ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 19 Ιουλίου 2022

Η θεία ήταν... πολυτελείας


 Στην οικογένεια μου έχω μια θεία που γενικά δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της και κανείς δε μπορεί να της αλλάξει γνώμη για τίποτε και πάντα μιλά έντονα.


Ένα μεσημέρι του Ιουλίου ενώ καθόμουν στην βεράντα έρχεται από την πόλη η θεία μου και μου λέει ετοιμάσου θα πάμε για μπάνιο. Η αλήθεια είναι ότι βαριόμουν γιατί η θεία μου αν άρχιζε να σου μιλά δε σταματούσε αλλά είπα ας πάμε. Φτάνοντας στη θάλασσα δεν θέλησε να καθίσουμε μπροστά στην παραλία αλλά να πάμε στο πλάι που δε μαζεύει πολύ κόσμο και έχει περισσότερο ησυχία. Φτάνουμε, στήνω ομπρέλα και βγάζω μπλούζα. Βγάζει και η θεία μου το σορτς και την μπλούζα και μένω έκπληκτος με το θέαμα καθώς η θεία φορούσε συνήθως ολόσωμα μαγιό που δεν την κολάκευαν όμως εκείνη την μέρα φορούσε ένα μικροσκοπικό σουτιέν που ίσα που κάλυπτε τη ρώγα και άφηνε όλο το στήθος ελεύθερο και ένα μικροσκοπικό στρινγάκι. Εδώ να αναφέρω ότι έχει 4αρι στήθος, φοβερό κορμί και σφριγηλό κωλαράκι. Με βλέπει ότι έχω μείνει άγαλμα και μου λέει:

- Κοτζάμ παλίκαρος είσαι… έχεις δει και πιάσει πολύ καλύτερα.

Εγώ αλλάζω θέμα και βουτάμε. Μιλάμε για διάφορα, για τη δουλειά της για το μέλλον μου καθώς θα πήγαινα δευτέρα λυκείου και στα ξαφνικά μου λέει:

Θ - Δεν πιστεύω να είσαι παρθένος;

Ε – Ε… ξέρεις θεία με την κοπέλα που ήμουν δεν προχωρήσαμε καθώς ήμασταν μικροί και...

Θ - Ε καλά, δεν είσαι και τόσο μικρός, πρέπει, αλλά με μεγαλύτερη για να σου μάθει τα κόλπα.

Και άλλαξε θέμα αμέσως. Βγήκαμε από τη θάλασσα, πήγαμε σπίτι, πήρε το αμάξι η θεία και έφυγε. Εγώ μπήκα για μπάνιο και από την κουβέντα και το θέαμα που είχα δει καταλαβαίνετε έδωσα μεγάλο αγώνα. Από εκείνη την ημέρα οπότε έβλεπα τη θεία σκεφτόμουν διαφορά, όμως ποτέ δε μου έδινε το θάρρος για να κάνω κάτι. Έτσι πέρασε ο καιρός ήρθε ο χειμώνας και πλέον τη θεία την έβλεπα πιο αραιά και η καύλα μου είχε φτάσει στο κόκκινο, οπότε είπα στον κολλητό μου (ήταν μεγαλύτερος και περπατημένος) το τι μου συνέβαινε για να δω τι θα μου προτείνει. Τότε ήταν που έπεσα από τα σύννεφα. Ακολουθεί ο διάλογος:

Κ - Ρε μικρέ μην αγχώνεσαι, εγώ είμαι εδώ θα σε φτιάξω.

Ε - Τι εννοείς ρε; Να πάω σε κανένα μπουρδέλο;

Κ - Και αυτό γίνεται, αλλά άμα θες μπορώ να σε τακτοποιήσω με την ίδια σου τη θεία.

Ε - Ρε μαλακά Κώστα τι λες;

Κ - Ρε η θεία σου με ξεπαρθένεψε εμένα… και πολλούς δηλαδή, αλλά ακριβή!

Ε - Ρε κόψε, μην κάνεις πλάκα με τέτοια θέματα, με καύλωσε αλλά μη λες βλακείες, έχει δουλειά σταθερή και καλή γιατί να κάνει κάτι τέτοιο;

Κ - Φίλε δε σου κάνω πλάκα, όντως το κάνει και είναι ακριβή αλλά σε πολλούς δεν παίρνει λεφτά αν το ευχαριστιέται και η ίδια. Και επειδή έχω πολλές φορές πάει μαζί της μου εξήγησε ότι ξεκίνησε και πηδιόταν απλά με τον καθένα επειδή θέλει συνέχεια να πηδιέται αλλά από ένα σημείο και μετά με μερικούς δεν το ευχαριστιόταν και ζητούσε χρήματα για να μην ξαναπηγαίνουν. Έτσι πλέον παίρνει από ελάχιστους για να μην πηγαίνουν άλλη φορά και βέβαια έχει και μερικούς που έχουν χρήμα και απλά τους τα παίρνει.

Ε – Ok, του λέω, κανόνισε αλλά μην της πεις ότι είμαι εγώ και δε θέλει.

Πράγματι κανόνισε ο φίλος μου, μου είπε μέρα και ώρα και ήμουν εκεί. Με το που φτάνω η πόρτα της πολυκατοικίας ήταν ανοιχτή και ανέβηκα. Χτυπάω κουδούνι και ακούω μια φωνή «πέρασε, κάθισε και έρχομαι».

Κάθομαι στον καναπέ και παρατηρώ ότι το σπίτι της το είχε μετατρέψει σε παράδεισο του σεξ και τίποτε δεν θύμιζε σπίτι. Καμιά σχέση με άλλες φορές, Στο τραπέζι στις άκρες υπήρχαν δερμάτινες δέστρες, στον καναπέ είχε χειροπέδες και μαστίγια, στο τραπεζάκι είχε διάφορα ντίλντο και δονητές. Μέχρι να παρατηρήσω αυτά, βγαίνει η θεία με δερμάτινη στολή που τόνιζε όλο της το κορμί και με το που με βλέπει αντί να σταματήσει και να πει ότι δε γίνεται, αντιθέτως έρχεται προς τα πάνω μου κάθεται πάνω μου και μου ψιθυρίζει στο αυτί.

Θ - Παρθένος;

Ε - Ναι.

Θ - Ήρθες στα καλύτερα χέρια, δε θα σε ρωτήσω τι θες γιατί δεν ξέρεις, μετά από εμένα όμως θα ξέρεις μωράκι.

Άρχισε να με φιλά στο λαιμό, μου έβγαλε μπλούζα παντελόνι και με φιλούσε ενώ κατέβαινε προς το στήθος μου και έβγαζε και της στολή της. Είχε μείνει μόνο με το μαύρο κορδόνι που φορούσε και το σουτιέν εκεί σταμάτησε και μου λέει.

Θ - Άγγιξε μωρό μου ότι θες και φίλα… έχεις πληρώσει, σου ανήκουν.

Εκεί ήταν που πήρα μπρος και δεν έβλεπα την ώρα να τη γαμήσω. Καθώς της χούφτωνα το στήθος και ήθελα να τονίσω σε αυτό, με σταμάτησε και μου λέει «περίμενε σου έχω μια έκπληξη στο μουνάκι μου». Σηκώνεται και στήνεται ανάποδα πάνω μου φέρνοντας μου το μουνί της στο πρόσωπο και το δικό της στον πούτσο μου. Αρχίζει το 69 και με προστάζει να γλείψω το μουνάκι της και να ανακαλύψω τι έχει. Φορούσε μονοκόρδονο με δύο χάντρες που είχαν μπει στο μουνάκι της και ήθελε να τις πάρω στο στόμα μου. Με το που έγινε αυτό και σε συνδυασμό που ένιωσα την πούτσα μου να την παίρνει πίπα, δεν πρόλαβα να πω κάτι και έχυσα μέσα στο στόμα της αρκετή ποσότητα μιας και δεν τον είχα παίξει δυο μέρες πριν γιατί νόμιζα ότι όσο περισσότερο χύσεις τόσο πιο δυνατός είσαι. Με το που έγινε αυτό την άκουσα να πνίγεται και να κάνει κίνηση προς τα πίσω και ασυναίσθητα έπιασα με το χέρι μου το κεφάλι της να συνεχίσει και έχυσα ξανά. Με το που τελείωσα σηκώθηκε γρήγορα με τα χύσια να τρέχουν στο στόμα της γύρισε και μου τράβηξε ένα γερό χαστούκι λέγοντας μου τώρα θα δεις. Με τράβηξε από το χέρι, με πήγε στο δωμάτιο της και με πρόσταξε να πέσω στα 4 και άρχισε να μου δένει τα χέρια και τα πόδια.

Την είδα να φεύγει και με τα να γυρίζει κρατώντας ένα μεγάλο δονητή μια σφήνα και ένα μαστίγιο.

Την παρακαλούσα και της έλεγα συγνώμη, όμως αυτή με έβριζε και πριν προλάβω να πω κάτι μου έδωσε τη σφήνα στο κώλο και με ένα χειριστήριο έδωσε ένταση και συνέχιζε να φωνάζει. Είχα αγχωθεί για το ότι μετά την σφήνα θα μου έβαζε και το δονητή και ήταν πάνω από 20cm και παχύς όμως προς έκπληξη μου η θεία κάθεται ακριβώς απέναντι μου και τον βάζει σιγά σιγά στον κώλο της ρωτώντας με αν καυλώνω από αυτό που βλέπω. Έγνεψα θετικά και εκείνη τη στιγμή βγάζει το δονητή από το κώλο της, μου τον βάζει στο στόμα, το γαμάει για λίγο τον αφήνει μέσα. Έρχεται, μπαίνει από κάτω μου και στην ουσία κρεμιέται από πάνω μου και τοποθετεί τον πούτσο μου στο μουνί της και αρχίζει να γαμιέται με το πούτσο μου έχοντας μου μια σφήνα στον κώλο και ένα δονητή από τη μια πλευρά στο δικό μου και από την άλλη στο δικό της στόμα.

Μούγκριζα για να καταλάβει ότι θα χύσω και τραβήχτηκε και αμέσως τον πήρε στο στόμα της και τα ρούφηξε όλα. Στη συνέχεια με έλυσε, αλλά τα χέρια μου τα έδεσε πίσω και μου πέρασε ένα κολάρο στο λαιμό και με τράβηξε γονατιστό μέχρι το σαλόνι με την σφήνα στο κώλο και με έβαλε να γλείψω τον κώλο της σαν να κάθεται σε σκαμπό για κάνα δίλεπτο και μετά ήρθε μου έλυσε τα χέρια και μου είπε τώρα θα γαμήσεις και το κωλαράκι μου. Όταν άρχισα να της γαμάω το κώλο. Καθώς ήταν πρώτη μου φορά, μου πήρε λίγο μέχρι να βρω ρυθμό, όμως λόγω του ότι ακόμη είχα τη σφήνα στον κώλο τράβηξα τα μαλλιά της πίσω και άρχισα με δυνατό ρυθμό. Αυτή όμως είχε το χειριστήριο από τη σφήνα και το έβαλε τέρμα. Έκοψα το ρυθμό νομίζοντας ότι αυτό ήθελε όμως με πρόσταξε να συνεχίσω όπως πριν. Για ένα 5λεπτο γάμαγα την θεία μου και την έβριζα και αυτή με γάμαγε μέσω της σφήνας και με έβριζε. Αφού της είπα ότι θα χύσω, με έσπρωξε πίσω, γύρισε 69 και έχυσα στο στόμα της και αυτή στο πρόσωπο μου. Μου έβγαλε τη σφήνα και πήγε για μπάνιο αφήνοντας με στο πάτωμα. Μόλις βγήκε μου είπε να μπω κι εγώ. Όταν βγήκα ήταν ντυμένη και ακολουθεί ο διάλογος:

Θ - Ελπίζω να το ευχαριστήθηκες.

Ε – Εννοείται… ήσουν καλύτερη από ότι μου είπαν. Τι χρωστάω;

Μου ρίχνει ένα χαστούκι και λέει:

Θ – Δεν κατάλαβες ότι το ευχαριστήθηκα κι εγώ; Ή ρωτάς επειδή θίχτηκε ο εγωισμός σου με την σφήνα;

Ε – Όχι, όχι, απλά είμαι πελάτης και επειδή ήσουν παρά πολύ καλή πρέπει να πληρώσω.

Θ - Εσύ για πρωτάρης ήσουν πολύ καλός και έχεις και βύσμα οπότε ξέχνα το. Άσχετα με όλο αυτό σε αγαπώ μικρέ.

Ε - Και εγώ θεία αλλά μετά από αυτό δε σε βλέπω όπως πριν.

Θ – Και πριν έχυνες με το που έφευγα οπότε τώρα θα χύνεις σε εμένα. Και επειδή έχεις ταλέντο θα κανονίσουμε και με φίλες μου. Όπως είδες εδώ γίνονται πολλά.

Ε – Ήλπιζα να το ακούσω αυτό, αλλά ρε συ έπρεπε να φάω τόσο ξύλο, και τη σφήνα επειδή μου έφυγαν τα πρώτα;

Θ – όταν θα πας με άλλη δεν πρέπει απλά να σου φύγουν! Να σέβεσαι… και να ξέρεις αν ήταν άλλος θα του είχα δώσει και το μαύρο το δονητή. Για αυτό σε έδεσα αλλά αφού με τη σφήνα παρακαλούσες και δεν έκανες τσαμπουκά είπα να σε λυπηθώ και να σε κάνω να καυλώσεις με το θέαμα. Έλα να σου πάρω άλλη μια πίπα τώρα που σε βλέπω ότι ξανά καύλωσες και πήγαινε σπίτι.

Ε - Με κατάλαβες.

Θ - Έλα γιαβρί μου στη θεία και θα μιλήσουμε να ξαναβρεθούμε...

Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...