ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

Η ΞΑΝΘΗ ΘΕΟΓΚΟΜΕΝΑ (2)


 Θα σας διηγηθώ λοιπόν τη συνέχεια της περιπέτειάς μου με την Μαρία, την καυλιάρα τριανταεξάχρονη που σας είχα πει στην προηγούμενη ιστορία μου. Όπως σας είχα πει κάναμε ένα φοβερό 69 και δεν είχε αφήσει σταγόνα σπέρματος να πάει χαμένη, οπότε ξαπλώσαμε για λίγο να κουβεντιάσουμε και να «επαναφορτίσουν» οι μπαταρίες μου, αλλά η καύλα μέσα της δεν έλεγε να σβήσει.Με το ένα χέρι άρχισε πάλι να μου χαϊδεύει αργά και ηδονικά τα αρχίδια και με το στόμα της άρχισε να εξερευνά το κορμί μου. Πρώτα από το λοβό του αυτιού και σιγά σιγά κατεβαίνοντας, το λαιμό , το στήθος μου ψευτοδαγκώνοντας τις ρώγες μου που είχαν γίνει σκληρές και άσπρες από τον ερεθισμό. Δεν σταμάτησε όμως εκεί, η γλώσσα της συνέχισε την περιπλάνηση της κατεβαίνοντας όλο και πιο χαμηλά!!

 
 Με είχε τρελάνει αυτή η αίσθηση της υγρής από το ζεστό σάλιο, γλώσσας να στριφογυρίζει δίπλα από το γοφό δηλώνοντας εμμέσως ποιος είναι ο στόχος. Και φυσικά δεν ήταν άλλος από την πούτσα μου, που παρόλο ότι πριν λίγο είχε χύσει, ήταν πάλι έτοιμη για νέες περιπέτειες. Αποφάσισα να συντομεύω λοιπόν το βασανιστικό αυτό παιχνίδι του γλειψίματος γύρω γύρω και όχι στο «στόχο» οπότε την πιάνω και τη γυρίζω στα τέσσερα και με μεγάλη ορμή της τον χώνω στο ζεστό και υγρό μουνάκι της. Αν και δεν ήταν καθόλου ομιλητική στο κρεβάτι (πώς να προλάβει άλλωστε με γεμάτο στόμα δεν μιλάνε.) μόλις μπήκα μέσα της με μια κραυγή καύλας φώναξε: «Έτσι σε θέλω, σκίσε με!!!» μόνο που δεν γίναμε «ρόμπα» στην πολυκατοικία. Φαινόταν ότι το κατείχε το «άθλημα» καλά γιατί κατευθείαν συντονιστήκαμε και τα ιδρωμένα μας κορμιά άρχισαν να πάλλονται στον ρυθμό της ηδονής. Με τα χέρια μου την κρατούσα από τους ώμους που σαν χερούλια την οδηγούσα πάνω στην πούτσα μου. Αυτή με το ένα χέρι στηρίζονταν στο κρεβάτι και με το άλλο την έβλεπα να χαϊδεύει την κλειτορίδα της.

Ήδη οι ανάσες της άρχισαν να γίνονται κοφτές και συνεχώς μου έλεγε να μη σταματήσω να την πηδάω και να επιταχύνω της κινήσεις μου. Ο δεύτερος της οργασμός ήταν προ των πυλών.Με γρήγορες κινήσεις μπαινόβγαζα τον πούτσο μου φτάνοντας ως τη μήτρα μην αφήνοντας της πολλά περιθώρια. Σαν να την πέρασε ένα ρίγος τέντωσε την σπονδυλική της στήλη και με συσπάσεις της λεκάνης άρχισε να φωνάζει «χύνωωωωω..» Εγώ με πιο ήρεμες κινήσεις συνέχισα να τη γαμάω εκτελώντας την επιθυμία της που με παρακαλούσε να μη βγω ακόμη. μιλάμε η γυναίκα ήταν ηφαίστειο!!! Ποιος τη χάρη μου λέω μέσα μου, μάλλον θα τραβήξει πολύ αυτή η βραδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...