ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Ένα σαββατοκύριακο

Επιτέλους, ξεφύσηξα μόλις μπήκα σπίτι, τελείωσε! Ένας μήνας γεμάτος δουλειά και παράλληλο διάβασμα για το πτυχίο των γαλλικών. Με το ζόρι προλάβαινα λίγες ώρες γυμναστηρίου μέσα στην εβδομάδα! Έφτασε ο καιρός που θα έπαιρνα την άδειά μου από τη δουλειά και μαζί με την τεράστια επιτυχία μου στις εξετάσεις των γαλλικών και όντας σίγουρη πως το τρίτο ξενόγλωσσο πτυχίο μου το είχα στο τσεπάκι αποφάσισα να κάνω ένα δωράκι στον εαυτό μου.

Μέχρι να ζεσταθεί το νερό για το μπάνιο έβαλα αισθησιακή μουσική στο σαλόνι, γδύθηκα και έμεινα μόνο με τα μαύρα μου εσώρουχα και άνοιξα το αγαπημένο μου μπουκάλι με κόκκινο κρασί. Ξάπλωσα στο χαλί και προσπαθούσα να χαλαρώσω από όλη την πίεση του μήνα. Έκλεισα τα μάτια μου και σιγοψιθύριζα τη μελωδία. Μου είχε λείψει η χαλάρωση, τη χρειαζόμουν. Σήκωσα αργά τα χέρια πάνω απ' το κεφάλι μου και χόρευα με τη μουσική. Απολάμβανα τη στιγμή! Άρχισα ξαφνικά να νιώθω το δέρμα μου να ανατριχιάζει. Όλη αυτή η διάθεση της χαλάρωσης, σε συνδυασμό με τη μουσική και το κρασί, με άναβε. Με τα δάχτυλά μου διέγραφα τροχιές πάνω στο στήθος μου. Κατέβηκαν προς τα κάτω και έμειναν στο μουνί μου, πάνω απ' το εσώρουχο. Γέλασα. Σκέφτηκα πως ενώ θα μπορούσε να ήταν οποιοσδήποτε δίπλα μου εκείνη τη στιγμή και να είχε εκείνος το χέρι του στο μουνί μου εγώ εξακολουθούσα να επιλέγω τη μοναξιά. Πολλές φορές αναρωτιέμαι μήπως έχω κάποιο πρόβλημα, αλλά πάντα καταλήγω στο ότι απλά είμαι δύσκολη. Σηκώθηκα, ήπια και την τελευταία γουλιά απ' το ποτήρι και κατευθύνθηκα στο μπάνιο. Γέμισα τη μπανιέρα με ζεστό νερό και το αγαπημένο μου αφρόλουτρο και μπήκα μέσα. Έκλεισα τα μάτια μου. Με το σφουγγάρι άρχισα να τρίβω τους ώμους μου, το στέρνο μου, τα χέρια μου. Σήκωσα το ένα μου πόδι, το πέρασα στο εσωτερικό του, πίσω απ΄ το γόνατο, στις γάμπες, έπειτα στις πατούσες. Το ίδιο και με το άλλο. Ήμουν πλέον σε μια κατάσταση πλήρους χαλάρωσης!

Τα πόδια μου ενωμένα τριβόντουσαν μεταξύ τους και γλιστράγανε λόγω του νερού. Η καύλα μου φούντωνε κι άλλο. Συνέχισα να τα τρίβω και με τα χέρια μου τσίμπαγα τις ρώγες. Ένα μικρό βογκητό μου ξέφυγε. Κατέβασα το ένα μου χέρι στο μουνί. Με τα δάχτυλα μου έπαιζα την κλειτορίδα. Έχωσα ένα δάχτυλο στη μουνότρυπα, κι ένα ακόμη. Το γαμούσα. Ήθελα και τρίτο. Το έβαλα. Έγειρα το κεφάλι μου προς τα πίσω. Η ανάσα μου βαριά. Όπου να 'ναι θα έχυνα. Γλιστράγανε τα δάχτυλα μου μέσα μου. Τα βογκητά μου περισσότερα και άρχισα να χύνω δυνατά.

Όση ώρα ήμουν ακόμη στη μπανιέρα σκεφτόμουν ιδέες για το δώρο που ήθελα να κάνω στον εαυτό μου. Πέρασαν διάφορα στο μυαλό μου, αλλά κανένα από αυτά δε μου έλεγε κάτι εκείνη τη στιγμή. Ώσπου αποφάσισα να περάσω ένα σαββατοκύριακο μόνη στο Σούνιο. Είχα πάει κι άλλες φορές με παρέα αλλά αυτή τη φορά ήθελα να πάω μόνη, μακριά από έξαλλους ρυθμούς. Ενθουσιασμένη βρήκα στο ίντερνετ το ξενοδοχείο που μου γέμισε περισσότερο το μάτι, και έπεσα για ύπνο εξαντλημένη και ανυπόμονη για το σαββατοκύριακο που θα ερχόταν.

Το Σαββατοκύριακο έφτασε. Σάββατο νωρίς το πρωί, πήρα λίγα ρουχαλάκια και με το αυτοκίνητο έφτασα στον προορισμό μου. Ένα πανέμορφο μέρος με υπέροχη θέα, την οποία θαύμαζα κι απ' το μπαλκόνι του δωματίου μου. Θα έμενα μέσα στο ξενοδοχείο απόψε, σκέφτηκα. Την επόμενη θα πήγαινα καμιά βολτούλα. Διάβασα τα ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με το σπα του ξενοδοχείου και αποφάσισα να αφιέρωνα το απόγευμα μου εκεί. Το βράδυ θα κατέβαινα στο μπαρ.

Ύστερα από ώρες περιποίησης του κορμιού μου στο σπα ένιωθα άλλος άνθρωπος. Όλη η κούραση του μήνα είχε εξαφανιστεί, η λάμψη στο πρόσωπό μου επανήλθε. Φόρεσα ένα φόρεμα σε κρεμ απόχρωση, σατέν, μέχρι λίγο πιο πάνω απ' το γόνατο και τιραντέ και τα ψηλοτάκουνα σανδάλια μου. Ένιωθα για κάποιο λόγο ποθητή εκείνο το βράδυ. Κατέβηκα κάτω και έκατσα στο μπαρ να πιω το ποτό μου. Είχε κάμποσο κόσμο τριγύρω με αρκετά ανδρικά βλέμματα να είναι στραμμένα πάνω μου. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν σίγουρα επιχειρηματίες. Μου άρεσε που κοιτάγανε. Τους κοίταγα κι εγώ. Πάντα μου άρεσε αυτό το παιχνίδι. Έμενα όμως εκεί. Δεν προχωρούσα παρακάτω. Δέχτηκα 3 κεράσματα από 3 διαφορετικούς άνδρες. Κανείς τους όμως δεν έκανε την κίνηση να με πλησιάσει. Οι βέρες στα δάχτυλά τους γυάλιζαν. Χαμογελούσα ειρωνικά στον εαυτό μου.
Κοίταξα τριγύρω και το μάτι μου έπεσε σ' ένα τραπέζι όπου καθόταν ένα ζευγάρι. Πιθανόν να τσακώνονταν γιατί μιλούσαν έντονα. Ο άνδρας ήταν με γυρισμένη την πλάτη προς εμένα και δε μπορούσα να δω το πρόσωπό του. Η κοπέλα, όχι τόσο ομορφούλα, ψιλή θα έλεγα, με ξανθά μαλλιά. Γύρω στα τριάντα φαινόταν. Ο άνδρας σηκώθηκε απ’ το τραπέζι και έφυγε απ' το μπαρ. Πέρασε μπροστά μου και με κοίταξε. Τον κοίταξα κι εγώ. Ήταν πολύ ωραίος και γοητευτικός. Ψηλός, αρρενωπός, με όμορφα μαύρα μάτια, θα μπορούσες να τον περάσεις και για τύπο μοντέλου αλλά για κάποιο λόγο δεν τον έκοβα για τέτοιο. Παρά ήταν άγριος για μια τέτοια δουλειά. Φαινόταν θυμωμένος, όση ώρα με κοίταγε όμως τα μάτια του έδειχναν κάτι άλλο. Θαυμασμό ίσως; Η κοπέλα έφυγε μετά από λίγο και εκείνη επίσης θυμωμένη. Η τύπισσα σκέφτηκα πρέπει να είναι από εκείνες τις γκρινιάρες.

Συνέχισα το ποτό μου απολαμβάνοντας το. Η σκέψη μου πήγε στο ζευγάρι εκείνο. Έστρεψα το βλέμμα μου στο τραπέζι που κάθονταν πριν και είδα τον άνδρα μόνο του να κάθεται και να με κοιτάει πίνοντας το ποτό του. Εκείνη τη στιγμή ένας άλλος τύπος, ένας εκ των οποίων με είχε κεράσει προηγουμένως άφησε δίπλα απ’ το ποτήρι μου ένα χαρτάκι με τον αριθμό του και έφυγε πριν καλά-καλά αντιδράσω. Ο άνδρας στο τραπέζι χαμογέλασε. Ενώ υπό άλλες συνθήκες δε δίνω σημασία σε τέτοιες καταστάσεις, κάτι υπήρχε σ' αυτόν. Άρχισα να νιώθω ένα μυρμήγκιασμα στο μουνί μου. Με κοιτούσε πιο έντονα πλέον. Σκέφτηκα για μια στιγμή το δεσμό του, αλλά αμέσως την έδιωξα τη σκέψη. Θα έπαιζα κι ας μην ήξερα αν θα οδηγούσε κάπου. Τον κοιτούσα κι εγώ. Χαμογέλασα και του γύρισα την πλάτη. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα τον ένιωσα πίσω μου. Ήρθε δίπλα μου.

- Δε βαριέσαι να κάθεσαι μόνη, χωρίς παρέα; Με ρώτησε.

- Καθόλου, του απάντησα. Μου αρέσει εξάλλου η μοναξιά.

- Έχει τα πλεονεκτήματά της δε διαφωνώ... Πέτρος.

- Σεμέλη.

- Χάρηκα Σεμέλη.

- Κι εγώ το ίδιο. Απ' ότι παρατήρησα όμως δεν εξελίχθηκε τόσο καλά η βραδιά για σένα.

- Αλήθεια είναι. Όμως δεν τελείωσε ακόμα.

- Α ναι;

Μου χαμογέλασε.

- Ελπίζω λοιπόν να τελειώσει όπως θες η βραδιά.
Έκανα να σηκωθώ αλλά πριν προλάβω να κάνω κάποια κίνηση με κράτησε σφιχτά απ’ τον καρπό.

- Φεύγεις;

- Ναι, πήγε αργά εξάλλου. Και είμαι σίγουρη πως για να τελειώσει όμορφα η βραδιά σου θα πρέπει να πας στην κοπέλα σου.

- Αρραβωνιαστικιά μου. Και όχι, δεν είναι αυτή που θέλω για να τελειώσει όμορφα η βραδιά μου. Πάμε να φύγουμε από δω.

Χωρίς δεύτερη σκέψη τον ακολούθησα. Μπήκαμε στο ασανσέρ. Μόλις έκλεισαν οι πόρτες με κόλλησε στον τοίχο και πίεσε τον πούτσο του πάνω μου. Τα χέρια μου τα κρατούσε πάνω απ’ το κεφάλι μου.

- Είμαι έτσι απ' τη στιγμή που σε είδα. Είσαι η πιο όμορφη γυναίκα που χω δει.

Μύριζε το λαιμό μου, δάγκωσε το λοβό του αφτιού μου και πίεζε το σώμα του περισσότερο πάνω μου. Η καύλα μου απερίγραπτη. Βογκούσα δυνατά.

- Έτσι θέλω να βογκάς όλη τη νύχτα.

Φτάσαμε στον όροφό μου και σχεδόν τρέχοντας μπήκαμε στο δωμάτιο. Με κόλλησε στην πόρτα και με φίλησε άγρια. Ανταπέδωσα. Γλωσσοφιλιόμασταν με λύσσα και παθιασμένα. Με τα χέρια του χούφτωνε τα βυζιά μου πάνω απ’ το φόρεμα.

- Θέλω να σε σκίσω εδώ και τώρα, αλλά θέλω να γευτώ πρώτα κάθε γαμημένο πόντο του κορμιού σου.

- Κάνε με ό,τι θες…

και του έπιασα πάνω απ’ το παντελόνι την πούτσα.

- Καριόλα, θα με πεθάνεις.

Με έριξε με δύναμη στο κρεβάτι. Επιδεικτικά άνοιξα τα πόδια μου διάπλατα. Δάγκωσα τα χείλη μου.

- Έλα καριόλη, σε περιμένω... ξέσκισε με την πουτάνα.Χάιδευα τα μπούτια μου και το μουνί μου. Ήρθε στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω μου. Μου έσκισε τις τιράντες. Μου δάγκωσε τα χείλη και κατέβηκε στο λαιμό. Τον πιπίλαγε, τον φιλούσε, τον ρουφούσε. Κατέβηκε στο στέρνο μου. Άρπαξε τα βυζιά μου και με βία τα έβγαλε έξω. Πήρε τη μία βυζόμπαλα στο στόμα του και την έτρωγε κανονικά. Φώναζα απ’ την καύλα. Έγλειφε τις ρώγες μου και τις δάγκωνε δυνατά. Το ίδιο έκανε και με το άλλο. Το φόρεμα είχε κατέβει στη λεκάνη πια. Προχωρούσε με φιλιά και δαγκωματιές προς τα κάτω. Στα πλευρά, στην κοιλιά. Με τη γλώσσα του έπαιζε τον αφαλό μου. Συνέχισε με τη γλώσσα του στα πόδια μου, δεν άφησε σημείο ανέγγιχτο. Έφτασε στις πατούσες μου και έγλειφε ένα-ένα τα δάχτυλα μου. Δεν άντεχα τόση καύλα... είμαι σίγουρη πως μας άκουγε όλος ο όροφος.

- Δεν αντέχω άλλο καριόλα... θέλω να σε σκίσω.

- Μπες γαμιά μου. Γάμησε μου όλες τις τρύπες.

Τα πόδια μου διάπλατα ανοιχτά τον υποδέχτηκαν. Με κάρφωσε με όλη του τη δύναμη. Ούρλιαξα σα ζώο. Το ίδιο κι αυτός. Άρχισε να με σφυροκοπάει ανελέητα. Κάθε του κάρφωμα τελείωνε με χτύπημα στη μήτρα. Έχυνα ασταμάτητα. Έλιωνα.

- Έτσι… φώναζε παλιό ψώλα. Δίπλα ακριβώς είναι η αρραβωνιαστικιά μου. Να μας ακούει που γαμιόμαστε.

Μόλις το άκουσα η καύλα μου έφτασε στο απροχώρητο. Τον έριξα ανάσκελα. Καρφώθηκα πάνω του και πηδιόμουν σαν σκύλα.

- Δες πως σε πηδάω πουτσαρά μου. Δες!

Χτυπιόμουν κυριολεκτικά πάνω του. Τα κορμιά μας γυάλιζαν απ’ τον ιδρώτα. Ξεσκιζόμασταν δίπλα ακριβώς απ' το δωμάτιο της αρραβωνιαστικιάς του.

- Έλα μουνάρα μου, με σκίζεις. Σκίσε τη μούνα σου στην ψωλή μου. Με τρελαίνεις! Ναι βρώμα, ναι!

Μου έριχνε σκαμπίλια στα βυζιά. Μου τα τράβαγε, μου τα τσιμπούσε. Με χαστούκιζε στο πρόσωπο. Ο ήχος της λεκάνης του που χτυπούσε το μουνί μου ηχούσε σε όλο το δωμάτιο. Κάθε χιλιοστό της πούτσας του έμπαινε μέσα μου.

- Θα χύσω πουτάνα.

Μπαίνω ανάμεσα στα πόδια του και περιμένω με τη γλώσσα έξω σα σκύλα να μου τα δώσει στόμα.

-Ναι καριόλα, παρ’ τα όλα, παρ’ τα!

Βογκούσε σα ζώο. Εγώ τα κατάπινα όλα. Καθάρισα την πούτσα του καλά και ξάπλωσα ξέπνοη δίπλα του. Βαριανασαίναμε και οι δύο ιδρωμένοι.

- Είσαι υπέροχη, μου λέει

Του χαμογέλασα.

- Ομολογώ πως δεν περίμενα να εξελιχθεί έτσι το σαββατοκύριακο μου.

- Ούτε κι εγώ.

Γελάσαμε ταυτόχρονα.

- Πήγαινε τώρα, θα σε περιμένουν δίπλα...
Με κοίταξε ξαφνιασμένος αλλά μετά από λίγο κατάλαβε πως είχα δίκιο.

- Θέλω να σε ξαναδώ, μου λέει.

- Ίσως, κάποια στιγμή στο μέλλον…

και του χάιδεψα το στέρνο.

- Θα φύγουμε αύριο. Μένω Αθήνα.

- Καλή συνέχεια.

Σηκώνεται, ντύνεται και έρχεται στο κρεβάτι. Με φιλάει τρυφερά στο στόμα και μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Με κοιτάζει με αρκετή τρυφερότητα, πράγμα που μου φάνηκε περίεργο είναι η αλήθεια, αλλά το πιο περίεργο ήταν ότι μου άρεσε που το έκανε.

- Καληνύχτα Πέτρο.

- Καληνύχτα Σεμέλη.

Κλείνει την πόρτα κι εγώ βρίσκομαι μόνη στο κρεβάτι, γυμνή και κατακόκκινη παντού από το ξέσκισμα που προηγήθηκε. Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω στο κομοδίνο ένα χαρτάκι. Είχε γράψει τον αριθμό του. Γέλασα δυνατά. Την επόμενη μέρα έκανα βόλτες και το απόγευμα επέστρεψα στην Αθήνα. Δεν του τηλεφώνησα ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...