ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Εγώ ο γαμιάς μου κ ο δονητής που μας γάμησε κ τους

Η ιστορία είναι αληθινή και συνέβη ένα καλοκαιρινό βράδυ πριν μερικά χρόνια. Ήμουν σπίτι και περίμενα τηλεφώνημα του ,μου έστελνε μηνύματα με το τι θέλει να μου κάνει ,με έφτιαχνε,άναβα αλλά αντί να έρθει ,έπινε ποτάκια του και με βασάνιζε ,μου έλεγε να βάλω χέρι μου και να χαϊδέψω μουνάκι μου και πως θέλει όταν θα έρθει να είμαι μούσκεμα. Είχε ένα τρόπο αυτός ο άντρας να με τρελαίνει και να με κάνει να ξεφεύγω , να κάνω πράγματα που ούτε τολμούσα να σκεφτώ παλιότερα . Έτσι και εκείνο το βράδυ με έκανε να γίνω για πρώτη φορά στη ζωή μου εγώ Γαμιάς .


Μετά από αρκετά ερωτικά μηνύματα που στείλαμε και αφού είχε πιει αρκετά ούζα , με πήρε τηλέφωνο “Σε πέντε λεπτά να είσαι κάτω έρχομαι σε πάρω , θα έχεις μέσα στο μουνάκι σου όμως δονητή σου κατάλαβες πουτανάκι μου “ ... ξαφνιάστηκα αλλά ταυτόχρονα τρελάθηκα και απάντησα “Ναι μωρό μου “ . Πήρα δονητή μου κ τον έβαλα στο μουνάκι μου , ήμουν τόσο καυλωμένη από μηνύματα μας, από όσα λέγαμε , που σκεφτόμουν ότι θα τον νιώσω πάλι για άλλη μια φορά , ο δονητής μου μπήκε πολύ εύκολα μέσα στο μουνάκι μου φόρεσα το στριγκακι κ έβαλα ένα τζιν παντελόνι . Κατέβαινα σκάλες κ ένιωθα μέσα στο μουνί μου το δονητή μου να γλιστράει να τον πιέζει το παντελόνι και να νιώθω μουνάκι μου μούσκεμα . Τρελαινόμουν στην ιδέα ότι μόλις δει πόσο μούσκεμα έχω γίνει θα θέλει να με ξεσκίσει . Μπαίνω στο αμάξι του , με φιλάει , είσαι τρελός του λέω τι με έβαλες να κάνω ... “τον έχεις μέσα σου πουτάνα μου ?” Φιλιόμαστε περνάει χέρι του ανάμεσα από πόδια μου τον πιέζει μπει μέσα μου κ με τραβάει από μαλλιά μου τον δίνει στόμα . Ξεκινάει να φύγουμε κ εγώ ρουφάω τον πούτσο του όσο οδηγεί . Σταματάει μετά από λίγο σε ένα ερημικό σημείο με τραβάει από μαλλιά με φιλάει παθιασμένα , νιώθει γεύση του από χείλη μου . Μου ξεκουμπώνει παντελόνι κ αρχίζει με γαμάει με δονητή μου με φιλάει , βγάζει δονητή από μουνάκι μου κ τον βάζει δίπλα στον πούτσο του , ρούφα πουτάνα μου , γλείψε με μαζί με δονητή σου γαμιώλα μου . Αρχίζω ρουφάω τον πούτσο του κ προσπαθώ να πάρω στο στόμα μου κ δονητή , τους παίρνω πίπα μαζί , έχω γίνει πουτάνα του ότι μου ζητάει το κάνω , μου δαχτυλώνει μουνί μου όση ώρα τους πιπώνω .
Πάμε στο πίσω κάθισμα με βάζει πάνω στον πούτσο του , τρελαίνομαι όταν είμαι από πάνω του , με καυλώνει απίστευτα , τον νιώθω όλον μέσα μου κ το πουτσοκέφαλο του χτυπάει στη μήτρα μου , με τρελαίνει με πονάει αλλά δε θέλω σηκωθώ από εκεί . Κουνιέμαι κυκλικά στον πούτσο του και το μουνάκι μου συσπάται κ στάζει , παίρνει δονητή μου μου τον δίνει τον πιπώσω , νομίζω ότι θέλει τον βάλει κωλαρακι μου , όμως θέλει τον ετοιμάσω για το μουνάκι μου , θέλει με παρτουζώσει θέλει νιώσω δύο καυλιά στο μουνάκι μου και το κάνει , μου τον βάζει μεσα μου το μουνάκι μου έχει ανοίξει , η καύλα μου είναι απίστευτη τους έχω μαζί μέσα μου . Γελούσε κ μου λεγε πουτάνα δυο καυλιά θες στη μούναρα σου γαμιώλα μου δε χορταίνεις πούτσα . Με τρέλαινε με ξεφτίλιζε με έκανε να μη χορταίνω πούτσα , με παρτούζωνε με το δονητή μου , έχυνα συνέχεια είχα τρελαθεί, η καύλα που ένιωθα ήταν απίστευτη ,πρώτη φορά το μουνί μου άνοιγε έτσι πονούσα , αλλά δεν ήθελα σταματήσει , δε ξέρω πόσες φορές έχυσα , ένιωθα μουνάκι μου να καίει τα υγρά μου να κυλάνε . Με κατέβασε από πούτσο του με έβαλε στηθώ στα τέσσερα και με έγλυφε , ρουφούσε κλειτορίδα μου και δαχτύλωνε κωλαράκι και μουνάκι μου . Αυτό με τρελαίνει σε αυτό τον άντρα δε χορταίνει με κάνει να χύνω θέλει με κάνει ξεφεύγω . Με φιλούσε καθώς τελείωνα για ακόμα μία φορά στα δάχτυλα του αυτή τη φορά κ με έβαλε γονατίσω τον πήρα στο στόμα μου .


Ο πούτσος του με τρέλαινε όχι μόνο όταν τον είχα μέσα μου , αλλά μου άρεσε να τον πιπώνω να τον ρουφάω και τρελαινόμουν να τελειώνει στο στόμα μου . Ρουφούσα πουτσοκεφαλο του κ προσπαθούσα τον πάρω όσο πιο βαθιά μπορούσα στο στόμα μου . Έπαιζα πούτσο του κ ρουφούσα αρχιδάκια του , ήξερα ότι του αρέσει να του γλείφω την τρυπούλα του και εκείνο το βράδυ ήθελα όχι μόνο να την γλείψω αλλά ήθελα να τον γαμήσω κι εγώ . Σάλιωνα κωλαράκι του και σαλιώνω δάχτυλο μου κ σιγά σιγά το βάζω κ συνεχίζω να πιπώνω τον πουτσο του . Του άρεσε να τον πιπώνω κ να παίζω με κωλαράκι του εκείνη την ημέρα είχε πιει και αρκετά , κ ήταν πολύ χαλαρός ... βάζω δεύτερο δάχτυλο και τον γαμούσα και ρουφούσα τον πούτσο του . Μου ρίχνει μία σφαλιάρα στο πρόσωπο με πόνεσε ένιωσα δάκρυα στα μάτια μου με αρπάζει με φιλάει κ συνεχίζω να τον πιπώνω ... μου δίνει δονητή μου... τον γλείφω κ αρχίζω να τον τρίβω στην κωλοτρυπίδα του τον κοιτάω στα μάτια και ήταν σαν να μου έλεγε βάλτον ... αρχίζω τον πιέζω να μπει . Μπαίνει πουτσοκέφαλος του δονητή στο κωλαράκι του εκείνη τη στιγμή με κοιτάει είναι τέρμα καυλωμένος κ με μία κίνηση πατάει μόνος του δονητή να μπει πιο βαθιά , τα χάνω τρελαίνομαι , τον κοιτάω ξαφνιασμένη και απίστευτα καυλωμένη με όλο αυτό καθώς δε το περίμενα να τον πιέσει μόνος του για να τον πάρει πιο βαθιά. Τον στριφογυρίζω μέσα του και τον πιπωνω , ήταν απίστευτη η αίσθηση αυτή ήθελε να γαμηθεί και ήθελα να τον γαμήσω με το δονητή που γαμούσα κάθε μέρα μουνάκι μου για αυτόν . Ο δονητής μου μέσα του όλος, να τον στριφογυρίζω , να τον βάζω βγάζω μέσα στο κωλαράκι του κ το στόμα μου να μη σταματάει να ρουφάει πουτσα του . Ήταν έτοιμος να χύσει τον ένιωθα κόντευε εκραγεί , η ανάσα του με τρέλαινε τον κοιτούσα κ μου λεγε μη σταματάς καύλα μου μη σταματάς , θα σε χύσω . Δε σταμάτησα ήθελα να τον νιώσω να χύνει στο στόμα μου ήθελα να χύσει γιατί τον γαμάω εγώ . Έχυσε απίστευτα , εκείνη την φορά το σπέρμα του ήταν απίστευτα πάρα πολύ με έπνιξε ρουφούσα και κατάπινα και δε σταματούσε χύνει ο πούτσος του με τράβηξε με σήκωσε και με φιλούσε παθιασμένα , ένιωθε τη γεύση από σπέρμα του στο στόμα μου ....
Εκείνη τη νύχτα δε θα τη ξεχάσω ποτέ ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...