ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021

Σημερα εκανα μπανακι με τον μπαμπακα μου


 ξυπνησα καταϊδρωμενη κατακοκκινη

και το βρακακι μου ηταν εντελως μουσκεμα..
σηκωθηκα απο το κρεβατι στις μυτες 
για να μηξυπνησω τον μπαμπακα μου..
και πηγα στο μπανιο..
ηξερα τι χρειαζομουν για να σβησω 
τη φωτια που εκαιγε μεσα απο το βρακακι μου..
το νερο ηταν ζεστο..
γδυθηκα γρηγορα και μπηκα στη μπανιερα..
εκανα το νερο πολυ πιο ζεστο 
απο το κανονικο.. σχεδον καυτο
τοσο που να το αντεχει το κορμακι μου..
εβγαλα το τηλεφωνακι κι αρχισα ριχνω πανω μου...
πρωτα στο στηθος και τις εωγιτσες μου
που ειχαν σκληρυνει αμεσως...
περναγα το χερι μου πανω απο τις ρωγιτσες μου
ενω εριχνα νερο πανω τους και πριζοντουσαν περισσοτερο..
κατεβασα το σπιραλ στη κοιλιτσα μου  
μαζι με το χερι μου και χαιδευομουν στην κοιλια...
ειχα παρει φωτια και καιγομουν..
οταν το νερο επεσε με πιεση πανω στο πιπακι μου καυτο.. ενας μικρος αναστεναγμος βγηκε απο τα χειλακια μου..
ποσο πολυ μαρεσε αυτη η αισθηση..
καθησα βαθια στη μπανιερα και στοχευα
με το νερο το πιπακι μου
αναμεσα.. στη σχισμουλα μου..
και  κοντευα να τρελλαθω οταν..
ξαφνικα...
ανοιγεη η πορτα και μπαινει μεσα ο μπαμπας μου...
.. γυμνος..!!!
τρομαξα και ντραπηκα τοσο πολυ που παγωσα..
δεν εκανα καμμια κινηση να κρυψω το γυμνο κορμι μου...
μεχρι να καταλαβω τι ειχε συμβει..
βλεπω τον μπαμπα μου να πηγαινει προς τον νιπτηρα
με την πλατη προς εμενα...
ανοιξε το νερο κι επλυνε το προσωπο του
κι εγω κοιταγα παγωμενη 
την γυμνη πλατη και το γυμνο κωλαρακι του μπαμπα μου..
εκλεισε τη βρυση και γυριζοντας 
ειδα και το πουλι και μπαλλακια του
μπαμπα μου..
εκεινος αταραχος μου λεει..
- κανει μπανακι η Πριγκιπισσουλα μου..;;;
ειχα παγωσει.. δεν μπορουσα ουτε να μιλησω..
- δε πιστευω να ντρεπεται τον μπαμπα η Πριγκιπισσουλα μου..;;;
- οπως δεν την ντρεπεται ο μπαμπας ετσι δε θελω να με ντρεπεσαι κι εσυ....
Πριγκιπισσουλα μου..
- εχει ζεστο νερακι μωρακι μου..;;;
εχει !.. μπαμπα μου...
α ! ωραια θα κανουμε μαζι μπανακι ..
- θα σε πλυνω οπως οταν ησουν μικρο μπεμπεκι μωρακι μου..
και χωρις 2η κουβεντα μπαινει μεσα στη μπανιερα μπροστα μου...
με σηκωνει... με γυριζει με την πλατη προς το μερος του βαζει το τηλεφωνακι
κι αρχιζει να μου ριχνει νερο στη πλατουλα 
και στο στηθος..
μου εφυγε ολη μου τρομαρα και το ζεστο νερο με χαλαρωνε..
οπως ετρεχε το βερο στην πλατουλα μου
μου την ετριβε με το ενα χερι ο μπαμπας μου
μεχρι χαμηλα στη μεσουλα μου..
κι οσο κι αν ηταν σχεδον καυτο το νερο..
ειχα ανατριχιασει ολοκληρη..
με το ενα χερι μου εριχνε νερο 
και με το αλλο με ετριβε η μαλλον με χαιδευε
σε ολη μου την πλατουλα..
ειχα παρει παλι φωτια ..
κι οπως μου χαιδευε την πλατουλα ο μπαμπας μου..
περασε το χερι του μπροστα στο σωμα μου
στην κοιλιτσα μου και γυρω απο το αφαλακι μου..
ποσο μου αρεσε αυτη η αισθηση...
και με το χερι του στην κοιλιτσα μου
με τραβηξε απαλα προς τα πισω
και το κορμακι μου κολλησε στο δικο του..
ανεβασε το χερι του στο στηθος μου
και το περασε πανω απο το βυζακι μου
και δαχτυλα του επαιζαν με την πρισμενη ρωγιτσα μου
κι ενιωσα τα χειλια του στο λαιμουδακι μου..
ααααχχχ ποσο με τρελλανε αυτη η αισθηση..!
καιγομουν ολοκληρη τωρα...
με το χερι του να παιζει με τις ρωγιτσες μου και να γινονται σκληρες κατω απο τα δαχτυλα του
τα χειλια του και η γλωσσα του μου εδιναν καυτα φιλια στο λαιμουδακι
και νομιζα οτι θα λιποθυμησω..
αααχχχ μπαμπα μου ποσο ωραια φιλας...!
- σαρεσει Πριγκιπισσουλα μου..;;;
αααχχ μπαμπα μου... μαρεσει παραπολυ..
κι ενω ελεγα αυτα 
το χερι του μπαμπα μου κατεβηκε 
χαμηλα στην κοιλιτσα μου
κι εφτασε πανω στο πιπακι μου..
το χουφτωσε ολοκληρο
και περασε ενα δαχτυλο αναμεσα 
στη σχισμουλα μου..
νομιζα οτι θα καταρρευσω εκει...
ενιωθα να μου κοβονται τα γονατα..
- σαρεσει αγαπη μου το χερι του μπαμπα σου εκει...;;;
μπαμπα μου το χερακι σου μου καιει το πιπακι μου...
- τς τς τς.. οοοχι το πιπακι σου...
- το.... μουνακι σου .. μωρο μου..
τι ;! μπαμπα μου..;;;
- τα μπεμπεκια εχουν πιπακι...
- εσυ εισαι γυναικα πια...
- και οι γυναικες εχουν μουνακια..
- αλλα σαν το δικο σου... καμμια..!!!
κι οσο μου μιλαγε το δαχτυλο του
τριβοταν αναμεσα στη σχισμουλα μου
και γινομουν μουσκεμα...
εβαλε το τηλεφωνακι στη βαση του στον τοιχο
για να πεφτει πανω μας το καυτο νερο 
και με μια απαλη κινηση με γυρισε προστο μερος του..
τα ματια μου πηγαν μηχανικα στο μοριο του
που ειχε πολυ περιποιημενο και ξυρισμενο απο τις τριχες...
συνεχιζε να παιζει με το μουνακι μου 
και με το αλλχερι επιασε το δικο μου
και το εβαλε πανω στο πεος του...
- θες να παιξεις κι εσυ με το δικο μου αγαπη μου..;
θες να σου χαιδεψω το πουλι σου μπαμπα μου..;;;
- τς τς τς... τα μεγαλα αγορια εχουν πουτσο- πουτσα- καβλι η ψωλη...!
- πιαστον να τον νιωσεις στο χερι αου ..
εβαλα το πεος του μεστη χουφτα μου..
ηταν μαλακο..
μαρεσε η αισθηση να τον χαιδευω στο πεος και στα μπαλλακια...
με κοιταξε στα ματια και...
- μμμ ξερει και παιχνιδακια η πουτανιτσα μου ...!
ΜΠΑΜΠΑ..!!! το λογια ειναι αυτα..;;;!!
- αυτο εισαι ..!!!
- η πουτανιτσα μου.. η πουτανιτσα του μπαμπα σου... ΜΟΝΟ..!!!!
ναιιι μπαμπα μου...
ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΣΟΥ..!!
οσο μου τα ελεγε αυτα ..
το δαχτυλο του ειχε χωθει μεσα στη στενη τρυπουλα μου...
και κοντευα να εκραγω...
- παιξε με τη πουτσα του μπαμπα σου πουτανιτσα μου... και καβλωσε τον..
τιι... να κανω ;;;... μπαμπα μου..;;;
- να παιξεις με την πουτσα του μπαμπα σου 
και να την κανεις να σκληρυνει..
την ετριβα με το χερακι μου 
και η πουτσα του μπαμπα μου
αρχισε να σκληραινει και να μεγαλωνει...
- ετσι το καβλακι μου... καβλωσε τον ψωλο του μπαμπα..
ηταν λεξεις που δεν ειχα ξανακουσει
αλλα καταλαβαινα τι εννοουσαν..
- μουσκεμα εχει γινει το μουνακι σου καβλακι μου..
μου λεει ενω το δαχτυλο του χωνοταν κλοκληρο μεσα στο στενο μουνακι μου...
και κοντευα να εκραγω...!!!
αλλα και η πουτσα του μπαμπα μου ει σηκωθει ειχε μεγαλωσει...
και ηταν παρα πολυ σκληρη...
ηταν τοσο πρισμενη και την επαιζα με ολη τη χουφτα μου...
οσο περισσοτερο με τρελλαινε ο μπαμπας μου 
με το δαχτυλο του μεσα στην τρυπουλα μου
τοσο πιο γρηγορα επαιζα εγω με την πουτσα του..
- ετσι πουτανακι μου...
- παιξε την ψωλη του μπσμπα σου..
- δειξε μου ποσο καλο πουτανακι εισαι..
κι εχωνε το δα τυλο του γρηγορα μεσα στο μουνακι μου...
- θες να χυσεις για τον μπαμπα σου πουτανακι μου;;;
τιιιι.. τιι .. μπαμπα μου..;;
- να νε χυσεις πουτανακι...
- να μου γεμισεις το δαχτυλο με τα ζουμακια σου..
αααχχχ ναιιιι μπαμπα μουυυ
ναιιι...
και το δαχτυλο του χωνοταν ολο και μεγαλυτερη δυναμη μεσα μου...
κι εγω επαιζα την πουτσα του ολο και με περισσοτερη δυναμη..
μεχρι ...
ΑΑΑΑΧΧΧΧ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥΥΥΥ
ΝΑΙΙΙΙΙΙ.  ΝΑΙΙΙΙ
κι ενιωσα το μουνακι μου να πλημμυριζει απο τα ζουμακια μου...
εβγαλε αργα το δαχτυλο του απο το μουνακι μου ...
και εσταζε απο τα ζουμακια μου..
το εφερε μπροστα στο στομα μου...
το ακουμπησε στα χειλακια μου...
και κολλησε τα δικα του πανω στο δαχτυλο του
και τα χειλακια μου...
αρχισαμε να γλυφουμε τα ζουμακια μου
ταυτοχρονα και οι γλωσσες μας να παιζουν μεταξυ τους...
κι ενω φιλιομασταν και γλυφαμε το δαχτυλο του..
ενιωσα να με πιεζει με το χερι του να κατεβω
προς τα κατω..
γονατισα μπροστα του και κραταγα ακομα την πουτσα του στο χερι μου...
μου επιασε το χερι 
-  αστη πουτσα μου.. βαλτα χερια σου πισω σου... κι ανοιξε το στομα σου και βγαλε εξω τη γλωσσα σου... πουτανακι..!!!
αρχισε να τον παιζει μπροστα στο προσωπο μου .. κι εγω τον κοιταγα στα ματια με στομα ανοιχτο και τη γλωσσα μου εξω...
τον χτυπαγε με δυναμη και με κοιταγε στα ματια...
-  σαρεσει πουτανακι που μαλακιζεται για παρτη σου ο μπαμπας ..;;
ναι μπαμπα μου μαρεσει πολυ..!
και πριν προλαβω να σκαφτω κατι...
- ΠΑΡΤΑΑΑΑ ΚΑΒΛΑ ΜΟΥΥΥ 
-ΠΑΡΤΑ ΤΑ ΨΩΛΟΧΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΠΟΥΤΑΝΑΑΑΑ...!!!
και τα καυτα του χυσια πεταχτηκαν ατο προσωπο ..το στομα.. και τη γλωσσα μου...
ηταν τοσο καυτα και τοσο νοστιμα τα υγρα του μπαμπα μου...
με επιασε απο τις μασχαλες..
με σηκωσε ..
με επιασε απο το προσωπο..
και κολλησε τα χειλια του στα δικα μου
και η γλωσσα του εκανε βολτες μεσα στο στομα μου
κι επαιζε με την δικη μου...
μειναμε αγκαλιασμενοι αρκετη ωρα..
μεχρι...
- ελα Πριγκιπισσουλα μου... αρκετα με το μπανακι.. παμε να παρουμε πρωϊνο..
ηταν απο τα ωραιοτερα μπανια της ζωης μου μπαμπα μου..!
- κι εμενα Πριγκιπισσουλα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...