ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 27 Αυγούστου 2022

Γνωριμία μέσω site και... Γράφτηκε από: MikeR


 Πριν από αρκετά χρόνια είχα γνωρίσει μέσω του site μια κοπέλα από την Καβάλα. Την έλεγαν Κωνσταντίνα και είχαμε αναπτύξει από την αρχή μια δική μας επικοινωνία, ταιριάζοντας σχεδόν απόλυτα σε γούστα, χιούμορ και απόψεις γύρω από το σεξ.

Πριν από αρκετά χρόνια είχα γνωρίσει μέσω του site μια κοπέλα από την Καβάλα. Την έλεγαν Κωνσταντίνα και είχαμε αναπτύξει από την αρχή μια δική μας επικοινωνία, ταιριάζοντας σχεδόν απόλυτα σε γούστα, χιούμορ και απόψεις γύρω από το σεξ. Συζητούσαμε και καυλαντίζαμε με τις ώρες, αρχικά μόνο με μηνύματα κι εν συνεχεία μέσω skype.
Ο πατέρας της ήταν Έλληνας και μητέρα της από τη Ρουμανία, με την ίδια να παίρνει πολλά χαρακτηριστικά από εκείνη. Ήταν κοντά στο 1.60, μελαχρινή, με καμπύλες αλλά σφιχτό σώμα.

Κάποια στιγμή, καταφέραμε να κανονίσουμε συνάντηση με αφορμή ένα ταξίδι μου στη Θεσσαλονίκη. Συναντηθήκαμε για καφέ, μιλήσαμε, γελάσαμε και το βράδυ είπαμε να έρθει από το δωμάτιο του ξενοδοχείου που είχα κλείσει. Άργησε λίγο, αλλά η αναμονή άξιζε και με αντάμειψε με το παραπάνω.
 
Φορούσε ένα υπέροχο, μακρύ παλτό που άφηνε ακάλυπτους μόνο τους αστραγάλους της και μαύρες λουστρίνι γόβες με ψηλό τακούνι. Η έκπληξη όμως ήταν όταν άνοιξε το παλτό. Μαύρα, σέξι εσώρουχα τα οποία έκαναν μια φοβερή αντίθεση με το κατάλευκο δέρμα της.

"Επιτέλους", της λέω και αμέσως την κολλάω στο σώμα μου και τη φιλάω. Το χέρι μου ξεκινάει από το σβέρκο της και κατεβαίνοντας την πλάτη, σταματάει με ένα δυνατό χούφτωμα στην κωλάρα της. Αμέσως κατέβασε το χέρι της στον πούτσο μου και άρχισε να τον τρίβει. "Δυνατά και άγρια" μου ψιθύρισε στο αυτί. Ήταν ατάκα μας από το sexting που κάναμε.
 
Της δαγκώνω τα χείλη, την αρπάζω από την αλογοουρά και τη γυρίζω προς τον καθρέφτη. Της ρίχνω δυνατά χαστούκια στον κώλο, γονατίζω και ξεκινάω να της γλείφω και τις δύο τρύπες.
 
- Αχ, μωρό μου, με τρελαίνει η γλώσσα σου! Πάρε τα ζουμάκια μου… έλεγε αναστενάζοντας.

Γυρίζει και μου λέει ότι είναι η σειρά της. Με γδύνει και με σπρώχνει στο κρεβάτι. Έρχεται ανάμεσα στα πόδια μου και ξεκινάει ένα τρελό τσιμπούκι. Ρουφούσε όλο το καυλί μου, χαϊδεύοντας τα αρχίδια μου. Η ανάσα μου γινόταν βαριά από την απόλαυση. Σηκώνει το κεφάλι και από ψηλά φτύνει στον πούτσο μου σάλια και υγρά και μου τον παίζει.
 
- Μην τολμήσεις να χύσεις… διατάζει και με καβαλάει.
 
Κουνιέται και χοροπηδάει πάνω μου, μπήγοντας τα νύχια της στο σώμα μου και φωνάζοντας. Τη γραπώνω από τα κωλομέρια και αρχίζω να τη γαμάω από κάτω, δυνατά και βαθιά! Την έχω κολλήσει στο σώμα μου, με τα χέρια της πίσω. Με δαγκώνει στο λαιμό και με παρακαλάει να μη σταματήσω. Τη γυρνάω και βρίσκομαι από πάνω της. Γλείφω τα βυζιά της, ενώ ο ρυθμός και η ένταση του πηδήματος έχει μειωθεί.
 
Τεντώνω τα πόδια της σε σπαγκάτο και χαστουκίζω τα μπούτια της. Τρίβω το πουτσοκέφαλο μου στην κλειτορίδα της, σε σημείο να μην αντέχει και να με εκπλιπαρεί να χωθώ. Βυθίζομαι μέσα της και τερματίζω χτυπώντας τη μήτρα της. Ανασηκώνω τη λεκάνη της και ξεκινάω ένα σφυροκόπημα στο μουνάκι της με τα αρχίδια μου να κοπανάνε στο κωλαράκι της.

Της έριχνα μπάτσες στα βυζιά και καρφωνόμουν με μανία όλο και περισσότερο κάθε φορά. Σε μια στιγμή, την αρπάζω απότομα και την στήνω στα τέσσερα. Την πηδάω πισωκολλητά, πιέζοντας το κεφάλι της στο μαξιλάρι.
 
- Για να μάθεις να μου έρχεσαι ντυμένη σαν πουτανάρα…
 
της λέω και κατεβάζω με δύναμη μια σειρά από χαστούκια στα κωλομάγουλα της.
 
- Είμαι! Είμαι η πουτάνα σου… μου απαντάει όσο συνεχίζω να τη γαμάω.
 
Το φετίχ της ήταν να τη χύνουν στα πόδια και αυτό το θυμόμουν από τις συζητήσεις μας. Έτσι, όταν ένιωσα ότι κοντεύω να χύσω, βγήκα από μέσα της, τη γύρισα ανάσκελα και την έβαλα να μου τον παίξει λίγο με τις πατούσες. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα άρχισα να χύνω στα πόδια της και αυτή εκστασιασμένη φώναζε:
 
- Ναι μωρό μου, χύσε τα ποδαράκια μου! Δώσε μου την κρεμούλα μου!

Μπήκαμε για ντουζάκι, παρήγγειλα φαγητό και κρασί και κάτσαμε στο κρεβάτι μέχρι το πρωί. Κάποια στιγμή, μου αποκάλυψε τη μεγαλύτερη φαντασίωση της η οποία ήταν να ζήσει ένα σενάριο cuckold. Μου ζήτησε να τη βοηθήσω παίζοντας τον άντρα της. Της απάντησα ότι θα το κάνω και για αντάλλαγμα θα μου πρόσφερε την κωλοτρυπίδα της για σκίσιμο.

Οι δύο επόμενες ημέρες πέρασαν με βόλτες, συζητήσεις, πολύ σεξ και αναζήτηση του τύπου που θα έπαιρνε μέρος στο "έργο" μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...