ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 19 Ιουλίου 2022

Η εορτάζουσα θεία Γράφτηκε από: Beardman


 Είναι από εκείνες τις στιγμές που δεν θέλεις να έρθεις σε επαφή με πολύ κόσμο. Θέλεις να αποφύγεις την πολυκοσμία και τις τυπικότητες. Έτσι λοιπόν θέλοντας να ευχηθώ στη θεία μου που είχε γενέθλια κλείνοντας τα 48, αποφάσισα να της πω χρόνια πολλά όταν όλοι οι υπόλοιποι θα είχαν φύγει από το σπίτι της.


Έτος 2019. Εγώ στα 25 μου και ήμουν στα πάτρια εδάφη με άδεια λόγω του στρατιωτικού μου. Έφτασε η μέρα που η αγαπημένη μου θεία μεγάλωνε έναν ακόμη χρόνο. Η Ντίνα λοιπόν είναι μια κλασσική Ελληνίδα milf. Μόνη της εδώ και κάποια χρόνια, φροντίζει το σώμα της και είναι πάντα περιποιημένη εκπέμποντας ένα άρωμα μοναδικό. Μετρίου αναστήματος, 1.58 και με ελάχιστα παραπανίσια κιλά λόγω δύο παιδιών, με έναν απίστευτο κώλο που φωνάζει "σκίσε με" και "χτύπα με" και 2 απίστευτες βυζάρες που σε κάνουν να θέλεις να χαθείς μέσα τους. Με ένα γλυκύτατο πρόσωπο και δυο χειλάκια κόλαση.

Μπαίνω μέσα στο σπίτι και πλέον είμαστε μόνοι μας. Η θεία μου παίρνει μια αγκαλιά και εγώ δε χάνω ευκαιρία να κολλήσω πάνω της για να νιώσω τις βυζάρες της να ασφυκτιούν όσο πιέζονται ανάμεσα μας. Καθόμαστε αντικριστά για χαλαρό ποτό στην τραπεζαρία και δε μπορώ να σταματήσω να κοιτάω κάθε εκατοστό του κορμιού της. Φορούσε ένα κολάν το οποίο τόνιζε την κωλάρα της και μια εφαρμοστή μπλούζα με το στήθος να φαίνεται ότι περισσεύει από παντού. Εκεί που κόλλησα όσο μιλούσαμε ήταν τα νύχια της που ήταν βαμμένα κόκκινα και άρχισα να σκέφτομαι πόσο καύλα θα ήταν να τα βλέπω πάνω στην πούτσα μου.

Ενώ συζητούσαμε περί ανέμων και υδάτων μέσα μου έκανα σχέδια για το πως θα τη γαμήσω. Οι καύλες μου χτυπούσαν κόκκινο και δε μπορούσα να σκεφτώ καθαρά. Έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το μπάνιο μήπως και ηρεμήσω. Εκεί που έβρεχα το πρόσωπό μου παρατήρησα το καλάθι με τα άπλυτα και αποφάσισα να το ανοίξω. Ήταν γεμάτο με εσώρουχα στρινγκ και μπραζίλ τα οποία φρόντισα κάποια από αυτά να μυρίσω, κάτι που έκανε την πούτσα μου τόσο σκληρή όπου ήταν έτοιμη να βγει από το παντελόνι. Βγήκα από το χώρο του μπάνιου αποφασισμένος να τα παίξω όλα για όλα να κάνω την κίνησή μου και ότι βγει.

Η Ντίνα καθόταν στο ίδιο μέρος που την άφησα και φαινόταν να με περιμένει με ανυπομονησία. Δεν έχασα χρόνο, σέρβιρα άλλα δύο ποτά και πήγα από πίσω της με την πρόφαση να της τρίψω τους ώμους. Μόλις βρέθηκα από πάνω της οι βυζάρες της στεκόταν και περίμεναν να ελευθερωθούν. Άρχισα ενα ελαφρύ μασάζ μετά χέρια μου να κατεβαίνουν προς το μπροστά μέρος του κορμιού της. Πλησίασα και άρχισα να τραβάω τζούρες από το λαιμό, τις οποίες ακολούθησαν μερικά φιλιά και κάποια απαλά δαγκώματα. Η αναπνοή της άρχισε να αλλάζει και τα χέρια μου ξεκίνησαν να χουφτώνουν εξωτερικά τις βυζάρες της. Όλη αυτή την ώρα η Ντίνα είχε παραμείνει ακίνητη.

Στάθηκα μπροστά της και ξεκίνησα να την φιλάω στο στόμα ενώ η ίδια παρέμενε καθιστή. Ανταποκρίθηκε γρήγορα και ξεκίνησε να με φιλάει με πάθος. Τα χέρια της σύντομα βρήκαν τον πούτσο μου πάνω από το παντελόνι και άρχισε να τον τρίβει σε όλο το μήκος του. Την έπιασα από τα χέρια και την πήγα στο κρεβάτι το όποιο ήταν ψηλό και τεράστιο. Έπεσα από πάνω της και εκεί άρχισε η Ντίνα να αγριεύει. Με δάγκωσε στον λαιμό, με φιλούσε και προσπαθούσε να μου βγάλει τα ρούχα την ώρα που εγώ "αντιστεκόμουν". Την έγδυσα πρώτος. Οι βυζάρες είχαν γλυτώσει από το σουτιέν της και πλέον οι ρώγες της ήταν στο στόμα μου. Το χέρι μου έπαιζε με την κλειτορίδα της και το άλλο μου χέρι βρισκόταν πότε στο λαιμό της και πότε μέσα στο στόμα της. Πίπωνε το χέρι μου με μανία κάτι που με έκανε να καταλάβω πόσο διψούσε για πούτσο και ατελείωτο γαμήσι. Κατέβηκα χαμηλότερα. Άρχισα να γλείφω το αποτριχωμένο μουνάκι της το όποιο γυάλιζε από τα υγρά της, βογκούσε και έτρεμε ταυτόχρονα. Κατέβηκα χαμηλότερα και ξεκίνησα να γαμάω με τη γλώσσα μου το κωλαράκι της.

Ντ: Όχι εκεί, δε νιώθω άνετα, ήταν τα λόγια της Ντίνας.

Εγώ: Ηρέμησε και θα το απολαύσεις όπως σου αξίζει…

Μοσχοβολούσε και ήθελα κυριολεκτικά να τη φάω. Αφού γάμησα με τη γλώσσα μου για λίγη ώρα ακόμη το κωλαράκι της, ανέβηκα στην κλειτορίδα της και έπιασα δουλειά. Παράλληλα τη δαχτύλωνα χωρίς σταματημό και στις δυο τρύπες. Βογκούσε δυνατά και προσπαθούσε να μιλήσει από την καύλα. Ο κόλπος της εσωτερικά άρχισε να σφίγγει το δάχτυλο μου και το σώμα της άρχισε να έχει σπασμούς. Ο 1ος της οργασμός μετά από καιρό ήταν γεγονός με μια πληθώρα υγρών να γεμίζουν το στόμα μου. Πήγε να με αποφύγει την ώρα που πήγα να τη φιλήσω αλλά την έπιασα αυστηρά από τον λαιμό και της τόνισα ότι ήρθε η ώρα να γευτεί τον εαυτό της. Μετά από λίγη ώρα της άρεσε και άρχισε να επανέρχεται στην πραγματικότητα.

Εγώ: Ντινούλα μου αυτό ήταν το δώρο σου για φέτος, ελπίζω να σου άρεσε. Ήρθε η ώρα να πηγαίνω.

Αλλάζει το ύφος την ώρα που πάω να σηκωθώ από πάνω της.

Ντ: Νομίζεις, αποκρίνεται.

Με πιάνει αυστηρά από τη ζώνη και αρχίζει να με ξεντύνει με μανία. Τη βοηθάω μέχρι να τα βγάλω όλα και επιτέλους… βλέπω τα κόκκινα νυχάκια της γύρω από την πούτσα μου να μου βαράνε μαλακία απαλά. Μου ρίχνει ένα βλέμμα πολλά υποσχόμενο και ρίχνεται στη δουλειά. Το ένα χέρι της πλέον κάνει ένα τρομερό μασάζ τα αρχίδια μου το άλλο κρατάει την πούτσα μου και η γλώσσα της περνάει από παντού. Για αρκετή ώρα ασχολήθηκε με το κάτω μέρος της πούτσας μου εκεί που ενώνεται η βάλανος με το δέρμα. Η πούτσα μου ήδη είχε γίνει πέτρα και αμέσως η Ντίνα άρχισε να μου παίρνει πίπα βάζοντας τη μέχρι τη ρίζα μέσα στο στόμα της. Ενώ πνιγόταν δεν σταματούσε και άφησε αρκετά σάλια πάνω στο καυλί μου. Με έβαλε να σταθώ όρθιος παράλληλα με το κρεβάτι, ξάπλωσε και με πρόσταξε να της γαμήσω το στόμα. Έβγαλε την πούτσα από το στόμα της και έβαλε τα αρχίδια μου ενώ με το χέρι τής μου βαρούσε μαλάκια. Εγώ της χούφτωνα τα βυζιά και γλυκοκοίταζα από μακριά το μουνάκι της που γυάλιζε. Χωρίς να χάσω χρόνο άλλαξα θέση έβαλα τα πόδια της στου ώμους μου και μπήκα βίαια μέσα της.

Ντ: Με πόνεσες ανιψιέ, τουλάχιστον κάν' το να αξίζει.

Άρχισα να τη γαμάω αργά και απαλά με κάποιες φωνούλες να βγαίνουν από το στόμα της. Ο ρυθμός άρχισε να αυξάνεται και πίεζα όλο και περισσότερο με την ένταση της φωνής της να ανεβαίνει συνεχώς. Ο 2ος οργασμός έφτασε σχετικά γρήγορα και τα λόγια της ήταν...

Ντ: Πόσο καιρό έχω να νιώσω αυτό το συναίσθημα μωρό μου... σε παρακαλώ, γάμησε με κι άλλο!

Χωρίς να αλλάξουμε στάση και ύστερα από 3-4 λεπτά ένιωσα για ακόμη μια φορά το μουνάκι της να συσπάται και οι φωνές της να ανεβάζουν ένταση. Είχε γίνει πλέον το πουτανάκι μου και έρμαιο της πούτσας μου. Τις έσφιγγα τα βυζιά, το λαιμό και τη σφαλιάριζα στα μούτρα όσο τη γαμούσα. Η Ντίνα έτρωγε το καλύτερο γαμήσι τον τελευταίο καιρό με όλο της το σώμα να είναι καυλωμένο. Τα αρχίδια μου χτυπούσαν στο κωλαράκι της και τα ένιωθα υπερβολικά πρησμένα με το σπέρμα μου να θέλει να δραπετεύσει. Χωρίς να πούμε τίποτα την έστησα στα 4 και εκεί πραγματικά θαύμασα την κωλάρα της. Ένας υπέροχος μαμαδίστικος κώλος έτοιμος για όλα.

Μπήκα στο μουνάκι της και άρχισα να τη γαμάω με δύναμη. Της τραβούσα τα μαλλιά, της χτυπούσα τον κώλο και το μόνο που έπαιρνα πίσω ήταν οι φωνές καύλας της και τα παρακάλια να μη σταματήσω. Έχυσε για μια ακόμη φορά και τα υγρά της τα ένιωθα να τρέχουν από τα αρχίδια μου στα μπούτια της. Την άφησα να πάρει μερικές ανάσες και άρχισα να μπαινοβγαίνω αργά ώστε να νιώθω το κάθε εκατοστό του μουνιού της το όποιο έκαιγε. Η Ντίνα μόλις βρήκε τις ανάσες της άπλωσε το χέρι της και έπιασε τα αρχίδια μου.

Ντ: Θέλω να σου τα αδειάσω αλλά όχι μέσα μου. Θέλω να τα πιω να μην πάει χαμένη ούτε σταγόνα…

είπε με μια δόση ειρωνείας.

Εγώ: Ότι πει η εορτάζουσα!

Συνέχισα να τη γαμάω στα 4 και το χεράκι της μου χάιδευε τα αρχίδια και το μέρος πίσω από αυτά κάτι μου με καύλωσε απίστευτα. Με έβαλε να ξαπλώσω. Έκατσε στα γόνατα και έπεσε πάνω στην πούτσα μου. Με έγλειφε παντού, έφτασε σχεδόν μέχρι τον κώλο μου και ξανά έβαλε την πούτσα μου στο στόμα της. Με μερικές δυνατές σπρωξιές και το βλέμμα της καρφωμένο στα μάτια μου έκανα ένα ανεπανάληπτο χύσιμο μέσα στο στόμα της. Έχασα την αίσθηση του χρόνου και ένιωσα ότι έχυνα περίπου 5 λεπτά.

Εγώ: Με ξεζούμισες μωρό μου!

Ντ: Στο χρωστούσα ανιψιέ. Σ’ ευχαριστώ…

Ντυθήκαμε, αγκαλιαστήκαμε και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για λίγες μέρες αργότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...