ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 16 Ιουλίου 2022

Η γυναίκα μου και η φίλη της (2ο μέρος)


 Αφού γύρισαν λοιπόν η γυναίκα μου και η φίλη της η Κατερίνα από την Πάρο όπου τις ξέσκισε ο 32χρονος ντόπιος γαμιάς, έπρεπε πάση θυσία να τις πάρω παρτούζα κι εγώ. Έβαζα λοιπόν τη δικιά μου σε κάθε γαμήσι μας να μου λέει πως τις καύλωσε και πως τις γάμησε ο τύπος, επικεντρώνοντας στο σημείο όπου τις έβαλε να κάνουν λεσβιακό ξεσκίζοντας τη γυναίκα μου από πίσω. Πάντα έχυνε τρελά με βογκητά. Την έπεισα λοιπόν να καλέσει τη φίλη της ένα βράδυ που ο μαλάκας ο άντρας της έλειπε στο χωριό του.


Τα "έστησα" όλα στο μυαλό μου και περίμενα να τα υλοποιήσω. Ήρθε το Κατερινάκι φορώντας ένα ανάλαφρο φορεματάκι. Εγώ μια βαμβακερή βερμούδα χωρίς εσώρουχο από μέσα και η γυναίκα μου μια ρόμπα πολύχρωμη, με κάλτσες μαύρες ψηλές σιλικονούχες, χωρίς εσώρουχα και γόβες. Της είπα δε να βαφτεί έντονα ενώ πριν χτυπήσει το κουδούνι της άνοιξα δύο κουμπιά ψηλά και σχεδόν οι βυζάρες της, πλούσιες και χυμώδεις όπως είναι, έβγαιναν έξω. Στην αντίρρηση της αντέταξα το κέρατο που είχα φάει λέγοντας ότι "απόψε είναι η σειρά μου". Η γυναίκα μου δεν είχε ενημερώσει τη φίλη της ότι τα ξέρω όλα κι έτσι αυτή ήρθε απροετοίμαστη στο στόμα του λύκου. Η βραδιά είχε άφθονο κρασί, ανέκδοτα, γέλιο και αγγίγματα ερωτικά-καυλωτικά από εμένα προς τη γυναίκα μου μπροστά στην φίλη της. Φύγαμε από το τραπέζι και καθίσαμε στο σαλόνι. Κάποια στιγμή έφυγα και πήγα στην κρεβατοκάμαρα όπου βρήκα κι έφερα μαζί μου τον τεράστιο ροζ δονητή της γυναίκας μου.

- Δε μου λες Κατερινάκι μου… ήταν τόσο το καυλί του γαμιά σας στην Πάρο;

Αυτή γούρλωσε τα μάτια και κοίταξε τη γυναίκα μου που με τη σειρά της τα χαμήλωσε.

- Αυτόν βρε που τσιμπούκωσες στην παραλία και μετά σας γαμούσε δύο ημέρες.

- Ο άντρας σου το ξέρει αυτό;

Η τύπισσα δεν ήξερε τι να πει.

- Βγάλε τη ρόμπα σου, διέταξα τη γυναίκα μου.

Αυτή έμεινε γυμνή με τις κάλτσες, τις γόβες και τις μουνότριχες. Ήμουν ήδη καυλωμένος οπότε κατεβάζοντας τη βερμούδα πετάχτηκε ο πούτσος μου όρθιος κι έτοιμος. Την πήρα από το χέρι και πλησιάσαμε την Κατερίνα. Είχε μείνει άγαλμα χωρίς να αντιδρά καθόλου. Έπιασα το χέρι της γυναίκας μου και το οδήγησα στο στήθος της φίλης της ενώ εγώ έπιανα το άλλο. Κάποιες στιγμές αδυναμίας τις περίμενα αλλά η τύπισσα είχε πάθει σοκ. Της έβαλα το χέρι μου στο μουνί της και οδήγησα το δικό της στον πούτσο μου. Οδήγησα δε το κεφάλι της γυναίκας μου στο στόμα της. Η παρτούζα μόλις είχε αρχίσει. Σιγά-σιγά τη γδύσαμε κι εγώ βάζοντας τη δόνηση στο δονητή άρχισα να τον ακουμπάω στα στήθη της και να κατεβαίνω προς την κλειτορίδα της. Δεν ήταν καθόλου άσχημο το σώμα της, διαφορετικό από της δικιάς μου και αποδείχτηκε όντως καυλιάρα. Έσκυψε και μου τον πήρε πίπα ενώ με το χέρι της έπιασε το δονητή οδηγώντας τον στη μουνάρα της γυναίκας μου που μαλακιζόταν.

Τις γάμησα από παντού, τις έβαλα να κάνουν 69, τις έβαλα να κάνουν πλακομούνι, τις έχυσα στα μούτρα τους 3 φορές και τους υποσχέθηκα ότι αφού το επαναλάβουμε, συχνά θα τις αφήνω για κάποια τριήμερα καλύπτοντας τες να πηγαίνουν ταξιδάκια με "ο,τι ήθελε προκύψει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...