ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 19 Ιουλίου 2022

Η μουνάρα μαμά μου Γράφτηκε από: telisniki


 Αποφάσισα κι εγώ με τη σειρά μου να στείλω στο site σου τη δική μου ιστορία. Το πως ξεκίνησε δηλαδή γιατί ακόμη δεν έχει ευτυχώς τελειώσει!


Κατ’ αρχήν με λένε Γιάννη και είμαι 20 χρόνων, ενώ η μητέρα μου είναι πλέον στα 40 αν και δείχνει πολύ νεότερη. Είμαι γενικά ευπαρουσίαστος και σχετικά προικισμένος (17 πόντους με το συμπάθιο). Η μάνα μου είναι ξανθιά, με μεγάλα βυζιά, τέλεια κωλάρα που αναδεικνύεται τελειότερη με τα καυτά στρινγκ που φοράει. Είναι σε γενικές γραμμές δηλαδή μουνάρα. Απ’ αυτές που βλέπεις στο δρόμο και σου τρέχουν τα σάλια. Εγώ από παλιότερα είχα αρχίσει να τη βλέπω, εκτός από μάνα, σαν γυναίκα. Πολλές φορές συμμετείχε στις φαντασιώσεις μου αφού και στο σπίτι πάντα φορούσε ότι πιο ελαφρύ και καυλιάρικο. Την πρώτη φορά που μου ήρθε στο μυαλό η ιδέα ήταν ένα βράδυ που έλειπαν οι δικοί μου και ενώ βλέπαμε τσόντες με τον κολλητό μου και τη παίζαμε που πέταξε σε μια φάση;

- Καλά ε;… η μάνα σου είναι πολύ μουνάρα. Μακάρι να την είχαμε εδώ να τη γαμούσαμε.

- Τι λες ρε μαλάκα;…

του λέω, αλλά από τότε μου είχε μπει στο μυαλό τελειωτικά. Τώρα επιτέλους θα μπω στο ψητό.

Ένα βράδυ φόρεσε ένα υπέρ καυλιάρικο φόρεμα που έδειχνε το σώμα της τέλειο, τις βυζάρες της αλλά και τη κωλάρα της. Είχαμε βγει οικογενειακά για φαγητό. Εγώ αυτή και ο πατέρας μου. Με είχε καυλώσει υπερβολικά και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν οι φαντασιώσεις ότι τη γαμούσα. Όταν πέρασε πλέον η ώρα και γυρίζαμε σπίτι ο πατέρας μου μας άφησε στο σπίτι και έφυγε για να πάει σε κάτι φίλους όπως είπε. Εγώ εκείνη την ώρα κόντευα να εκραγώ από την καύλα καθώς παρακολουθούσα τη μάνα μου από τη κλειδαρότρυπα του δωματίου της να αλλάζει. Είδα τις βυζάρες της και άρχισα να την παίζω για πάρτη της. Αχ και αυτός ο κώλος της… ήταν το κάτι άλλο.

Πήγα στο δωμάτιο μου να χύσω με την ησυχία μου αλλά δε μπορούσα να μην τη βλέπω. Περίμενα λίγο να αποκοιμηθεί και μπήκα σιγά σιγά στο δωμάτιο της. Είχε ξαπλώσει πλάγια και έβλεπα τον κώλο της με το μαύρο στρινγκ και τρελαινόμουν. Άρχισα να βαράω μαλακία όσο πιο αθόρυβα γινόταν. Σε κάποια φάση όμως γύρισε απότομα και με είδε με την πούτσα στο χέρι. Δεν ξαφνιάστηκε. Σαν να το περίμενε.

Εγώ τα έχασα. Τότε μόνο συνειδητοποίησα τι μαλακία έκανα. Έτρεξα έξω από το δωμάτιο της και κλείστηκα στο δικό μου. Είχα πάθει σοκ. Η μάνα μου όμως ήρθε μέσα στο δωμάτιο μου και με καυλιάρικη φωνή με ρώτησε:

- Γιατί έφυγες ε; Είπα… γιατί έφυγες; Αφού σου άρεσε το θέαμα, έτσι;…

είπε με φωνή σα να με μαλώνει.

- Εγώ μαμά ξέρεις...

- Ξέρω…

Μου είπε και με όλο νάζι κίνηση μου έπιασε τον πούτσο πάνω από το μποξεράκι. Ενώ ήταν πεσμένος μου ξανασηκώθηκε σε χρόνο μηδέν.

Αυτό ήταν. Η πρώτη κίνηση έγινε! Αρχίσαμε να φιλιόμαστε ενώ δεν ξεκολλούσε το χέρι της από το καυλί μου. Την έγδυσα γρήγορα και θαύμασα τα απίστευτα παρά τα 40 χρόνια της βυζιά της. Τα έπιασα και τα έγλειφα. Κόντευα να χύσω έτσι στα όρθια. Αυτή με γρήγορες κινήσεις μου έβγαλε το μποξεράκι και ο πούτσος μου τινάχτηκε περήφανος προς τα πάνω. Με έβαλε να ξαπλώσω και τον πήρε όλο στο στόμα της. Έκανε τέλειο τσιμπούκι. Μετά με καβάλησε βυθίζοντας τον όλο μέσα στο ξυρισμένο μουνί της. Η καύλα που νιώθαμε και οι δυο ήταν απερίγραπτη. Έτσι δεν άργησα να χύσω βαθιά μέσα στο μουνί της μάνας μου.

Με ξεκαβάλησε και εξαφάνισε με τη γλώσσα της κάθε ίχνος υγρού από το καυλί μου.

Από τότε γαμιόμαστε όσο πιο πολύ μπορούμε. Κρυφά βέβαια απ’ όλους. Εκτός από έναν. Τον κολλητό μου. Αλλά για αυτό το θέμα θα πούμε στην άλλη ιστορία. Συγνώμη αν σας έπρηξα αλλά τι να κάνω κι εγώ με τέτοια μουνάρα μαμά που έχω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...