ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Η Γεωργία

Η ιστορία που θα σας περιγράψω αρχίζει πριν από περίπου 5 χρόνια, άνοιξη του 2011. Τότε γνώρισα μέσω ίντερνετ μια γυναίκα, τη Γεωργία, 10 χρόνια μεγαλύτερη μου. Βάδιζε τα 40 της. Μεγάλο κοινό μας στοιχείο ήταν η μουσική. Λατρεύαμε και οι δύο τη μουσική και ανταλλάσαμε πληροφορίες και ωραίες μουσικές για να ακούμε. Οι συνομιλίες μας κράτησαν περίπου ένα μήνα όταν και αποφασίσαμε να γνωριστούμε από κοντά. Το περίεργο της υπόθεσης ήταν ότι δεν είχα δει ούτε μια φωτογραφία της και φυσικά δεν είχε δει και αυτή δικιά μου. Το μόνο που γνωρίζαμε ήταν αδρές περιγραφές της εξωτερικής μας εμφάνισης. Η συνάντηση μας ήρθε πολύ ξαφνικά, όταν ένα απογευματάκι του Μαΐου τη ρώτησα αν θα ήθελε να έρθει σπίτι μου να ακούσουμε μουσικές και να πιούμε κάτι. Στην αρχή ήταν διστακτική, απόλυτα φυσιολογικό και λίγο ξαφνιασμένη, αλλά επειδή μια δόση τρέλας την είχε όπως κι εγώ, είπε ναι, οπότε και δώσαμε ραντεβού σε ένα μέρος κοντά στο σπίτι μου, σε μια κεντρική οδική αρτηρία.

Η αλήθεια ήταν ότι είχα πολύ αγωνία για το τι θα συναντήσω. Φόρεσα το τζίν μου και ένα πόλο μπλουζάκι και πήγα. Σε αυτό το σημείο απλά να αναφέρω ότι είμαι πολύ ψηλός, σχεδόν 2 μέτρα, με κανονικό αθλητικό σώμα, καφέ μάτια και μαύρα μαλλιά, αλλά γκριζαρισμένα αρκετά. Το ραντεβού μας ήταν κατά τις 8. Βγαίνει από το αμάξι και εκεί μένω χαζός. Αντικρίζω μια ψηλή γυναίκα, γύρω στο 1.75, ξανθιά, αδύνατη όσο πρέπει και με ένα πανέμορφο και χαμογελαστό πρόσωπο. Μακάριζα την τύχη μου από μέσα μου για το πόσο εντυπωσιακή γυναίκα είχα απέναντί μου. Τα πρώτα δευτερόλεπτα, υπήρξε μια εμφανής αμηχανία μεταξύ μας, αλλά δυο φωτεινά χαμόγελα βοήθησαν να σπάσει ο πάγος. Της ζήτησα ευγενικά να με ακολουθήσει με το αμάξι της. Σε 10 λεπτά ήμασταν στο κατώφλι του σπιτιού μου. Την καλοδέχτηκα και άναψα τα φώτα προσπαθώντας να την κάνω να νιώσει άνετα, αλλά και επειδή ήθελα να δω καθαρά τον άνθρωπο που είχα απέναντι μου. Ένα έχω να πω. ΓΥΝΑΙΚΑ.

Είχα απέναντι μου μια γυναίκα στα 40 της, με ένα πανέμορφο λουλουδάτο φορεματάκι μέχρι το γόνατο, πρόσωπο χαμογελαστό, ερωτεύσιμο και ένα βλέμμα που θα μπορούσε να μιλάει από μόνο του. Είχε ποδάρες που τονιζόντουσαν από έναν ωραίο γοβάκι και το φόρεμα διέγραφε ένα χυμώδεις κορμί. Είναι από αυτά τα σώματα που ενώ είναι αδύνατα, είναι γυναικεία αν με καταλαβαίνετε. Κατάλαβε ότι την περιεργαζόμουν διακριτικά από πάνω μέχρι κάτω και νομίζω ότι έκανε και αυτή το ίδιο. Έβγαλα από το ψυγείο ένα μπουκάλι λευκό κρασί, ετοίμασα συνοδευτικά και κατευθυνθήκαμε στον πάνω όροφο του σπιτιού, στο μεγάλο μπαλκόνι. Είχε μια πολύ ωραία βραδιά, οπότε θα καθόμασταν έξω. Βγήκαμε στο μπαλκόνι και εκεί άκουσα επιφωνήματα ενθουσιασμού, μιας που ήταν τεράστιο, με ωραία θέα και ένα ψηλό τοίχο αντί για κάγκελα περιμετρικά που είχα τοποθετήσει φανάρια. Τα άναψα αμέσως και έτσι εκεί στο ημίφως αρχίσαμε να μιλάμε έχοντας σαν μουσικό χαλί μουσική που είχε φέρει μαζί της.

Ο χρόνος κύλαγε πολύ γρήγορα και είχα γοητευτεί από τη Γεωργία αλλά δεν ήξερα εκείνη τι σκεφτόταν. Η συζήτηση μας ήταν ατέρμονη και περιστρεφόταν γύρω από πολλά θέματα. Φυσικά και κάποια στιγμή έθιξα το γεγονός πως μια τόσο όμορφη και εντυπωσιακή γυναίκα είναι μόνη της αλλά η απάντηση ήρθε αμέσως.

- Πως ένας τόσο όμορφος και καλλιεργημένος άντρας είναι μόνος;

Δε μπορούσα να καταλάβω αν το είπε για να με αποφύγει ή αν το εννοούσε. Μπέρδεμα η κατάσταση. Το πρώτο μπουκάλι διαδέχτηκε το δεύτερο και όταν επέστρεψα με αυτό στο μπαλκόνι τη βρήκα όρθια να απολαμβάνει το κρασί της και να κοιτάζει τη θέα. Την πλησίασα αργά από πίσω, της έδωσα ένα γλυκό φιλί στο λαιμό και τη ρώτησα για το τι κοιτάζει. Ένιωσα το δέρμα της να ανατριχιάζει. Εγώ είχα ερεθιστεί πολύ από την ένταση της στιγμής, αλλά προσπαθούσα να το κρύψω. Έτσι απλά γύρισε προς τα εμένα και με κοίταξε στα μάτια. Το φιλί ήταν γλυκό και έντονο, που μου φάνηκε ατελείωτο. Ένιωσα τη ζεστασιά του κορμιού της πάνω στο δικό μου, ουσιαστικά την έτρωγα και με έτρωγε. Δεν ήταν απλά ένα φιλί, τα χέρια μου άρχισαν να χαϊδεύουν την πλάτη της και κατέβαιναν. Κατάλαβα πως φορούσε ένα μικροσκοπικό εσώρουχο. Διαγραφόταν κάτω από το φόρεμα καθώς άγγιζα απαλά την περιοχή.

Ήμασταν πολύ ώρα όρθιοι. Φίλαγα τον λαιμό της και τότε άκουσα τους πρώτους αναστεναγμούς. Έσκυψα και άρχισα να χαϊδεύω το στήθος της. Με μια απότομη κίνηση ξεκούμπωσε το σουτιέν της και απελευθέρωσα ένα υπέροχα στητό στήθος, με μεγάλη ρώγα. Έσκυψα ευλαβικά και άρχισα να το γλείφω απαλά και ενίοτε να δαγκώνω την ερεθισμένη ρώγα της. Εκείνη είχε τα χέρια της στα μαλλιά μου σαν να με καθοδηγεί, σα να προσπαθεί να με σταματήσει αλλά να μη μπορεί. Γονάτισα, σα να γονατίζω μπροστά σε ένα ιερό εκκλησίας. Ξαφνιάστηκε και προσπάθησε να μου τραβήξει τα μαλλιά, όμως είχε μείνει από δυνάμεις. Δε μπορούσε να αποτρέψει την πορεία των πραγμάτων. Φόραγε ένα μικροσκοπικό μαύρο εσώρουχο. Το παραμέρισα χωρίς να το βγάλω. Εκείνη είχε γύρει στο τοιχάκι του μπαλκονιού παραδομένη. Το μουνάκι της τελείως ξυρισμένο και υγρό, είχε νόστιμη γεύση και δεν το άφησα σε ησυχία. Το έγλειψα περιμετρικά σα να θέλω να την παιδέψω. Πίεζε το κεφάλι μου πλέον σαν να μου λέει "βαλε μέσα τη γλώσσα σου".

Δεν άργησα να τη βάλω μέσα και να γευτώ γλυκούς χυμούς, όμως δεν έμεινα στη γλώσσα. Έφερα και για παρέα ένα δάχτυλο μου για να την παιδέψω περισσότερο. Οι εναλλαγές γλώσσας και δαχτύλων ήταν απότομες και οι ρυθμοί ήταν πότε αργοί και βασανιστικοί και πότε γρήγοροι. Οι αναστεναγμοί έδωσαν τη θέση τους σε πενιχρά βογκητά. Τα πόδια της άρχισαν να τρέμουν, να λυγίζουν, όμως εγώ εκεί, να επιμένω. Θα την έγλυφα μέχρι να με χύσει, πράγμα που δεν άργησε να συμβεί. Ή μήπως άργησε; Ποιος ξέρει; Ο χρόνος είχε φύγει από το μπαλκόνι εκείνη την ώρα. Σηκώθηκα και τη φίλησα γλυκά στο στόμα. Πήρε μια γεύση από τα υγρά της. Το βλέμμα της χαμένο. Δεν άργησε να συνέλθει για να με πληρώσει με το ίδιο νόμισμα.

- Γέμισε τα ποτήρια με κρασί…

μου είπε και γύρνα κοντά μου. Υπάκουσα. Ήπιε μια γερή γουλιά από το ποτήρι της και γονάτισε μπροστά μου. Ξεκούμπωσε αποφασιστικά το τζίν μου και άρχισε να χαϊδεύει τον ερεθισμένο μου ανδρισμό πάνω από το εσώρουχο. Νόμιζα ότι θα με παιδέψει, αλλά ευτυχώς, με μια απότομη κίνηση το κατέβασε και απελευθέρωσε τον ερεθισμένο πούτσο μου μπροστά στο πρόσωπό της. Το έβαλε λαίμαργα μέσα της και άρχισε να μου κάνει έναν απίστευτα καλό στοματικό έρωτα, με πολλές εναλλαγές στον ρυθμό και τρομερό πάθος. Τον έβαζε ολόκληρο μέσα της μέχρι που δάκρυσε. Είχε ξεφύγει ή μάλλον το ζούσε με πάθος. Με κοίταζε στα ματιά και αυτό με έκανε να ερεθίζομαι ακόμα περισσότερο. Τον έφτυνε και τον χτυπούσε σα να είναι αντικείμενο. Όμως δε με πείραζε. Τον έβαζε στην παλάμη της και τον έπαιζε με δύναμη. Αναστέναζα απο καύλα και βόγκαγα. Δε θα αργούσα να τελειώσω.

- Μη σταματάς μωρό μου θα σε χύσω…

κάποια στιγμή ξεστόμισα, με φωνή που ίσα που έβγαινε από το στόμα μου. Τότε επιτάχυνε, έβαλε όλη της τη μαεστρία και με έκανε να τελειώσω με δύναμη μέσα στο στόμα της. Τα κατάπιε όλα και όταν σηκώθηκε δίπλα μου, είχα το ίδιο χαμένο βλέμμα με εκείνης, πιο πριν.

- Είναι γλυκά σε γεύση…

είπε και συνεχίσαμε σα να μην τρέχει τίποτα να απολαμβάνουμε το δεύτερο μπουκάλι κρασί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...