ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

Τα μυστικά της Οικογένειας - Η ολοκλήρωση


 Με τα χύσια του άνδρα μου στο πρόσωπο και του γιου μου στα μαλλιά μου, είχα βάλει στο στόμα μου της δύο πούτσες των ανδρών της ζωής μου και τις έγλειφα. Όμως δεν είχα νοιώσει ακόμη την ολοκλήρωση, δε με είχε γαμήσει ο γιος μου. Σηκώθηκα όλο νάζι και πουτανιά χωρίς να τους μιλήσω και τους έκανα νόημα να με ακολουθήσουν στο υπνοδωμάτιο. Προχώρησα μπροστά, ανεβαίνοντας με πολύ προκλητικό κούνημα τις σκάλες ώστε να καταλάβουν και οι δύο τι θα ακολουθήσει.
Μόλις έφθασα στο τελευταίο σκαλοπάτι γύρισα και έκατσα ανοίγοντας τα πόδια μου και τους έκανα να σταματήσουν για να δουν το ερεθισμένο μου μουνάκι. Άρχισα να χαϊδεύω το στήθος μου αργά και αισθησιακά και να γλείφω τις ρώγες μου. Κατέβασα σιγά-σιγά το χέρι μου παίζοντας με το σώμα μου και πέρασα το χέρι πάνω από το μουνί μου ανοίγοντας με τα δάχτυλα μου τα μουνόχειλα. Τα χέρια κατέβηκαν στα παπούτσια μου χαϊδεύοντας όλο το μήκος των ποδιών μου. Τα έβγαλα και ξάπλωσα σηκώνοντας τα πόδια μου βγάζοντας το σχισμένο μου καλσόν και το στρινγκάκι μου. Άρχισα να χαϊδεύω τα κωλομάγουλα μου και κατεβάζοντας τα πόδια τα άνοιξα και τα χέρια μου άρχισαν να παίζουν με όλο μου το σώμα πιέζοντας τις βυζάρες μου σαν να κάνω ισπανική. Κατέβασα γρήγορα το ένα μου χέρι, έβαλα τρία δάχτυλα μέσα στο μουνί μου και άρχισα να το γαμάω έντονα ενώ με το άλλο τσίμπαγα την καυλωμένη μου ρώγα.

Η αίσθηση της καύλας μου μεγάλη οι αναστεναγμοί μου αντηχούσαν σ' όλο το σπίτι, το χέρι μου παλλόταν όλο και πιο έντονα ενώ δύο δάχτυλα του άλλου χεριού μου ήδη είχαν μπει στον κώλο μου. Ανάσες δυνατές, επιφωνήματα καύλας ακουγόντουσαν δυνατά, άρχισα να χύνω, να χύνω, να χύνω ατελείωτα. Μέσα στην καύλα μου φώναξα τον Πάρη να κάτσει μπροστά μου. Εκείνος υπάκουσε αμέσως και γονάτισε στα πιο κάτω σκαλιά σαν να ήξερε τι θα του έκανα.

Μόλις έβγαλα το χέρι μου από το μουνί μου άρχισα να τον κατουράω. Πίδακας ξεπετάχτηκε από το μουνί μου και έκανε μούσκεμα τον Πάρη. Μάνα, πατέρας και γιος ήμασταν σε έκσταση.

- Φωτεινή: Παρ' τα βρωμιάρη, παρ' τα πουστράκι, πίνε τα όπως τα πίνεις κάθε φορά που σε κατουράω.

- Γιάννης: Τι καυλιάρηδες γονείς έχω, τι καργιόληδες είστε εσείς;… δεν αντέχω άλλο...

και με μιας ανεβαίνει κρατώντας την ψωλάρα του κεντραρισμένη και με δύναμη πέφτει ανάμεσα στα πόδια μου και μου τη βάζει στη μουνάρα. Με σπρώχνει πιο μέσα μου πιέζει τα πόδια προς το κεφάλι και με γαμάει με μανία ενώ εγώ κατουράω και τις τελευταίες σταγόνες που έχω μέσα μου.

- Φωτεινή: Ναι ψωλαρά μου... γάμα με μωρό μου, βάλε τον όλο μέσα...

- Γιάννης: Γουστάρεις να σε γαμήσω μητέρα, παλιοπουτάνα, παρ' τον μωρή πουτάνα, θα σου χύσω τη μήτρα πουτανάκι...

Ο άνδρας μου είχε σηκωθεί κι είχε έρθει από πάνω και μας έβλεπε που γαμιόμασταν. Έβλεπε πως με γάμαγε ο γιος μας. Ο Γιάννης ήταν τόσο καυλωμένος, μα τόσο καυλωμένος!

- Φωτεινή: Σ' αρέσει Πάρη μου που με γαμάει ο γιος σου;... μωράκι μου πάρε με από τον κώλο, θέλω να σε νοιώσω από πίσω μου βαθιά!

- Γιάννης: Γύρνα μωρή καργιόλα, γύρνα να σε σκίσω από πίσω, γύρνα να νοιώσεις την ψωλάρα στο κωλάντερο…

και με μιας με γυρνάει στα τέσσερα και μου τον καρφώνει χωρίς έλεος. Έσταζα από καύλα καθώς μου γαμούσε τον κώλο ο γιος μου. Γύρισα, κοίταζα τον Πάρη και ταυτοχρόνως άρχισα να χύνω.

- Φωτεινή: Χύνω Πάρη μου... χύνω η καργιόλα... χύνω...

- Γιάννης: Χύνω και εγώ μάνα, χύνω, πάρε τα χύσια μου μέσα στην κωλάρα σου μάνα...

Αυτό ήταν… είχα ολοκληρώσει. Είχα γαμηθεί με το γιο μου. Σηκωθήκαμε, όλοι στάζαμε, πήγαμε κάναμε μπάνιο και κοιμηθήκαμε και οι τρεις στο ίδιο κρεβάτι. Το γιο μας τον βάλαμε στη μέση όπως κάναμε όταν ήταν μικρός, όμως τώρα είχε μεγαλώσει πολύ με μία μεγάλη ψωλή με την οποία κοιμήθηκα κρατώντας.

Το ρολόι έδειχνε δέκα και είκοσι το πρωί όταν άνοιξα τα μάτια μου. Οι ρώγες μου ήταν σκληρές και το μουνάκι μου το ένοιωθα βρεγμένο. Τα πόδια μου ήταν ανοιχτά και ένοιωθα μία γλώσσα να παίζει με τα μουνόχειλα μου. Γύρισα και είδα τον Πάρη ακόμη να κοιμάται. Ήταν ο γιος μου που με έγλειφε και με έστελνε στους ουρανούς. Αναστέναζα βαριά από ηδονή ενώ εκείνος έπαιζε ερωτικά μαζί μου. Δεν ήταν αυτό το άγριο σεξ που κάναμε πριν λίγες ώρες ήταν κάτι πολύ ερωτικό.

Έμεινε αρκετή ώρα ανάμεσα στα πόδια μου ενώ εγώ έπαιζα με τις καυλωμένες ρώγες. Αναστέναζα όσο μπορούσα και πιο σιγά για να μην ξυπνήσω τον πατέρα του. Άρχισε να με φιλάει και ν' ανεβαίνει προς τα χείλη περνώντας πρώτα από το στήθος μου. Φιληθήκαμε παθιασμένα και του είπα ότι θέλω να τον πάρω στο στόμα μου. Ξάπλωσε στη θέση μου και πήγα ανάμεσα στα πόδια του και άρχισα να φιλάω την ψωλή του σ' όλο το μήκος και τελικά να τον παίρνω όλον στο στόμα μου κάνοντας του την καλύτερη πίπα που του είχαν κάνει.

Σηκώθηκα και έκατσα πάνω στον καυλωμένο του πούτσο και άρχισα να κουνιέμαι, όχι γρήγορα για να μη χύσει γιατί ήθελα να τον απολαύσω. Έπεσα μπροστά και φιλιόμαστε παθιασμένα. Ο Πάρης εξακολουθούσε να κοιμάται. Μετά από αρκετή ώρα απόλαυσης επάνω στον πούτσο του γιου μου γύρισα και έφερα το μουνί μου επάνω στο πρόσωπο του Γιάννη και κάνοντας 69 άρχισα πάλι να του παίρνω πίπα. Έπαιζε με το μουνί μου και την κωλοτρυπίδα μου στέλνοντας με στα ουράνια ενώ εγώ έπαιρνα την ψωλή του όλη μέσα στο στόμα μου χωρίς να τον αφήνω να χύσει.

Και ενώ τα υγρά μου έτρεχαν απ' όλες τις τρύπες μου σηκώθηκα γύρισα με πλάτη στον γιο μου στηρίχθηκα στα δύο χέρια μου στο κρεβάτι και ο Γιάννης κρατώντας την πούτσα του μου την έβαζε σιγά-σιγά και βασανιστικά στον κώλο. Με μία απότομη κίνηση σηκώνοντας τους γλουτούς του μου την έχωσε όλη την ψωλάρα του μέσα κάνοντας να βγάλω μία δυνατή φωνή αναστεναγμού. Αναστεναγμούς που ξύπνησαν τον άνδρα μου. Μόλις μας είδε χαμογέλασε.

- Πάρης: Γιατί δε με ξυπνήσατε και παίζετε μόνοι σας;

- Γιάννης: Τι ωραίο κώλο που έχεις ρε μάνα; Κοίτα πατέρα... κοίτα πως μπαινοβγαίνει στην κωλοτρυπίδα της.

- Φωτεινή: Ναι μωρό μου, ναι Γιάννη μου, ξέσκισε με, χύνω μωρό μου, χύνω η πουτάνα...

Ο Πάρης σηκώθηκε και μου έβαλε την πούτσα του στο στόμα ενώ εγώ έχυνα. Αμέσως του έγινε κάγκελο.

- Πάρης: Έλα μωρό μου, έλα πουτανίτσα μου να σε πάρουμε και δύο μαζί.

- Φωτεινή: Ναι Πάρη μου, έλα κι εσύ μέσα μου, έλα, αx... χύνω συνέχεια…

Μου σήκωσε τα πόδια και μπήκε μέσα μου. Οι άνδρες μου αμέσως βρήκαν ρυθμό λες και το είχαν ξανακάνει και μπαινόβγαιναν μέσα μου και από τις δύο τρύπες μου.

- Γιάννης: Έτσι μάνα… πάρε μας και τους δύο, τι ξέσκισμα είναι αυτό που σου κάνουμε;

- Πάρης: Σ' αρέσει Φωτεινούλα μου;… σ' αρέσει που έχεις τώρα δύο πραγματικές πούτσες μέσα σου;

- Φωτεινή: Ναι άντρα μου, ναι, σκίστε με ψωλαράδες μου...

- Γιάννης: Τι ξεκωλιάρα μάνα έχω;... και τι καυλιάρη πατέρα;

- Πάρης: Γιάννη γύρνα την να αλλάξουμε στάση να την πάρω κι εγώ από τον κώλο.

Βγάλανε και οι δύο τις πούτσες από τις τρύπες μου, γύρισα, έκατσα πάνω στην ψωλή του γιου μου και φέρνοντας το σώμα μου μπροστά τούρλωσα την κωλάρα μου για να ανοίξει η κωλοτρυπίδα μου. Ο Πάρης αμέσως μου την έβαλε όλη μέσα και άρχισαν αμέσως με γρήγορο ρυθμό να με γαμάνε. Ο γιος μου άρχισε να με φιλάει παντού στο πρόσωπο και να μου γλείφει τις καυλωμένες μου βυζάρες, ενώ ο Πάρης μου έριχνε σκαμπίλια στα κωλομάγουλα. Είμαστε όλοι λίγο πριν χύσουμε, είμαστε όλοι στα ουράνια από την καύλα, είμαστε όλοι ξανά εκστασιασμένοι. Μόλις φώναξα ότι χύνω άρχισαν και τα αγόρια μου να χύνουν ταυτοχρόνως. Ο γιος μου δεν έκανε καν την κίνηση να βγει από μέσα μου και έχυσε μέσα στο μουνί μου, ενώ και ο άνδρας μου έχοντας την πούτσα όλη μέσα στον κώλο μου είχε σταματήσει να κουνιέται αφήνοντας το καυτό σπέρμα του στον κώλο μου.

Ξαπλώσαμε ανάσκελα ξαναμμένοι και οι τρεις. Εγώ γύρισα και κοίταξα το Γιάννη και αμέσως κατάλαβε.

- Γιάννης: Πειράζει;

- Φωτεινή: Όχι, θα το κανονίσω... σ' άρεσε;

- Γιάννης: Πάρα πολύ, δεν έχω ξανά νοιώσει έτσι.

- Πάρης: Τι έγινε, μου διέφυγε κάτι;

- Φωτεινή: Ο γιος σου έχυσε μέσα μου, αλλά θα πάρω το χάπι κι όλα καλά.

- Πάρης: Είπαμε Γιάννη μου να μας γαμήσεις, αλλά μη μας γκαστρώσεις κι όλα... χα, χα, χα, χα...

- Φωτεινή: Λοιπόν πάω να κάνω μπάνιο και να ετοιμάσω ένα ωραίο και δυνατό πρωινό για να δυναμώσουμε.

Η ώρα είχε πάει δώδεκα και όλοι μαζί καθίσαμε για το πρωινό μας. Κόψαμε τη βασιλόπιτα με τον τυχερό να είναι ο γιος μας. Συζητάγαμε τι είχε συμβεί τις προηγούμενες ώρες και μέσα σ' όλα αυτά του δώσαμε και κάποιες εξηγήσεις.

- Γιάννης: Στα ερωτικά σας παιχνίδια έχει πάρει μέρος και η γιαγιά;

- Φωτεινή: Όχι πως σου ήρθε αυτό;

- Γιάννης: Από τη φράση του μπαμπά “θέλεις να σου γαμήσω τη μάνα μωρή καργιόλα...”

και του εξηγήσαμε πως άρχισε όλο αυτό και πως τελικά φθάσαμε ως εδώ.

- Φωτεινή: Λοιπόν αγαπητοί μου άνδρες το απόγευμα θα πάμε μόνο στη γιορτή του Βασίλη της αδερφής μου (το ένα παιδί από τα τρίδυμα) και όχι στον αδερφό σου Πάρη γιατί για το βράδυ μόλις σκέφτηκα κάτι πολύ special για μας που θα σας αρέσει πολύ.

- Πάρης: Τι special είναι αυτό;

- Φωτεινή: Δεν το έχω ολοκληρώσει στο μυαλό μου αλλά...

- Γιάννης: Μη μας πεις, εγώ σου έχω εμπιστοσύνη.

Το απόγευμα πήγαμε στην Χριστίνα. Έμενε στο ίδιο συγκρότημα όπως και η μητέρα μου. Το σπίτι της αδερφής μου ήταν ακριβώς απέναντι, 38 χρονών χωρισμένη εδώ και δέκα χρόνια. παντρεύτηκε τον παιδικό της έρωτα στα είκοσι και με ένα “σμπάρο” να τα τρίδυμα. Η μεγαλύτερη η Μαρία μοντέλο σε πρακτορείο, ο μεσαίος για τέσσερα λεπτά ο Βασίλης και ο μικρός για δέκα λεπτά ο Στέλιος επίσης μοντέλο στο ίδιο πρακτορείο με την αδερφή του. Η ηλικία τους 17 χρονών. Ο πατέρας τους, χώρισε την αδερφή μου παίρνοντας και καλά λεφτά αφού τη βρήκε στο κρεβάτι στα τέσσερα να την παίρνουν από πίσω και από το στόμα.

Με συγγενείς και φίλους στο σπίτι της αδερφής μου πέρναγε η βραδιά. Εγώ την περισσότερη ώρα ήμουν αφηρημένη, καθώς σχεδίαζα το special τρίο με τους άνδρες μου. Πολλές φορές έριχνα κλεφτές ερωτικές ματιές με πονηρό χαμόγελο στον γιο μου που είχε κάνει πηγαδάκι με το Βασίλη και τον Στέλιο. Στις ματιές μου υπήρχε ανταπόκριση επίσης με πονηρό χαμόγελο. Εν τω μεταξύ η Χριστίνα παρατήρησε πως ήμουν κάπως.

- Χριστίνα: Τι έγινε;… γιατί είσαι σήμερα τόσο αφηρημένη, τι έχεις;

- Φωτεινή: Τίποτα απλά έχω κοιμηθεί λίγο και είμαι κουρασμένη...

- Χριστίνα: Τι κουρασμένη ρε Φωτεινή, καυλωμένη μπορεί οι ρώγες βγάζουν μάτια όπως είναι σηκωμένες.

- Φωτεινή: (γελώντας) είμαι και... γεμάτη, αλλά κι εσύ δεν πας πίσω, περνάς ωραία με το καινούργιο σου amore.

- Χριστίνα: Τι να σου πω… όλα καλά, sex, sex, sex... περνάω πολύ καλά. Γαμάει καλά και έχει αντοχές.

- Φωτεινή: Καλά πόσο είναι κι αυτός;

- Χριστίνα: (χαμογελώντας) Θα σου πω αλλά μη φωνάξεις... 20.

- Φωτεινή: Τι;... τι λες μωρή;… πέντε χρόνια μεγαλύτερος από τους γιου σου;... δε ντρέπεσαι;

- Χριστίνα: Αδερφούλα, εγώ έζησα τον έρωτα από μικρή, παντρεύτηκα μικρή, γέννησα τρία παιδιά μικρή, χώρισα όπως χώρισα και είμαι σε μία ηλικία που πρέπει να ζω το γαμήσι. Γιατί πρέπει να ντρέπομαι; Δε λες που επιτελώ και έργο; Σ' όλα αυτά τα “πουλάρια” μαθαίνω τη τέχνη του έρωτα.

Τη συζήτηση με την αδερφή μου μας την διέκοψε ο γιος μου και με πήρε πιο πέρα να μου μιλήσει.

- Γιάννης: Τι θα γίνει πότε θα πάμε για το special που μας υποσχέθηκες;

- Φωτεινή: Καυλωμένο είναι το αγόρι μου; Σε λίγο θα φύγω εγώ εσείς θα κάτσετε και θα σας στείλω μήνυμα μόλις είμαι έτοιμη να έρθετε.

- Γιάννης: Εντάξει, θα το πω στον μπαμπά... τώρα θέλω να μου υποσχεθείς κάτι.

- Φωτεινή: Εξαρτάται...

- Γιάννης: Δεν εξαρτάται, θέλω να μου υποσχεθείς ότι μία φαντασίωση που έχω ότι θα την κάνουμε.

- Φωτεινή: Τι φαντασίωση είναι αυτή;

- Γιάννης: Δε θα σου πω, απλώς θέλω να την πραγματοποιήσουμε μαζί και δε θα πεις στο μπαμπά τίποτα... έλα, πες μου ότι θα μου την κάνεις τη χάρη!

- Φωτεινή: Εντάξει, τι να κάνω;… σου έχω αδυναμία. Τι θες;

- Γιάννης: Θα σου πω όταν έρθει η στιγμή.

Μετά από λίγο αποχώρησα κάνοντας την κουρασμένη. Πήγα σπίτι και άρχισα να φτιάχνω το σκηνικό για το show που θα ακολουθούσε. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ανάψω το τζάκι για να ζεστάνει η ατμόσφαιρα. Τράβηξα το τραπεζάκι του σαλονιού (το δωμάτιο είναι μεγάλο -σαλονοτραπεζαρία) στην άκρη και έβαλα στη μέση δύο καρέκλες σε απόσταση όπου θα καθόντουσαν ο άνδρας μου και ο γιος μου. Τρίτο βήμα έφτιαξα την playlist των τραγουδιών που θα ακουγόντουσαν κατά την διάρκεια της ερωτικής βραδιάς και ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Μπήκα στην ντουλάπα-δωμάτιο και γδύθηκα. Ήδη και μόνο που σχεδίαζα τη βραδιά είχε μουσκέψει το μουνάκι μου. Δεν κρατήθηκα και έβαλα μέσα μου τον ασύρματο δονητή και το έβαλα σε χαμηλή δόνηση για να με κρατάει υγρή.

Έκατσα μπροστά στον καθρέφτη και άρχισα να ντύνομαι. Φόρεσα ένα μαύρο string με πέρλες με σουτιέν ανοιχτό αφήνοντας όλο το στήθος απ' έξω. Δαντελωτές ζαρτιέρες με δικτυωτές κάλτσες κι από πάνω φόρεσα μία πολύ sexy δαντελένια μίνι μαύρη ρόμπα. Ακόμη φόρεσα ένα ζευγάρι δαντελένια γάντια με ασορτί δαντελένια μάσκα στα μάτια, που όπως έδενε από πίσω μάζευε το πλούσιο ξανθό μαλλί μου. Τέλος ένα ζευγάρι μαύρες δωδεκάποντες γόβες. Ήμουν σκέτη καύλα.

Πήρα ένα νεσεσέρ και έβαλα μέσα προσπαθώντας να μην παραλείψω τίποτα ότι μου ήταν απαραίτητο για την βραδιά μου. Έβγαλα το δονητή από μέσα μου και πήγα κάτω και έκανα ένα τελευταίο έλεγχο στο χώρο για να μην έχω ξεχάσει κάτι. Άφησα το νεσεσέρ επάνω στο τραπέζι και πλέον ήμουν έτοιμη για να στείλω τα μηνύματα στους άνδρες μου για να γυρίσουν και να αρχίσει το show.

“Το μουνί μου στάζει και σας περιμένει. Ελάτε και μόλις μπείτε περιμένετε”.

Χαμήλωσα το φωτισμό και έβαλα τη ερωτική μουσική να παίζει με το σαξόφωνο να αντηχεί αρμονικά στο χώρο. Ανέβηκα και περίμενα στις σκάλες. Πρέπει να πέρασαν πέντε λεπτά και άκουσα τα κλειδιά στην πόρτα. Επιτέλους, μπήκαν μέσα. Τότε τους έστειλα το δεύτερο μήνυμα:

”Βγάλτε όλα τα ρούχα σας και καθίστε γυμνοί στις καρέκλες”.

Κάτι είπαν μεταξύ τους χωρίς να καταλάβω. Μόλις κατάλαβα ότι ήταν έτοιμοι κατέβηκα. Μπήκα στο δωμάτιο και στάθηκα. Μόλις με είδαν στην κυριολεξία έμειναν με ανοιχτό το στόμα. Ήμουν απόλυτα ευχαριστημένη. Είχα πετύχει τον σκοπό μου αφού οι πούτσες τους είχαν σηκωθεί σε δευτερόλεπτα. Πήγα στο νεσεσέρ το άνοιξα και πήρα χειροπέδες και μία μάσκα. Περπάτησα προς το γιο μου και του έβαλα τις χειροπέδες με τα χέρια από πίσω. Και κρέμασα τη μάσκα στη σηκωμένη του ψωλή. Όλα αυτά φέρνοντας πολύ κοντά το σώμα μου ώστε να ακουμπάνε οι καυλωμένες μου ρώγες στο σώμα του. Φεύγοντας του ψιθύρισα στο αυτί δαγκώνοντας τον “κάτσε εδώ να με απολαύσεις με τον πατέρα σου.

Πήγα στον Πάρη και πιάνοντας το καυλί του, παραμερίζοντας τις πέρλες από το κιλοτάκι μου το οδήγησα μέσα στο υγρό μουνί μου. Άρχισα να γαμιέμαι σιγά-σιγά ρίχνοντας λάγνες ματιές στον γιο μου ενώ ταυτοχρόνως είχα βγάλει τη γλώσσα μου και έγλειφα το πρόσωπο του Πάρη. Ο Γιάννης φαινόταν καθαρά ότι δεν ένοιωθε καλά, είχε ανάψει. Βλέποντας με έτσι προκλητικά ντυμένη με τα μαύρα εσώρουχα να γαμάω τον πούτσο του πατέρα του ήθελε να σπάσει τις χειροπέδες και να μου ορμήσει.

- Γιάννης: Μη μου το κάνεις αυτό μάνα σε παρακαλώ, λύσε με...

- Φωτεινή: (κουνώντας το δάχτυλο μου) δεν ήρθε ακόμη η σειρά σου καυλωμένο μου αγόρι…

και συνέχισα να γαμάω τον πούτσο του άνδρα μου που άρχισε να ιδρώνει και να είναι έτοιμος να με χύσει. Σηκώθηκα κι ενώ συνέχιζα να κοιτάω τον γιο μου, γύρισα και έβαλα ανάμεσα στα κωλομάγουλα μου την ψωλή του Πάρη. Άρχισα να κουνιέμαι γρήγορα και να του την “παίζω”. Μόλις κατάλαβα ότι ήταν έτοιμος να χύσει σηκώθηκα αφήνοντας την πούτσα του Πάρη να χύνει.

- Πάρης: Χύνω μωρό μου, χύνω γυναικάρα μου, τι μας κάνεις Φωτεινάρα μου, πουτάνα, χύνω...

χωρίς να κοιτάξω πίσω, με τον Πάρη να φωνάζει περπάτησα προς το γιο μου. Έσκυψα μπροστά του και του έδωσα ένα δυνατό γλωσσόφιλο. Του έπιασα το πούτσο με το ένα μου “δαντελένιο” χέρι και άρχισα σιγά-σιγά και βασανιστικά να του τον παίζω, ενώ με το άλλο χέρι του χάιδευα το πρόσωπο και του το έγλειφα βγάζοντας όλη τη γλώσσα μου.

- Γιάννης: Λύσε με μάνα, δεν αντέχω άλλο, σε παρακαλώ λύσε με θέλω να σε σκίσω...

- Φωτεινή: (ψιθυρίζοντας στο αυτί του) δεν ήρθε η ώρα να σε λύσω ακόμα αγόρι μου, δεν ήρθε η ώρα. Θέλω να σε καυλώσω τόσο πολύ ώστε να μη βλέπεις μπροστά σου. Αλλά θέλω να μου υποσχεθείς κάτι...

- Γιάννης: ότι θέλεις μάνα, ότι θέλεις για πάρτη σου...

- Φωτεινή: Θέλω να μου υποσχεθείς όταν θα με γαμάς και θα σου λύσει ο μπαμπάς τα χέρια χωρίς να βγάλεις τη μάσκα θα με βάλεις κάτω και θα με σκίσεις σαν να ήταν η τελευταία σου φορά που με γαμάς και θα χύσεις μέσα μου... το κατάλαβες;

- Γιάννης: Ναι μάνα, ναι, θα σε γαμάω σα να ήταν η τελευταία μας φορά.

Σηκώθηκα, πήρα τη μάσκα από τον πούτσο του και του έκλεισα τα μάτια. Τώρα μόνο θα άκουγε αλλά κυρίως θα ένοιωθε. Άρχισα να τον χαϊδεύω με τα δαντελένια μου γάντια αλλά και να τρίβω τα πόδια μου και το σώμα μου επάνω του ώστε να νοιώσει τις ζαρτιέρες και τις κάλτσες μου. Τέλος πατώντας την ψωλή του με τις γόβες μου του λέω:

- Φωτεινή: Τώρα Γιάννη μου θέλω να φανταστείς πως με καυλώνει ο πατέρας σου ώστε όταν θα με γαμάς να χύνουμε μαζί.

- Γιάννης: Ότι πεις εσύ μητέρα, θέλω να ζήσω ότι μου λες...

Πήγα στον άνδρα μου, του σκούπισα τα χύσια και έβγαλα από το νεσεσέρ ζαρτιέρες, κάλτσες και δαντελωτά γάντια που είχα βάλει μέσα. Μιλώντας στο αυτί του ψιθυριστά και άκρως ερωτικά.

- Φωτεινή: Μωράκι μου, θέλεις να νοιώσεις αληθινή πούτσα μέσα σου;

- Πάρης: Σαν τρελός θέλω να γαμηθώ, θα κάνω ότι κι αν μου πεις...

- Φωτεινή: Σου τον έχω κάνει turbo το γιόκα σου. Δε θα καταλάβει τίποτα όταν φορέσεις αυτά θα νομίζει ότι είμαι εγώ. Θέλω να νοιώσεις αληθινή πούτσα μέσα σου και όχι τους δονητές και το strap on μου όταν σε γαμάω.

- Πάρης: Δεν θα μας καταλάβει;

- Φωτεινή: Όχι, άμα τα φορέσεις είναι τόσο καυλωμένος που θα γαμήσει οποιονδήποτε αυτή την στιγμή. Θα σου βάλω λιπαντικό και μία σφήνα στον κώλο για να ανοίξει πρώτα η κωλοτρυπίδα σου. Όταν θα κάτσεις πάνω του άνοιξε του τα πόδια και κάτσε ανάμεσα για να μην νοιώσει τα αρχίδια σου. Μόλις τελειώσεις μωράκι με το τσιμπούκωμα θα σου βάλω και αυτό το φίμωτρο για να μη μπορείς να φωνάξεις. Εγώ θα είμαι δίπλα σου...

Έτσι έγινε. Ντύθηκε, έσκυψε στο τραπέζι του έβαλα λιπαντικό, δύο δάχτυλα για αρχή και του κάρφωσα τη σφήνα. Και εγώ όμως δεν πήγα πίσω. Έβαλα μπαλάκια στον κώλο μου, το δονητή στο μουνάκι μου και πήγαμε στον γιο μας. Ο Πάρης χωρίς κανένα δισταγμό πήρε το καυλί του γιου του στο στόμα και άρχισε να του κάνει καταπληκτικό τσιμπούκι. Ήταν τόσο καυλωμένος που σε τρία λεπτά...

- Γιάννης: Μάνα χύνω... χύνω καργιόλα… πάρε τα χύσια μου, αχ... παρ' τα όλα, κατάπιε τα όλα...

Ήμουν τόσο καυλωμένη με αυτά που είχα μέσα μου και που έβλεπα τον άνδρα μου να τσιμπουκώνει τον γιο μας και να καταπίνει το σπέρμα του που άρχισα να χύνω κι εγώ ταυτοχρόνως και πηγαίνοντας δίπλα στον άνδρα μου.

- Φωτεινή: Τα κατάπια όλα μωράκι μου, όλα και έχυσα μαζί σου καυλιάρη άνδρα...

Έβγαλα τη σφήνα από τον κώλο του Πάρη, του έβαλα το φίμωτρο και του έκανα νόημα να αρχίσει το γαμήσι αμέσως καθώς ο πούτσος του γιου μας παρά το χύσιμο εξακολουθούσε να είναι σηκωμένος. Του άνοιξε τα πόδια στηρίχθηκε με το ένα χέρι στο πόδι και με το άλλο έπιασε την πούτσα και την οδήγησε στον κώλο του. Άρχισε να ανεβοκατεβαίνει πάνω στην ψωλή και αν τη γαμάει με τον κώλο του. Όλοι είμαστε στους επτά ουρανούς.

- Γιάννης: Τι καύλα είσαι ρε μάνα;… τι κωλάρα έχεις;...

- Φωτεινή: (στεκάμενη δίπλα στον Πάρη) Θα σου βγάλει τις χειροπέδες ο μπαμπάς και θέλω να με ρίξεις μπροστά να με γαμήσεις άγρια μωράκι μου, να με ξεκωλιάσεις στο γαμήσι.

- Γιάννης: Ναι μάνα ότι θέλεις εσύ πουτανάκι μου.

Έβγαλα τα γάντια και ξεκλείδωσα τις χειροπέδες. Αμέσως τον έριξε στο πάτωμα χωρίς να βγει από μέσα του και άρχισε να τον γαμάει πολύ άγρια σαν να τον βιάζει. Πήγα και ακούμπησα τον κώλο μου στην άκρη του τραπεζιού που ήταν από πάνω τους ανοίγοντας τα πόδια μου βάζοντας τέρμα τον δονητή μου και άρχισα να βγάζω ένα-ένα τα μπαλάκια από την κωλοτρυπίδα μου κάνοντας το δικό μου παιχνίδι. Δεν άργησαν οι αποκαλύψεις. Στηριζόμενος στα δύο του χέρια στο πάτωμα ο Γιάννης, έσκιζε την κωλάρα του πατέρα του. Τότε εγώ έσκυψα και του έβγαλα τη μάσκα μένοντας έκπληκτος και με γουρλωμένα μάτια από αυτό που αντίκρισε και χωρίς να πτοηθεί.

- Γιάννης: Παρ' τα πατέρα... σ' αρέσει που σε γαμάω πούστρα, σ' αρέσει που στον έχω κάνει χωνί παλιοπουστράκι;

- Φωτεινή: Του αρέσει του καργιόλη δεν ακούς πως μουγκρίζει;... σκίσε τον αγόρι μου, χύσε όλο το σπέρμα σου μέσα στην κωλάρα του, έλα αγόρι μου, χύσε τον...

- Γιάννης: Τον χύνω μάνα, του χύνω την κωλάρα, ναι, παρ' τα...

- Φωτεινή: Χύνει το μουνάκι μου Γιάννη μου... χύνει μαζί σου μωράκι μου...

Είχαμε φτάσει όλοι στο ζενίθ μας. Αλλά δεν τελείωσε εδώ, ο Γιάννης έβγαλε το φίμωτρο από τον πατέρα του και τον γύρισε ανάσκελα.

- Γιάννης: Σου άρεσε πατέρα;

- Πάρης: Πάρα πολύ, μα πάρα πολύ, ήσουν απίστευτος γαμιάς μωράκι μου.

- Γιάννης: Δεν τελειώσαμε εδώ όμως ξεφτιλισμένε. Άνοιξε το στόμα σου και κατάπιε τα κι αυτά...

κι ενώ ήταν όρθιος απ' επάνω του άρχισε να τον κατουράει στο πρόσωπο. Του Πάρη του άρεσε και το δεχόταν με μεγάλη ευχαρίστηση. Άρχισε να παίζει την πούτσα του ενώ εγώ έβγαλα τον δονητή από μέσα μου και άρχισα να τον κατουράω. Δεν άργησε να χύσει. Είχε έρθει και για τους τρεις μας η "ολοκλήρωση".

Συνεχίζεται...




Copyright protected OW ref: 180026

Πίσω στην προηγούμενη σελίδα...


Όροι χρήσης του XStream | Privacy Policy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...