ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Ξαφνική συνάντηση!

Καλημέρα Μελίνα τι κάνεις; Που σε πετυχαίνω;
- Καλημέρα, είμαι στη δουλειά και έχω αρκετά πράγματα να κάνω αν και βαριέμαι παρά πολύ σήμερα.
- Κι εγώ μια από τα ίδια, τριγυρνάω στους δρόμους για τις ανάγκες τις δουλειάς, έχει και αυτήν την τρελή ζέστη. Εσύ τουλάχιστον είσαι τυχερή που είσαι στο γραφείο! Αλήθεια τι φοράς σήμερα;
- Λόγω ζέστης όπως καταλαβαίνεις φόρεσα μια μαύρη παντελόνα και ένα άσπρο πουκάμισο. Εσύ;
- Λίνο πουκάμισο λόγω ζέστης και ένα υφασμάτινο παντελονάκι ως συνήθως. Από μέσα τι φόρεσες γλυκιά μου;
- Μ... φόρεσα ένα μαύρο στρινγκάκι και ένα λευκό σουτιέν που με εμποδίζει αφάνταστα και μακάρι να μπορούσα να μην το φοράω.
- Πας να με καυλώσεις Μελίνα μου πρωινιάτικα με αυτά που μου περιγράφεις;
- Εσύ φταις. Ήθελες να μάθεις τι φοράω. Εσύ όμως δεν μου είπες τι φοράς μέσα από το παντελόνι σου;
- Ένα μαύρο κολλητό εσώρουχο γλυκιά μου το οποίο ήδη σε σκέφτεται στο γραφείο σου και ξυπνάει. Πολύ θα ήθελα να είμαι κάπου απέναντι σου σε ένα γραφείο και να σε χαζεύω. Θα πρέπει να είσαι πολύ ερωτικά όμορφη σήμερα.
- Δεν θα μπορούσες να είσαι απέναντι μου γιατί έχω δικό μου γραφείο και δεν με βλέπει κανείς. Οπότε μονάχα ως πελάτης θα μπορούσες να είσαι εδώ μέσα. πάντως μου αρέσει να ξέρω ότι ξυπνάει για μένα ο πούτσος σου γλυκέ μου. Θα με κάνεις να ξυπνήσω κι εγώ και δε θέλω και πολύ.
- Αυτό δεν το ξέρω γλυκιά μου. Βλέπεις μιλάμε λίγο καιρό μέσα από το ίντερνετ και δεν ξέρω πόσο εύκολα και γρήγορα ξυπνάει του μουνάκι σου. Πάντως θα ήθελα να είμαι παρά πολύ εκεί. Απέναντι σου. Δεν ξέρω αν θα άντεχα να σε βλέπω μονάχα. Μπορεί να έκανα και άλλα πράγματα.
- Τι έχεις στο νου σου γλυκέ μου;
- Θα ήθελα να είμαι γονατισμένος μπροστά σου γλυκιά μου. να σου έχω βγάλει την παντελόνα, να έχω παραμερίσει το εσώρουχο σου και να γλείφω απαλά το μουνάκι σου. Πες μου πως είναι;
- Είναι φρεσκοξυρισμένο και αρχίζει να υγραίνεται. Ουφ άντε να βρω τώρα κουράγιο να δουλέψω παλιόπαιδο. Θα ήθελα πολύ να είσαι χαμηλά και να με γλείφεις. Το κάνεις καλά;
- Δεν έχω ακούσει παράπονα μέχρι τώρα. Λατρεύω να περιποιούμαι τα σέξι θηλυκά εκεί χαμηλά! Κι εμένα με έχεις καυλώσει πρωινιάτικα.
- Μ... με τρελαίνει η ιδέα ότι σε καυλώνω τώρα και σε τυραννάω. Να μην τυραννιέμαι μονάχα εγώ. Έχουν καυλώσει και οι ρόγες μου και αρχίζω να τις χαϊδεύω.
- Είσαι μεγάλο πουτανάκι. Αν σε είχα αφεντικό μου, θα σε τρέλανα στο πήδημα. Τόσο καιρό με παιδεύεις και με τυραννάς. Έχω τελειώσει πολλές φορές για σένα.
- Κι εγώ μια από τα ίδια. Έχω τελειώσει πολλές φοβερές με τις περιγραφές σου και όσα μου λες.
- Μελίνα θέλω πολύ να σε δω. Είμαι τόσο περίεργος να γνωρίσω από κοντά την γυναίκα που μου έχει προσφέρει απίστευτες καύλες και εγκεφαλικούς οργασμούς.
- Το καλό σεξ γλυκέ μου ξεκινάει από το μυαλό όπως λένε. Κι εγώ θα ήθελα να σε δω. Αν και διστάζω λιγάκι!
- Τι λες για σήμερα να βρεθούμε από κοντά και να κάνουμε κάτι από όλα αυτά που έχουμε συζητήσει κατά καιρούς;
- Είσαι πειρασμός. Από τις περιγραφές σου πρέπει να είσαι εντυπωσιακός άντρας και σίγουρα στα γούστα μου. Αν φυσικά μου λες αλήθεια!
- Εγώ σου είπα αλήθειες. Και αν ισχύουν όσα μου είπες κι εσύ τότε σίγουρα είσαι μια πολύ ερωτική και γοητευτική γυναίκα. Λοιπόν τι λες; Μπορείς να ξεφύγεις σήμερα από τη δουλειά και να δώσουμε ραντεβού στα Β. Προάστια της Αθήνας; Ξέρω πολύ καλά ότι είναι περιοχές που τις ξέρεις καλά!
- Όσα σου είπα για μένα γλυκέ μου είναι αλήθεια και ναι θα το διαπιστώσεις και σήμερα από κοντά. Σε τρεις ώρες από τώρα θα μπορέσω να ξεφύγω. Δηλαδή κατά τη 1 το μεσημεράκι. Μπορείς εσύ; Που λες να συναντηθούμε; - Στη 1 λοιπόν το μεσημεράκι να με περιμένεις στην Ερυθραία, στο φούρνο Βενέτη που είναι πάνω στην Λ. Κηφισίας. Θα σε περιμένω με το αμάξι σταματημένο, χρώματος μαύρο και με πινακίδες ΑΒΓ ….. Θα με ακολουθήσεις.
- Οκ λοιπόν κατάλαβα που είναι. θα είμαι με το αμάξι μου χρώματος άσπρο και με πινακίδα ΙΘΗ …. και θα σε ακολουθήσω. Ανυπομονώ.
- Εγώ να δεις Μελίνα.
Οι ώρες πέρναγαν αργά και η ανυπομονησία μου είχε φτάσει στο κατακόρυφο. Λίγες ώρες μετά περίμενα στο σημείο συνάντησης μας την Μελίνα. Αναρωτιόμουν πως θα είναι. Αν θα ταιριάζει στις περιγραφές που μου είχε δώσει. Φυσικά ήλπιζα να της άρεσα και εγώ. Έτσι ώστε ότι επακολουθούσε να γινόταν χωρίς ιδιαίτερο άγχος και στρες. Ήξερα τι ήθελε. Μου το είχε περιγράψει τι θα επιθυμούσε να γίνει όταν θα βρισκόμασταν. Στην αρχή δεν την πίστεψα. Δεν πίστευα ότι ήθελε κάτι τέτοιο και φυσικά δεν πίστευα ότι θα βρισκόμασταν. Να που όμως ένα μήνα μετά την πρώτη μας συνομιλία θα βρισκόμασταν. Βγήκα από το αμάξι και περίμενα υπομονετικά. Μετά από λίγο είδα το λευκό αμάξι να πλησιάζει. Μου άναψε τα φώτα και με πλησίασε. Κατέβασε το παράθυρο και την πλησίασα.
- Γεια σου Μελίνα τι κάνεις; Είσαι έτοιμη να με ακολουθήσεις;
- Καλημέρα Γρηγόρη, είμαι απόλυτα έτοιμη… είπε χαμογελώντας.
Μπήκα στο αμάξι και ξεκίνησα. δεν μπόρεσα να διακρίνω πολλά αλλά η Μελίνα είχε όμορφο πρόσωπο και σίγουρα ένα γλυκό χαμόγελο. Μακάρι να τις έκανα και εγώ καλή εντύπωση. Συνέχισα να οδηγώ για ώρα μέχρι να καταλήξουμε σε ένα απόμερο και σκιερό μέρος μέσα στο δάσος σε παρακείμενη περιοχή της Δροσιάς. Βγήκα από το αμάξι και περίμενα και την Μελίνα να βγει. Όταν επιτέλους βγήκε, αντίκρισα μια ψηλή κοπέλα με κάστανα μαλλιά και όμορφο πρόσωπο, που φορούσε μια πολύ όμορφη μαύρη και λεπτή παντελόνα και ένα άσπρο πουκάμισο, με άσπρο σουτιέν που δύσκολα συγκρατούσε το στήθος της. Ήταν μεγάλο και στητό, όπως ακριβώς μου το είχε περιγράψει.
- Επιτέλους σε γνωρίζω και από κοντά και πράγματι όσα μου περιέγραψες είναι αλήθεια.
- Κι εγώ χαίρομαι που σε γνωρίζω Γρηγόρη. Κι εσύ δεν έκρυψες τίποτα. Ξέρεις όμως ότι δεν θα έχουμε πολύ χρόνο έτσι;
- Δυστυχώς το γνωρίζω γλυκιά μου.
Με αυτά τα λόγια άρχισα να την πλησιάζω. και της έδωσα το πρώτο παθιασμένο φιλί. Ανταποκρίθηκε με το ίδιο πάθος και δίψα. Άλλωστε μου το είχε δηλώσει. Χωρίς πάθος όλα είναι ανούσια. Είχε απόλυτο δίκιο. Το φιλί ήταν έντονο και με έκανε αμέσως να ανάψω. Έπρεπε να ακολουθήσω όσα άτυπα είχαμε συμφωνήσει. Ήθελε να κάνει έντονο σεξ. Να της φερθούν σαν μια κοινή πουτάνα και όχι σαν κυρία. Είχε βαρεθεί αυτό το σκηνικό. «Θέλω να με γαμήσεις σαν πουτάνα και να φύγεις». Αυτό ήθελε και αυτό θα είχε. Άρχισα να της φιλάω το λαιμό και να ξεκουμπώνω ένα-ένα τα κουμπιά από το λευκό της πουκάμισο. Εκείνη ήδη χούφτωνε πάνω από το παντελόνι τον σηκωμένο μου ανδρισμό. Δεν άργησα να την απαλλάξω από το σουτιέν και να αποκαλυφθούν μπροστά μου δύο υπέροχα στήθη με μεγάλες ρόγες. Είχα καθίσει στο καπό του αυτοκινήτου της και αυτή μπροστά μου απολάμβανε τα φιλιά και τα χάδια που έδινα στο στήθος της. Συνέχιζε να με χουφτώνει χαμηλά.
Μου έλυσε τη ζώνη και μου ξεκούμπωσε γρήγορα τα κουμπιά. Αναστέναζε κάθε φορά που της έγλειφα και της δάγκωνα ελαφρά τις ρόγες της. Ξαφνικά με απωθεί με τα χέρια της και με διατάζει να καθίσω αναπαυτικά στο καπό. Εκείνη έσκυψε μπροστά μου και μου κατέβασε το παντελόνι. Ο ανδρισμός μου ορθωμένος και σκληρός πετάχτηκε και εκείνη τον έβαλε με μια απότομη κίνηση στο στόμα της. Για κάνα δίλεπτο, ίσως και παραπάνω μιας και ο χρόνος δεν είχε σημασία ούτε μπορούσε να μετρηθεί, μου πήρε μια υπέροχη πίπα. Βαθιά και υγρή, με εναλλαγές στον κορμό και στο κεφάλι. Την τράβηξα με δύναμη από τα μαλλιά και διαμαρτυρήθηκε, αλλά έπρεπε να συνεχίσουμε με τους δικούς μου κανόνες.
Αλλάξαμε θέσεις και έγειρε στο καπό του αυτοκινήτου της. Της έβγαλα την παντελόνα και την άφησα μονάχα με το στρινγκάκι. Την ξάπλωσα στο καπό και παραμέρισα το εσώρουχο της. Ήταν μούσκεμα το πουτανάκι μου. Δεν έχασα χρόνο και άρχισα να την γλείφω με μανία. ήξερα ότι αυτό της άρεσε παρά πολύ. Οι αναστεναγμοί έδιναν και έπαιρναν και δεν άργησαν να μετατραπούν σε βογγητά ηδονής. Προσπάθησε να μου τραβήξει τα μαλλιά για να με σταματήσει. Με παρακάλεσε να σταματήσω και να τη γαμήσω, όμως εγώ δεν σταμάταγα με τίποτα. Ζαλισμένος από την υπέροχη γεύση της, συνέχιζα να τη γλείφω με μανία. Δεν άργησε να χύσει βρίζοντας με, με χυδαία λόγια. Όσο με έβριζε τόσο εγώ καύλωνα περισσότερο. Μόλις τελείωσε έσκυψα και τη φίλησα στο στόμα. Να νιώσει τη γεύση του υπέροχου αιδοίου της.
Τη σήκωσα και την έβαλα να κρατάει τον ουρανό του αυτοκινήτου της. Φόρεσα ένα προφυλακτικό και από πίσω μπήκα μέσα της με δύναμη. Βόγκηξε ξανά. Με αργούς ρυθμούς στην αρχή σφυροκοπούσα το υπέροχο υγρό μουνάκι της, ενώ συγχρόνως της ψιθύρισα στο αυτί πόσο υπέροχη πουτάνα είναι και ότι για υπάλληλος της την πηδάω καλά! Κατάλαβε αμέσως που το πήγαινα και μου απάντησε όλο απάθεια αλλά και καύλα πως αν την πηδήξω καλά θα πάρω αύξηση. Οι ρόλος είχαν μοιραστεί και φυσικά σαν καλός «υπάλληλος» της έσκισα το μουνάκι για πολύ ώρα. Φρόντιζα να το κάνω τόσο δυνατά ώστε να νιώθει πραγματική πουτάνα και φυσικά δεν δίστασα να της χουφτώνω τις βυζάρες και να τις ρίχνω και καμία σφαλιάρα στο κωλαράκι της.
Σε κάποια στιγμή την τράβηξα από τα μαλλιά και της είπα ότι θα τη χύσω. Εκείνη σαν καλή πουτάνα, έσκυψε μπροστά μου και μου εξαφάνισε τον πούτσο μέσα στο στόμα της όπου και τελείωσα με δύναμη. Αποκαμωμένος και ευχαριστημένος, μάζεψα τα ρούχα μου και την κοίταξα στα ματιά χωρίς να μιλήσω. Το βλέμμα της όμως έδειχνε την ίδια ικανοποίηση με την δική μου. Μπήκα στο αμάξι μου χωρίς να πω τίποτα. Εκείνη άρχισε να ντύνεται και να μου ρίχνει ματιές. Άνοιξα το παράθυρο και αποκρίθηκα.
- Ελπίζω να πάρω αύξηση αφεντικό… χαμογελώντας.
- Αυτή την έχεις στα σίγουρα. Σύντομα θα μιλήσουμε και για το μπόνους σου…
είπε με πονηρό χαμόγελο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...