ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

ΜΕ ΚΑΥΤΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΔΕΣ (2)


 ο θράσος αυτής της κοπέλας με είχε τρελάνει στην κυριολεξία το γεγονός του ότι οι θέση και τον δυο υποτίθεται ότι ήταν λεπτή και το ότι ούτε που την είχα ξαναδεί πριν από αυτό με τρέλαινε .

 
 Όπως σας είπα και στο τέλος του προτού μέρους είχαμε κανονίσει για το βράδυ να παμε έξω για ποτάκι έτσι και έγινε. Εγώ είχα ντυθεί ήμουν έτυμος και περίμενα να ετοιμαστούν (καμία ώρα ) αλλά η αναμονή άξιζε τον κόπο αλήθεια λεω . Όταν βγήκαν από το δωμάτιο τα έπαιξα η Ζενια φορούσε μια σούπερ μίνι φούστα άσπρη σχεδόν διαφανεί αφήνοντας το στρινγκακι της να φαίνεται ξεκάθαρα και μια ξοπλατη μπλούζα με πολύ βαθύ ντεκολτέ , ενώ η φίλη της ένα κοντό καυτό άσπρο σορτσάκι και από πάνω ένα δικτυωτό μπλουζάκι που εύκολα ξεχώριζες το πλούσιο μπούστο της. Ξεκινήσαμε λιπών για μια διαδρομή περίπου 15 λεπτών μέχρι το μαγαζί δίπλα μου καθόταν η Ζενια και πίσω η φίλη της . Λίγο μετά αφού φύγαμε από το σπίτι με ρώτησε η Ζενια πως μου φάνηκε το ντύσιμο τους και εγώ απάντησα ότι με είχαν καυλώσει και ότι στο μαγαζί που θα πηγαίναμε θα είχαν πόλους θαυμαστές και η απάντηση της όπως πάντα ήταν αποστομωτικοί λέγοντας μου εμείς έχουμε αποκλειστικό γαμιά για τις επόμενες μέρες δεν έχουμε ανάγκη και άρχισε να μου χαϊδεύει τον πούτσο που ήταν έτυμος να σκίσει το τζιν μου από την καύλα. Πήρα και εγώ θάρρος και έπιασα το μπούτι της και σιγά σιγά το μουνάκι της που άρχισα να τρίβω , ζήλεψε και η φίλη της ώμος και άρχισε να χαϊδεύει το στήθος της Ζενιας η κατάσταση είχε ξεφύγει και ήρθε να μας ηρεμήσει το ότι φτάναμε στο μαγαζί σε λίγο. Με το που φτάσαμε στο μαγαζί τους άρεσε πολύ ο χορός ήταν ένα μπαράκι στην παράλια σε ένα μικρό κολπακι με προβολείς μέσα στην θάλασσα και στα βράχια και ήταν ωραίο τοπίο γενικά μαζί με αυτά τα τοπία ώμος καμία 10 ζευγάρια μάτια είχαν καρφωθεί στα τοπία που συνόδευα και αυτό μου την έδινε λίγο , αφού κάτσαμε σε ένα τραπέζι και πίναμε το ποτό μας άρχισε να ανάβει το κέφι και μετά από Κανά δυο τσιφτετέλια ανέβηκαν κάτι κοπέλες στο μπαρ και χόρευαν και μιναν με το στόμα ανοιχτό με το κούνημα και το σκέρτσο του τσιφτετελιού και μου είπαν ότι τους άρεσε και άρχισαν να χορεύουν και αυτές έτσι τις συνόδεψα και εγώ στον χορό κάπου εκεί ώμος άλλαξε το πράμα γιατί άρχισαν να τρίβονται επάνω μου και οι δυο να με φιλάνε να τρίβονται αναμεταξύ τους και τέτοια έτσι κάτι έπρεπε να κάνω για να μην μας μαζέψουν και έτσι πρωτινά να παμε να κάτσουμε στην παράλια. Αφού πήραμε τα ποτά μας κατεβήκαμε στην παραλία λίγο πιο απόμερα και ξαπλώσαμε ο ένας δίπλα στον αλλο ενώ λέγαμε γενικός μαλακίες και άσχετα επικράτησε μια μικρή σιγή και ξαφνικά ενώ κοιτούσα τα αστέρια ένοιωσα μια γλώσσα στο αυτί μου γύρισα να δω και είδα τα χειρότερα ( γιατί ήμασταν λίγο απόμερα αλά όχι και τόσο πολύ ) η φίλη της Ζενιας είχε βάλει το ένα τις χέρι μέσα από το ξεκουμπωμένο σορτσάκι της και τριβόταν και το άλλο χέρι ήταν κάτω από την φούστα της Ζενιας και την χάιδευε , εγώ τα έχασα με είχαν χαζέψει μάζεμα δεν είχαν έτσι της πήρα και φύγαμε .

Στον δρόμο κατάλαβα ότι τα πιπίνια ήταν κομμάτια εντελώς από τα ποτά και δεν ήταν για πολλά πολλά ( έτσι νόμιζα δηλαδή ) οπότε πήγαμε καρφί σπίτι . Αφού της έβαλα για ύπνο ξάπλωσα και εγώ αλλά δεν πρόλαβα να κοιμηθώ γιατί άκουσα ένα δυνατουτσικο αααααα από το δωμάτιο τους και πήγα να δω τι γινόταν και τα είδα όλα , ήταν γυμνές σε στάση 69 και το γλεντούσαν εγώ έτσι και αλλιώς ήμουν φτιαγμένος από τα προηγούμενα σκηνικά και έτσι πήγα να παίξω και εγώ . Σταμάτησαν το 69 και άρχισαν να με γλύφουν η μια τα αρχίδια και η άλλη τον πούτσο ένιωθα υπέροχα βασιλιάς και σε λίγο είχα αδειάσει το φορτίο μου στο στόμα της Ζενιας και λίγο στα μαλλιά της Σαμπίνας ( έτσι την λέγανε την φίλη της Ζενιας ) μετά σηκώθηκαν και μου είπε η Ζενια μόλις επανέρθεις έλα και άρχισαν πάλι να χαϊδεύονται μεταξύ τους .

Η Ζενια έγλυφε το στήθος της Σαμπίνας ενώ η Σαμπίνα χάιδευε το μουνάκι της και το απολάμβανε. Μπροστά σε τέτοιο θέαμα ήμουν πάλι έτοιμος και πήγα πίσω από την ζενια και μπήκα μέσα της ενώ αυτή συνέχυσε να γλύφει την Σαμπίνα ήτανε είδη μούσκεμα το μουνάκι της και απίστευτα ζεστό από την καύλα έμπαινα μέσα της πολύ γρήγορα και άρχισε να βογκάει σταματώντας να γλύφει την φίλη της η οποία πήγε έκατσε δίπλα και χαϊδευόταν βλέποντας εμάς να γαμιόμαστε , μετά από λίγο γύρισε η ζενια κανονικά και μπήκα πάλι μέσα της και την γαμούσα δυνατά και γρήγορα ενώ η Σαμπίνα σηκώθηκε και έκατσε πάνω στο πρόσωπο της ενώ με τα χέρια της έπαιζε της ρόγες της δεν άντεχα πολύ ακόμα και βγήκα από μέσα της ζητώντας και στης δυο να με κάνουν να χύσω έτσι η μια άρχισε να μου γλυφή τα αρχίδια και η άλλη να μου τον παίζει μέχρι που τελείωσα . Κάναμε ένα διάλειμμα ανάβοντας ένα τσιγάρο και άρχισαν να μιλάνε γερμανικά μεταξύ τους , όπως σας είπα μου την βίδωνε αυτό γιατί δεν καταλάβαινα και έτσι ρώτησα την ζενια να μου πει τι συζητούσαν και μου απάντησε ότι η Σαμπίνα έμεινε από έξω τόση ώρα και ότι θέλει και αυτή λίγο και οπός καταλαβαίνετε κάπου εκεί έσβησαν τα τσιγάρα και άρχισε ο δεύτερος γύρος έχοντας την Σαμπίνα να έχει καβαλήσει τον πούτσο μου και την ζενια να της γλυφή το στήθος η Σαμπίνα άρχισε να κουνιέται πολύ γρήγορα πάνω στον πούτσο μου και σε συνδυασμό με το γλείψιμο της ζενιας άρχισε να έχει συνεχόμενους οργασμούς με βογκητά και κάτι περίεργα γερμανικά τα οποία με καύλωσαν ακόμα πιο πολύ έτσι την γύρισα στα τέσσερα ενώ έβαλα την ζενια να μου γλυφή τα αρχίδια όσο πιο γρήγορα έμπαινα μέσα στην Σαμπίνα τόσο πιο πολύ καύλωνα με αποτέλεσμα να κοντεύει να σκίσει τα σεντόνια και να πάθω τίποτα εγώ αλλά ευτυχώς ήρθε η λύτρωση χύνοντας επάνω στην πλάτη της Σαμπίνα .

Ομολογώ ότι τα πιπίνια με είχαν στήλη ήταν ακούραστα έτσι της καληνύχτισα γιατί με στραγκιξανε και άρχισα να σκέφτομαι να καλέσω βοήθεια τον κολλητό μου την άλλη μέρα το πρωί .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...