ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

Ο βιασμός της μάνας μου


 Είμαι ο Σ, 24 χρόνων και η μάνα μου 43. Όλα ξεκίνησαν πριν πέντε χρόνια όταν μία μέρα γύρισε η μάνα μου απ’ τη δουλειά και με έπιασε στην κρεβατοκάμαρα της να παίζω τον πούτσο μου με δύο στρινγκάκια της. Αμέσως άρχισε τις φωνές ότι αυτό δεν είναι σωστό και άλλα τέτοια. Έφυγα για το δωμάτιο μου ντροπιασμένος.


Την επόμενη μέρα που ξύπνησα την βρήκα να ετοιμάζει πρωινό με ένα πολύ αποκαλυπτικό φορεματάκι που φαινόταν μερικές φορές το κόκκινο στρινγκάκι της. Βλέποντας αυτό το θέαμα καύλωσα τρέλα και αυτό φάνηκε στο μποξεράκι μου. Το είδε κι αυτή και τότε μου χαμογέλασε και μου είπε ότι ήθελε να μιλήσουμε. Κάτσαμε στο τραπέζι της κουζίνας και μου είπε πως το ξανασκέφτηκε αυτό που έγινε χθες και ότι δεν είναι σωστό να γίνει κάτι μεταξύ μας αλλά πρέπει να κάνει κάτι για να ηρεμήσει της ορμές μου. Την ρώτησα τι και μου είπε πως θα με αφήσει να παίξω τον πούτσο μου μπροστά της και αυτή θα είναι μόνο με τα εσώρουχα.

Δέχτηκα και με παρότρυνε να τον βγάλω έξω. Ξεκίνησα να τον παίζω σαν τρελός και πάνω στην καύλα της στιγμής άπλωσα το χέρι μου στην τέλεια κωλάρα της. Άρχισε να φωνάζει και να λέει πως δεν είναι σωστό, ότι θα έπρεπε να είχα αρκεστεί σε αυτό που μου έδωσε και έφυγε θυμωμένη για το δωμάτιο της.

Τις επόμενες ημέρες δεν συνέβη κάτι και υπήρχε μία παγωμάρα ανάμεσα μας, ώσπου γύρισα ένα βράδυ ζαλισμένος από μερικά ποτά που είχα πιει και την είδα να κάθεται στον καναπέ και να βλέπει ταινία φορώντας μόνο το σουτιέν και ένα μικροσκοπικό βρακάκι. Αμέσως καύλωσα και την πλησίασα. Έκατσα δίπλα της και της έπιασα το χέρι και το έβαλα πάνω στον καυλωμένο μου πούτσο. Ούρλιαξε και σηκώθηκε να φύγει. Της έριξα μια δυνατή σφαλιάρα και έπεσε στον καναπέ. Τότε της φώναξα πως απόψε θα της βιάσει όλες τις τρύπες της ο γιος της.

Άρχισε να κλαίει. Έβγαλα έξω τον πούτσο μου που ήταν τέρμα καυλωμένος και τις έβαλα το κεφάλι στον πούτσο μου, όμως δεν άνοιγε το στόμα της. Ένα δεύτερο χαστούκι και το στοματάκι της άνοιξε. Ξεκίνησα τις γαμάω σαν τρελός το στόμα. Μετά από 5 λεπτά της έσκισα τα εσώρουχα που φορούσε, τη γύρισα στα τέσσερα, έφτυσα τη μουνάρα της και μπήκα απότομα μέσα της βίαια. Ξεκίνησα να τη σκίζω άγρια. Όσο τη γάμαγα της φώναζα «σου αρέσει που σε βιάζει ο γιος σου, είδες τι γαμιά έβγαλε αυτή η μουνάρα που την ξεσκίζω;». Όσο τη γάμαγα οι φωνές της ακούγονταν σε όλη την πολυκατοικία και πλέον ήταν φωνές από καύλα και ηδονή.

Όταν κόντευα να χύσω το κατάλαβε και μου ζήτησε να χύσω μέσα στην μουνάρα που με έβγαλε και ότι θέλει να τη γκαστρώσω. Έτσι έγινε. Άδειασα μέσα της. Όταν βγήκα έκατσε στα γόνατα να με καθαρίσει. Την έφτυσα στο πρόσωπο και της είπα ότι από εδώ και πέρα θα γίνει το προσωπικό μου πουτανάκι και φυσικά δέχτηκε με μεγάλη ευχαρίστηση
Η ιστορία συνεχίζεται με την εξέλιξη της μάνας μου σε πουτανάκι και το σκίσιμο της πίσω πόρτας που ακολούθησε τις επόμενες ημέρες μετά τον πρώτο βιασμό της…
Γράφτηκε από: Swk9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...