ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

DARK PASSIONS



Μετα απο μηνες ατελειωτων διαδυκτιακων συζητησεων ,απροσωπα αλλα με πολυ κοκκινες διαγραμμισεις....απιστευτες καυλωτικες συζητησεις ,απο εκεινες που δεν τα κανεις με τον συντροφο σου ειτε λογω ρουτινας ειτε γιατι δεν ειναι ολοι ετοιμη για αλματα στο κενο,αποφασισαμε να το σοβαρεψουμε.
το πλαισιο ειχε μπει .....οι κανονες ηταν απο την αρχη ξεκαθαροι και αποδεκτοι και απο τους δυο...απλα θα γινοταν μια προσπαθεια σεξουαλικης ικανοποιησης εξω απο τα συνηθη....καθαρο σεξ μονο ...ουτε εκατεροθεν συναισθηματα...ουτε συναψη σχεσης...εξαλου ηταν φανερο απο την αρχη οτι δεν θα μπορουσαμε να εχουμε αλλη σχεση στην οποια θα μπλεκοταν συναισθηματα....ετσι απλα και ομορφα.
μετα απο μια σχετικα αργη διαδικασια αποφασισαμε να βρεθουμε σε ενα ξενοδοχειο,φροντιζοτας τις καταλαληλες δικαιολογιες και τα προγραμματα μας ,ακομα και ενα τετοιο περιστατικο δεν ειναι ευκολο οταν εχεις δομημενη ζωη και υποχρεωσεις ...
το ραντεβου ειχε κλειστει βραδυ και εγω ειχα ηδη παει στο ξενοδοχειο εχοντας μαζι μου τα απαραιτητα ..ξεροντας τι ακριβως ζητουσαμε και οι δυο.
γυρω στις 8 το κινητο δονηθηκε απο το εισερχομενο....ειμαι απο κατω...ανεβα στο 469 της εγραψα ....η πορτα θα ειναι ανοικτη...αλλα πριν μπεις στειλε μου μυνημα...της εγραψα...με τονο που δεν σηκωνε αντιρησεις..οκ ...απαντησε με τον προσφιλη της τροπο...
3 λεπτα αργοτερα ενα νεο εισερχομενο ηρθε....ειμαι απεξω......κεινη την στιγμη ταραχτηκα ,δεν περιμενα να αντιδρασω ετσι ,,αλλα ενα ελαφρυ αισθημα αβεβαιοτητας φυσηξε διπλα στο αυτι μου.........εισαι βεβαιη ?της απαντησα...μην ξεροντας τι γραψει...οχι μου εγραψε ..το μυαλο μου αλλα λεει ,,,αλλα το μουνι μου ειναι ηδη υγρο.....οποτε....τι κανουμε?
Η τελευταια φραση εκανε το καυλι μου καγκελο και σαν κλασσικος αντρας ξεχασα αμεσως την παραινεση του πανω κεφαλιου και αποφασισα να ακολοθουσω το κατω .....ανοιξε την πορτα και μπες ....εγραψα....
Η πορτα ανοιξε με ελαφρα διστακτικο τροπο και το φως του διαδτομου μπηκε στο σκοτεινο δωματιο αλλα με τροπο που δεν φαινομουν καθισμενος σε μια πολυθρονα στο βαθος του δωματιου.....κλεισε την πορτα ...της ειπα με αργη φωνη...και ακου με προσεκτικα...
Η πορτα...εκλεισε και μαζι με αυτη εκλεισε ο οποιοσδηποτε τροπος να κανουμε πισω .και......η θα φαινομουν ανταξιος αυτων που εγραφα τοσους μηνες η θα παθαινα μια ηττα μεγαλειωδων διαστασεων...
Το αρωμα της πλυμμηρισε το δωματιο και φανηκε οτι πραγματικα ηταν μια κυρια,,,ακριβως ετσι οπως την ειχα φανταστει ,σοβαρη...και οχι κανενα ξεκωλο που το μονο που ηθελε ηταν απλα ενα σκληρο γαμησι.....ετσι για να ξεφυγει απο τα κοινοτυπα πηδηματα των συνομηλικων ,,,εδω ειχαμε να κανουμε κατι που μονο ως σεξουαλικο παθος οριζετε....με οτι αυτο θα εφερνε στην συνεχεια...
Στην γωνια του κρεβατιου υπαρχει μια μασκα ..της ειπα ...φορεσε τη....χωρις να μιλησει εκανε υπακουα αυτο που της ειπα...εισαι ετοιμη την ρωτησα?...ναι.... ειπε με φωνη που φανερωνε οτι πλεον ειχε μπει σε μονοπατι που δεν υπηρχε γυρισμος....
Ειχε ερθει η ωρα...σηκωθηκα και πηγα απο πισω της...εισαι ανετα ?ρωτησα.....ναι ...ειμαι....
Της εβγαλα το παλτο που φορουσε και ειδα οτι ειχε κανει κατα γραμμα αυτο που της ειχα πει....μονο εσωρουχα μαυρα με ζαρτιερες και καλτσες στο ιδιο χρωμα καθως και μαυρα ψηλοτακουνα ....μονο και μονο το θεαμα με αναστατωσε......ηξερα οτι σωματοτυπικα ηταν στα απολυτα γουστα μου αλλα το κορμι της κολακευε πραγματικα αυτα που φορουσε....μια πραγματικη γυναικα...
... με οτι αυτο συνεπαγετε...
ετσι οπως ημουν απο πισω ενοιωσε καλα το ποσο καυλωμενος ημουνα ηδη....μμμμ μ αρεσει αυτο που νοιωθω απο πισω μου ...ειπε με πολυ σταθερη φωνη ....χωρις να μιλησω χαιδεψα το στηθος της πανω απο το δαντελωτο σουτιεν ..οι ρωγες ειχαν σκληρυνει και ακομα δεν ειχαμε ξεκινησει.......κατεβασα το ενα χερι μου προς τα κατω και ενω ειχα γραπωσει το βυζι της και την δαγκωσα ελαφρα στο λαιμο..εβαλα το χερι μου μεσα απο το εσωρουχο της,,,τελεια αποτριχωμενο μουνι...και ηδη πολυ υγρο....βογγηξε και στο στηθος της ενοιωσα ενα φουσκωμα απο την καυλα της ............
Την επιασα απο την μεση και την οδηγησα στην πολυθρονα ...κατσε...γιατι?.....θα δεις της ειπα....
Εκατσε και τραβηξα το βαλιτσακι ακατω απο το κρεβατι και εβγαλα ενα κομματι ναυλον σκοινι....εισαι ετοιμη ρωτησα για οτι θα ακολουθησει?
ΕΙΜΑΙ ηταν η αμεση απαντηση της
Αρχισα να της δενω τα χερια στην πολυθρονα και ρωτησα αν ειναι σφιχτα,,,οχι ειμαι ενταξει απαντησε....μολις τελειωσα και σιγουρευτηκα οτι πλεον ηταν καλα δεμενη πλησιασα στο αυτι της .....τωρα πουτανιτσα εισαι δικη μου....τουλαχιστον για αποψε μου ανηκεις...........δεν απαντησε .....και δεν ηθελα κιολας ....θα φαινοταν στην συνεχεια αν γουσταρε η οχι....
Απομακρυνθηκα λιγο και αρχισα να ξεντυνομαι....ειχα κανει και εγω οτι ακριβως της αρεσε....ξυρισμενος παντου και διακριτικα αρωματισμενος....εβγαλα τα ρουχα μου μενοντας γυμνος,,,,το καυλι μου ηδη ηταν ετοιμο να τρυπησει και τοιχι απο το θεαμα που εβλεπα αλλα επρεπε να εχω υπομονη.....ειχα υποχρεωση να την στραγγιξω πρωτα και μετα να χυσω....
Πλησιασα και αρχσα να κανω ταξιδι τα χερια μου πανω της...ακουμπωντας τον λαιμο της κατεβηκα προς τα υπεροχα βυζια της τα οποια εβγαλα απο την φυλακη του σουτιεν και αρχισα να τα ζουλαω με δυναμη .....ναι...ετσι....ειπε...αρχισα να τις τσιμπαω με τροπο που να ποναει αλλα οχι υπερβολικα κει εβλεπα τα ποδια της να τεντωνοντε με κινηση που εδειχνε οτι την καυλωναν αυτα τα κολπα....
Σ ΑΡΕΣΕΙ ?................ΝΑΙ ...ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΥΛΙΑΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ,,,,,,,,,ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ειπα και αρχισα να δαγκωνω και να ρουφαω τις ρωγες της ......................ναι....ετσι καριολη δυνατα .........μουγκρισε με καυλα..........σ αρεσει ε?πουταναρα μου....εσυ... μ αρεσεις που κανεις σαν τρελη....
Επρεπε να σταματησω λιγακι γιατι σε λιγο θα εχυνα χωρις μου καν αγγιξει το πουτσο εξαλου ειχαμε ωρα ακομα........γιατι σταματησες ρωτησε λαχανιασμενη .....δεν ωρα ακομα να το τραβηξουμε ειπα...και ηπια μια γουλια νερο να ηρεμησω αφηνοντας την τυφλη και δεμενη....................
Καθησα λιγο να ηρεμησω απο την εξαψη που μου χε προκαλεσει η γευση της ρωγας στο στομα μου και πηγα και γονατησα μπροστα στα ανοιχτα ποδια της........
της σηκωσα το ποδι και της εβγαλα την γοβα ,,,,και εσκισα τη ακρη της καλτσας και αρχισα να ρουφαω το μεγαλο δαχτυλο του ποδιου της....μμμμμ ετσι καριολη με τρελενεις ,,,,,,,,,,,,,,και οι παλαμες της αρπαξαν σφιχτα την ακρη της πολυθρονας....ειχε ερθει η ωρα ωρα ...να δοκιμασω αυτο που εβλεπα τοσο καιρο μονο σε φωτογραφια.....αυτο το αχορταγο μουνι που σε καλουσε μανιασμενα να το γευτεις ......
Την αρπαξα απο τα κωλομερια και την εβαλα να καθησει πιο βολικα ωστε τα ποδια της να ειναι πιο ανοικτα και της εσκισα την κιλοτα με ατσαλια.....και εμφανιστηκε μπροστα μου μια μουναρα διαπλατη και φουλ μουσκεμενη και τα υγρα ειχαν φτασει στην εξισου ομορφη κωλοτρυπιδα της....
πλησιασα και ενοιωσα το ποσο καυτο ηταν πλεον και με παρακαλουσε να χωσω βαθια την γλωσσα μου μεσα του ....οχι ακομα.....επρεπε να κανω και τα δικα μου γουστα.....εβαλα το χερι μου στο βαλιτσακι και εβγαλα μια ατσαλινη σφηνα οτι επρεπε για την κωλαρα της και αρχισα να την παιζω κυκλικα γυρω απο την κολοτρυπα της.....μμμ τι ειναι αυτο? ρωτησε.....κατι που χρειαζεσε καριολα ,,,,,,,,και αφησα την σφηνα στην ακρη.........της επιασα τα κωλομερια και τα ανοιξα καλα μεχρι να εχω γλωσσικη προσβαση στη ροδαλη πισω πορτα......και εχωσα την γλωσσα μεσα να γλυστραει καλα ..........και αρχισα να παιζω πλεον με τον δεικτη μου....καθε φορα εκατοστο εκατοστο πιο βαθια....... και με καθε μιση περιστροφη να ακουγετε ενα μικρο βογγητο καυλας....σ αρεσει καυλιαρα γυναικα να σου πειραζουν την κωλοτρυπα ε?.....μμμμμ μα αρεσει πολυ ....εισαι πολυ καριολης.......
πηρα την σφηνα και με αργη κινηση την εχωσα στην κωλοτρυπα της....βογγηξε απο καυλα καθως την τραβηξα αποτομα εξω και την ξαναχωσα για τα καλα στην στενη τρυπα της.....κανοντας τη να βγαλει ακομα ενα βογγητο....
Επιτελους ειχε ερθει η ωρα να ασχοληθω με την καυτη μουναρα της τωρα που ειχα φροντισει η πισω πορτα να ανοιξει ....εχωσα τα δυο δαχτυλα στο τρελαμενο απο ζουμια μουνι της και τα φερα στο στομα της.....γλυψε καριολα τα καυλιαρικα υγρα σου ψιθυρισα ,,,,γευσου την ιδια σου την καυλα .......ναι ....και ρουφηξε με παθος τα δαχτυλα μου .......εσκυψα και αρχισα με αργες κινησεις να παιζω με την γλωσσα μου απαλα με την κλειτοριδα της.....εκαιγε.....εισαι μεγαλη πουταναρα ειπα....ειμαι καριολη.... απαντησε... και αποψε εισαι ο γαμιας μου που θα με σκισει...
αρχισα να ρουφαω τα γεματα ηδονη ζουμια που ειχε και με γρηγορες κινησεις αρχισα να ανεβοκατεβαζω την γλωσσα μου σε ολος το μηκος και πλατος την μουναρας την ναι ....ναι...φωναξε....ετσι καριολη ...ρουφα τα ολα ,,,γλειψε με ...ναι....πιο γρηγορα......με πεθαινεις ............ο μονολογος της συνεχιζοταν αδιακοπα τρελαμενη απο ηδονη......και εγω ειχα αφοσιωθει πληρως να χορτασω με γλυψιμο αυτη την απυθμενη μουναρα..........ωσπου ενοισα οτι ηταν ωρα να την δωσω και αλλο γλυκο να δοκιμασει......
Πλησιασα τον πετρωμενο απο καυλα πουτσο μου με μια αποτομη κινηση της τον εχωσα μεσα την κανοντας να να βγαλει ενα βαθυ αχχ απο το στομα της ....και βγηκα εξισου αποτομα........σε αρεσε ψωλα ?το θες βαθια μεσα σου?.....ναι γαμια μου σκισε με τωρα ............οχι απαντησα δεν ειναι ακομα ωρα ,,,,,,,,,της εκλεισα τα ποδια και πηγα διπλα της ,,,,θες σκισμο καριολα ε?θελω ....θελω να μου σκισεις το μουνι αποψε ,,,θελω να ουρλιαξω απο καυλα παλιοκαριολη που με εχεις τρελανει..............θα γινει και αυτο απαντησα....και ανεβηκα στην πολυθρονα και πιανοντας το κεφαλι της της βυθισα το πουτσο μου βαθια στο λαρυγγι της ,,,,ρουφα τον και ασε τα λογια της ειπα....ωρα να δουμε αν εισαι τοσο πουταναρα οσο γραφεις....ειμαι.......και αρχισε να να κανει ενα τσιμπουκι με τοση μαεστρια που μονο σε πορνο μπορεις να δεις και μονο απο σταρ του ειδους...ρουφουσε με παθος το καυλι μου και ολο με πιο γρηγορες κινησεις την γαμουσα απο το στομα κρατωντας σφιχτα το κεφαλι της ....σ αρεσει ο πουτσος μου βρωμα?ειναι στα δεδομενα σου να σε χορτασει αχορταγη καραπουταναρα?ναι....μου κανει....παλιοκαριολη ....φατον λοιπον ολον ...ρουφα τον ψωλα να δω το αν θα χορτασεις,,,,,,,,,,και το τσιμπουκι που της εδινα μου δειχνε οτι δεν την κανεις ευκολα καλα αυτη την ψωλα....αχορταγη....ειχαμε παρασυρθει σε ενα τρελο σκηνικο που δεν μπορουσα να το ελεγξω πλεον ,,,επρεπε να αυτοσχεδιασω γιατι αν συνεχιζε το ρουφηγμα δυο λεπτα ακομα θα την επνιγα με τα καυτα μου χυσια.....τραβηχτηκα και ο πουτσος μου εσταζε απο το σαλιο της που ειχε φτασει μεχρι τα αρχιδια μου και σηκωθηκα ορθιος..........
Την ελυσα απο την πολυθρονα και την αφησα να με αγγιξει στον πουτσο που κοιτουσε το ταβανι κοκαλωμενος απο καυλα...γονατησε και συνεχισε να μου γλυφει αυτη τη φορα το πουτσο χρησιμοποιωντας και τα χερια της ρουφουσε ανελεητα και τα αρχιδια μου μαζι με τοση δυναμη που οιμισα οτι θα τα καταπιει .............ετσι καυλιαρη μου πετρα ειναι ....με αυτο θα με σκισεις γαμια μου .......ηταν ωρα....την εβαλα στα τεσσερα στο κρεβατι ..........και εριξα μερικα δυνατα χαστουκια στην τουλρωμενη κωλαρα της που κοιτουσε τον καυλωμενο πουτσο μου ετοιμο να μπει βαθια μεσα της.....θα σε σκισω μωρη καριολα .....ναι γαμιολη σκισε με....ειμαι δικη σου για αποψε....σκισε με κανε να ουρλιαξω απο ηδονη .......ξεσκισε με ........πλησιασα και κρατωντας τον πουτσο μου αρχισα να της αγγιζω τα μουνοχειλα με το πουστοκεφαλο μου.......βαλτοννν καριολη μεσα μου ,,,,το θελω μεσα μου τον πουτσο σου ,,,,,χωστον βαθια......σκισε με .......και μια κινηση βυθισα το καυλι μου μεσα της και αρχισα να την γαμαω δυνατα ,,,χαστουκιζοντας ταυτοχρονα την κωλαρα της.....σ αρεσει παλιοπουταναρα ετσι δυνατα.....σκισε με χτυπα χτυπα...πιο δυνατα ...ειπε .μουγκριζοντας απο καυλα,,,,,
μετα απο 5 λεπτα αδιακοπου σφυροκοπηματος ενιωσα τα καυτα υγρα της να γενιζουν τον πουτσο μου και να ουρλιαζει απο καυλα και ηδονη ,,,,,,,με εσκισες παλιομαλακα ....οχι ακομα ειπα....σε λιγο θα σε σκισω παλιοπουτανα,,,,ετσι οπως σου αξιζει..........
Πηγα μπροστα της και της ξαναδεσα τα χερια ,,,,εισαι ετοιμη?οτι θες κανε με .......θα σε σκισω στ αληθεια τωρα παλιοπουτανα θα σε ξεφτιλισω και θα πονεσεις ...............ετσι πεσμενη στα τεσσερα σαν σκυλα θα σε ξεσκισω ............πηγα ξανα απο πισω και αρχισα να μπαινοβγαζω την σφηνα που φορουσε ολη την ωρα που την γαμουσα ,,,,,,,στο χουν ξανακανει ετσι το κωλαρακι καριολα ? ετσι...οχι ....καλυτερα .......μ αρεσει που θα στον ξεσκισω εγω ετσι πρωτος παλιοψωλα........και εβγαλα την σφηνα σιγα σιγα μεχρι που φανηκε η ροδαλη κολοτρυπα σε ολο της το μεγαλειο....τις ανασηκωσα λιγο τα κωλομερια να και εγλυψα την τρυπα της ,,,,,θα πονεσεις παλιοπουταναρα..............ναι......σκισε με ............αργα και προσεκτικα αρχισα να βαζω το πουτσοκεφαλο μεσα στην κωλαρα της .........αρχισε να βγαζει πνιχτα βογγητα ........πονας?........ναι...............ετσι....πρεπει....καριολα....και συνεχισα να σπρωχνω τον πουτσο μου βαθια στην σκοτεινη τρυπα της .....αφου εφτασε μεχρι το τελος πλησιασα το αυτι της ,,,εισαι ετοιμη.....ειμαι....σκισε με περα για περα.....και αρχισα στην αρχη σιγα σιγα και μετα απο λιγο πιο δυνατα με πιο πολυ ενταση να της ανοιγω την κωλαρα ,,,,,,,,,ναι ..ναι.....ετσι....αχχχ ....γαμιολη τι μου κανεις.......σε σκιζω καριολα ....ετσι σου αξιζει....μαι .....μου αξιζει...ειμαι παλιοπουτανα ...σκισε με σκισε με.....μετα απο κανα δεκαλεπτου αργου και γρηγορου ξεσκισματος ενοιωσα την καυλα μου να χτυπαει κοκκινα........τραβηχτηκα αποτομα και την εβαλα να γονατησει μπροστα μου...παρτον στο στομα σου ,,,,και αρχισε να ρουφαει δυνατα ....μμμμ .....μμμ.....καριολα ....με εχεις τρελανει...και εσυ παλιομαλακα με τρελανες αποψε.................και ξαφνικα ενα καυτος χειμαρος σπερματος περασε ολη την ραχοκκοκαλια μου και εκτοξευτηκε μεσα στο στομα της .....ρουφα τα ολα καριοολα καταπιε το χυσι μου ...ναι...ναι....ιδρωμενος πλεον με τις σταγονες του σπερματος να τρεχουν απο το στομα της επεσα σαν σακι στην πολυθρονα και απεμεινε εκει με την μασκα στα ματια και τα χερια δεμενα,,,,,,,,,,την σηκωσα και την εβαλα να ξαπλωσει στο κρεβατι....ελπιζω να ανταποκριθηκα στις προσδοκιες σου της ψυθιρισα στο αυτι......με εσκισες παλιοκαριολη οπως δεν με εχει ξεσκισει κανεις μεχρι σημερα
.....θα με λυσεις τωρα?....οχι ακομα ...ξεκουρασου λιγο θελω να σε κρατησω στην μνημη μου ετσι οπως εισαι τωρα ειπα ..... και πηγα στο μπανιο να κανω ντους...........τελειωσα και βγηκα εξω ,,,,την ειχε παρει ενας γλυκος υπνος.....της ελυσα απλα τα χερια και την αφησα με τη μασκα........ντυθηκα βιαστικα και της εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο........αφηνοντας στο κρεβατι ενα κοκκινο τριανταφυλο και μια καρτα με ενα ευχαριστω γραμμενο επανω..........μαζεψα τα πραγματα μου και βγηκα απο το δωματιο...........βγαινοντας εξω ...καπου μακρια αστραφτε.......ερχοταν μπορα.......μπηκα στο αυτοκινητο και αναψα ενα τσιγαρο.............τα ωραια σε αυτη την ζωη κρατανε λιγες στιγμες.........επιστροφη στην πραγματικοτητα ....εβαλα μπρος και πηρα τον δρομο μου.........καλο βραδυ......ηταν δεδομενο οτι δεν θα γινοταν δευτερη φορα........οι καλοι λογαριασμοι κανουν τους καλους φιλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...