ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Το μυστικό της μπαργούμαν


 Μόλις γύρισα από ένα ξέφρενο πανηγύρι στο Λευκό Πύργο και θελω να πω ενα μεγαλο μπραβο στον παικταρά μας το Δελλα και στα υπολοιπα παιδια που μας εφεραν στον τελικο. . .


Έχω πάρα πολύ καιρό που διαβάζω τις διάφορες ιστορίες των φίλων και αποφάσισα να στείλω και εγώ τη δικιά μου. . .


Πάνε λίγοι μήνες από το πιό τρελλό μου γαμίσι. . .

Το κορίτσι μου έλειπε Αθήνα για δουλειές και εγώ αποφάσισα να βγώ μόνος μου. . . Έκανα μπανάκι, μπόλικη str8 και gel στο μαλλί, μαύρο παντελόνι, μαύρο πουκάμισο. . .
Παίρνω τη μηχανή και ξεκινάω για ένα ποτό σε γνωστό κλαμπ της Θεσσαλονίκης. . .
Ε, μπαίνω μέσα και κάθομαι στο μπαρ. . . Η barwoman αρκετα εμφανίσιμη, γύρω στο 1, 70, πεταχτό κωλαράκι αρκετά μεγάλα βυζιά που ματαια προσπαθούσε το μπουστάκι της να τα κρατήσει. . .

Πιάσαμε κουβέντα και δος του να κερνάει, δός του να κερνάω, γίναμε κ οι 2 μας πίτα
(. . . έτσι νόμιζα τοουλάχιστον. . . )
να μη σας τα πολυλογώ, την λέγανε Σια(απ'το Σοφια) και δουλευε μόνο για το χαρτζιλικι. . .

Κατα τις 6 το πρωι και χωρις να εχει ειπωθει τιποτα πονηρό μεταξύ μας κλείνοντας το κλαμπ, προσφέρομαι να την πάω σπίτι της. . .
Εγω να καβαλάω τη μηχανή και αλλού να πατάω κι αλλού να βρίσκομαι κι αυτή μια να τσιριζει σα βλαμμένο και μια να πέφτει επάνω μου. . .

Φτάνουμε στην οδό που μου είπε και προσφέρεται να μου κανει καφέ να ξελαμπικάρω λιγάκι. .
ανεβαίνω. . .
Καλό το σπιτάκι της αν και πολύ φοιτιτικό. . . η αλήθεια είναι πως το διπλό κρεββάτι έκανε λίγο μπαμ. . .

Με την κλασσική πρόφαση του:"σε πειράζει να βάλω κάτι πιο άνετο μου έρχεται με ένα κατακόκκινο νυχτικάκι. . .
Καθόμαστε στον καναπέ και αρχίζει να σηκώνει δήθεν τυχαία το νυχτικάκι. . .
Για καφέ ούτε λόγος! ! ! όπα λέω εδώ είμαστε. . .

Αρχίζουμε να ψιλοχαμουρευομαστε και να κατευθυνόμαστε προς το διπλό κρεββάτι. . .
Ημουν τρεομερά ζαλισμένος. . .
μου λέει περίμενε λίγο και πάει στο μπάνιο. . .
δεν ξέρω πόση ώρα έκανε, αλλά το ποτο είχε αρχίσειι να με ψιλοκοιμίζει και παρά τις μάταιες προσπάθειες μου τον ψιλοπήρα. . .
Όταν ξύπνησα την είδα να στέκεται απο πάνω μου. . .
Πήγα να την αγκαλιάσω τίποτα. . .

Η ρουφιάνα με είχε δέσει με ροζ χειροπέδες στις ακρες του κρεββατιού. . . Χέρια πόδια σε πλήρη διαταση και δεμμένα. . .
Πριν προλάβω να αντιδράσω ήρθε απο πάνω μου καιάρχισε να με φιλάει. . .

Κατέβαινε προς τα κάτω, έγλυφε τις ρώγες μου, τις δάγκωνε, τις έτριβε. . . Ο πουτσος μου σιγά σιγά αρχισε να σηκώνεται. . .
Κατεβαίνει κι άλλο η ρουφιάνα. . . παίζει με τον αφαλό μου και περιμένω να αρχίσει να τσιμπουκώνει. . .
προσπερνάει τον όρθιο πια πουτσο μου και δαγκώνει το μέσα μέρος των ποδιών μου. . .
-Ρουφα τον μωρη πουτάνα της λέω
Με κοιτάει. . . σηκώνεται και μου ρίχνει ένα μπάτσο. . .
Τα'παιξα αλλα είχα ήδη καυλώσει πολύ. . .
Έρχεται και στέκεται πάνω από το πρόσωπό μου. . .

Βάζει το μουνί της πάνω από το στόμα μου και προσπαθώ να βάλω γλώσσα μέσα. . . αυτη σηκωνόταν ψηλά κάθε φορά μου πλησίαζα. . .
Το να είναι απο πάνω μου, να μας χωρίζει το τιποτα και να μην την εχω κόντευε να με τρελλάνει. . .
άρχισε να τρίβει το μουνί της στο στηθος μου και αν μαλακίζεται. . . πλησίαζε τα βυζιά της στο στομα μου και τα ξαναπαιρνε. . .

Ειχα τρελλαθει. . .
Δεν ειχε βγάλει μιλιά όλη την ώρα και η πουτσα μου είχε γίνει κατακόκινη. . .
κατεβαίνει προς τα κάτω και σας μιλάω ειλικρινά. . . δεν έκανε τίποτα παραπάνω απ'το να σηκώσει λίγο τη μέση μου και αν βάλει το δάχτυλό της στην κωλοτρυπίδα μου. . . Και τα χύσια μου άρχισαν να λουζουν το πρόσωπό της. . .
-Χυνω μωρη καριολα της έλεγα τίποτα αυτη. . .

Και τότε ήταν που αποφάσισε να με λύσει. . .
Μόλις ελευθερώθηκα με πιανει η μικρη και μου αρχιζει μια πιπα ονειρο. . . τον επαιρνε όλο μέσα και δεν είναι και μικρός, ούτε λεπτός. . . έκανε το τσιμπούκι με πολύ μεγάλη μαεστριά και ο πουτσος μου ντουρος παλι γυρευε να την ξεσκισει την σκροφα. . .

Πάω να την ξαπλώσω και αντιστέκεται. . . Τι γινεται ρε μαλακα λεω στον εαυτό μου. . .
Την αρπάζω και την βαζω στο κρεββατι ανασκελα. . . με τα χερια μου να κρατανε τα δικα της και τα ποδια μου να πατουν τα ποδια της αρχιζω να προσπαθω να μπω μεσα της. . . Ηταν τρομερά στενη. . . Αυτη να φωναζει δε θελω και να χτυπιεται και γω να προσπαθω να της τον χωσω. . .

Σε μια φαση με τσατισε τοσο πολύ η πουτάνα που χωρις αλλες προσπαθειες άρχισα να πιεζω και να πιεζω. . . όχι μαλακα, αλλά όσο πιο δυνατα μπορουσα. . .
Τσιριζε το τσουλί η πουτσα μου πονουσε αλλά πια είχε μπει ο μισος μέσα. . . άρχισα να την γαμαω και χαλάρωσε παραδομενη στην καυλα της. . . άρχισα να επιταχυνω ρυθμο και με μια κινηση της τον χωνω μεσα. . . Εκει ηταν που τα ειδα ολα. . . το εμπειρο πουτανακι κατα τη γνώμη μου ηταν παρθενο. . . Ακουγεται ενα ανατριχιαστικο καρατς και αυτη αρχιζει να κλαιει. . . Με παρακαλουσε να σταματησω, είχε γεμίσιε αιματα. . .
δεν καταλαβαινα τιποτα. . .
-Ετσι μωρη πουτανα. . . Μας το παιζες αφεντρα αλλά το μουνακι σου χαρα δεν ειχε δει. . .
Αρχίζω να την πηδαω αγρια να σπρωχνω μόλη μου τη δυναμη και όταν κατάλαβα πως κοντευω να τελειωσω την αρπάζω απο τη μεση και τη γυριζω μπρουμητα. . .
η κωλοτρυπιδα της ηταν μεσα στα αιματα και φτυνοντας 2 φορες πανω της της τον χωνω με τη μια. . .

Ουρλιαζε αυτη, χτυπιοταν, Με παρακαλουσε να σταματησω. . .
Το πουτανακι, η κατα φαντασιαν αφεντρα ειχε γινει μια τρυπα για μενα που επρεπε αν τη γαμισω. . . Εφτασα στο τελος και της λεω. . . Παρτα μωρη καριολα του κερατα. . . παρτα να δεις τι θα πει γαμισι. . . και χυνω μεσα της. . . όταν σταματησα πια να κουνιέμαι αντιλίφθηκα πως αυτη συνεχιζε αν κουνιεται μεσα εξω πανω στον πουτσο μου. . . ειχε παραδοθει στην καυλα. . .

Την σηκωνω και την βαζω να γκυψει τον πουτσο που την ξεπαρθενεψε. . . το εκανε χωρις δευτερη κουβεντα. . . τον εγλυψε, τον καθαρισε και μετα απο 10' χαμουρεματος τον ξαναεστησε. . . Η συνεχεια ηταν να παμε για μπανιο και αν γαμηθουμε αλλη μια φορα εκει. . .

Σαν ευχαριστω της εκανα ενα γλυφομουνι που γεμισε το στομα μου πανω απο 5 φορες με τα χυσια της. . .
Αυτο ηταν το πιο τρελλο και γεματο εκπλήξεις γαμίσι μου. . .
Θα σας πω τι εγινε όταν γυρισε η κοπελιά μου άλλη φορα. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...