ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2021


 Η Κουμπάρα μου δεν είχε συνέρθει καλά από το γλιφομουνι που τις είχα κάνει , είχε πέσει μπρούμυτα και κοίταγε να αποχτήσει πάλι την ανάσα της! εμένα ο πούτσος μου ήθελε όμως να πηδήξει, και έτσι πήγα κοντά στην Ντινα και άρχισα να τις τρίβω το σηκωμένο μου καυλί πάνω στα μουνοχυλα της: έλα γαμιά μου σκίσε με , πήδα με ρε ! εγώ τις έτριβα με τον πουτσοκεφαλο την κλειτορίδα και εκείνη χτυπιόταν και με παρακάλεσε να την πηδήξω! Σήκωσα τα πόδια της στον αέρα και τον κάρφωσα με μια κίνηση μέσα της : οοοοοχχχ ναι πήδα με! έτσι εκεί ναι ναι ναι σκισεεεεεε! χωρίς πρόβλημα μπήκα μέσα της!


Ητανε μούσκεμα σαν καυλωμένη σκύλα! την πήδαγα για αρκετή ώρα σε αυτή τη στάση, στο εντωμεταξύ η κουμπάρα μου είχε ξαπλώσει πίσω μου και μου έγλυφε τα αρχίδια! εγώ τρελαινόμουνα από καύλα και η Ντινα μούγκριζε σαν κτήνος. ααααχ σκίσε με γαμιά μουυυυυ αχ αχ χυυυυυυνοοοο!!! δεν άντεξε άλλο και έχυσε όλο το καυτό μουνοχυμα κύλησε πάνω στον πούτσο μου!

Τον έβγαλα και απευθύνθηκα στην κουμπάρα μου, αμέσως κάθισε πάνω στο καυλί μου και εγώ άρχισα να πιπιλίζω τις τεράστιες και σκληρές τις ρώγες: από τον ιδρώτα κολλάγαμε αλλά ήτανε τόσο ωραία η αίσθηση που ήμασταν σε φάση trance, ανεβοκατέβαινε πάνω στον πούτσο μου με τα χέρια τις να στηρίζονται στους ώμους μου, εγώ της δάγκωνα τον λαιμό και χούφτωνα τα βαριά βυζομπαλα της! Χύνω παιδαρά μου χύνω έλα λούσε το μουνί μου: δεν αντέξαμε για πολύ και τα χυσια μας ανακατευτήκανε μέσα στην καυλωμένη της μουναρα!!!
Μείναμε ξαπλωμένοι γυμνοί πάνω στο σκέπασμα τις βάρκας και χαζεύαμε τον ουρανό και τα άστρα, ήτανε ζεστή και ωραία βραδιά! Καπνίζαμε τσιγάρο αλλά μας είχε ξελιγώσει η δίψα! ήτανε γύρω στις 2 το πρωί και έτσι ντύθηκα και πήγα με το αμάξι σε ένα από τα περίπτερα που βρίσκονταν στον περιφερειακό και ψώνισα λίγα ποτά, μπίρες και αναψυκτικά! Τα μουνάκια περίμεναν στην παραλία και μάλλον δεν είχαν χορτάσει ακόμα πήδημα! έτσι αποφάσισα να πάρω και τρεις φραπεδες ( καλή η νέα εφεύρεση τις Νεσκαφέ)! Με το που έφτασα όλοι ριχτήκαμε στα ποτά και αργότερα χτυπήσαμε και τα φραπεδακια μας! Πρώτος άνοιξα εγώ συζήτηση και τις ρώτησα τι γουστάρουν να κάνουμε και τι ώρα θα έπρεπε να ήτανε πάλι σπίτι! τότε μου λέει η κουμπάρα μου: Όποτε γουστάρουμε οι άντρες λείπουν για ψάρεμα όλο το σαββατοκύριακο στα καμένα βούρλα, και τα παιδιά είναι στις γιαγιάδες! αυτό ήτανε κατάλαβα ότι θα έπεφτε πολύ γαμήσι ακόμα!

Μετά από καμία ώρα η Ντινα πήρε την πρωτοβουλία και άρχισε να μου χαϊδεύει τον πούτσο και να με φιλάει παθιάρικα, η κουμπάρα δεν έμεινε πίσω και ήρθε να της συμπαρασταθεί, με φιλούσαν και με έγλυφαν παντού, και έδειχναν να το ευχαριστιούνται, σαν γατάκια παίζοντας με το σώμα μου! Έφερα το κορμί μου κάτω από το μουνί της κουμπάρας μου και άρχισα να την γλύφω: Νεεεε αχχχχ γλύψε τα ζουμιά μου καριοληη ααααα! Ηφαίστειο η κοπέλα, μετά την άφησα και έψαξα το μουνί της Ντινας, μόλις μπήκε η γλώσσα μου εκείνη αναστέναξε: ααααχχχ! και εκείνη επίσης αναμμένη στα φιλιά ! έγλυφα τα μουνιά και τα βυζιά τους μέχρι που και εγώ δεν άντεχα και ήθελα να πηδήξω πάλι! Έστησα την Ντινα στα τέσσερα και ο πούτσος μου δεν έχασε τον στόχο του! καθώς της ξέσκιζα τον κόλπο δυο δάχτυλα μου πάλευαν με τον πρωκτό της, η κωλοτρυπίδα της ανοιγόκλεινε σαν να μην ήθελε εισβολή! αλλά μαζεύοντας τα υγρά από το μουνί της το πρόβλημα γλήγορα λύθηκε! Τώρα την γαμούσα και ταυτόχρονος μαλακιζα την κωλοτρυπα της: ααααα τι μου κάνεις εκεί, ααααα, δεν αντέχω ααααα θα σκασοοοοοο, τώρα τα έδινα όλα και την πηδούσα μανιασμένα: αχχχ ναι έλα αχ πήδα! την είχα σκίσει κυριολεκτικά, γυρνάω και λέω στην κουμπάρα μου και της λέω: στήσου και εσύ στα τέσσερα δίπλα στην Ντινα! Το έκανε τρίβοντας το μουνί της. Τον έβγαλα από το μουνί της Ντίνας και σιγά και προσεκτικά της τον έχωσα στο κώλο: ααα μι αααααχ ποναοοοοοοο! δεν έκανα πίσω αλλά ήτανε στενή, δεν φαινότανε να είχε πηδηχτεί από τον κώλο πολλές φορές, τότε ακούω την κουμπάρα μου να λέει: έλα πήδα εμένα από τον κώλο, να πάρει θάρρος και η Ντινα να χαλαρώσει.

Μάζεψα υγρά από το μουνί της κουμπάρας μου και μετά της τον έχωσα σιγά στο κώλο: ααααα εκεί νεεεε, η κουμπάρα μου δεν με δυσκόλεψε πολύ, μετά από λίγα δευτερόλεπτα της τον είχα χώσει ως την βάση! Μούγκριζε και τα χέρια της ψάχνανε για στήριγμα όταν κάρφωνα την σούφρα της, τέτοια καύλα δεν είχα ξανανιώσει ποτέ σε γαμήσι, την ξάπλωσα και ξαναχωθηκα στον κώλο της, ρούφαγα τα βιζομπαλα της ενώ εκείνη με αγκάλιαζε και μου φιλούσε τον λαιμό: έλα παιδαρά μου γάμα μου την κολάρα ααααααχχχχ ναι ααααα! δεν άργησε να χύσει και τα υγρά της έβγαιναν από τον πρησμένο της μουναρο που είχε τρελές συσπάσεις: λιοοονοοο γαμιά μουυυυ λιοοοονοοοο! την γράπωσα άγρια από τα βιζομπαλα και μια τεράστια ποσότητα καυτού σπέρματος τινάχτηκε στο έντερο της! Έπεσα δίπλα της και φιλιόμασταν για πολύ ώρα ψάχνοντας τις ανάσες μας! μετά μπήκαμε στην θάλασσα και οι τρεις για να δροσιστούμε και τις άφησα στα προάστια της πόλης για να επιστρέψουν με ταξί στο σπίτι!

Φτάνοντας στο σπίτι μπήκα στο ντουζ και δεν μπορούσα να ηρεμήσω από τα όσα έγιναν, ο πούτσος μου έτσουζε αλλά είχα ακόμα καύλες τόσο με είχαν φτιάξει τα πουτανακια, και ειδικά η κουμπάρα μου που είναι φοβερή ψολοαρπαχτρα και πηδιέται σαν μανιασμένη! την άλλη μέρα κατά τις 2 το μεσημέρι χτυπάει το κινητό μου: έλα εγώ είμαι( ήτανε η κουμπάρα μου) Κανε φραπέ σε δυο λεπτά φτάνω! Χάρηκα, έτρεξα της έκανα έναν φραπέ και περίμενα! Μόλις χτύπησε το κουδούνι άνοιξα! κάθισε στον καναπέ και μου λέει. αχ πτώμα είμαι, σε σοκαραμε εχτές ε ? κοίταξε δεν ξαναεχω απατήσει τον άντρα μου, αλλά σου είχαμε στήσει καρτέρι επειδή θέλαμε και οι δυο να πηδηχτούμε μαζί σου! έλα της λέω δεν έγινε τίποτα, τσιμουδιά μόνο και δεν θα μάθει ποτέ κανένας κάτι! ναι σίγουρα μου απαντά! όσο μου μίλαγε την παρακολουθούσα ήτανε πάλι φοβερά ντυμένη και οι καμπύλες της με καύλωσαν πάλι συναρπαστικά! το σορτσάκι μου έγινε αντίσκηνο! είναι όμορφη και το ξέρει, ήξερε και πολύ καλά ότι εγώ είχα πάλι καύλες! αλλά κατάλαβα ότι και κείνη επειδή φορούσα μόνο το σορτσάκι μου( από τον ύπνο ήμουνα) την καύλωνα!

Κάτσαμε κανα μισάωρο μιλώντας για το χτεσινό μέχρι που λέει: θέλω να πιο λίγο φραπέ, αλλά θα τον ρουφήξω από τον πούτσο σου! Ήρθε με το ποτήρι, έβγαλε τον σηκωμένο πούτσο μου έξω, έφερε το ποτήρι μπροστά στο βάλανο μου και τον έχωσε μέσα στο ποτήρι, Ο πούτσος μου πάγωσε και γέμισε με αφρό από φραπέ, μου λέει : έτσι με αρέσει ο φραπες μου το πρωί! Έσκυψε και άρχισε με ένα από τα τσιμπούκια που μόνο αυτή ξέρει να κάνει! κάθε λίγο τον γέμιζε με φραπέ για να τον ξαναεξαφανισει ως τον λάρυγγα της, μου χάιδευε και μου έγλυφε τα αρχίδια που άρχισαν να πονάνε, μου έγλυφε τον πουτσοκεφαλο ενώ ταυτοχρόνως μου τον τρομπερνε με σταθερό ρυθμό, μόλις καταλάβαινε ότι ετοιμάζομε για χύσιμο, τον έχωνε στον παγωμένο φραπέ και το βασανιστήριο άρχιζε ξανά, τέτοιο πράμα δεν μου είχε ξανακάνει καμία, επί περίπου μια ώρα με βασάνιζε γλύφοντας το παλούκι μου χωρίς να δείχνει τάσεις κούρασης! είναι μια από τις γυναίκες που ξέρουν πολύ καλά να ευχαριστήσουν, και να προσφέρουν ηδονή σε έναν άντρα! όταν με άφησε να χύσω τις έλουσα το στόμα και τα μούτρα, τα περισσότερα τα ήπιε και μου λέει: τώρα έλα αγόρι μου και ξανασκισεμε όπως εχτές το βράδυ!

Δεν άργησε και βρέθηκε στο πάτωμα με την πούτσα μου καρφωμένη στο μουνί της και τα χέρια μου να ζουλάνε τις τεράστιες βυζαρες της, μέσα σε λίγα λεπτά έχυνε, αλλά τώρα το πήδημα που κάναμε μπορεί να ήτανε τρυφερό όμως ο οργασμός της ήτανε έκρηξη ηφαιστείου αφού ούρλιαζε σαν σφαχτό κτήνος! έχυνε τα μούτρα της αγρίευαν από καύλα και κοκκίνιζαν από την εντονοτητα που περνάγαμε! μετά τον οργασμό της συνέχισα με ένα καλό γλιφομουνι για να την τρελάνω και το κόλπο πέτυχε: Αχχχ εσύ ξέρεις τι θέλω ααααχχχχχ! Γλιιιιφε ααααα ναι ναι ναι αχ αχ αχ αααααχχχ! ταιριάζουμε εκατό τις εκατό στο πήδημα και αυτό μας κάνει να γινόμαστε παράνομοι της καύλας! μετά το γλιφομουνι είχε σειρά το κωλαράκι της που της το έσκισα, και της το έκανα να τσούζει για πολλές ημέρες, αφού σε μια φάση με παρακαλούσε: ααααα μηηηη δεν αντέχω άλλο ααααααα, άσε με να χυσοοοοο αχ ααααααα, τότε της το έχωσα στο μουνί και τα χυσια μας ενώθηκαν πάλι με μια ένταση που μόνο με την κουμπάρα μου καταφέρνω, και όπως μου εξομολογήθηκε και αυτή μόνο με μένα φτάνει τόσο έντονους οργασμούς!

Έμεινε μέχρι το βράδυ τις 8 και έφευγε επειδή θα ερχόταν ο άντρας της κατά τις 11 για να συγυρίσει λίγο! ρε παιδιά βρήκα την τέλεια γυναίκα για τον πούτσο μου! και τώρα το πάμε για κανα φραπέ, για μένα έχει καινούρια έννοια! Με την κουμπάρα μου κανονίσαμε να πηγαίνουμε συχνά για κανα φραπέ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...