ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

Γεμάτη... καύλα!


Μετά από αρκετό καιρό αποφάσισα κι εγώ να σας διηγηθώ μια από τις ερωτικές μου περιπέτειες που μου έχουν συμβεί. Είναι 100% αληθινή. Ήταν πριν κάποια χρόνια, που ήμουν σε μια σχέση με μια κοπέλα η οποία ήταν πολύ καλή, αλλά στο σεξ… τζίφος! Λίγα πράγματα. Όσο και αν προσπαθούσα, δεν μπόρεσα να την κάνω να ανοιχτεί περισσότερο, με αποτέλεσμα να «ψάχνομαι» για κάτι πιο … πικάντικο. Τότε ήμουν 32-33 χρονών και απ’ ότι καταλάβαινα, άρεσα στις γυναίκες. Δεν σας κρύβω ότι είχα κάποιες περιπετειούλες με αρκετά όμορφες κοπέλες. Η αναζήτησή μου όμως ποτέ δεν σταματούσε. Έτσι, κάποια μέρα, μέσα από ένα site γνωριμιών άρχισα να συνομιλώ με μια κοπέλα συνομήλικη μου. Λογικά, η κουβέντα άρχισε να κινείται γύρω από το sex και τις επιθυμίες μας. Είδα ότι είχαμε κοντινά γούστα και οι συζητήσεις που ακολούθησαν είχαν αρχίσει να θερμαίνονται επικίνδυνα! Υπήρξε κάποια ανταλλαγή φωτογραφιών, αλλά δεν ήταν αυτό που λέμε ξεκάθαρες και αυτό με έκανε κάπως διστακτικό στο να βρεθώ μαζί της. Οι συνομιλίες μας όμως (στον υπολογιστή πάντα) έιχαν αρχίσει να ξεφεύγουν και να γίνονται πολύ περιγραφικές και άκρως καυλωτικές. Στις κουβέντες μας είχαμε γαμηθεί με όλους τους τρόπους και έιχαμε χύσει και οι δύο αρκετές φορές. Ξεκινήσαμε να μιλάμε και στο τηλέφωνο και εκεί τα πράγματα έιχαν ανάψει περισσότερο! Δεν θα αργούσε η στιγμή που θα τα λέγαμε κι από κοντά.

Μετά από λίγες μέρες αποφασίσαμε να βρεθούμε και κανονίσαμε να τα πούμε σε ένα μπαράκι. Πήγα εγώ εκεί από νωρίς, ήπια τα ποτάκια μου και την περιμένα να έρθει. Μετά από καμμιά ώρα, έρχεται μια κοπέλα γεμάτη, με βυζάρες και έναν ολοστρόγγυλο τροφαντό κώλο. Είχε ένα πολύ καθωσπρέπει look και ένα συντηρητικό θα έλεγα ντύσιμο. Μακρύ μαλλί καστανόξανθο ίσιο και γενικά συμπαθητική. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα μόλις την είδα, αλλά οι συνομιλίες που είχαμε κάνει με κράτησαν εκεί γιατί ήταν όντως πολύ κοντά σε αυτά που μου άρεσαν. Μετά την αρχική παγωμάρα κάποια αστειάκια και κάποια (αρκετά) ποτά, αποφασίσαμε να φύγουμε. Στο αυτοκίνητο άρχισε να μου αρέσει η ιδέα πως θα ήταν να τον έβαζα στην κωλάρα της, αλλά δεν ήξερα αν κι αυτή θα μου καθόταν από τη πρώτη φορά. Λέω, ας κάνω την κίνησή μου, κι ότι είναι να γίνει ας γίνει. Περνάω επίτηδες από ένα ξενοδοχείο και σταματάω απ’ έξω. Τις λέω:

-Δεν πάμε μέσα να δούμε αν όλα αυτά που λέγαμε τόσες μέρες είναι έτσι;

-Πάμε μου λέει διστακτικά.

Παρκάρω και μπαίνουμε μέσα. Πάμε στο δωμάτιο και αρχίζουμε τα γλωσσόφιλα. Αρχίζω να την χουφτώνω στις βυζάρες τις και να της τραβάω τα εσώρουχα, μέχρι να βγουν έξω. Πέφτω με ορμή και αρχίζω να της γλύφω τα βυζιά (με τεράστιες ρώγες) και να την χουφτώνω στον κώλο. Στις κουβέντες μας, το να την πάρω από πίσω ήταν σχεδόν συνηθισμένο. Άλλο όμως η πραγματικότητα. Αφού την έγλυφα και την χούφτωνα, άρχισε κι αυτή να παίρνει θάρρος και άρχισε να μου τρίβει τον πούτσο, πάνω από το παντελόνι. Είχα αρχίσει να καυλώνω πολύ και τα αρχίδια μου να γεμίζουν χύσια. Της σηκώνω την φούστα και βλέπω το κιλοτάκι της μούσκεμα από τα υγρά της καύλας της. Το παραμερίζω και χωρίς να της το βγάλω αρχίζω ένα γλυφομούνι με πολύ ένταση! Αυτή έχει τρελλαθεί τελείως και αρχίζει να βογκάει και να σκούζει, προσπαθώντας ταυτόχρονα να μου βγάλει το παντελόνι και να μου τον ρουφήξει. Εγώ να τραβιέμαι και να μην την αφήνω να με γδύσει και να την γλύφω με μανία, μέχρι που τα πρώτα χύσια της άρχισαν να τρέχουν έξω από τα μεγάλα της μουνόχειλα! Αφού έχυσε μια φορά, ήταν η σειρά μου λέω. Ξεκουμπώνω το παντελόνι, το κατεβάζω μέχρι τα γόνατα και της τον δείχνω μπροστά στην μούρη της. «Φάτον τώρα» της λέω! Εκείνη ξεκινάει να τον φιλάει και μετά να τον παίρνει στο στόμα της όλο και πιο μέσα! Αρχισα να της γαμάω το στόμα και να της τραβάω τα μαλλιά με δύναμη. Όσο πιο πολύ δύναμη έβαζα, τόσο πιο λυσσασμένα με πίπωνε! Αισθανόμουν έτοιμος να χύσω, αλλά δεν ήθελα να τα καταπιεί, ήθελα να δω το προσωπό της χυμένο. Όταν πλέον δεν άντεχα άλλο, την τραβάω απότομα από τον πούτσο μου και με το ένα χέρι τον κρατάω και με το άλλο την πιάνω από το πάνω μέρος των μαλλιών της, αρχίζει να καταλαβαίνει τι θέλω και φωνάζει δυνατά «Χυσε με στα μούτρα!» και την «σημαδεύω» στο πρόσωπο από απόσταση μερικών εκατοστών και της αδείαζω ένα ψολόχυμα… άσπρισε η μούρη της! Άφού τα μάζεψε όσα ήταν κοντά στην γλώσσα της, τα υπόλοιπα τα σκούπισε με ένα χαρτομάντηλο. Κάτσαμε για λίγο μιλώντας και σιγά σιγά ξεκινήσαμε το χαμούρεμα πάλι. Αυτή την φορά ήθελα να με καυλώσει με τα βυζιά της και της τον έβαλα ανάμεσα μέχρι να μου ξανασηκωθεί. Όταν ήταν πλέον έτοιμος, πίεζα τα βυζιά της πάνω στον πούτσο μου και τον έφτανα κοντά στο στόμα της και μέχρι την άκρη της γλώσσας της. Μετά από λίγα λεπτά παιχνιδιού, τον βγάζω και αρχίζω να παίζω με το μουνί της το οποίο ήταν και πάλι υγρό. Βάζω ένα δάχτυλο, μετά δυό, τρία, τέσσερα και αρχίζω βίαια να σπρώχνω το χέρι μου βαθιά μέσα της. Αυτή έχει τρελλαθεί από την καύλα και μου φωνάζει «Γάμα με πια την καριόλα, γιατί με παιδεύεις; Γάμα με όπως μου έχεις γαμήσει το μυαλό τόσες φορές». Με μια κίνηση, βγάζω το χέρι μου και την στήνω στα τέσσερα και της τον χώνω μεσα στο μουνί της. Αρχίζω να μπαινοβγαίνω γρήγορα μέσα της και να της δίνω χαστούκια στον χορταστικό κώλο της, μέχρι που κοκκίνησε για τα καλά. Ταυτόχρονα της έλεγα ότι θα την ξεσκίσω από παντού και προπάντων την κωλάρα της που την έβλεπα μπροστά μου και τρελλαινόμουνα! Μετά από λίγο, την γυρνάω ανάσκελα με τα πόδια της ψηλά, να βλέπω τις μπουτάρες της και της τον καρφώνω πάλι στην μουνάρα της. Έχω αρχίσει να της μιλάω πολύ πρόστυχα, «δες τον γαμιά σου πως σε σκίζει, πίεζε τα βυζιά σου όταν σε γαμάω και γλύφτα μωρή ξεκωλιάρα» και αυτή να φωνάζει «ναι, είμαι ξεκωλιάρα, θέλω να με γαμάς και να με βρίζεις, σκίσε μου το μουνί και τον κώλο, ξεφτίλισε με στο γαμήσι» και άλλα παρόμοια. Η κατάσταση είχε ξεφύγει εντελώς και άρχισε να φωνάζει «Χύνω πάνω στον πούτσο σου, νιώσε τα χύσια μου πάνω στ’ αρχίδια σου καυλιάρη» και να συσπάται το μουνί της με δύναμη. Δεν άντεξα κι εγώ πολύ και άδειασα τα χύσια μου πάνω στην κοιλιά της και εκείνη τα απλωσε πάνω της μέχρι τα βυζιά της. Είχα σχεδόν εξουθενωθεί, είχα αράξει πλέον στο κρεββάτι, αλλά στην θέα του κώλου της δεν μπορούσα να ησυχάσω. Την ρωτάω αν το έχει κάνει ποτέ από πίσω και μου λέει ότι το είχε προσπαθήσει αλλά δεν είχε πετύχει. Τις λέω «τώρα θα πετύχει, θες δεν θες. Από εδώ μέσα με παρθένο κώλο δεν βγαίνεις.» «Αντέχεις ακόμα;» μου λέει. «Δώσε μου λίγο χρόνο και αύριο δεν θα μπορείς να κάτσεις σε καρέκλα» τις λέω. Αφού κάναμε κανα δυό τσιγαράκια και λίγη κουβεντούλα, τις λέω ξερά «ετοίμασε το κωλαράκι σου για πούτσα», «τι να κάνω;» μου λέει; «άρχισε να με πιπώνεις και μόλις σηκωθεί για τα καλά, σάλιωσε την κωλότρυπά σου και στήσου να τον φας» τις λέω. Όντως, άρχισε το τσιμπούκι και μόλις καύλωσα, στήνεται και άρχισε να βάζει σάλιο στην κωλοτρυπίδα της. Έτσι όπως την έβλεπα στημένη να προετοιμάζεται με καύλωνε ακόμα πιο πολύ στην ιδέα ότι μόνη της ετοιμάζεται για να ξεκωλιαστεί. Αφού έβαλε αρκετό, μου έκανε νόημα να πάω από πίσω της. Βλέπω την κωλάρα της στημένη και ο πούτσος μου είχε γίνει κάγκελο! Αρχίζω να της πιέζω το πουτσοκέφαλο στην τρύπα της και ήταν πολύ στενή. Ήταν αλήθεια ότι δεν είχε ξαναγαμηθεί από εκεί. Σιγά σιγά τον σπρώχνω μέσα της και εκείνη άρχισε να βογκάει και να δυσανασχετεί στον πόνο. Ήταν τόσο στενή που είχε αρχίσει να πονάει και το καυλί μου, αλλά δεν σταματούσα με τίποτα. Τον έπρωξα όλο μέσα της, όσο πιο βαθιά μπορούσα και εκείνη φώναζε από τον πόνο και την καυλα μαζί. Όταν πλέον ήταν όλος μέσα, σταμάτησα και τον άφησα ακίνητο για κανα δυό λεπτά για να ανοίξει τελείως. Αυτή να τραβάει τα σεντόνια από τον πόνο, αλλά να μην θέλει να βγώ και να μου λέει «πονάει ο κώλος μου, αλλά με τρελλαίνει που τον έχεις μέσα μου» και άρχισα να τον κουνάω μέσα έξω, σιγά στην αρχή και πιο έντονα όσο πέρναγε η ώρα. «Σ’ αρέσει μωρή γαμιόλα που ξεσκίζεσαι από τον κώλο;» την ρωτούσα και μου απαντούσε «Ναι, σκίσε μου την κωλότρυπα, πήδα με δυνατά» και γυρνώντας προς τον καθρέφτη του δωματίου τις λέω «Κοίτα στον καθρέφτη και δες ποιος σου γαμάει τον κώλο» και κοιτώντας αυτή «Ναι σε κοιτάω να με γαμάς, να σκίζεις την κωλάρα μου» και αυτό άρχισε να με καυλώνει πιο πολύ, να με βλέπει που την έσκιζα και άρχισα να την γαμάω πολύ δυνατά τραβώντας την από την μέση και να μπαίνει όλη η πούτσα μου στην κωλάρα της και αφού εκείνη άρχισε να φωνάζει από τον πόνο και την καύλα «Χύνω, χύνω η ξεκολλιάρα, χύνωωωω…» δεν κρατήθηκα κι εγώ άλλο και χύνω μέσα στον κώλο της και ένιωθα το κωλάντερό της να ζεσταίνεται από τα χύσια μου. «Τι γαμήσι είναι αυτό που έφαγα σήμερα η άμοιρη» μου λέει. «Θα έχει και συνέχεια» τις λέω «αλλά αφού δοκίμασα τον κώλο σου, από εδώ και πέρα μόνο αυτόν θα γαμάω» τις λέω. «Το μουνί σου κάντο ότι θες, ξέσκισέ το με όποιον θές, αλλά ο κώλος σου μου ανήκει», «Ναι καυλιάρη μου, ο κώλος μου είναι δικός σου, αφού μου τον ξεπαρθένεψες, μόνο εσύ θα τον πηδάς» είπε. Ντυθήκαμε και μετά από λίγη κουβέντα φύγαμε.

Την άλλη μέρα, μου στέλνει ένα μήνυμα στο κινητό «Είπες ότι δεν θα μπορούσα να κάτσω και νόμιζα ότι μου έκανες πλάκα. Τώρα κατάλαβα ότι δεν ήταν αστείο.»

Από τότε όποτε βρεθήκαμε, μόνο από πίσω την έπαιρνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...