ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 25 Μαΐου 2022

Δώρο γενεθλίων


 


Το κωλαράκι της Μαριαλένας ήταν ανοιχτό, ενώ της Κατερίνας μου σφικτό. Όσο η γυναίκα μου ούρλιαζε από πόνο και καύλα, τόσο πιο σκληρός γινόταν ο πούτσος μου.

- Χύνω φωνάζω στη Μαριαλένα, χύνω καύλα μου στο κωλαράκι σου…

- Χύνω…

φωνάζει και ο Ανδρέας και χύνει ταυτόχρονα στο κωλαράκι της Κατερίνας.

- Τέλεια ήταν…

φώναζε η Μαριαλένα από την καύλα και αμέσως έδωσε ένα καυτό φιλί στον Ανδρέα.

- Τι πούτσα έφαγα η πουτάνα, φώναζε η δικιά μου. Με ξέσκισες ρε Ανδρέα.

Αφού πήραμε δύο ανάσες και ήπιαμε αρκετά σφηνάκια, η Κατερίνα χαϊδεύοντας τον πούτσο του Ανδρέα, γύρισε και του είπε:

- Σήμερα είναι τα γενέθλια του άνδρα μου. Θέλω το βράδυ αν θες και εσύ βέβαια να πάρετε παρτούζα τη Μαριαλένα κι εγώ να σας βλέπω.

- Και το ρωτάς;… πετάγεται με μία φωνή η Μαριαλένα. Μέσα! Ο Γιάννης είναι τρομερός γαμιάς. Μου έσκισε τον πάτο. Ποτέ δεν έχω νιώσει δύο πούτσες να ξεσκίζουν τις τρύπες μου. Το θέλω σαν τρελή!

- Μέσα λέει ο Ανδρέας. Αλλά μετά Κατερίνα θα έρθει η σειρά σου. Θα περιποιηθούμε και εσένα αναλόγως...

- Ωραία, λέει η Κατερίνα. Τρελαίνομαι για κόλπα και νέες περιπέτειες!

Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...