ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

Το ξέσκισμα της θείας από πατέρα και γιο


 Η ιστορία μου συνέβη όταν ήμουν 19 χρόνων. Το καλοκαίρι λοιπόν θα πήγαινα με τη μαμά μου στο χωριό μας για διακοπές. Ο μπαμπάς μου θα έμενε Αθήνα λόγω της δουλειάς του. Ωστόσο μια μέρα λόγο μιας υποχρέωσης επέστρεψα στην Αθήνα.


Ήταν βράδυ και νόμιζα ότι ο μπαμπάς μου κοιμόταν, γι’ αυτό άνοιξα σιγά σιγά την πόρτα. Ωστόσο, ακουγόντουσαν κάτι βογκητά από το βάθος. Προχώρησα σιγά σιγά προς την κρεβατοκάμαρα, κοίταξα προσεκτικά από την πόρτα που ήταν μισάνοιχτη. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Ο πατέρας μου ήταν γυμνός, γυρισμένος πλάτη και γαμούσε μια γυναίκα που ήταν στημένη στα τέσσερα την οποία όμως δε μπορούσα να τη δω καλά. Κοιτάζοντας καλύτερα έμεινα άφωνος γιατί κατάλαβα ότι αυτή η γυναίκα ήταν η θεία μου η Κατερίνα (αδερφή της μαμάς μου).

Η θεία μου είναι μια γυναικάρα που σε κάνει να καυλώσεις χωρίς να το καταλάβεις. Είναι 40 χρονών, 1.65, 55 κιλά με μακρύ μαύρο μαλλί, απίστευτα στητά βυζιά που ούτε εικοσάρες δεν έχουν, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι το τουρλωτό της κωλαράκι που κάνει όλες τις πούτσες πέτρα. Ο πατέρας μου τη γάμαγε πολύ δυνατά και αυτή βόγκαγε καθώς της έσκαγε και χαστούκια στον κώλο.

- Έτσι μωρή καργιόλα, σ' αρέσει που σε ξεκωλιάζω;

- Ναι ψωλαρά μου, ξέσκισε μου το μουνί, πιο δυνατά.

- Όχι πουτανα που δε θα σε γαμούσα τόσα χρόνια που με καυλώνεις. Από εδώ και πέρα θα σε ξεσκίζω όποτε γουστάρω.

- Ναι πουτσαρά μου, να με πηδάς όποτε γουστάρεις, νηστική θα την αφήσω την καργιόλα την αδερφή μου. Τώρα που βρήκα την ψωλάρα σου δεν την αφήνω με τίποτα.

Με όλα αυτά είχα κατακαυλώσει. Ανοίγω την πόρτα ώστε να με δουν και κοκαλώνουν. Τότε η θεία μου ατάραχη βλέποντας τον καυλωμένο μου πούτσο που φούσκωνε το παντελόνι λέει:

- Ευκαιρία να με ξεψωλιάσουν πατέρας και γιος. Πως σας φαίνεται η ιδέα πουτσαράδες μου;

- Έλα αγόρι μου να ξεσκίσουμε την καργιόλα να μη μπορεί να περπατήσει από το γαμήσι που θα φάει σήμερα.

Η θεία μου κατέβασε το παντελόνι και πήρε τον καυλωμένο πούτσο μου στο στόμα της κάνοντας με να τρελαθώ. Έγλειφε το πουτσοκέφαλο με τα τσιμπουκόχειλα της και στη συνέχεια τον έβαζε όλο μέσα στο στόμα της. Ταυτόχρονα χάιδευε με τα χέρια της τα πρησμένα από το σπέρμα αρχίδια μου. Η πίπα της με είχε παραλύσει. Και η κοπέλα μου έπαιρνε πολύ ωραίες πίπες (κάτι που το δοκίμασε και ο πατέρας μου...), αλλά η θεία με είχε ξετρελάνει. Συγχρόνως ο πατέρας μου έγλειφε την ξυρισμένη μουνάρα της η οποία έχυνε ασταμάτητα. Δεν άντεχα και της λέω θα χύσω. Τότε εκείνη βγάζει τον πούτσο μου από το στόμα της και τον βάζει ανάμεσα στα βυζιά της κάνοντας με να χύσω πάνω τους. Στη συνέχεια τον έβαλε στο στόμα της για να τον καθαρίσει γλείφοντας όλα τα χύσια.

- Σ' άρεσε όπως σε περιποιήθηκε η θειούλα αγορίνα μου; Θα μου σκίσεις τώρα το μουνάκι;…

και οδήγησε τον πούτσο μου που είχε ξανακαυλώσει στη μουνάρα της. Ο πατέρας μου πιάνοντας την από το κεφάλι της μπούκωσε όλη τη πουτσάρα του στο στόμα.

- Γλείφε παλιοκαργιόλα, γλείφε την ψώλα μου. Για πάρτη σου είναι!

Ο πατέρας μου έχυσε σχεδόν αμέσως στο στόμα της κι εκείνη έγλειφε τα χύσια.

- Δε θα αφήσω σταγόνα στην καργιόλα την αδερφή μου.

- Πουτανα χύνω, που τα θες;… της λέω.

- Για την πουτσάρα του ανιψούλη μου… χύσε βαθιά μέσα στη μουνάρα μου.

Της γέμισα το μουνί χύσια. Ψωλαράδες μου δεν πιστεύω να κουραστήκατε γιατί σειρά έχει το κωλαράκι μου. Ποιος αντέχει να μου το γαμήσει πρώτος;

- Και οι δυο μαζί…

λέει ο πατέρας μου.

- Έτσι και χώσετε τις ψωλάρες σας στον κώλο μου μαζί θα μου τον ανοίξετε στα δυο!

- Αυτό θέλουμε παλιό τσούλα θεία, να μάθεις να μας καυλώνεις τόσα χρόνια και μετά να πηδιέσαι με πατέρα και γιο…

της είπα και της τράβηξα ένα δυνατό χαστούκι στον κώλο που την έκανε να βογκήξει.

- Έτσι αγόρι μου… είπε ο πατέρας μου. Να μάθεις όποια σου δίνει κώλο και μουνί να την ξεπατώνεις…

και έχωσε με μεγάλη δύναμη την πούτσα του στον κώλο της κάνοντας τη να ουρλιάξει. Στη συνέχεια άρχισα να χώνω κι εγώ σιγά σιγά το καυλί μου στον κώλο της μέχρι που μπήκε όλος μέσα. Ούρλιαζε αλλά μας παρακαλούσε να μη σταματήσουμε.

- Ξεκωλιάστε με, έτσι μου αξίζει. Από εδώ και πέρα το μουνί μου και ο κώλος μου ανήκει μόνο σε εσάς!

Είχαμε συγχρονιστεί και τη γαμούσαμε με όλη μας τη δύναμη. Οι πούτσες μας είχαν ενωθεί και ξεκώλιαζαν τη θεία μέχρι που χύσαμε και οι δυο σχεδόν συγχρόνως στο κώλο της. Πήρε τις πούτσες μας για να τις καθαρίσει σαν υπάκουη πουτανα.

- Σας άρεσε ψωλαράδες μου; Από εδώ και πέρα έτσι θα με γαμάτε κάθε μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...