ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Νεφέλη (2ο μέρος)


 Η μητέρα μου είχε φύγει εδώ και μερικά χρόνια. Όταν έφυγε με το σύζυγο του αφεντικού της, η αποχώρησή της κόντεψε να αποτελειώσει τον πατριό μου. Έφυγε σα να ήταν τίποτα για εκείνη μετά από αρκετά χρόνια γάμου μαζί του. Ο πατέρας μου πέθανε όταν ήμουν οκτώ, αλλά δε θυμάμαι πολλά γι' αυτόν μετά από τόσα χρόνια. Η μαμά είπε ότι του έμοιαζα, με μεγάλα καστανά μάτια και σκούρα μαλλιά, αλλά ποτέ δε μίλησε πολύ για αυτόν. Πάντα αναρωτιόμουν πώς ήταν πραγματικά.

 
Ήμουν πολύ μικρή όταν η μητέρα μου και ο Σταύρος συναντήθηκαν, είμαι 18 τώρα, ήξερα ότι δεν ήταν ο πραγματικός μου μπαμπάς, παρόλο που πάντα τον σκεφτόμουν ως τέτοιο. Κάπου στην πορεία τον ερωτεύτηκα. Τον τελευταίο χρόνο, τα συναισθήματά μου αυξάνονταν όλο και περισσότερο. Τους τελευταίους μήνες, είχα δει μια αλλαγή σε εκείνον, κάτι νέο και απροσδόκητο, όχι τυπικό για το μπαμπά μου. Αρχικά δεν το ερεύνησα παραπάνω αλλά σύντομα θα το ανακάλυπτα.
 
Ο Σταύρος αργούσε στη δουλειά ένα πρωί και τον άκουσα να φεύγει τη στιγμή που έβγαινα από το ντους. Όταν επέστρεψα στην κουζίνα, αφού ντύθηκα, με έκπληξη είδα το πρωινό μου να περιμένει στο τραπέζι και ένα σημείωμα με ένα κίτρινο τριαντάφυλλο δίπλα του. Δεν είχε ξανακάνει ποτέ κάτι τέτοιο και ένιωσα ένα πρωτόγνωρο τσίμπημα μέσα στην καρδιά μου. Αφού σήκωσα το τριαντάφυλλο, το κράτησα στη μύτη μου και απόλαυσα τις απαλές μυρωδιές του, διάβασα τη σημείωση.
 
«Νεφέλη, μη μπεις στον κόπο να φτιάξεις δείπνο, θα πάμε κάπου ξεχωριστά. Σου έχω νέα και νομίζω ότι πρέπει να το γιορτάσουμε απόψε με ένα ξεχωριστό δείπνο και χορό. Να είσαι έτοιμη για απόψε… σε αγαπώ, ο μπαμπάς σου».

Συγκινήθηκα γιατί δεν τον είχα πει ποτέ μπαμπά. Ήταν κάτι για το οποίο είχαμε μιλήσει, αλλά ποτέ δεν ένιωθε άνετα που του απευθυνόμουν έτσι, αφού ήξερα τον πατέρα μου. Καθάρισα τα πιάτα του πρωινού μου και τελείωσα την προετοιμασία για τη δουλειά. Καθώς κοίταζα την αντανάκλασή μου, σκέφτηκα πόσο τυχερή είμαι μου κληρονόμησα τα γονίδια της μητέρας μου, φροντίζω τον εαυτό μου αρκετά και το σώμα μου. Το στήθος μου είναι 38D, γεμάτο και αναπηδά με κάθε ευκαιρία. Μου αρέσει να προκαλώ με αυτό, το οποίο και έκανα συχνά. Έτσι, στο 1.72 και 60 κιλά, μακριά καστανά μαλλιά και υπέροχα σκούρα καστανά μάτια, είμαι αρκετά σέξι.
 
Φόρεσα τη μαύρη mico-mini φούστα μου και ένα χαμηλό λευκό τοπ για να αναδείξω τις πλούσιες καμπύλες του στήθους μου. Οφείλω να ομολογήσω, ότι ένιωθα πολύ σέξι και καύλωσα καθώς κοίταζα την αντανάκλασή μου στον καθρέπτη.
 
Όταν μπήκα στο γραφείο, ένιωθα να εκπέμπω σεξουαλικότητα τριγύρω μου. Ο κύριος Σμιθ, το αφεντικό μου, με κάλεσε γρήγορα στο γραφείο του για να εξετάσει κάποια σχέδια που είχε για μια τρέχουσα υπόθεση που εργαζόμασταν. Τον έβλεπα να με παρακολουθεί, δε μπορούσε να πάρει τα μάτια του από πάνω μου. Σκόπιμα δε φόρεσα κανένα εσώρουχο στο φρεσκοξυρισμένο μουνί μου και του έδωσα το σόου της ζωής του, καθώς σταύρωνα επίτηδες τα πόδια μου στην καρέκλα. Καθώς καθόμουν κρατώντας σημειώσεις, προσαρμόστηκα επίτηδες έτσι ώστε να μπορεί να δει καλύτερα τη φούστα μου. Μου άρεσε να τον πειράζω. Καταλάβαινα πόσο του άρεσε και ότι ήταν ενθουσιασμένος μαζί μου γιατί υπήρχαν στιγμές που έχανε τα λόγια του και κόμπιαζε μπροστά μου.
 
Είδα το βλέμμα στο πρόσωπό του όταν του εξέθεσα επίτηδες το φύλο μου, με έκανε να χαμογελάσω και γέλασα απαλά στον εαυτό μου. Σηκώθηκε και περπάτησε γρήγορα πίσω μου προσπαθώντας να κρύψει την υπέροχη ακαμψία του που ήταν τόσο ορατή στο παντελόνι του.
 
Ένιωθα σέξι και ισχυρή γνωρίζοντας ότι θα μπορούσα να το κάνω αυτό σε έναν άντρα. Τελείωσα τις σημειώσεις μου και σηκώθηκα για να φύγω, έριξα "κατά λάθος" μερικά χαρτιά για να μπορέσω να σκύψω και να του επιτρέψω να δει καλά το εκτεθειμένο μου μουνί. Τον άκουσα να παίρνει μια βαθιά ανάσα.

«Αυτά προς το παρόν…» είπε καθαρίζοντας το λαιμό του. Παρατήρησα ένα βρεγμένο σημείο στο παντελόνι του, είχε καυλώσει για τα καλά! Η πούτσα του έσταζε ψωλόχυμα στο σημείο όπου βρισκόταν το φουσκωμένο κεφάλι του. Ντροπαλά, τον ρώτησα αν ήταν καλά και καθάρισε ξανά το λαιμό του, γνέφοντας ναι. Χαμογέλασα και βγήκα αργά από την πόρτα. Με σταμάτησε λίγο πριν βγω.
 
«Νεφέλη, αν λάβω κάποιες κλήσεις, κράτησε τες. Θα είμαι απασχολημένος για τα επόμενα 20 ή 30 λεπτά».
 
«Ναι, κύριε, θα τους ενημερώσω». Γύρισα στο γραφείο μου χαμογελώντας, περήφανη για τις πράξεις μου και τις αντιδράσεις που δέχτηκα.


Το γραφείο μου βρίσκεται δίπλα στο ιδιωτικό μπάνιο του κ. Smith. Επεξεργαζόμουν ήσυχα τις σημειώσεις στον υπολογιστή όταν άκουσα έναν πνιχτό ήχο. Γλίστρησα ξανά στο γραφείο του και πήγα στην πόρτα του μπάνιου του που ήταν μισάνοιχτη. Κοίταξα μέσα για να δω την αντανάκλασή του στον καθρέφτη του. Μαλακιζόταν στον καθρέπτη, χτυπούσε δέρμα με δέρμα και φώναζε το όνομά μου.
 
«Ναι! Ναι Νεφέλη! Σέξι μικρέ μου σατανά! Ρούφα με πιο δυνατά, ρούφηξε την ψωλή μου, κάνε με να χύσω μωρή πουτάνα. Τύλιξε με το γλυκό σου στόμα την ψωλή μου και ρούφηξε με όσο θέλεις. Θέλω να χύσω το καυτό μου φορτίο σε όλο το πρόσωπό σου και στο στόμα σου σκύλα!»
 
Καύλωσα παρακολουθώντας και ακούγοντας τον, και βρέθηκα να παίζω με το μουνί μου. Ήταν ζεστό και υγρό και η κλειτορίδα μου είχε πρηστεί . Τα χείλη μου γίνονταν όλο και πιο ζεστά και πιο υγρά όσο περισσότερο τα χάιδευα. Το μουνάκι μου έσταζε το χυμό του καθώς τον έβλεπα να ρίχνει την πηχτή κρέμα του σε όλη την επιφάνεια του νεροχύτη και τα χέρια του. Έπρεπε να δαγκώσω τα χείλη μου για να μην ουρλιάξω όταν το σώμα μου άρχισε να τινάζεται και να αφήνει τα υγρά μου.
 
Ακούμπησα στον τοίχο και ανέκτησα την ψυχραιμία μου, προσάρμοσα το φόρεμά μου και ανέκτησα την ανάσα μου. Πήρα γρήγορα το δρόμο προς τις γυναικείες τουαλέτες, με τα πόδια μου να τρέμουν ακόμα καθώς περπατούσα.
 
Επέστρεψα στη δουλειά, και ευχήθηκα η μέρα να περάσει γρήγορα. Ανυπομονούσα για το ραντεβού μου με το μπαμπά και ήξερα ότι έπρεπε να τελειώσω τη δουλειά μου. Δεν είχα ηρεμήσει ακόμα από το επεισόδιο αυνανισμού μου και το μουνάκι μου ήθελε απελπισμένα προσοχή. Ήλπιζα τόσο πολύ να φύγω από το γραφείο νωρίς για να ετοιμαστώ για τη νύχτα μου στην πόλη.
 
Γύρω στο μεσημεριανό γεύμα, ο κύριος Σμιθ βγήκε από το γραφείο του, φαινόταν σαν να είχε εξαντλήσει τον εαυτό του παίζοντας τον. Χαμογέλασα, γνωρίζοντας ότι ήμουν η αιτία. Με πλησίασε, παρατήρησα το λεκέ στο παντελόνι του και γέλασα.
 
«Νεφέλη, μιας και είναι Παρασκευή, νομίζω ότι θα ήταν ωραίο αν φύγαμε νωρίς σήμερα. Θα ήταν εντάξει με σένα;»
 
«Φαντάζομαι ναι… θέλω να πω, έχω πολλά να κάνω...»
 
Διέκοψε, «Όχι, όχι, δεν νιώθω καλά καλύτερα να φύγουμε». κοίταξε πάνω κάτω το σώμα μου, ήλπιζα ότι θα έλεγε κάτι για μένα, οτιδήποτε, αλλά ασυναίσθητα έτριψε τον καβάλο του και απομακρύνθηκε, κλείνοντας την πόρτα του γραφείου του.
 
Μάζεψα τα πράγματά μου και ένιωσα τα μάτια του να με παρακολουθούν μέσα από την πόρτα του γραφείου του. Έσκυψα πονηρά, σαν να ήθελα να βγάλω κάτι από το κάτω συρτάρι, εκτίθεμαι ξανά σε αυτόν. Τον άκουσα να γρυλίζει και την πόρτα να κλείνει γρήγορα.
 
Είχα φύγει μέσα στα επόμενα δεκαπέντε λεπτά και κατευθυνόμουν προς το κομμωτήριο. Ήθελα να φαίνομαι ξεχωριστή για το ραντεβού μου και σχεδίαζα να φτιάξω τα μαλλιά και τα νύχια μου. Η Ελένη είναι η κομμώτρια μου και μόλις μπήκα, με πήγε στο σταθμό της και έπιασε δουλειά.
 
«Κάνε με κούκλα!» ζήτησα.
 
Όταν τελείωσε, το αποτέλεσμα με ικανοποίησε. Ήξερα ότι ο μπαμπάς δεν θα μπορούσε να κρατήσει τα χέρια του μακριά από εμένα. Τα μαλλιά μου ήταν ανασηκωμένα, αφήνοντας το λαιμό μου ακάλυπτο, με μια μακριά μπούκλα να τονώνει το πρόσωπό μου.
 
«Καλή διασκέδαση απόψε!» Η Ελένη χαμογέλασε πονηρά, καθώς με έβλεπε να θαυμάζω τον εαυτό μου στον καθρέπτη ξανά και ξανά.
 
«Ξέρεις ότι θα το κάνω…» της απάντησα χαμογελώντας, «αυτή θα είναι μια καυτή νύχτα αν περνάει από το χέρι μου!»
 
Πήγα σπίτι για να ετοιμαστώ για το βράδυ. Πρόσεχα να κάνω μπάνιο για να μην ανακατεύω τα μαλλιά και το μακιγιάζ μου. Είχα ήδη διαλέξει το φόρεμά μου, ένα μικρό κόκκινο καυτό νούμερο που αποκάλυπτε τις λαχταριστές καμπύλες μου. Ήταν πολύ κοντό, με σκίσιμο στο πίσω μέρος της φούστας και χαμηλό κόψιμο μπροστά.
 
Ξέρω ότι κάθε φορά που το φορούσα, πάντα άναβε το μπαμπά. Δεν θα μπορεί με τίποτα να κρύψει τη στύση του, σκέφτηκα χαμογελώντας πονηρά. Ταίριαξα τα τακούνια μου και αποφάσισα να μη βάλω καλσόν και εσώρουχα. Έτσι, αν έσκυβα, όλα θα ήταν εκτεθειμένα για χάρη του. Στις 5:30 άκουσα την πόρτα να ανοίγει και τον άκουσα να μπαίνει στο σπίτι. Έριξα μια τελευταία ματιά στον εαυτό μου, σκεπτόμενη πόσο σέξι ήμουν και κατευθύνθηκα προς τα κάτω για να τον συναντήσω. Έβγαζε το παλτό του και το κρεμούσε, όταν γύρισε. Στεκόμουν στο πλατύσκαλο, ακουμπισμένη με μια σέξι πόζα πάνω στο κάγκελο. Όταν με αντίκρισε, στο βλέμμα του φάνηκε η ικανοποίηση.
 
«Πρέπει να πω αστεράκι μου, πως είσαι για φάγωμα σήμερα. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να κρατήσω τους άντρες μακριά σου απόψε» και χαμογέλασε με ένα σέξι χαμόγελο. Ένιωσα τον εαυτό μου να κοκκινίζει. Με φίλησε στο μάγουλο.
 
«Δε χρειάζεται να ανησυχείς για αυτό μπαμπά», ψιθύρισα σαγηνευτικά. «Δε μπορώ καν να σκεφτώ ότι θα είμαι με κανέναν άλλο εκτός από εσένα απόψε». Πέρασα τα χείλη μου στο μάγουλό του, καυλώνοντας τον ακόμα περισσότερο.
 
Τον άκουγα να ετοιμάζεται και ήξερα ότι θα ήταν ένα υπέροχο καυτό βράδυ. Όταν επέστρεψε κάτω, δεν ήμουν προετοιμασμένη για αυτό που είδα. Ο μπαμπάς μου δεν μου είχε φανεί ποτέ τόσο όμορφος. Θεέ μου, ήταν τόσο σέξι!
Το μαύρο παντελόνι του του ταίριαζε τέλεια σε όλα τα σωστά σημεία και το άσπρο πουκάμισό του τόνιζε το υπέροχο στήθος του. Ήταν ξεκούμπωτο ελαφρώς αποκαλύπτοντας το στήθος του ελαφρά. Ήθελα να κάνω έρωτα μαζί του εκεί επιτόπου! Χαμογέλασε καθώς με κοίταξε «από την αντίδρασή σου θεωρώ ότι σου αρέσει;».
 
«Πολύ μπαμπά!» Πήγα πιο κοντά του, «Ναι, τόσο πολύ! Θέλω τόσο πολύ να σε γδύσω και να σου κάνω έρωτα!».
 
«Σίγουρα φαίνομαι εντάξει;»
 
«Ναι μπαμπά».
 
Έβαλα με τόλμη τα χέρια μου γύρω από τη μέση του, «Φαίνεται ότι θα είμαι εγώ αυτή που θα πρέπει να κρατήσω τις γυναίκες μακριά σου απόψε».
 
«Μωρό μου, δε χρειάζεται να με μοιραστείς με κανέναν. Είμαι όλος δικός σου». Με φίλησε στο μάγουλο και κόντεψα να λιποθυμήσω.
 
«Δε σε μοιράζομαι με κανέναν, ποτέ…» του ψιθύρισα στο αυτί, βόσκοντας τα χείλη μου στο λοβό του. Τον ένιωσα να ανατριχιάζει.
 
«Μωρό μου, είσαι τόσο σέξι».
 
Ένιωσα σχεδόν σα να με φιλούσε εκείνη τη στιγμή. Ένιωσα το εσωτερικό μου να τρέμει από την καύλα. Με έσφιξε στην αγκαλιά του και ένοιωσα στοργή και ασφάλεια.
 
«Είσαι έτοιμη για δείπνο;»
 
«Θα μπορούσα να φάω σχεδόν τα πάντα».
 
«Πρόσεχε τι εύχεσαι για το μωρό σου» και χαμογέλασε πονηρά.
 
Βγήκαμε προς το αυτοκίνητο και ο μπαμπάς μου άνοιξε την πόρτα. Μου συμπεριφερόταν άψογα, σαν κύριος, τον άκουσα να αναστενάζει καθώς μπήκα μέσα. Πήγε στην άλλη πλευρά, και ρωτώντας με αν ήμουν έτοιμη ξεκίνησε. Δε μπορούσα παρά να χαμογελάσω σκεπτόμενη ότι αυτό που μου επιφύλασσε η νύχτα μπροστά μας θα άλλαζε τη σχέση μας για πάντα. Απλώς ήλπιζα ότι θα άξιζε τον κόπο στο τέλος.
 
Οδηγήσαμε για περίπου μια ώρα, με την προσμονή μου να μεγαλώνει στην κοιλιά μου. Ξαφνικά κατάλαβα πού με πήγαινε. Είχα σχολιάσει τόσες φορές για το πώς ήθελα να πάω σε ένα τόσο κομψό εστιατόριο, αλλά πάντα μου έλεγαν ότι ήταν ακριβό για εμάς. Όταν μπήκαμε στο πάρκινγκ, λαχάνιασα από χαρά.
 
«Μπαμπά! Σοβαρά μιλάς;… εδώ; Πάντα ήθελα να έρθω εδώ!»
 
«Ξέρω αγάπη μου…» χαλάρωσε στο κάθισμα και έπιασε το χέρι μου, φιλώντας το, «Πάμε και σου υπόσχομαι ότι θα έχουμε ένα πολύ ωραίο δείπνο».
 
Με συνόδευσε από το αυτοκίνητο περπατώντας χέρι-χέρι μέχρι την πόρτα του εστιατορίου. Καθώς μπήκαμε μέσα, μου κόπηκε η ανάσα ήταν τόσο όμορφο μέρος. Πήγε προς το άτομο που στεκόταν στο μπροστινό μέρος του δεύτερου σετ θυρών και μίλησε για την κράτησή μας. Ακολουθήσαμε τον άνδρα μέσα από την τραπεζαρία σε ένα άλλο δωμάτιο που ήταν κλειστό με ιδιωτικά τραπέζια.
 
Τον κοίταξα με περιέργεια, «ιδιωτική τραπεζαρία;»
 
Έγνεψε καταφατικά ναι. Του φίλησα το μάγουλο «Είσαι τόσο ξεχωριστός για μένα μπαμπά».
 
«Μωρό μου, δεν έχεις δει τίποτα ακόμα, απλά περίμενε». Ένα αλαζονικό χαμόγελο έσφιξε τα χείλη του, «απλά περίμενε».
 
Η τραπεζαρία έκοβε την ανάσα. Κεριά άναβαν δημιουργώντας μια ρομαντική ατμόσφαιρα, απαλή μουσική έπαιζε στο βάθος, ήταν φανταστικά. Ο μπαμπάς μου τράβηξε την καρέκλα για να καθίσω και κούρνιασα με χάρη, κοιτάζοντας το σώμα του καθώς κατέβαινα. Θεέ μου ήταν σέξι! Τον ευχαρίστησα και κάθισε κοντά μου. Πιάνοντας το χέρι μου, με ρώτησε τι θα ήθελα να πάρω.
 
"Νομίζω ότι θα μου άρεσε το ψάρι. Προσέχω τη διατροφή μου τελευταία, δε θέλω να πάρω κιλά."
 
Υπήρχε αγάπη στην έκφρασή του, ήταν βαθιά και στοργική, μίλησε σιγά, «μωρό μου, θα μπορούσες να πάρεις βάρος και θα σε αγαπούσα ακόμα όσο τώρα». Έσκυψε και με φίλησε στα χείλη. «Είσαι τέλεια όπως κι αν είσαι, αυτό που έχεις στην καρδιά σου μετράει. Το ξέρεις αυτό. και μην αφήσεις ποτέ κανέναν να σου πει διαφορετικά.»
 
Δεν άκουγα τα λόγια του, το φιλί έκαιγε ακόμα στα χείλη μου. Τραυλίζοντας λίγο «Ευχαριστώ μπαμπά», ψιθύρισα.
 
«Ξέρεις πόσο σε αγαπώ; Έμεινες μαζί μου μετά την αποχώρηση της μαμάς σου και με βοήθησες να θεραπευτώ, με φρόντισες στις δύσκολες στιγμές. Ήσουν πάντα εκεί για μένα».
 
«Μπαμπά, δε θα μπορούσα ποτέ να σε αφήσω. Σε αγαπώ.»
 
Ήρθε κοντά μου πιάνοντας μου το χέρι. Συνέχισα. «Πώς θα μπορούσα να αφήσω έναν τόσο αγαπημένο άνθρωπο. Με κράτησες όταν έκλαιγα, με κράτησες όταν τα πράγματα ήταν δύσκολα, με βοήθησες να διαχειριστώ την εγκατάλειψη, και παρόλο που ο θείος Γιώργος ήταν εδώ για εμάς, και μας βοήθησε κι αυτός αρκετά, εμείς οι δυο μας ήμασταν που μαζέψαμε τα κομμάτια μας και τα καταφέραμε». Ήθελα να με φιλήσει τόσο πολύ εκείνη τη στιγμή. Μια σκέψη πέρασε από το μυαλό μου για το θείο μου και τον πατέρα μου μαζί μου στο ίδιο δωμάτιο. Η καύλα μου είχε χτυπήσει ταβάνι , μ... νόμιζα ότι θα λιποθυμούσα. Ένιωσα τη φλόγα να θεριεύει ανάμεσα στα πόδια μου μόνο και μόνο στην ιδέα.
«Ίσως θα έπρεπε να του τηλεφωνήσουμε και να του ζητήσουμε να έρθει να μας επισκεφτεί. Πάει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που τον είδαμε».
 
«Ω ναι», «θα το ήθελα πολύ. Είναι πολύ σέξι, νομίζω ότι θα περάσουμε καλά κατά την επίσκεψή του».
 
«Μωρό; Σου αρέσει ο θείος Γιώργος;». Το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να κοκκινίσω. «Μη με κάνεις να ζηλέψω!».
 
«Ωχ όχι, μην ζηλεύεις μπαμπά, εσύ θα είσαι πάντα για μένα ο θεός μου. Σ' αγαπώ τόσο πολύ. Αλλά και ο θείος ο Γιώργος πρέπει να παραδεχτώ πως είναι λαχταριστός!»
 
«Ίσως...» κράτησε τη γλώσσα του, αλλά ήξερα τι σκεφτόταν. Άλλαξε γρήγορα θέμα.
 
«Θα ήθελες να χορέψουμε;»
 
«Θα ήθελα πολύ!»
 
Με οδήγησε στην πίστα και χορέψαμε όλη τη νύχτα. Ένιωθα τόσο καλά στην αγκαλιά του, τόσο φυσικά. Ένιωσα την καύλα να συσσωρεύεται ανάμεσα στους μηρούς μου, οι χυμοί μου να κυλούν ζεστά στα χείλη μου. Τα χέρια του ταξίδευαν στην πλάτη μου τραβώντας με κοντά του, ένιωθα την ανάσα του στο μάγουλό μου και ήθελα το φιλί του. Χώθηκα μέσα στην αγκαλιά του. Με φίλησε αργά στον αυχένα, ένιωσα το σώμα μου να τρέμει. Το ήθελα και κάθε φορά που με φιλούσε, κάθε φορά που τα χείλη του άγγιζαν τα δικά μου, κάθε φορά ένιωθα πως ήταν το πιο θερμό φιλί που είχα ποτέ στη ζωή μου. Κάθε φορά μου έμοιαζε και καλύτερο, περισσότερο από όσα μπορούσα να αντέξω, έλιωνα στην αγκαλιά του. Δεν ήθελα να σταματήσω. Τον ήθελα όλο μέσα στο υγρό μου στόμα.
 
«Μπαμπά, με τρελαίνεις! Αυτή τη στιγμή θέλω να σου σκίσω το παντελόνι και να χώσω τον σκληρό σου πούτσο βαθιά ανάμεσα στα χείλη μου, είπα δελεάζοντας σε με τη γλώσσα μου. Θέλω να σε δω να αδειάσεις τα αρχίδια σου και το καυτό σου σπέρμα στο στόμα μου!» Έκανα πίσω και τον κοίταξα με τα μάτια μου να ικετεύουν. Ένα χαμόγελο πέρασε στα χείλη του, ήταν ευχαριστημένος με την παράκλησή μου.
 
«Θέλω να πιω κάθε σταγόνα από αυτό το αλμυρό ποτό».
 
«Μωρό μου, αν δε σταματήσεις, θα πρέπει να σε δέσω και να σε πάω σπίτι». Χαμογέλασε, σχεδόν γελώντας, "Τώρα, ας φάμε, ας δροσιστούμε και χαλαρώσουμε… άλλωστε αυτό δεν ήρθαμε να κάνουμε, ζωάκι μου;"
 
Καθώς περπατούσαμε πίσω στο τραπέζι, αναρωτήθηκα για την παρατήρησή του για το "ζωάκι μου"; Τι εννοούσε με αυτό, πρώτη φορά με έλεγε έτσι. Με επανέφερε ξανά στην προσοχή του με ένα γρήγορο χαστούκι στον κώλο μου.
 
«Δεν άρεσε αυτό στο κοριτσάκι μου;». Πρέπει να παρατήρησε το βλέμμα στο πρόσωπό μου. «Θα πρέπει να μάθεις να το αγαπάς». Το χαμόγελό του ήταν πονηρά ρομαντικό.
 
Νιαουρίζοντας λίγο και αναψοκοκκινισμένη όπως ήμουν… «μπαμπά, μη σταματάς, σε παρακαλώ, μη σταματάς...». Τα χείλη μου ρουφούσαν τα δικά του με πάθος. «Θέλω κι άλλο… κι άλλο από σένα, περισσότερη από την αγάπη σου, κάνε με δική σου…»
 
Τα χέρια του άφησαν την πλάτη μου και τυλίχτηκαν στο στήθος μου, χαϊδεύοντας αργά το τεράστιο στήθος μου μέσα από το φόρεμά μου. Βόγκηξα στο στόμα του, αφέθηκα στο άγγιγμά του. Άφησα το χέρι μου να περιπλανηθεί από τη μέση του μέχρι το παντελόνι του, νιώθοντας το καυλί του να μεγαλώνει. Παλλόταν στο χέρι μου λες και είχε δική του ζωή καθώς το έσφιγγα.
 
«Πρόσεξε πώς χειρίζεσαι αυτό το όπλο μωρό μου, είναι γεμάτο…» ψιθύρισε μέσα από το φιλί μας. «Αν συνεχίσεις να το κάνεις αυτό, το επιδόρπιο σου θα έρθει νωρίτερα απ’ ότι φαντάζεσαι»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...