ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Παρτούζα σε ξενοδοχείο


 Θα σας γράψω μια ιστορία που μου συνέβηκε πέρυσι το καλοκαίρι . Έπρεπε να μείνω σε μια άλλη πόλη λόγω δουλειάς και το αφεντικό μου , μου έκλεισε ένα ξενοδοχείο για 4 μέρες .


Όταν έφτασα πρόσεξα στην είσοδο μια κοπέλα η οποία φιλιότανε με μια άλλη (τουρίστριες) και ανταλλάξαμε έντονες ματιες . Ξανθιά με πολύ μεγάλο στήθος , ηλιοκαμένη επιδερμίδα και με αρκετά πιασίματα γενικά (όχι όμως χοντρή) . Εγώ είμαι 25
χρονών ξανθιά 1-65 ύψος , 52 κιλά , όχι μεγάλο στήθος αλλά πολύ όμορφο κώλο απο ότι μου λένε .

Γενικά συγκαταλέγομαι στις όμορφες γυναίκες . Την άλλη μέρα το πρωί βρίσκω τις κοπέλες στο μπαρ του ξενοδοχείου , εγώ έγραφα στο laptop και συνέχεια μου αποσπούσαν την προσοχή , χαμογελώντας μου, μέ έδειχναν και γενικά κάτι ήθελαν από μένα . Έφυγα για δουλειά και το βράδυ ενώ διάβαζα ένα βιβλίο χτυπαει η πόρτα . Ρωτάω πιος είναι και μου απαντά μια γυναικεία φωνή 'Λισα΄'. Ανοίγω βλέπω την νεαρά με ένα ξεκολο , εμφανώς μεθυσμένη να μου λέει να πάμε για κλαμπ εφόσων καταλάβανε ότι είμαι μόνη και χρείαζομαι παρέα . Δεν ξέρω πως αλλά είχε κάτι τόσο μεθυστικό πάνω της που χωρίς να το καταλάβω της είπα δώσμου 10 λεπτά να ετοιμαστώ και φύγαμε .

Οπόταν βρέθηκα σε ένα κλαμπ να χορεύω μα τα κορίτσια , να τρίβοντε επάνω μου και είχα κατακαβλώσει . Στο γυρισμό , στο ταξί μέσα αυτές να φιλιούντε με γλωσσόφιλα και ο ταξιτζής τα είχε παίξει. Τα υγρά μου άφθονα αν και ακόμα είχα λίγο την λογική μου . Δεν με άφησαν να πάω στο δωμάτιο μου και με πάνε στο δικό τους . Η Λισα με ρωτάει αν το έκανα ποτέ με γυναίκα και απαντάω όχι . (το φαντάστηκα όμως πολλές φορές) . Μου ζητάει να τις αφήσω να με περιποιηθούν αλλά εγώ κόμπλαρα. Τότε έρχεται με ξαπλώνει στο κρεβάτι και μου έλεγε να ηρεμήσω χαιδεύοντας μου τα μαλλία . Και τότε αρχίζουν τα
όργια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φέρνει βότκες

Βάζει μουσική και χορεύει πολύ πουτανιάρικα ενώ η Κριστίν παίζει το μουνί της . Έρχεται επάνω μου με την βότκα και την χύνει σιγά σιγά επάνω μου . Εγώ αφέθηκα με κλειστά τα μάτια . Αρχίζει να με γλύφει πάνω από τα ρούχα . Μαγικό άγγιγμα παιδιά . Με έγδυσε (αυτό κράτησε πολλή ώρα) και μου άνοιξε τα πόδια , φωνάζει την άλλη και αρχίζουν να με φτύνουν κατευθείαν στην πλυμμηρισμένη μου τρύπα με δύναμη . Μετά μου χύνουν το μπουκάλι με την βότκα στο μουνί και πέφτουν πάνω μου σαν λυσσασμένες και η λίσα μου ρούφαγε πολύ επιδέξια το μουνί ενώ η κριστίν μου πιπίλαγε τις ρώγες . Αφού με καταγλείψανε μετά άρχισαν να μου βάζουν ότι αντικείμενα έβρισκαν στο στενό μου μουνάκι από χτένες μέχρι μπουκάλια μέχρι κουτάλι .

Παραληλούσα και φώναζα και χτυπιόμουνα . Μετά έγινε το μοιραίο μου την είχανε στημένη , και χτυπάει η πόρτα μπαίνωντας μέσα δύο παλλικάρια χωρίς να σοκκαριστουν καθόλου λες και ήρθανε για να γαμήσουν εμένα . Οπότε η λίσα τους βάζει κάτω και τους
πιπώνει εναλλάξ με την κριστιν να μου κάνει έντονο πλακομούνι . Με γυρνανε στα τέσσερα και ο Αντώνης μου γλύφει την κολοτρυπίδα ενώ η κριστίν κάνει 69
με την λίσα .

Κατευθείαν παιδιά μου τον έχωσε στον κώλο και νόμισα ότι πέθανα από τον πόνο . Μετά μου το έκανε πιο σιγά και άρχισε να μου αρέσει . Μου έλεγε πόσο όμορφη πουτάνα είμαι και ότι ευχαριστά τον Θεό που γαμάει μια γκόμενα σαν εμένα . Σύντομα με χύνει στην κολωτρυπίδα και έρχεται η Λίσα να με καθαρίσει . Εγώ όμως κόλλησα με τις γκόμενες , και δεν ήθελα πούτσους ήθελα μουνιά ............. Τους γράφω και πάω κατευθείαν στη Λίσα όπου με τσαμπουκά την βάζω κάτω και αρχίζω να τις ΄γλύφω την μουνάρα (τεράστια χείλη) και έκανα αυτό που έβλεπα τόσο καιρό στις τσόντες και με κατακάβλωνε
. Τις έβαλα όλη μου την παλάμη στο μουνί και με έχυσε .

Μετά αλληλογλυφτηκαμε , μας γαμήσανε τα αγόρια απο μπροστά και πίσω και δεν
ξαναιδωθήκαμε ποτέ . Από τότε δεν το έχω ξανακάνει με γυναίκα και αυτό με τρελλαίνει , δεν την βρίσκω και πολύ με τα αρσενικά . Δεν είμαι λεσβία απλά μου αρέσει να γαμιούμαι και με τα δύο φύλα . Ήταν η καλύτερη εμπειρία της ζωής μου χωρίς καμμια δεσμευση , ήμουνα μια πουτανάρα αλλά την άλλη μέρα , σοβαρή εργαζόμενη γυναίκα που αξίζει σεβασμό μέσα από την δουλιά της 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...