ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

O Εκβιασμός της Βίκυς

 

Εργάζομαι σε ένα γραφείο, όπου φυσικά υπάρχουν άντρες και γυναίκες. Κάποιες από αυτές, είναι ωραία κομμάτια, και δε νομίζω ότι θα έλεγε κάποιος όχι στο να πέσει κανα πουτσίδι.

Η ιστορία που θα σας περιγράψω (και δεν σας λέω αν είναι αλήθεια ή όχι) έχει να κάνει με την Βίκυ, μια νέα συνάδελφο, που ήρθε στην ομάδα μας πριν περίπου 6 μήνες. Η Βίκυ, έχει ύψος 1,70, και δεν πρέπει να είναι παραπάνω από 55 κιλά (κάτι που με καυλώνει). Μάλιστα η συγκεκριμένη είναι milf, με 2 παιδιά.


Από σώμα είναι πολύ αδύνατη, με καλό κωλαράκι, και μικρό στητό βυζάκι. Μάλιστα, συνηθίζει να φοράει μπλουζάκια και πουκάμισα με χαμηλό ντεκολτέ. Πολλές φορές έπιανα τον εαυτό μου να χαζεύει τα βυζάκια, και να προσπαθώ να δώ αν θα φανεί η άκρη της ρόγας στο σουτιέν.

Είχα προσπαθήσει σε διάφορες εταιρικές εκδηλώσεις να δώ αν γαμιέτε ή όχι, αλλά μάλλον ήταν στο όχι! Θα πρέπει εδώ να τονίσω ότι το αφεντικό μας, δεν την γούσταρε (του την φορτώσανε σαν πρόσληψη) και έτσι την είχε πάντα στην μπούκα. Πρόσφατα έκανε μια χοντρή μαλακία, που ίσως να τις στοίχιζε και την δουλεία της. Για καλή της (και κακή της) τύχη, μπορούσα να το καλύψω.

Όταν η Βίκυ το κατάλαβε αυτό μου ζήτησε να την βοηθήσω, αλλά δεν ψηνόμουν να το κάνω, μέχρι που είπε ότι «είμαι απελπισμένη, ότι θες, μόνο βοήθαμε σε παρακαλώ να μην το μάθουν». Ε, και εγώ αποφάσισα να βοηθήσω, με αντάλλαγμα φυσικά.

Την επόμενη εβδομάδα ήταν η βδομάδα που προχώρησα τον εκβιασμό μου!
Βίκυ, μου χρωστάς της είπα.
Σάστισε, και μετά μου είπε βέβαια. Για το υπόλοιπο της ημέρας δεν τις είπα τίποτα, μέχρι που φτάναμε στο τέλος της ημέρας. Όταν είχαμε μείνει μόνοι μας, την φώναξα, Βίκυ, για έλα.
Πες μου, ήρθε η ώρα να ξεπληρώσεις. Ξεροκατάπιε, και είπε ναι, πες μου.

Γδύσου,, της είπα, και έμεινε Μαλάκας.
Όχι μου φώναξε. Σκασμός, γιατί αλλιώς θα μαθευτεί η μαλακία σου. Εσύ δεν μου είπες ότι θες? Δεν μίλησε, πέρασε περίπου μισό λεπτό και άρχισε να ξεκουμπώνει το πουκάμισο της. Καύλωσα αμέσως!
Η πουτάνα, είχε πλάκα κοιλιακούς, αν και μάνα με 2 παιδιά! Φόραγε ένα ωραίο λευκό σουτιέν, το οποίο δεν το χρειαζόταν καθώς τα βυζάκια της ήταν μικρά και στητά.

Σαν καλή ψώλα, δεν χρειάστηκε να της πω για το παντελόνι, και αμέσως άρχισε να το ξεκουμπώνει. Σε λίγο ήταν πλέον με το λευκό το στριγκάκι της, και πλέον μπορούσα να δω το τατουάζ πάνω από το κωλαράκι της (Πουτάνα, ξύλο και πουτσο που θα φας).
Έλα κοντά μου, της είπα, και φυσικά ήρθε. Ήταν φανερά σοκαρισμένη, και αναστατωμένη, και με τρεμάμενη φωνή μου λέει, εντάξει?, είναι αρκετά?
Όχι μωρό μου, και τότε σηκώθηκα και κατέβασα το παντελόνι μου. Εκεί ήταν που κατάλαβε ότι θα πέσει πούτσος!

Της έσπρωξα το κεφάλι κάτω και άρχισε να μου τον γλύφει. Εκεί ήταν και που της ξεκούμπωσα και το σουτιέν. Αφού μου τον έγλυψε και τον σάλιωσε καλά, την έβαλα να βγάλει το στριγκάκι της, και την έφερα να κάτσει πάνω μου (εγώ σε καρέκλα). Το μουνάκι της στενό, και όχι ιδιαίτερα υγρό. Έκατσε, και δεν την άφησα να ανεβοκατέβει, γιατί ήθελα να γλύψω τα βυζάκια της. Υπέροχα, όλο στο στόμα, και τρελό δάγκωμα στην άκρη τους, σε βαθμό που βόγκηξε από τον πόνο.

Μετά από αυτό, την άφησα να ανεβοκατεβαίνει στην πούτσα μου, όπου μετά από λίγο έγινε υγρό το μουνάκι της.
Σου αρέσει Βίκυ έ? Το πρόσωπο της έλεγε όχι, αλλά το μουνάκι της ναι!
Αφού την γάμησα ξαπλωμένη στο γραφείο, κατάλαβα ότι θα χύσω, και έτσι της είπα, γύρνα, και αμέσως της τον κάρφωσα στο κώλο! Ααααχ, ήταν η κραυγή της, και φυσικά δεν σταμάτησα να τη γαμάω μέχρι που άδειασα τα καυτά μου χύσια στο κωλαράκι της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...