ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

ΥΠΕΡΤΑΤΗ

ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΗΔΟΝΗ.
Είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι και λαγοκοιμάμαι. Τον νιώθω να ξαπλώνει πίσω μου και τα χέρια του να γλιστρούν στην πλάτη μου. Νιώθω τα χέρια του να με τραβούν από τους γοφούς προς το μέρος του και ανατριχιάζω… Κατεβάζει το στρίνγκ αφήνοντας το κωλαράκι μου γυμνό.
Κάνω να γυρίσω προς το μέρος του αλλά μου σπρώχνει το κεφάλι ξανά κάτω στο μαξιλάρι. Παγώνω και το βλέμμα μου μένει καρφωμένο στον τοίχο. Δεν ξέρω τι θέλει να κάνει. Κλείνω τα μάτια και απολαμβάνω τα χάδια του στο κωλαράκι και το μουνάκι μου.
Τα δάκτυλά του με εξερευνούν απαλά. Κατεβάζει το στρινγκάκι μου ακόμα πιο χαμηλά και το σπρώχνει με τα πόδια μέχρι να βγει όλο. Τότε σηκώνω το ένα γόνατο κοντά στο στήθος μου για να έχει περισσότερη άνεση στα χάδια που μου προσφέρει και το κωλαράκι μου ακουμπά πάνω του. Νιώθω το καυλί του να με πιέζει.
Ανατριχιάζω με ανυπομονησία. Χαϊδεύει απαλά την κλειτορίδα μου με το δάκτυλό του και αργά αργά νιώθω το δάχτυλο του να βυθίζεται βαθειά μέσα μου. Προσπαθώ να φέρω αντίσταση μα με παγώνει διατάζοντάς με να σταματήσω. Τα δάχτυλα του μπαινοβγαίνουν στο μουνί μου πιο γρήγορα και πιο βαθιά και η καύλα μου ανεβαίνει στα ύψη.
Προσπαθώ να παραμείνω ακίνητη μα είναι αδύνατον καθώς νιώθω πως πλησιάζω στην κορύφωση.
- Σε παρακαλώ… θέλω…
- Τι; Τι θέλεις πουτανάκι;
Πραγματικά δεν ήθελα κάτι συγκεκριμένο. Ξέρω μόνο ότι ήθελα το καυλί του βαθιά μέσα μου να με ξεσκίσει. Εκείνος γελά και με ξαναρωτά…
- Τι είπες ότι θέλεις πουτανάκι;
Πάω να κλείσω τα πόδια μου αλλά ένα δυνατό χτύπημα στο κωλαράκι μου με κάνει να τα ξανανοίξω.
- Σε θέλω μέσα μου, ψέλλισα.
Καμία απάντηση από εκείνον… και ξαναπροσπαθώ.
- Θέλω να με γαμήσεις… Θέλω να νιώσω το καυλί σου βαθειά μέσα μου.
Τα χέρια του ανεβαίνουν στη μέση μου και από εκεί γλιστρούν στην πλάτη μου. Ξαπλώνει ακριβώς πίσω μου και η ανάσα του μου ζεσταίνει την πλάτη.
- Μπορείς και καλύτερα καύλα μου… σχολίασε.
Και αισθάνομαι ξανά το χέρι του να χαϊδεύει την τρυπούλα στο κωλαράκι μου.
- Θέλω να με γαμήσεις απ’ τον κώλο καυλιάρη μου… Θέλω να νιώσω την πούτσα σου βαθειά μέσα μου, να μου ξεσκίσει την κωλοτρυπίδα γαμιά μου…
Περιμένοντας ανυπόμονα απάντηση ανοίγει το καπάκι απ’ το λιπαντικό και είμαι σίγουρη πως τώρα δεν είχα κάνει λάθος. Σε δευτερόλεπτα το λαδωμένο δάχτυλό του γλιστρά απαλά μέσα στη σούφρα μου και με το άλλο χέρι τρίβει βίαια την κλειτορίδα μου.
- Τώρα θα μου στηθείς στα τέσσερα πουτανάκι μου…
Και αμέσως στήνομαι όπως μου ζήτησε. Νιώθω να βάζει κι άλλο λιπαντικό στην κωλοτρυπίδα μου και να το απλώνει παντού παίζοντας τα δάχτυλά του μέσα έξω στη σούφρα μου. Ανοίγει περισσότερο τα γόνατα μου και σπρώχνει το κεφάλι μου κάτω στο στρώμα. Πόσο δική του είμαι… Με έχει κυριεύσει και το κωλαράκι μου είναι στον αέρα περιμένοντας να ικανοποιήσει τις ορέξεις του. Να ικανοποιήσει την καύλα του και εγώ πρόθυμα να δεχτώ κάθε του απαίτηση. Έχω καυλώσει αφάνταστα.
- Γύρνα το κεφάλι, κοίτα με στα μάτια και πες μου πάλι τι είναι αυτό που θέλεις από τον γαμιά σου. Μόνο τότε θα το έχεις…
Γυρίζω το κεφάλι όσο μπορούσα…
Θέλω να μου ξεσκίσεις τον κώλο γαμιά μου. Σε παρακαλώ, χώσε μου την ψωλάρα σου άντρα μου.
- Παρακάλα με να σου ξεσκίσω την κωλάρα σου έτσι στημένη στα τέσσερα που είσαι σαν σκύλα.
Το χέρι του με πιέζει στην πλάτη και νιώθω το καυλί του να πιέζει την τρύπα μου. Η κωλοτρυπίδα μου προσπαθεί να αντισταθεί στην πίεση που της γίνεται κι εγώ χώνω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι για να μην ουρλιάξω απ’ τον πόνο. Αισθάνομαι την πούτσα του να γλιστρά μέσα και μου κόβεται η ανάσα.
Αρχίζει να τον βγάζει σιγά σιγά και μετά απότομα μου τον ξαναχώνει. Τον νιώθω να ξαπλώνει πάνω μου κι εγώ κάτω από το βάρος του ξαπλώνω μπρούμυτα στο κρεβάτι. Αρχίζει να μου γαμάει το κωλαράκι μανιασμένα και άγρια βρίζοντάς με. Ότι και αν μου έλεγε μου άρεσε. Όπως και αν με αποκαλούσε, αυτό ήμουν. Το ήθελα… Με τρέλαινε η ιδέα ότι μέσα στην τρύπα μου θα άδειαζε την καύλα του. Ήταν ο κυρίαρχος του παιχνιδιού. Ένοιωθα να με ξεσκίζει με κάθε σπρώξιμό του. Άρχισα να χύνω μουγκρίζοντας σαν σκύλα. Έχυσα 4, 5 φορές, ούτε που θυμάμαι. Θυμάμαι μόνο τα χύσια του να τα αδειάζει βαθειά μέσα στην ξεσκισμένη κωλοτρυπίδα μου και το καυλί του να συνεχίζει να με ξεσκίζει όσο τα αρχίδια του άδειαζαν καυτό σπέρμα.
- Γύρνα και καθάρισε την πούτσα του γαμιά σου με τη γλώσσα σου πουτανάκι…
Υπάκουσα πρόθυμα.
Του τον έγλυψα μέχρι που τον καθάρισα εντελώς.
- Πήρες αυτό που ήθελες;
- Ναι άντρα μου σε ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό που μου έκανες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...