ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΠΑΡΤΙ


Όπως σας έχω πει και σε προηγούμενες ιστορίες, η γυναίκα μου η Ειρήνη είναι πολύ σέξι και χωρίς ταμπού. Δε βάζει εύκολα φρένο στην καύλα της και χαίρεται να προκαλεί τα αρσενικά που κυκλοφορούν γύρω της, ανεξαρτήτως ηλικίας.
Έτσι, συχνά-πυκνά, γίνομαι θεατής σε κάποια απ’ τα παιχνίδια της ή κι άλλες φορές μου διηγείται τα γαμήσια της όταν τα κάνει και δεν είμαι μπροστά της. Βέβαια αυτό, ποτέ δε δημιουργεί πρόβλημα στη σχέση μας, γιατί όλα αυτά που μαθαίνω ή βλέπω, με καυλώνουν τρελά αντί να με θυμώνουν.
Πριν 1 χρόνο, η Ειρήνη ήταν καλεσμένη στο σπίτι μιας φίλης της, για να περάσουν μαζί ένα Σαββατόβραδο και να διοργάνωναν ένα πάρτι, μιας κι η κοπέλα θα ήταν μόνη κάποιες ημέρες στο σπίτι της. Το σπίτι μονοκατοικία, οπότε είχαν το ελεύθερο να κάνουν όσο θόρυβο ήθελαν και να καλέσουν και πολύ κόσμο.
Η πρόσκληση έγινε και σε μένα αλλά είχα κανονίσει ήδη. Ήταν δύσκολο να το ακυρώσω γιατί ο φίλος μου θα έφευγε στο εξωτερικό και κανόνισε με μεγάλη παρέα. Έτσι δε μπορούσα να λείψω. Η Ειρήνη απ’ την Παρασκευή το βράδυ ήταν πολύ χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια για το πάρτι που θα έκαναν. Πληροφορήθηκα ότι στο πάρτι θα υπήρχαν πολλές γυναίκες και πολλοί άντρες και το βλέμμα της δικιάς μου έδειχνε πως έχει όρεξη για πολύ καυτά παιχνίδια.
Ήρθε το Σάββατο και μιλούσαμε με μηνύματα. Εγώ αλλά κι αυτή που ήταν στο σπίτι της κολλητή της, ετοιμαζόμασταν. Μόλις είχε βγει απ’ το ντους και μου έστειλε φωτογραφία τα βυζιά της, τα πόδια της με τα ωραία ροζ νύχια της και τα ρούχα που είχε πάρει μαζί της για να φορέσει στο πάρτι. Μετά από κουβέντα με μηνύματα κι ενώ με έχει καυλώσει πολύ, σταματάμε τη συζήτηση, μιας κι η ώρα είχε περάσει και θα πήγαινα να συναντήσω τον φίλο μου.
Αρχίσαμε τη διασκέδαση και είχα ξεχαστεί τελείως βλέποντας διάφορα όμορφα μωρά στο μαγαζί να κυκλοφορούν. Κατά τις 00:00 κι ενώ το κέφι έχει ανάψει για τα καλά, έχοντας πιει ήδη 4 ποτά, η παρέα αποφασίζει ν’ αλλάξουμε μαγαζί. Πάμε σε ένα πιο κλαμπ στυλ κι η παρέα μεγαλώνει κι άλλο. Το αποτέλεσμα, ν’ αρχίσω να ζαλίζομαι, χωρίς να χάσω τη μπάλα βέβαια κι οι καύλες μου να έχουν χτυπήσει κόκκινο. Σε αυτό το σημείο σκέφτηκα την Ειρήνη. Της έστειλα μήνυμα αλλά απάντηση δεν πήρα. Κατά τις 03:00 φεύγουμε για να πάμε μπουζούκια. Στην διαδρομή κι ενώ ήμουν μόνος στ’ αμάξι και λίγο πιωμένος, καλώ στο τηλέφωνο την Ειρήνη μου και της λέω αν θέλει να βγει έξω λίγο να περάσω να τι δω. Δέχτηκε και σε 5 λεπτά ήμουν έξω απ’ το σπίτι της φίλης της. Τα τραγούδια έπαιζαν στη διαπασών. Ευτυχώς δεν υπήρχαν σπίτια σε κοντινή απόσταση γιατί θα είχαν μπλεξίματα. Βγαίνει η καυλιάρα μου η Ειρήνη, φορώντας ένα μαύρο κολάν, μία λευκή μπλούζα ντεκολτέ κι από κάτω σαγιονάρες, κάτι που με παραξένεψε αλλά έπειτα μου είπε πως την πονούσαν τα πόδια. Το βάψιμο της είχε φύγει το μισό και ήταν ιδρωμένη. Επίσης ήταν ζαλισμένη απ’ το πολύ ποτό. Μπήκε στ’ αμάξι, άρχισε να με φιλάει με πάθος και γελούσε πονηρά. Ήταν λιώμα στο μεθύσι ξεκάθαρα.
- Μωρό μου πως τα περνάτε;
- Υπέροχα. Είμαστε πολλά άτομα. Χορεύω ασταμάτητα. Εσύ;
- Κι εγώ μία απ’ τα ίδια.
- Στο πάρτι είναι κι ο φίλος σου ο Μήτσος. Το ήξερες ότι θα ερχόταν;
Εγώ δεν είχα πληροφορηθεί κάτι τέτοιο μιας και είχα καιρό να δω το Μήτσο. Ο Μήτσος είναι ένας πολύ εμφανίσιμος και πολύ ωραίος. Ήμουν σίγουρος πως κρυφοκοιτάζει την Ειρήνη αλλά και στην Ειρήνη δεν περνούσε απαρατήρητος γιατί πολλές φορές τον είχε αναφέρει στο σεξ κι ότι θα του καθόταν αν ποτέ της την έπεφτε. Εμένα το μυαλό μου έκανε σκέψεις κι η πούτσα μου είχε φτάσει σε άλλο επίπεδο. Εκεί που δίναμε παθιασμένα φιλιά και μου έτριβε τον πούτσο πάνω απ’ το τζιν, μου βγάζει έξω τον πούτσο κι αρχίζει να μου κάνει τσιμπούκι, ενώ σηκώνοντας το βλέμμα κάποιες φορές με κοιτούσε στα μάτια. Όταν ήμουν έτοιμος να χύσω, βγάζει τις σαγιονάρες της και φέρνει τις πατούσες της κοντά στον πούτσο μου. Της ρίχνω όλα τα χύσια πάνω της και μόλις ξαλάφρωσα αρχίζω να καταλαβαίνω αυτά που μου έλεγε πριν, αλλά λόγο της καύλας μας, δεν έδινα σημασία.
- Ο Μήτσος μωρό μου όλο το βράδυ με έχει από κοντά. Μου ζητούσε να χορέψουμε, μ’ έπιανε απ’ τη μέση, μου έλεγε πόσο όμορφη είμαι και με ακολουθούσε παντού.
- Κι εσύ πουτανάκι μου τι κάνεις;
- Χα, χα, χα! Εγώ τον προκαλώ. Τον έχω κάνει τούρμπο. Όταν πήγα στο δωμάτιο ν’ αλλάξω τα πέδιλα γιατί με χτύπησαν, ήρθε μαζί και προσφέρθηκε να μου τα βγάλει αυτός. Έκατσα στο κρεβάτι και μ’ έπιασε γέλιο. Αυτός μου τα έβγαλε και μου φόρεσε τις σαγιονάρες. Έκατσε δίπλα μου και μου έλεγε πόσο τον καυλώνω.
- Και μετά;
- Μετά μου πήρε το χέρι, το έβαλε πάνω στην πούτσα του, άρχισε να με φιλάει στο λαιμό κι εγώ έκανα να φύγω αλλά με σταμάτησε.
- Εσύ ήθελες να φύγεις;
- Φυσικά και δεν ήθελα να φύγω. Απλά τον βασάνιζα. Έβγαλε έξω την ψωλάρα του κι αυτό που είδα μου άρεσε. Όπως ήμουν καθισμένη κι αυτός όρθιος, άρχισα με το πόδι μου να παίζω με το καυλί του. Αυτός έσκυψε κι άρχισε να με γλείφει λέγοντάς μου πως ότι του αρέσουν πολύ τα πόδια μου. Εγώ είχα αράξει και το απολάμβανα. Όταν σηκώθηκε, άρχισα να του πιέζω το καυλί του με τα πόδια και να του πατάω με την πατούσα μου τ’ αρχίδια του και τους κοιλιακούς του. Εκεί χτύπησε το κινητό μου. Ήσουν εσύ και κατέβηκα να σε βρω. Οπότε καταλαβαίνεις πως πρέπει να γυρίσω να τελειώσω αυτό που άφησα ή μάλλον να τελειώσω αυτόν που άφησα καυλωμένο.
Εγώ φτιάχτηκα πολύ και ζήλεψα λίγο. Έτσι της έδωσα ένα προφυλακτικό, της είπα να προσέχει κι έφυγα. Περίμενα όμως τη συνέχεια σε μήνυμα, κάτι που δεν ήρθε ποτέ εκείνο το βράδυ και τα έμαθα την άλλη μέρα.
Γυρνώντας στο πάρτι, ο Γιάννης κάπνιζε μόνος του στη κουζίνα. Πήγα πίσω του και του έκλεισα τα μάτια, έσκυψα στ’ αυτί του και του είπα να έρθει σε 5 λεπτά ξανά στο δωμάτιο. Πάω στην κολλητή μου, τις εξηγώ τη φάση και μου δίνει κλειδί απ’ το δωμάτιο των γονιών της, το οποίο είχε κλειδωμένο. Του στέλνω μήνυμα και του λέω να 'ρθει στο άλλο δωμάτιο κι έφυγα για να ετοιμαστώ. Άρπαξα απ’ το συρτάρι τις φίλης μου ένα κραγιόν, μια μάσκαρα κι ένα στρινγκ. Όταν ήμουν έτοιμη, του έστειλα πάλι μήνυμα να έρθει. Μπήκε μέσα, κλείδωσα κι άρχισα να τον φιλάω. Με Πέταξε στο κρεβάτι κι άρχισε πάλι να γλείφει τα πόδια μου. Τραβιέμαι, γιατί θα μύριζε τα χύσια σου και δεν ήθελα να ξενερώσει, όμως το κατάλαβε ότι ήρθα να σε βρω και μου είπε με υπονοούμενο:
- Ωραίο το χύσιμο απ’ τον άντρα σου;
Γέλασα και τον τράβηξα πάνω μου. Του έβγαλα τη μπλούζα, μου έβγαλε το κολάν κι άρχισε να γλείφει το μουνί μου. Ήμουν σε άλλη διάσταση κι έτοιμη να χύσω. Σηκώθηκε, άρχισε να μου γλείφει τα βυζιά κι ακούμπησε το πουτσοκέφαλό του στο μουνί μου. Του ζήτησα να φορέσει προφυλακτικό αλλά δεν ήθελε. Άρχισε σιγά-σιγά να μπαίνει μέσα μου κι όσο έμπαινε, επιτάχυνε το σφυροκόπημα. Ο πούτσος του ήταν κανονικός σε μήκος αλλά πολύ χοντρός σε πάχος και μου ξέσκιζε το μουνί μου. Με γάμησε σε 3 στάσεις. Κάναμε κι 69. Ήμασταν 40 λεπτά μέσα στο δωμάτιο. Όταν του ήρθε να χύσει, του τέντωσα τα πόδια μου αλλά αυτός γέλασε και μου είπε:
- Εκεί σε χύνει ο άντρας σου, εγώ θα σε χύσω στο στόμα και μου τα έριξε όλα στο πρόσωπο και την γλώσσα.
Ήταν απ’ τα καλύτερα και περισσότερα χύσια που έχω πιει ποτέ. Αράξαμε λίγο αγκαλιά μέχρι να βρούμε τις ανάσες μας και με ρώτησε αν μου άρεσε. Του απάντησα θετικά και συνέχισε να μου κάνει ερωτήσεις του τύπου: «Ποιος σε γάμησε καλύτερα, εγώ ή ο άντρας σου»; Γέλασα χωρίς να του δώσω σαφή απάντηση.
Μετά ντυθήκαμε και βγήκαμε απ’ το δωμάτιο. Η φίλη μου με ρώτησε τι έγινε και της τα είπα όλα. Τώρα ο Μήτσος μου στέλνει μηνύματα γιατί θέλει πάλι να του κάτσω να με γαμήσει πάλι.
- Εσύ μωρό μου τι λες; Να του κάτσω ξανά να με γαμήσει;
Εγώ ακούγοντας αυτά, άρχισα ένα γλειφομούνι. Κάναμε ένα τρελό γαμήσι και σκεφτόμουν ότι την προηγούμενη μέρα η γυναίκα μου έπαιρνε στο μουνί της την πούτσα φίλου μου. Με είχε τρελάνει η περιγραφή της. Τελικά βρέθηκαν ξανά άλλες 4 φορές. Τη γάμησε κι απ’ τον κώλο αλλά μετά το έληξαν γιατί αυτός βρήκε γκόμενα.
Ακόμα όμως όταν βρισκόμαστε σε κοινή παρέα, αυτός την κοιτάει και της ρίχνει σπόντες για πλάκα. Κι η δικιά μου του λέει, αλλά κάνω δήθεν πως δεν ξέρω κάτι κι η κοπέλα του δεν έχει πάρει χαμπάρι.
Όταν ρώτησα κι εγώ την Ειρήνη ποιος απ’ τους 2 τη γάμησε καλύτερα, μου είπε μονολεκτικά:
«Ο Μήτσος». Φυσικά και δε με πείραξε γιατί το σεξ είναι μια απόλαυση για τον καθένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...