ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

γερμανικη εισβολη

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1....


Η ιστορια που θα διηγηθω ελαβε χωρα προσφατα ..ειμαι η ελενη ...39 ετων παντρεμενη εδω και καιρο,σε ενα πολυ ευτυχισμενο γαμο που ο χρονος δεν εχει επηρεασει καθολου το καλο σεξ που κανουμε με τον ακη....
Ο Ακης σχετικα γρηγορα μου αποκαλυψε οτι θα ηθελε πολυ να με δει με αλλο αντρα και οτι αυτο τον εξιταριζε πραγματικα ...εξαλου οπως ελεγε ειναι αμαρτια να με εχει μονο ενας...σωματικα παρα τα 39 και λογω καλου dna ,,ειμαι 1,70 με αντικειμενικα πολυ ωραιο σωμα και σχτικα πολυ ομορφο στηθος που η βαρυτητα δεν το εχει επηρεασει καθολου...
Στο παρελθον ειχαμε ας πουμε μια σταθερη φαση με ενα φιλο του ακη και συχνα πυκνα βρισκομασταν και περνουσαμε αμφοτεροι καλα.....πραγματικος κυριος που ποτε δεν εκανε κατι αν δεν το ζητουσα και ποτε δεν εμπαινε αναμεσα μας σαν ζευγαρι...οποτε η σχετικη εμπειρια με εναν αλλο αντρα ηδη υπηρχε και οι οποιεσδηποτε ανασφαλειες πλεον δεν υπηρχαν ,,,,απολαμβανα το σεξ και με τον ακη και με το φιλο του στο επακρο χωρις ποτε να τεθουν συγκρισεις......
Η δουλεια μου ειναι σε ενα γραφειο μιας μεγαλης στο χωρο ναυτιλιακης εταιριας με πολλα αντρικα στελεχη και ενιοτε και ξενους απο γραφεια του εξωτερικου...
Χωρις ποτε να δινω δικαιωματα και να ειμαι προκλητικη ,λαμβανα κατα καιρους σχολια προσεκτικα βγαλμενα,ναι μεν ομορφα αλλα ποτε με υφος που θα αγγιζε την ασχημη παρενοχληση ...θα ελεγα πολλες φορες εξαιρετικα κολακευτικα...γενικα ποτε δεν υπηρξαν ενοχλησεις ...αλλα μερικες φορες ειχα νοιωσει λαγνα βλεμματα που με αναβαν πολλες φορες και γυρνωντας σπιτι τα ελεγα στον ακη ...με αποτελεσμα να φουντωσει απο καυλα και να υπαρχει ενα τρελο σεξ αναμεσα μας.
το χειμωνα λοιπον στο γραφειο ειχε ερθει ενας γερμανος ,ο βαλτερ για να δουλεψει ενα μηνα σε ενα τομεα που αφορουσε το γραφειο στην γερμανια και λογω του οτι δεν γνωριζε καθολου ελληνικα ανελαβα να τον κατατοπιζω γενικα στα παντα...
αυτο ειχε ως αποτελεσμα να ειμαστε αρκετες ωρες μαζι και ποτε δεν εκρυψε το γεγονος οτι του αρεσε η συνεργασια μας ,,,
παντρεμενος με μια πολυ ωραια γυναικα,στα 55 του καλοφτιαγμενος και με υπεροχους τροπους που ποτε δεν υποθετες οτι περα απο αθωα φλερτακια αυτος ο ανθρωπος επιδιωκει κατι παραπανω..
Μετα απο 3 βδομαδες με αρκετες ωρες στο γραφειο και με αρκετη δουλεια ,,,,ενα βραδυ μου προτεινε να βγουμε μετα την δουλεια για ενα κρασι σε ενα κοντινο μπαρ ...παντα βεβαια εαν δεν ειχα προβλημα ουτε εγω ουτε ο ακης...εκεινο το βραδυ ημουν πραγματικα κουρασμενη και του απαντησα να το κανουμε την αλλη μερα που θα ειχαμε περισσοτερο χρονο ..
Το βραδυ στο τραπεζι το συζητησα με τον ακη και με πολυ φυσικοτητα και ενα πονηρο βλεματακι μου απαντησε οτι εαν δεν ειχα θεμα εγω ,,απο εκεινον ειχα το ελευθερο..χωρις να μιλησουμε γι αυτο αλλο,μονο με το βλεματα μας νοιωσαμε μια εξαψη, που κατεληξε σε ενα πολυ γρηγορο μεν αλλα εξαιρετικα τρελο γαμησι σχεδον στα ορθια,,και αμεσως καταλαβα οτι ο ακης στο μυαλο του ειχε ηδη φτιαξει ενα σεναριο να γυρισω πισω το αλλο βραδυ με γερμανικη σφραγιδα στο μουνι μου...
την επομενη μερα το πρωι στο γραφειο χωρις να ποθμε πολλα πολλα σχετικα με την προταση της προηγουμενης μερας ,,,με ρωτησε αν ισχυε ..
απαντησα σχετικα ασχετα λογω του οτι ειχα να τελειωσω ενα φακελο και του ειπα οτι θα δουμε αναλογα την διαθεση το απογευμα,λογω του οτι το σπιτι μου ειναι σχετικα κοντα υπαρχει μια ευελιξια να μπορω να πεταγομαι για ενα φρεσκαρισμα εαν υπαρχουν υπερωριες καποιες φορες...
Το απογευμα κατα τις 7 με πολυ ευγενικο τροπο μου ειπε οτι εαν η προσκληση του με εφερνε σε δυσκολη θεση ,ας το ξεχνουσαμε γιατι και αυτος ενοιωθε αβολα..και βεβαια του απαντησα οτι δεν υπηρχε τετοιο θεμα ..απλα ειχε να κανει με τον ογκο της εργασιας,και οτι ,ναι θα πηγαιναμε τελικα.
Ειχα βεβαια φροντισει να μην ειμαι ατημελητη απο το μεσημερι και το γεγονος οτι φορουσα ψηλα τακουνια και ενα αερατο φορεμα δεν εκανε σε καποιον εντυπωση διοτι στο γραφειο παντα ημουν ντυμενη παρα πολυ ομορφα ..και οπως λεγαν οι υπολοιποι συναδελφοι ...καθε μερα μυριζε ανοιξη ..
Κατα τις 8,30 αποφασισαμε να λαβει τελος η κουραστικη ηδη μερα και μπηκαμε στο αμαξι του να με παει σε ενα μαγαζι που ηδη ειχε ξαναπαει ,,γυρω στα 20 λεπτακια μακρια ,,,στον δρομο αρχισε τα κοπλιμεντα ,,,το ποσο ομορφη γυναικα ειμαι ,,ποσο τυχερος ειναι ο ακης ,,και κλπ..
μπηκαμε καθησαμε σε ορθιο τραπεζακι απεναντι ο ενας απο τον αλλον και παραγγειλαμε ενα μπουκαλι κοκκινο κρασι με ενα κρυο πιατο ,αν και ειπα οτ δεν πινω παρα πολυ ομως επεμεινε,και δεν υπηρχε και λογος αρνησης ..καθοτι ο ακης ηταν ενημερος και δεν ειχα και χρονικα ορια..
Μετα απο δυο ποτηρια και πολυ αδιαφορη και γενικη συζητηση ,ο γερμανος αποφασισε να δοκιμασει εισβολη στα ενδοτερα...ελενα.. με ρωτησε ,πως με βλεπεις σαν αντρα?τελευταια εχω αρχισει και νοιωθω οτι δεν μετραω πια οπως παλιοτερα ,,και βεβαια του απαντησα με ειλικρινεια,οτι ακομα δεν ειχε τετοια θεματα και αυτο γιατι σαν αντρας μονο αδιαφορος δεν ηταν ...καλοστημενος ,σωματοτυπικα με βαση το 1.8ο και πανω που ηταν ,,,πολλα περιττα κιλα δεν υπηρχαν και γενικοτερα ηταν ενας αντρας που ασχημος δεν ηταν ..
Ξερεις ,,,,απο την πρωτη στιγμη που σε ειδα μου αρεσες ,,ειπε,ακουμποντας το γονατο μου ,αλλα δεν ειχα και αμεσως το θαρρος να κανω καποια κινηση που δεν θα ηταν σωστη ..λιγο το κρασι ,λιγο τα κοπλιμεντα ,λιγο το οτι μ αρεσε και σανν αντρας και σαν τροποι ..τον κοιταξα με βλεμμα καταφατικο και του ειπα οτι και μενα μου αρεσε ..απλα εδω ειναι ελλαδα και τα περιθωρια ατασθαλιων μικρα...
Το γεγονος βεβαιως οτι ο βαλτερ σε 3 ημερες εφευγε παλι για γερμανια μου ειπε εκανε την αποφαση να μου μιλησει πιο ελευθερα ,πολυ πιο ευκολη ..η θα ετρωγε τα μουτρα του και θα ηταν ολα οκ η....παλι ολα οκ..βεβαια λεγονας ολα αυτα ,η παλαμη του ηδη ειχει αγγουμπησει ολοκληρη το εσωτερικο μερος του μπουτιου μου ,και αφου δεν ειχα αντιδρασει μεχρι τοτε ,και ετριβε πανω κατω με τον αντιχειρα του το μπουτι μου...
Εκεινη την στιγμη ,πραγματικα αναψα και μεσα σε λιγο χρονικο διαστημα το βρακακι που φορουσα, ειχε ηδη γινει μουσκεμα...τα μαγουλα μου κοκκινησαν απο μια φλογα και ο βαλτερ το καταλαβε καλα ..και προεκτεινε το χερι του μεχρι που τα δαχτυλα του ακουμπησαν το ηδη υγρο μουνι μου...
Σε μια κινηση μαλλον ανακλαστικη τραβηχτηκα λιγακι αποτομα που δεν το περιμενε..και τραβηξε αποτομα το χερι ,ζητωντας παραληλα να μην τον παρεξηγησω ,αφου οπως μου ειπε τα επαιζε ολα ολα για ολα,λογω του πλεον περιορισμενου χρονου που ειχε στην διαθεση του.
ΔΕΝ ΦΤΑΙς ΕΣΥ ,,,,του απαντησα,,,και του εδω σα να καταλαβει οτι μ αρεσε σαν αντρας απλα ειχα ακομα ενδοιασμους σχετικα...ξαναζητησε συγνωμη ,και ζητησε λογαριασμο σαν κυριος,,,και σηκωθηκαμε να φυγουμε...
Πηγαινοντας στο αυτοκινητο ,πηγε και μου ανοιξε την πορτα να μπω και πριν μπω με τραβηξε κοντα κου και μου εδωσε ενα πολυ δυνατο και παθιασμενο φιλι πιανοντας μου ταυτοχρονα τον κωλο ,αυριο σε περιμενω σπιτι μου ειπε ,,,εαν δεν ερθεις καταλαβαινω ,,δεν υπαρχει λογος για παραπερα κουβεντες...
Αφου με αφησε σπιτι μου,με καλυνυχτησε και ανεβηκα πανω ..η ωρα ειχε παει ηδη 12 αλλα ο ακης εβλεπε ακομα τηλεοραση,εσκυψα και τον φιλησα ,και με ρωτησε με ενα χαζοχαμογελο πονηρο πως πηγε το ραντεβουδακι εκτος γαμου....δεν μιλησα απλα κατεβασα το μουσκεμενο κιλοτακι μου και τον εβαλα να το μυρισει...περιτο να πω οτι ο πουτσος του σκληρηνε σε δευτερολεπτα και αυτοματα εσκυψα και του εκανα ενα αξεχαστο τσιμπουκι ,,,και καυλωμενοι και οι δυο ,μπορω να πω οτι ηταν ενα απο τα καλυτερα γαμησια του εγγαμου βιου μου..
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2...

.Την αλλη μερα στη δουλεια συμπεριφερθηκαμε σαν να μην συνεβηκε τιποτα απολυτως,,,ολα φυσιολογικα οπως και πριν ,με μονη παρενθεση τα ματια του που με κοιταζαν ωρες ωρες με τετοια φλογα ,που ενω μερικες στιγμες αισθανομουν αμηχανα ,,,με αναβαν αυτες οι ματιες γεματες λαγνεια,αλλα παντα με προσοχη ,και χωρις να προδοθω κρατησα χαρακτηρα.
Το προηγουμενο βραδυ μετα το υπεροχο γαμησι που μου εριξε ο ακης ,συζητησαμε τη προταση φαγητου του γερμανου...με φυσικοτητα μου ειπε οτι εαν ενοιωθα ανετα,ειχα ολη την ελευθερια να κανω οτι γουσταρω ,πραγματικα καυλωνε με την ιδεα να του γυρισω σπιτι γαμημενη ..και ηξερα οτι μετα θα με ξεσκιζε και αυτος..
Το μεσημερι εφυγα λιγο πιο νωρις ειχα καποιες δουλειες εφορια και τραπεζες και δεν θα γυριζα ξανα το απογευμα ,,,φευγοντας και σηκωνοντας ενα φακελο απο το γραφειο μου,,υπηρχε ενα μικροτερος λευκος φακελος...τον ανοιξα και ειχε μεσα την διευθυνση του και ενα μυνημα που ελεγε θα σε περιμενω στις 9..βιαστικα τον εβαλα στην τσαντα μου και εφυγα..αφου τελειωσα γυρισα σπιτι και μετα απο κανα διωρο επεστρεψε και ο ακης..αφου φαγαμε του πεταξα τον φακελο στο τραπεζι και αφου τον διαβασε κοκινισε γιατι το μυαλο του αρχισε να φανταζτε την ολη φαση ...θα πας τελικα?με ρωτησε?..δεν ξερω και η αληθεια ειναι οτι ειχα ενδιασμους να κανω κατι χωρις τον ακη παροντα,αλλα οταν ειδα τα ματια να με κοιτανε ετσι αποφασισα να δω τα αποτεσματα μετα,στο σπιτι οτανν θα γυρνουσα.
Το βραδακυ κατα τις 7 και ενω ο ακης ειχε παει για καφε με κατι φιλους του αποφασισα να γινω αυτο που ηθελε ο αντρας μου ,,,μια θεα και παραληλα μια πουτανα που θα ξεσκιστει με καποιον ανελεητα μεχρι να στεγνωσει το μουνι της....φορεσα λοιπον ενα πολυ ερωτικο σετακι εσωρουχων και απο πανω ενα φορεμα με αρκετα αποκαλυπτικο μπουστο...εβαλα το αρωμα μου ,,,πηρα την τσαντουλα μου και ενα ελαφρυ παλτο και ξακινησα αποφασισμενη να χαρισω και να παρω ηδονη,βεβαια με την σκεψη στο πσω μερος του μυαλου μου οτι θα μπορουσε να ειναι και μια αποτυχια ,,αλλα εαν δεν δοκιμασεις ποτε δεν θα μαθεις...
Κατεβηκα πηρα ενα ταξι και μπαινοντας μεσα ,,,πλεον ειχα παρει δρομο χωρις επιστροφη...φτανοντας κατεβηκα και χτυπησα το κουδουνι ,, ανοιξε την πορτα και με κοιταξε με βλεμμα λες και δεν ειχε ξαναδει γυναικα ,και μου εδωσε ενα φιλι στα μαγουλα λεγοντας ευχαριστω που ηρθες.μου εβγαλε με πολυ ομορφο τροπο το παλτο ,.προχωρησαμε στο σαλονι που ηδη υπηρχαν 2 ποτα ετοιμα λες και ηταν σιγουρος οτι θα πηγαινα.πραγμα που δεν το σχολιασαμε καθολου ...αφου ηπιαμε μερικες γουλιες απο ενα αρκετα δυνατο μα πολυ γλυκοπιωτο γερμανικο λικερ ,και ξεπερασαμε με επιτυχια τις πρωτες στιγμες μιας λιγο αβολης αμηχανιας με πλησιασε και πηρε το ποτηρι απο το χερι μου ,ο φωτισμος ηταν ηδη χαμηλος και τα κερια που ηταν αναμενα διναν εναν παραξενο ηλεκτρισμο στην ηδη ιονισμενη ατμοσφαιρα,,
και μου ψιθυρισε στο αυτι οτι ετσι ειχε να νοιωσει καιρο και οτι τον ερεθιζα πολυ,ταυτοχρονα ενω τα χερια του κατεβηκαν απο την πλατη μου στον κωλο μου,γραπωνοντας τον καλα και κολωντας με επανω του ,,,λεγοντας οτι ενηλικες ειμαστε και τα πολλα πολλα ειναι περιττα...αρχισε να με φιλαει στο λαιμο και να μου χαιδευει το στηθος πανω απο το σουτιεν την στιγμη που οι ρωγες μου ηδη κοντευαν να το σκισουν ,,,κατεβηκε απαλα και μου σηκωσε την φουστα και φιλισε το μουνακι μου πανω απο το κιλοτακι και συνεχισε να με φιλαει απαλα στα μπουτια την στιγμη που αργα αρχισε να κατεβαζει το κιλοτακι μου μεχρι να εμφανιστει το μουνι μου ξυρισμενο με μια λωριδα τριχας καθετα και εβγαλε ενα επιφωνημα θαυμασμου και καυλας ,,,,,,αφου το εβγαλε με καθησε στο καναπε και γονατησε μπροστα μου ,πιανοντας τα γονατα μου να ανοιξει τα ποδια μου μεχρι να εμφανιστει αυτο που ηθελε,,,μια υγρη μουναρα ετοιμη να παραδοθει στην γλωσσα του.
.θελοντας και δεν θελοντας να γραπωσα τα ριχταρια στον καναπε εκλεισα τα ματια μου και αφεθηκα στην οπως αποδειχτηκε εμπειρη γλωσσα του βαλτερ,,,αρχισε με πιπιλιζει ελαφρα στην ακρη και επιτα βαζωντας τις παλαμες του ανοιξε πλατια να μπορεσει να χωσει την αχορταγη γλωσσα του οσο πιο βαθια μπορουσε ενω ταυτοχρονα γραπωνε τα βυζια μου που κυριολεκτικα κοντευαν να σπασουν απο καυλα...μετα απο ενα δεκαλεπτο αδιακοπου γλυψιματος και με τα δυο δαχτυλα του μεσα δεν αντεξα και πλυμμηρισα δαχτυλα και γλωσσα με καυτα υγρα που εδειξε να τα απολαμβανει τρελα και σηκωθηκε ορθιος βαζοντας μου τα χερια μου παντω στον φουσκωμενο παντελονι του ....ελυσα την ζωνη του και κατεβασα το φερμουαρ καιμ κατεβαζοντας το παντελονι καταλαβα οτι ο γερμανος ειχε ενα μαραφετι που ηταν οχι απλα αξιοπρεπες αλλα ιδανικο ,,,κατεβαζοντας το εσωρουχο οντως πεταχτηκε ενα χοντρο καυλι με φουσκωμενες φλεφες απο την καυλα και αρχισα νατου τον χαιδευω απαλα βαζωντας την γλωσσα μου παντω στο χοντρο πουτσοκεφαλο του ...βογγοντας αρχισα να τον βαζω με μαεστρια ολο και μιο βαθια-τουλαχιστον οσο μπορουσα λογω παχους και κανοντας τον να βγαζει βογγητα ηδονης,,,,μετα απο κανα δεκαλεπτο γλυψιματος που οντως καταλαβα οτι το απολαμβανε,εβγαλε ενα προφυλακτικο το οποιο του το φορεσα κυριολεκτικα με το στομα μου και ,,τραβηχτηκε και με γυρισε μπρουμητα ,,μετα απο αλλο ενα μινι γλυψιμο στο ηδη καυτο και γεματο υγρα μουνι μου ,,,απλωσε και γλωσσα στην κωλοτρυπιδα μου κανοντας με να βγαλω ενα επιφωνημα καυλας,,,,χωρις να χασει χρονο απλα τραβωντας την φουστα παραπανω ,,γιατι δεν με ειχε γδυσει ολοκληρη με μια απαλη κινηση βυθισε το χοντρο εργαλειο του μεσα και αρχικα με απαλο μεσα εξω αρχισε να μπαινοβγαινει πιο δυνατα ....στα επομενα 10 λεπτα που με γαμουσε πρεπει να εχυσα 4 φορες μεχρι που τελικα βγηκε και βγαζοντας το προφυλακτικο με εχυσε στα κωλομερια μουκγριζοντας απο καυλα.......αφου μου εδωσε μια πετσετα εφερε δυο ποτηρια με κοκκινο κρασι κα ναψαμε τσιγαρο απλα κοιταζοντας ο ενας τον αλλο χωρις να μιλαμε ...μετα απο το κρασι και απο ενα τσιγαρο με πηρε απο το χερι λεγοντας ...im ready for a secont round...και με οδηγησε στην κρεβατοκαμαρα ,,,

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ

Αφου καθησε στο κρεβατι ,μεεβαλε και καθησα στα γονατα του ,,με την πλατη μου γυρισμενη σε αυτον και αρχιζοντας με ενα τριψιμο των ωμων αρχισε σιγα σιγα να κατεβαζει το φορεμα μου δινοντας μου φιλια στην πλατη ,αφου μου εβγαλε και το σουτιεν αρχισε να με απαλες κινησεις να παιζει στα δαχτυλα του τις ρωγες μου που ηταν κοκαλωμενες απο την καυλα και με εκανε να τρεμω απο ηδονη ,συνεχισε να παιζει με το στηθος μου και να μου γλυφει την πλατη,με σηκωσε ορθια και με απλες και σιγουρες κινησεις τα κατεβασε ολα μεχρι που εμεινα γυμνη με το κωλο μου να τον κοιταει ,,,,με ξανακαθησε οπως πριν και αρχισε με το ενα χερι το ιδο παιχνιδι στα βυζια μου ενω με το αλλο αρχισε να μου χαιδευει το μουνι μου που ηδη ειχε αρχισει να ξαναγινετε μουσκεμα..αρχισε να μαλαζει κυκλικα τα δαχτυλα πανω στην κλειτοριδα μου και μετα αρχισε να μου βαζει δαχτυλο με ευκολια ετσι που ηταν υγρο...ηδη ο πουτσος του ειχε σκληρηνει και με ακουμπουσε στην πλατη και ενοιωθα ακομα πιο καυλωμενη ,με σηκωσε και με εβαλε να γονατισω μπροστα του και με αφησε να του περιποιηθω ξανα το φουσκωμενο απο καυλα πουτσο του...αρχισα με κυκλικες κινησεις να παιζω το κεφαλι του ενω ταυτοχρονα του τον επαιζα απαλα και σιγα σιγα αρχισα να τον βαζω ολο και πιο μεσα μεχρι που τον γεμισα ολο σαλιο ,,,,,τοτε τον εσπρωξα στο κρεβατι και αρχισα να του ρουχφαω τα αρχιδια συνεχιζοντας με το χερι να του τον παιζω ,,,τα βογγητα του απο την καυλα γινοταν ολο και πιο βαρια και ηταν ωρα να αναλαβω δραση ,ανεβηκα πανω του και βυθισα τον πουτσο του στον μουνι μου και αρχισα να καλπαζω ανελεητα πανω στο καυλι του μεχρι που εχυσα,,,,,πηγα να σηκωθω αλλα δεν με αφησε,,,με εβαλε με τροπο να φερω το μουνι μου με ολα τα υγρα του στο στομα του και να το παιξω επανω στην γλωσσα του μεχρι που δεν αντεξα και αδειασα αλλη μια φορα τα παντα στο προσωπο του........πραγματικα εκεινη την στιγμη εισα τοση καυλα μολις το εκανα αυτο ,στα ματια του και με ενα απολυτο χαμογελο ευτυχιας με γυρισε στα τεσσερα και αρχισε να με γαμαει δυνατα λες και ηταν 25 ,,,μετα απο ενα δεκαλεπτο σφυροκοπηματος ξαναχυσα γραπωνοντας τα σεντονια με δυναμη ..
Βγηκε και ετσι οπως με ειχε στα τεσσερα εβαλε τις παλαμες του στα κωλομερια μου μεχρι που η κωλοτρυπιδα μου τον κοιταξε στο στομα...αρχισε να με γλυφει πανω κατω και σιγα σιγα αρχισε να βαζει την γλωσσα του μεσα στη κωλοτρυπιδα μου κανοντας με να καυλωσω τρελα .....αρχισε με τον δεικτη να πιεζει απαλα μεχρι που εβαλε το μισο δαχτυλο μεσα κανοντας με να βογγηξω ....φτυνοντας το δαχτυλο του αρχισε να παλινδρομει μεσα εξω μεχρι που χαλαρωσε και ηταν ετοιμη να δεχειαι αλλο ενα ...συνεχισε την ιδια τακτικη ταυτοχρονα με το αλλο χερι να παιζει με τον μουνι μου κρατωντας τα και δυο υγρα ....μετα απο εβα 5 λεπτο μασαζ σηκωθηκε και πηρε ενα βαζακι με βαζελινη και αρχισε να αλειφει και το πουτσο του και την κωλοτρυπιδα μου...εκει πλεον ειχα παραδοθει μεσα σρην καυλα και δεν εδειξα οτι δεν ηθελα να με ξεσκισει και απο πισω οποτε δεν μπηκε καν σε διαδικασια σκεψης ,,,,αρχισε να απαλα να φερνει το πουτσοκεφαλο του σε θεση βολης και ηρεμα και ωραια τον γλιστρησε μεσα...αφου μπηκε το κεφαλι ,επιασα τα κωλομερια μου και τα ανοιξα τοσο ωστε να γινει σαφες πλεον οτι αξιζα ενα γερο κωλοξεσκισμα...συνεχισε μεχρι να μπει αργα ολος μεσα μου και με απαλες κινησεις αρχισε να μπαινοβγαινει ενω βογγουσαμε απο καυλα και οι δυο...σιγα σιγα το μεσα εξω αρχισε να γινετε πιο γρηγορο και ενα αισθημα πονου που τελειωνε σε ενταση καυλας με συνεπηρε,,,,ταυτοχρονα ειχα χωσει τα δαχτυλα μου στο μουνι μου και το επαιζα μεχρι που ξαναχυσα..αφου περασε ενα δεκαλεπτο κωλοξεσκιματος με ενταση και τροπο που το εκανε σαν να ηθελε να με σηκωσει με τον πουτσο του πανω τον εβγαλε και ηρθε μπροστα μου και γονατιζοντας μου τον εδωσε στο στομα ....μετα απο λιγο mouthfucking...αρχισε να χυνει μεσα το στομα μου μεχρι που ξεχειλησαν τα καυτα σπερματα απο το στομα μου ...πνιγηκα αλλα μποιρεσα και αποφυγα την αμηχανια λογω καυλας...και ειδα μια τρελη απολαυση στο προσωπο του ...ξαπλωσε και με τραβηξε διπλα του την ωρα που με τροπο σκουπιζα το σπερμα του και με εβαε να ξαπλωσω πανω στο στηθος του....με φιλησε στα μαλλια και μου ειπε ευχαριστω για το μοναδικο αυτο γαμησι ,,,,,,,,,εκει νομιζω εσβησα
και οταν ξυπνησα ηταν διπλα μου και με κοιτουσε,,,,,,,,,,ηρθε η ωρα ειπε.....να αφησουμε αυτη την υπεροχη παρενθεση σε μια γωνια του μυαλου μας ,και να επιστρεψουμε στην κανονικη μας ζωη ,,,,,,,,,σηκωθηκα αμιλητη αλλα τρελα ικανοποιημενη ντυθηκα ........και ετοιμαστηκα να διηγηθη ολη την ιστορια στο μακη που διχως αλλο θα μου εδινε αλλο ενα δευτερο γυρο καυλας..................

ΤΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...