ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Η φίλη μας και το ζευγάρι


 α σας περιγράψω την πιο έντονη σεξουαλική εμπειρία που είχα. Έμενα στο σπίτι του θείου μου όπου φιλοξενούσε και τον γαμπρό του και τη νύφη του . Τις πρώτες 3 νύχτες δεν κοιμήθηκα καθόλου , άκουγα το ζευγάρι να πηδιέται και μάλιστα ο τύπος μίλαγε , έβριζε και βογγούσε πολύ δυνατα .


Ένα βράδυ διάβαζα ένα βιβλίο και χτυπάει η πόρτα και είναι η θερμόαιμη φωνακλού νύφη του θείου μου . Ήθελε να της δώσω μανό και έκατσε εκεί να βάψει τα νύχια της . Από δω από κει μου γυρνάει την κουβέντα σε ερωτικό περιεχόμενο . Αν έχω φίλο και αν με ικανοποιεί και τελικά η ερώτηση βόμβα αν το έχω κάνει ποτέ με γυναίκα . Της απαντάω όχι και με ρωτάει αν θα ήθελα να το κάνω .

Η τύπισσα δεν ήταν όμορφη αλλά είχε τελιο σώμα αν και πενηντάρα και πολύ μεγάλο στήθος . Εγώ είμαι 25 χρονών ξανθιά πράσινα μάτια 1-65 ύψος 52 κιλά , όχι ιδιαίτερα μεγάλο στήθος αλλά με φοβερό κώλο . Συγκαταλέγομαι στα όμορφα θυληκά . Απο δώ απο κει αρχίζει να μου κάνει μασσαζ και εγώ να είμαι αγχωμένη μέχρι αηδίας . Μου έλεγε να χαλαρώσω και αρχίζει να μου βγάζει τα ρούχα μου με πολύ αισθησιακό τρόπο . Μου άρεσε αλλά ταυτόχρονα ήμουνα και σφιγμένη .

Τελικά έμεινα ολόγυμνη και αυτή να με τρίβει όχι όμως στα απόκρυφα σημεία μου . Είχα κατακαβλώσει έκλεισα τα ματάκια μου και αφέθηκα . Μου άνοιξε τα πόδια και μου χύνει κοκακόλα κατευθείαν στην τρύπα μου . Μετά έκανε το στριγκάκι μου ένα κουβάρι και σιγά σιγά μου το έχωσε στο μουνάκι με εμένα να τρέμω από κάβλα . Αρχισε να μου
γλύφει τις ρώγες και μετά φτάνει στο περιποιημένο μου μουνάκι όπου το φτύνει και χτυπάει δυνατά . Πέφτει επάνω μου σαν λυσσασμένη και το ρουφάει . Μου έλεγε για τη γεύση του με πολύ χοντρή φωνή , όχι πάντως τη δικιά της . Και μετά αρχίζουν τα όργια , ότι έβρισκε μπροστά της μου το έχωνε , (κουτάλι , χτένα , μπουκάλι άρωμα ) – με ξέσκισε!!!!!!!!!!!!!!

Μου γλύφει μετά στα τέσσερα την κολωτρυπίδα και αφού της λέω ότι είναι αγάμητη ενθουσιάστηκε . Και τότε η πουτάνα χτυπάει τον άντρα της στο κινητο και του λέει – Μωρό μου την ετοίμασα , έλα και έχουμε και παρθένο κωλαράκι . Μου την είχαν στημένη παιδες Έρχεται και κάθεται στην πολυθρόνα ενθουσιασμένος με αυτό που βλέπει . Αυτή μου κάνει πλακομούνι και με χύνει στο μουνί με τα ζουμιά μας να τρέχουν σαν ποτάμια . Με ξαναγυρναει στα τέσσερα και μου ξαναγλύφει την κολωτρυπίδα .............

Βλέπω την πουτσάρα του και τρελλαίνομαι γιατί από φύσης μου είμαι στενούλα και δεν έπαιρνα όλο αυτό το παλαμάρι , ποσο μάλλον από το κωλαρακι . Η τύπισσα παιρνει μια φράουλα και μου την λιώνει στην κολωτρυπίδα , έρχεται αυτός και μου τρίβει το πουτσοκέφαλο . Μετά από αρκετη ώρα μπήκε ο μισός μέσα μου και εγώ σφάδαζα από τον πόνο . Η άλλη μου έχωσε τις βυζάρες της στο πρόσωπο και με έδερνε με αυτές . Ο πόνος αντικαταστήθηκε απο κάβλα και ο κύριος γκάριζε σαν ζώον από την κάβλα φωνάζοντας ότι είμαι στενή .

Με έχυσε στην σούφρα και η καλή του γυναικούλα τα έφαγε . Μου κάνει ένα τελικό γλυφομούνι και μου βάζει ολόκληρη την παλάμη της στην μούνα μου . Έχυσα
θεικά και ανακάλυψα ότι γουστάρω πολύ να γαμιέμαι με γυναίκες , ξέρουν τι να σου κάνουν . Μετά από αυτό δεν ξανάγινε τίποτα αλλά πολύ θα ήθελα να συνεχίσω να έχω εμπειρίες με γυναίκες .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...