ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022

Αδέρφια στο γάμο της ξαδέρφης τους


 Όλα όσα έγιναν άλλαξαν τη ζωή μας μια για πάντα, τη δική μου και της αδερφής μου. Μια ιστορία σταθμός.


Όλα άρχισαν με τον γάμο της ξαδέρφης μας σε ένα νησί. Με την αδερφή μου ζούμε μαζί. Αυτή είναι περί τα 25 και εγώ στα 22 και είχαμε σχέσεις νορμάλ (έτσι νόμιζα βέβαια γιατί όπως κατάλαβα αυτή είχε άλλα στο μυαλό της). Μας κάλεσε λοιπόν στο γάμο της οικογενειακώς αλλά εμένα και την αδερφή μου Ελένη μας πρότεινε αν θέλαμε να πάμε καμία εβδομάδα νωρίτερα λόγο των καλών σχέσεων που είχαμε μεταξύ μας. Κλείνουμε λοιπόν μια δίκλινη καμπίνα και είμαστε έτοιμοι για ένα ταξίδι δέκα περίπου ωρών. Εκεί θα μέναμε σε ενοικιαζόμενα δωμάτια της ξαδέρφης μου.

Ξεκινήσαμε Δευτέρα ξημερώματα και βγήκαμε στο πάνω να χαιρετήσουμε τους δικούς μας. Η αλήθεια είναι ότι βαριόμουν λίγο και φαινόταν, πράγμα που κατάλαβε αμέσως. Καθώς ανοιχτήκαμε από το λιμάνι μου λέει πάμε κάτω και να δεις θα περάσουμε πολύ καλά. Πήγαμε κατευθείαν μέσα στην καμπίνα. Πέσαμε στα κρεβάτια και αρχίσαμε να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων.

Φορούσε ένα πολύ κολλητό κολλάν που διέγραφε το τέλειο κορμάκι της και σχημάτιζε μια σχισμή ανάμεσα στα πόδια της. Η αδερφή μου είναι μια σωστή κοπελάρα, ψιλή, αδύνατη, με μακριά μαύρα μαλλιά και κορμάρα . Ήταν το μουνάκι της κάτι το οποίο πρόσεξε ότι παίρνω μάτι.

- Δεν κάνει να παίρνεις μάτι την αδερφή σου, μου λέει.

Ήθελα να πέσω στην θάλασσα και να εξαφανιστώ. Ήρθε και έκατσε δίπλα μου και χωρίς να χάσει χρόνο μου πιάνει από τα αρχίδια έξω από την πιτζάμα μου.

- Δεν πιστεύω να σου σηκώθηκε κιόλας…

και σηκώνεται και πάει απέναντι.

- Καληνύχτα και θα τα πούμε το πρωί.

Εγώ είχα μείνει αλλά δεν ήξερα τι να πω. Με το που φτάσαμε το νησί, ενώ η ξαδερφούλα μας μας είχε χωριστά δωμάτια, η αδερφή μου προσφέρθηκε να μείνουμε μαζί στο ίδιο δωμάτιο για να μην τους αναστατώνουμε περισσότερο ενώ είχε άλλα στο μυαλό της. Εκεί οι άλλοι το πέρασαν στο ντούκου αλλά για μένα ήταν πολύ! Πήγαμε που πήγαμε και όλη τη μέρα δεν είπαμε τίποτα για το συμβάν μέχρι που γυρίσαμε πίσω το βράδυ για ύπνο. Με το που μπήκαμε στο δωμάτιο άλλαξα και μπήκα στο μπάνιο. Όταν βγήκα έπαθα πλάκα. Με περίμενε η Ελένη με άγριες διαθέσεις.

Φορούσε ένα κολλητό τζιν το οποίο είχε βγάλει και το αντικατέστησε με το πιο καυτό μίνι της γκαρνταρόμπας της. «Σου αρέσει;…» μου λέει και πριν πω τίποτα με πιάνει από το χέρι και με βάζει να κάτσω στο κρεβάτι. «Εμένα πάντως μου αρέσεις πολύ, έχεις γίνει σωστός άντρας…» και με σπρώχνει προς τα πίσω ενώ με καβαλάει με πρόσωπο προς εμένα. Άρχισε να τρίβεται πάνω μου και ο πούτσος μου έγινε πύραυλος.

Έκλεισε τα μάτια και το απολάμβανε. Με πιάνει από το χέρι και μου λέει «βάλε πουτσαρά μου το χέρι σου να δεις» και βάζει το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια της. Διαπίστωσα ότι δε φορούσε εσώρουχα.

- Τρίψε το μουνάκι μου, το θέλω…

μου λέει και άρχισα να τρίβω τη μουνάρα της. Σε λίγο άρχισα να της βάζω δάχτυλο. Βογκούσε και της άρεσε. Πέφτει δίπλα μου και απαλλάσσεται από όλα της τα ρούχα (όχι ότι φορούσε και πολλά) και ξεντύνει κι εμένα. Και οι δύο γυμνοί. Με καβαλάει ξανά και τώρα είμαστε σε στάση 69.

- Γλείψε τη μουνάρα μου…

λέει και αυτή βουτάει τον πούτσο μου και αρχίζει μια πίπα με λύσσα. Εγώ έκανα βέβαια ότι μπορούσα, αλλά οι ερωτικές μου εμπειρίες ήταν περιορισμένες, ενώ αυτή ρουφούσε όλο το καυλί μου.

Δεν άντεξα και σε λίγο άρχισα να χύνω μέσα στο στόμα της. Αυτή καταπίνει με λαιμαργία. Πρώτη φορά έχυνα μέσα σε στόμα και αυτό ήταν της αδερφή μου. Τα σκούπισε όλα και ξάπλωσε δίπλα μου.

- Δεν πιστεύω να θέλεις να γαμήσεις την αδερφή σου τώρα… καληνύχτα πουτσαρά μου θα κοιμηθούμε σαν αδελφάκια.

Γυρίζει και είναι έτοιμη να κοιμηθεί. Εγώ τα έχω δει όλα! Η αδερφή μου δίπλα μου κοιμάται γυμνή ενώ εγώ πριν από λίγο της έχω κάνει γλειφομούνι και αυτή μου έχει καταπιεί τα χύσια μου. Φαντάζεστε την κατάσταση μου. Δε μπορούσα να κοιμηθώ με τίποτα ενώ αυτή κοιμόταν κανονικά. Σκεφτόμουν και άρχισε να σηκώνετε ο πούτσος μου.

Την άλλη μέρα όλα κυλούσαν ήρεμα. Ήμασταν στο σπίτι της ξαδέρφης και βοηθούσαμε στις ετοιμασίες. Σε μια στιγμή που βρεθήκαμε μόνοι μας μου λέει:

- Πουτσαρά μου ετοιμάσου, το βράδυ θέλω να σκίσεις το μουνάκι μου…

και εγώ έχω πάθει σοκ. Περίμενα πώς να έρθει το βράδυ. Με το που φτάσαμε στο δωμάτιο αυτή είχε καυλώσει τελείως. Ορμάει πάνω μου και αρχίζει να με φιλάει στο στόμα. Φιλιόμασταν πολύ ώρα. Βάζω το χέρι μου και της αρχίζω να της τρίβω τον κώλο.

- Σε θέλω αλλά δεν πρέπει… μου λέει.

Σκύβει, μου ανοίγει το παντελόνι και αρχίζει ένα απίστευτο τσιμπούκι στο οποίο δεν άντεξα και τη γέμισα με χύσια. Την αρπάζω, τη βάζω σε ένα τραπεζάκι που είχε εκεί και αρχίζω να της γλείφω τη μουνάρα που ήταν μέσα στα ζουμιά. Δεν ξέρω πόση ώρα την έγλειφα αλλά σε κάποια φάση το μουνί της πλημμύρισε και αυτή άρχισε να τρέμει. Την παίρνω αγκαλιά και τη βάζω στο κρεβάτι. Ο πούτσος μου είναι έτοιμος να την καρφώσω αλλά ανοίγει τα μάτια της και μου λέει…

- άστο πουτσαρά μου έχουμε και άλλες μέρες.

Αλλά εγώ δεν κρατιόμουν.

- Δεν πρέπει να προχωρήσουμε, μου λέει, θα το μετανιώσουμε…

αλλά άλλα έκανε. Είχε πιάσει το καυλί μου και το έτριβε στο μουνί της. Έβγαζε το κεφαλάκι και το ακουμπούσε στα μουνόχειλα της, αλλά δεν το έβαζε μέσα. Σε κάποια φάση ένιωσα τον πούτσο μου στο κέντρο και έσπρωξα λίγο αλλά σταμάτησα. Τότε μου λέει «μη σταματάς πουτσαρά μου». Μπήκα μέσα με δύναμη και άρχισα να τη γαμάω. Έχυσα σχεδόν αμέσως και γέμισα χύσια γύρω από το μουνί της.

Μέχρι την Παρασκευή που ήρθαν οι δικοί μας είχαμε ξεσκιστεί στο γαμήσι. Το Σάββατο στο γλέντι του γάμου έγινε ακόμα μια καλή φάση.

Κόσμος πάει και έρχεται, το γλέντι γίνεται στο σπίτι. Σε κάποια φάση με παίρνει και μου λέει:

- Έλα να σου δείξω κάτι…

και πάμε μέσα στο σπίτι ενώ όλοι είναι έξω χορεύουν και ρίχνουν μπαλοθιές. Από την εσωτερική σκάλα ανεβαίνουμε στο δεύτερο όροφο και πριν προλάβω να πω τίποτα, αρχίζει το γνωστό, την πίπα δηλαδή και γρήγορα της γεμίζω το στόμα με χύσια. Πάμε έξω σα να μην είχε γίνει τίποτα.

Την άλλη μέρα χαιρετήσαμε την ξαδερφούλα και φύγαμε με το πλοίο οι δύο μας. Οι δικοί μας κανονίσαμε να γυρίσουν με αεροπλάνο για να μην κουράζονται και καλά. Περιττό να σας πω ότι το ταξίδι της επιστροφής ήταν ένα ατελείωτο γαμήσι. Από τότε με την αδελφούλα μου το έχουμε κάνει πολλές φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...