ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Η κυρία Δέ&sigma

Ένα από τα καλά του personal training είναι η συνεύρεση με κυρίες, οι οποίες θέλουν μεν να γυμναστούν αλλά ψάχνουν πολλές φορές την επιβεβαίωση. Είμαι αρκετά χρόνια στο χώρο και οι ιστορίες που έχουν συμβεί ουκ ολίγες. Για τις μεγάλες ηλικίες (45-60), είμαι αυτό που λένε "ξερολούκουμο".
Η κυρία Δέσποινα είναι μητέρα της κολλητής της μεγαλύτερης αδελφής μου. Μια γυναίκα που ξέρει να περιποιείται τον εαυτό της και δίνει μεγάλη σημασία στην εμφάνιση της. Ειναι 58 χρονών και η μεγάλη διαφορά ηλικίας με τον άντρα της, της επιτρέπει να παίζει... Με ύψος 1.70, μεγάλο στήθος, συμπαθητικό κορμί για την ηλικία της και πάντα περιποιημένη (νύχια βαμμένα πάντα... χεριών, ποδιών)είχε εξάψει την εφηβικές και μετέπειτα ορμές μου, με αποτέλεσμα να την έχω φαντασιωθεί αρκετές φορές πλημμυρισμένος στα ζουμιά μου. Όταν άρχισα αυτη την δουλειά, η αδερφή μου, μου πρότεινε να ξεκινήσω με την κυρία Δέσποινα, η οποία ούτως η άλλως πήγαινε γυμναστήριο. Της είπα να το προτείνει. Η απάντηση ήταν θετική και ξεκίνησα να πηγαίνω σπίτι της για προπονήσεις. Ο κύριος Γιάννης συνήθως ήταν σπίτι αλλά αυτό δεν εμπόδισε την κυρία Δέσποινα να ντύνεται με εφαρμοστά κορμάκια και συνήθως να μην φοράει σουτιέν, με αποτέλεσμα οι ρώγες της να διαγράφονται έντονα. Περιττό να πώ ότι κάθε φορά έφευγα καυλωμένος και νομίζω ότι η κυρία το καταλάβαινε.
Αφού πέρασε λίγο καιρός σκέφτηκα να προκαλέσω και ό,τι γίνει. Δεν άντεχα άλλο και μου ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα βρω ανταπόκριση. Πήγα στην μονοκατοικία τους στο Φάληρο για το καθορισμένο μάθημα. Μου άνοιξε η κυρία Δέσποινα με την συνήθη της αμφίεση και εκείνη την ώρα έφευγε για ψώνια ο κύριος Γιάννης. "Καλός οιωνός", σκέφτηκα.
Ξεκινήσαμε το μάθημα με την μπάλα και ήρθε η ώρα των ραχιαίων. Από την αρχή του μαθήματος κατάλαβα ότι η κυρία Δέσποινα δεν φορούσε κιλοτάκι γιατί το κορμάκι έμπαινε μέσα στον μουνί της και διαγράφονταν τα μουνόχειλά της. Ο πούτσος μου είχε πετρώσει. Τη στιγμή των ραχιαίων, λοιπόν, πρέπει να ξαπλώσει μπρούμυτα πάνω στην μπάλα και κάνει άρσεις του κορμού ενω εγώ τις πιέζω τη μέση. Αφού ξεκίνησε κι εγώ δεν έβλέπα τίποτα άλλο παρά τον κώλο της, κατέβασα λίγο το χέρι μου μέχρι την αρχή της χαράδρας της. Η κίνηση μου αυτή έγινε δεκτή με ένα τούρλωμα του κώλου της και ένα αναστεναγμό.
- Τι έγινε κυρία Δέσποινα? Σας πιέζω πολύ?
- Όχι, όχι...μια χαρά. δύσκολή άσκηση αλλά ερεθιστική, είπε χαμογελώντας.
Εμεινα κάγκελο αλλά μετά συνειδητοποίησα την ατάκα της.
- Μπορεί να γίνει πιο πολύ δύσκολη...
- Πως, καλέ?
- Με μια κίνηση.
- Δηλαδή?
Εκείνη την ώρα παραμέρισα στα πλάγια το κορμάκι της και αποκαλύφθηκε μια καφέ τρυπούλα και δυο τεράστια μουνόχειλα. 
- Μηηηηηηηηη! Τι κάνεις παιδί μου....
μέχρι να ολοκληρώσει την πρόταση, η γλώσσα μου έγλυφε απαλά την κωλοτρυπίδα της και τα δάχτυλα μου χάιδευαν το μουνί της. Η κυρία Δέσποινα δεν ακούστηκε για 3 λεπτά, παρά μόνο ανασήκωνε τον κώλο της και αναστέναζε. Η γλώσσα μου, τώρα, πίεζε με δύναμη όλη την περιοχή ενω με τα δόντια μου άφηνα σημάδι πάνω στα σαρκώδη μουνόχειλά της. Αφού την έγλυψα καλά και μουνί της είχε κοκκινίσει και πρηστεί, σηκώθηκα και πήγα από μπροστά της. αυτή όλη την ώρα ήταν ξαπλωμένη μπρούμυτα πάνω στην μπάλα. Ελευθέρωσα την πετρωμένη από καύλα πούτσα μου και άρχισα να την χαιδεύω με το κατακόκκινο πουτσοκέφαλό μου στα μάγουλα και στα χείλια. Με ένα μουγκρητό ανοίγει το στόμα της και εξαφανίζει μέσα το παλούκι μου. Η γλώσσα της δούλευε σαν τρελλή και μου έδωσε την εντύπωση ότι η κυρία το εξασκούσε το άθλημα και σίγουρα όχι με τον κύριο Γιάννη. Η γλώσσα της σάλιωνε τα αρχίδια μου και το χέρι της μου την έπαιζε με δύναμη.
- Θα σου δώσω τα πρώτα κυρία Δέσποινα...
Απομακρύνθηκε και άνοιξε το στόμα της.
- Είσαι μεγάλη ψώλα τελικά... Πάρτα μωρή πουτάνα!
Τα χύσια μου πετάχτηκαν στον πρόσωπό της και στα μαλλιά της. Με τα δάχτυλα της άρχισε να τα μαζεύει, να τα γλύφει και να τα καταπίνει.
- Από τετοιο άντρα και τέτοιο πούτσο τίποτα δεν αφήνω να πάει χαμένο, μου λέει κλείνοντας το μάτι...
Αφού καθαρίστηκε άρχισε πάλι να με πιπώνει και ξανασκλήρυνα πολύ εύκολα. Της κατέβασα το κορμάκι μέχρι τη μέση και είδα δυο τεράστια βυζιά, λίγο πεσμένα με ανοιχτόχρωμες μεγάλες ρώγες. Άρχισα να τα ρουφάω με μανία ενω από κάτω το χέρι μου γαμούσε το μουσκεμενο της μουνί και την υγρή από τον ιδρώτα της κωλοτρυπίδα. 
- Γάμησε με! Δεν έχουμε χρόνο! Θα επιστρέψει ο Γιάννης και δεν θέλω να με βρει καρφωμένη στην ψωλάρα σου.
- Να κερδίσουμε χρόνο τότε, της λέω και χώνω τον αντίχειρά μου στην κωλοτρυπίδα της.
- Είσαι τρελλός! Δεν υπάρχει περίπτωση να γαμήσεις κώλο, Θα πεθάνω από τον πόνο. Πάνω από 10 χρόνια έχω να τον ανοίξω. Ξέχνα το!
- Και περίπτωση υπάρχει και διάθεση, της είπα θυμωμένα και καλά.
Τις δάγκωσα τις ρώγες και έτσι όπως ούρλιαξε έχωσα τρια δάχτυλα στην καφέ της τρυπούλα και την άνοιξα.
- Πάρε το μουνί μου αγόρι μου!
- Τον κώλο σου θα πάρω και θα στο ανοίξω σαν μουνί
και με μια απότομη κίνηση περνάω από πίσω, της ανοίγω τα κωλομάγουλα και τον σπρώχνω μέσα. Βρήκα αντίσταση στην αρχή αφού η καριόλα την έσφιγγε. Τρίβοντας τα μουνόχειλά της την χαλάρωσα και μπήκα με τη μία. Εβγαλε μια κραυγή αλλά τον καλοδέχτηκε.
- Σκίσε με πούστη! Γρήγορα! Θα έρθει όπου να ναι ο μαλάκας! πέρασε το χέρι της από κάτω και μου ζούλαγε τις μπάλλες. Συνέχισε να βογγάει και να με βρίζει ενώ εγω την βύθιζα με ρυθμό στο κωλάντερό της.
- άντε ρε γαμημένε! Τελείωνε! Θα έρθει ο Γιάννης και θα ανακαλύψει τι πουτανάρα είμαι! Σκίσε μου τον κώλο! Χύσε μέσα του ρε αρχίδι! Αχχχχχχ! Δεν θα μπορώ να κάτσω ρε πούστη! Τελείωνε!
Το μπινελίκι της με καύλωνε τρελλά και η εικόνα του ανοιγμένου κώλου της στα 4 και το πέρα δώθε των βυζιών της με τελείωσαν μια ώρα αρχύτερα. 
- Πάρτα μωρη πουτάνα στον κώλο! Σε πνίγω καριόλα! Θα κλάνεις χύσια μια βδομάδα! Πάρταααααα!
Ακούγοντας το κουδούνι, ευτυχώς δεν είχε πάρει κλειδιά ο άντρας της πουτάνας, σηκωθήκαμε και ντυθήκαμε γρήγορα. Φεύγοντας πετυχαίνω τον κύριο Γιάννη στο ανσανσέρ.
- Δεν πιστεύω να την ξεπάτωσες στη γυμναστική. Έχουμε να πάμε σε γάμο το βράδυ.
- Νορμάλ κύριε Γιάννη. Τα συνηθισμένα, είπα το ψέμα μου χαμογελώντας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...