ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Όλα ξεκίνησαν στην κρεβατοκάμαρα των γονιών μας


 Όλα ξεκίνησαν αρκετά χρόνια πριν. Οι γονείς μας εργαζόταν πολλές ώρες οπότε εγώ και η Λυδία μέναμε πολλές ώρες μαζί. Ντροπαλοί γενικά και οι δυο μας με τα λίγα που λέγαμε γιατί δε μιλούσαμε για τέτοια θέματα, δεν είχαμε καμία σεξουαλική εμπειρία. Κοιμόμασταν στο ίδιο δωμάτιο αλλά λόγω ντροπής ποτέ δεν αλλάζαμε ο ένας μπροστά στον άλλο.

 
Μπαίνοντας στην εφηβεία είχα βρει στο κομοδίνο του πατέρα μου μια βιντεοκασέτα που από το περιτύλιγμα καταλάβαινες τι έχει μέσα. Γυμνές γυναίκες με τεράστια βυζιά και διάφοροι γυμνοί άντρες με τις πούτσες έξω. Προσπαθώντας να βρω τρόπο να μείνω μόνος άρχισα να χρησιμοποιώ σα δικαιολογία τα μεσημέρια ότι θα ξαπλώσω στην κρεβατοκάμαρα για να είμαι πιο άνετα. Αρχικά την έπαιζα βλέποντας απλά το εξώφυλλο. Με τον καιρό έπαιρνα θάρρος και άρχισα να τη βάζω στο βίντεο. Έχυνα σε δευτερόλεπτα, την επέστρεφα στη θέση της και κοιμόμουν. Ένα μεσημέρι που ακολουθούσα την ίδια τακτική και λίγο πριν χύσω βλέπω στην πόρτα την αδερφή μου να με κοιτάει και να γελάει. Τα έχασα. Αυτή συνέχισε να γελάει και με ρώτησε αν αυτό σημαίνει "βαράω μαλακία" που λένε τα αγόρια.
 
Κατακόκκινος εγώ ντύθηκα και βγήκα από το δωμάτιο, ενώ η Λυδία μου φώναζε να βγάλω και την κασέτα από το βίντεο, συνεχίζοντας τα γέλια. Για μέρες την απέφευγα και το είχε καταλάβει, σταματώντας να με πειράζει.
 
Αρκετό καιρό αργότερα, ένα Σάββατο πρωί, ξύπνησα εμφανώς καυλωμένος όπως κάθε πρωί αλλά μέχρι να το καταλάβω πρόσεξα ότι η Λυδία με κοιτούσε ακριβώς εκεί και γελώντας μου είπε:
 
- Κώστα φτιάξε λίγο το μποξεράκι σου γιατί είναι και η γιαγιά δίπλα και θα πάθει κανένα σοκ.
 
Την ώρα που το έφτιαχνα λίγο για να μην φαίνεται τη ρώτησα αν είναι μόνο η γιαγιά το θέμα για να λάβω την απάντηση που θα με έβαζε στη θέση μου.
 
- Εγώ την έχω δει και έξω από το μποξεράκι χαζούλη. Εκεί γελάσαμε και οι δυο.
 
Με τον καιρό άρχισα να αλλάζω κανονικά μπροστά της, ακόμα και μετά από μπάνιο παίρνοντας θάρρος από την άνεση της και μάλιστα προσπαθώντας να είμαι σε στύση όσο πιο συχνά μπορούσα. Πλέον είχε μπει ξεκάθαρα στο μυαλό μου ότι η αδερφούλα μου με καυλώνει. Και μου άρεσε πολύ αυτό.
 
Είχε φτάσει το καλοκαίρι και ήμασταν πλέον και τα πρωινά μόνοι στο σπίτι. Η Λυδία ήξερε ότι τα μεσημέρια στην κρεβατοκάμαρα δεν κοιμόμουν αμέσως. Εγώ ήξερα ότι με έβλεπε και μου άρεσε ακόμα πιο πολύ ενώ πλέον δυνάμωνα και την ένταση της φωνής.
 
Ένα πρωινό σηκώθηκα και δεν ήταν στο κρεβάτι της. Ήμουν πάλι καυλωμένος και σκέφτηκα να πάω κατευθείαν στην κρεβατοκάμαρα. Με πρόλαβαν κάτι γνώριμα βογκητά και φτάνοντας στην πόρτα είδα τη Λυδία ανάσκελα, με το παντελόνι κατεβασμένο στους αστραγάλους και το χέρι της να χαϊδεύει το μουνάκι της.
 
Τα έχασα. Πρώτη φορά έβλεπα γυμνή κοπέλα από κοντά και ήταν πανέμορφη. Με αντιλήφθηκε αλλά δεν είπε τίποτα. Σήκωσε και το μπλουζάκι της για να εμφανιστούν τα βυζάκια της. Δεν ήταν μεγάλα αλλά στητά και οι ρώγες της μεγάλες και καυλωμένες. Με το ένα χέρι έβαζε δαχτυλάκι και με το άλλο χάιδευε απαλά τις ρώγες της. Χωρίς να το σκεφτώ την έβγαλα έξω και άρχισα να την παίζω έτσι όρθιος στην πόρτα.
 
Μετά από λίγο γύρισε και με κοίταξε. Ήμασταν αδέρφια, αλλά ήμασταν καυλωμένοι και οι δυο. Αυτή χάιδευε το μουνάκι της στο κρεβάτι για μένα και εγώ τον έπαιζα όρθιος για αυτήν.
 
- Έλα εδώ… χωράμε, μου είπε.
 
Δεν έχασα χρόνο και ξάπλωσα δίπλα της ολόγυμνος. Έκανε λίγο στην άκρη και άρχισε να μου την παίζει απαλά με τις πατούσες της ενώ της έβγαλα τελείως τα ρούχα. Άρχισα να τσιμπάω απαλά τις ρώγες της όσο έφτανα στην κορύφωση με τις πατούσες τις αδέξια να με πονάνε αλλά να με καυλώνουν κιόλας.. Έχυσα γρήγορα στα πόδια της. Με τα δάχτυλα του χεριού της πήρε από τα χύσια μου και άρχισε να τα επεξεργάζεται. Τα μύρισε. Τα δοκίμασε στη γεύση. Τα έτριψε πάνω στα βυζάκια της.
 
Τρελός από καύλα άρχισα να της βάζω δαχτυλάκι. Δεν ήξερα πως και την πόνεσα στην αρχή αλλά το βρήκαμε γρήγορα. Τη φιλούσα στο μουνάκι και έβαζα ένα δαχτυλάκι λιγάκι μέσα της αλλά όλο και πιο γρήγορα. Άρχισε να φωνάζει και να χύνει πάνω μου. Μύριζε υπέροχα και δεν ήθελα να την αφήσω. Της δάγκωνα την κλειτορίδα όσο έχυνε δυνατά στο στόμα μου.
 
Έπρεπε να τα καθαρίσουμε όλα γιατί τα κάναμε χάλια. Αλλά ήταν υπέροχα. Αυτή ήταν μόνο η αρχή μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...