσσονταν με αναστεναγμούς και ερωτικά λογάκια. Συνέχισα ακόμα πιο χαμηλά και φυσικά έβγαλα το μικροσκοπικό εσώρουχο για να φιλήσω με ευλάβεια και να γλείψω μέχρι τελικής πτώσεως το μουνάκι της Μαρίας. Αν και ήθελα σαν τρελός να τη γαμήσω, έκανα υπομονή και φυσικά στο τέλος ανταμείφθηκα.
Το μουνάκι της Μαρίας ήταν πολύ υγρό και με παρακάλαγε από την καύλα να μπω μέσα της. Εγώ αντιθέτως σαν να μην την άκουγα συνέχιζα να γλείφω το μουνάκι της και της είπα ότι δεν θα σταματήσω μέχρι να πιω τα χύσια της. Μετά από αρκετή ώρα το Μαράκι τελείωσε μέσα σε φωνές. Όποιος ήταν ξύπνιος εκείνη την ώρα σίγουρα θα είχε καυλώσει με τις φωνές της. Την άφησα να πάρει για λίγο της ανάσες της και γδύθηκα. Μόλις είδε τον ερεθισμένο πούτσο μου σαν να ήθελε να με εκδικηθεί με καβάλησε αμέσως. Νόμιζα ότι θα άρχιζε αν ιππεύει την πούτσα μου αλλά το πουτανάκι μου με παίδεψε όπως κι εγώ. Άρχισε να μου γλείφει το λαιμό, μετά το στήθος, κατέβηκε στο ερεθισμένο μου πέος και άρχισε να το γλείφει. Το τσιμπούκι της υπέροχο, άλλοτε αργό και άλλοτε γρήγορο, βαθύ και υγρό, μαστόρισσα το Μαράκι. Πόσο να αντέξω ο άνθρωπος; Όταν μάλιστα έχεις το Μαράκι να σε παρακαλάει να τη χύσεις στο στόμα;
Την έχυσα με δύναμη μέσα στο στοματάκι της και αυτήν σαν καλό κορίτσι τα κατάπιε όλα. Δεν αργήσαμε να βρούμε τις ανάσες μας, τα καλύτερα μόλις θα άρχιζαν. Η Μαρία με καβάλησε και άρχισε πάλι να με γλείφει στα αρχίδια και στον πούτσο. Είχαμε ερεθιστεί και οι δύο μας ξανά. Φόρεσα το προφυλακτικό μου και με καβάλησε η Μαρία με δύναμη. Μου είχε πει ότι λάτρευε αυτή τη στάση, όπως και οι περισσότερες γυναίκες άλλωστε, μιας και μπορούσε να έχει τον έλεγχο και επιπλέον να απολαμβάνει το πέος μου σε όλη του την μεγαλοπρέπεια. Ο χρόνος είχε χαθεί! Δεν είχαμε αίσθηση πόση ώρα κράταγε κάθε στάση. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι κάποια στιγμή δεν άντεξα και την γύρισα στα 4. Το υπέρτατο γαμήσι μόλις θα άρχιζε για μένα. Άρχισα να σφυροκοπώ το μουνάκι της Μαρίας και να σφαλιαρίζεις την κολάρα της. Έκανα κανονική ιππασία.
Οι φωνές και τα βογκητά της Μαρίας, έδιναν και έπαιρναν κι εγώ καύλωνα ακόμα πιο πολύ. Δυστυχώς για εμένα και ευτυχώς για την Μαρία το αλκοόλ οδήγησε στο να μην μπορώ να ξαναχύσω εύκολα όσες στάσεις και να αλλάξαμε στη συνέχεια. Είχαμε ιδρώσει απίστευτα και οι δύο. Κάποια στιγμή βρεθήκαμε όρθιοι με τη Μαρία να κρατάει τον τοίχο κι εγώ να τη σκίζω από πίσω. Στη συνέχεια προσπάθησα να της πάρω και από την κωλάρα της, αλλά με σταμάτησε λέγοντας μου ότι δεν αντέχει άλλο. Μου ζήτησε να γλείψω την μουνάρα της για να χύσει, αλλά εγώ πήγα στο κρεβάτι και την έβαλα να με καβαλήσει ξανά. Το Μαράκι άρχισε σιγά-σιγά να ανεβοκατεβαίνει εξαντλημένη. Ο ιδρώτας της έσταζε επάνω μου. Δύο αποκαμωμένα κορμιά ενωνόντουσαν με όση δύναμη είχαν. Ευτυχώς βρήκαμε το κουράγιο να συνεχίσουμε.
Κάποια στιγμή λέω στο πουτανάκι μου ότι θέλω να την χύσω στην κωλάρα. Εκείνη με μια απότομη κίνηση και όπως ήταν από πάνω μου ανασηκώθηκε. Έπιασε τον πούτσο μου και με δύναμη τον έβαλε στην κωλάρα της. Άρχισε να με ιππεύει με την κωλάρα της που όσο και να είναι, ήταν πιο στενή. Αυτό ακριβώς ήταν και η χαριστική βολή σε ένα υπέροχο σεξ. Μετά από αρκετή ώρα, συγχωρέστε με αλλά δεν προσδιορίζονται οι χρόνοι και ενώ γαμιόμασταν σε αυτή τη στάση, έχυσα επιτέλους στην κωλάρα της Μαρίας. Το επόμενο πρωινό μας βρήκε αγκαλιασμένους στο κρεβάτι, με ένα τεράστιο χαμόγελο στα πρόσωπα μας. Φυσικά και πήγαμε για πρωινό ντουζάκι και σεξ. Μαράκι όπου και να είσαι, να είσαι καλά για εκείνη την υπέροχη νύχτα.

1 σχόλιο:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...