ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022

Η Εύα μου (2ο μέρος) Γράφτηκε από: Stefanosd


 Όταν έφυγα από το σπίτι εκείνο το βράδυ δεν ήξερα ούτε που πηγαίνω ούτε αν θα ξανάβλεπα τις γυναίκες της ζωής μου. Ήμουν πολύ μπερδεμένος και το τελευταίο πράγμα που ήθελα ήταν να πληγώσω την Εύα μου, αλλά δεν ήξερα πως να το διαχειριστώ. Στο διάστημα που ακολούθησε, όπως είναι λογικό, η γυναίκα μου ανησύχησε και ήθελε να πάει στην αστυνομία για να δηλώσει εξαφάνιση αφού δεν απαντούσα στα τηλέφωνα. Γι’ αυτό το λόγο της άφησα ένα γράμμα που της εξηγούσα ότι εδώ καιρό δεν αισθάνομαι ο εαυτός μου και θέλω λίγο χρόνο μόνος μου να ηρεμήσω και να σκεφτώ, υπονοώντας ότι περνάω μια κρίση μέσης ηλικίας. Δε μπορούσα να αποκαλύψω την αλήθεια και ευελπιστούσα ότι και η Εύα δε θα έλεγε κάτι, όταν θα διάβαζε κι εκείνη το γράμμα, αφού είχα αφήσει υστερόγραφο στη γυναίκα μου να πει στην Εύα την "αλήθεια". Τους ζήτησα να μην προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν μαζί μου και ότι θα επικοινωνούσα εγώ όταν θα ένιωθα έτοιμος.


Όλο τον καιρό που έλειπα, έβαζα χρήματα στο λογαριασμό της γυναίκας μου γιατί δεν ήθελα να τους λείψει τίποτα. Κάποιες φορές πήγαινα στα μέρη που ήξερα ότι θα περνούσαν για να τις βλέπω ότι είναι καλά. Φαίνονταν στεναχωρημένες και με πλήγωνε αυτό βαθιά, αλλά δε μπορούσα επιστρέψω ακόμα. Ήταν Χριστούγεννα όταν έφυγα και η Εύα έδωσε εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς και πέρασε σε μια σχολή στην Αθήνα. Τέλη καλοκαιριού πήγανε στην Αθήνα για να βρουν σπίτι και να τακτοποιηθεί. Η γυναίκα μου έκατσε μαζί της για μερικές μέρες όταν ξεκίνησε η σχολή και μετά γύρισε πίσω στο σπίτι μας. Είχα πάει κι εγώ στην Αθήνα και εμένα σε ένα ξενοδοχείο με σκοπό να βλέπω την Εύα ότι είναι καλά.

Στα μέσα του φθινοπώρου κι ενώ είχε μπει σε ένα ρυθμό με τη σχολή της και με τις νέες παρέες της ένιωσα ότι μπορούσα να γυρίσω στο σπίτι μου πλέον. Είχαν περάσει σχεδόν 10 μήνες από τότε που έφυγα. Ήθελα όμως πρώτα να τη δω και να το πω σε εκείνη κι αν δεν είχε αντίρρηση να γυρνούσα στη μαμά της. Έτσι λοιπόν ένα βράδυ γύρω στις 8 πήγα από το σπίτι της και χτύπησα την πόρτα, ενώ η καρδιά μου κόντευε να σπάσει από την αγωνία πως θα με υποδεχτεί. Θυμάμαι πως με είχε λούσει κρύος ιδρώτας και το στόμα μου είχε ξεραθεί. Άνοιξε η πόρτα και η Εύα κοκκάλωσε προς στιγμή. Για μερικά δευτερόλεπτα δεν μίλησε κανείς και μετά το πρόσωπο της πήρε ένα ύφος θυμού ανάμικτου με έκπληξης. Πήγα ένα βήμα προς το μέρος της όταν εντελώς ξαφνικά άρχισε να με χτυπάει και να μου φωνάζει πως μπόρεσα να της το κάνω αυτό. Τι σόι άνθρωπος είμαι κι άλλα παρόμοια. Δεν είπα κάτι και την άφησα να ξεθυμάνει.

Όταν ηρέμησε λίγο της είπα ότι θέλω να μιλήσουμε και να της εξηγήσω και να με αφήσει να περάσω μέσα να τα πούμε ήσυχα, αλλά αν ήθελε να φύγω και να τα πούμε άλλη μέρα το καταλάβαινα. Αμφιταλαντεύτηκε λιγάκι και νόμιζα ότι θα με έδιωχνε αλλά μετά μου είπε να περάσω μέσα. Πρέπει να πω ότι σ αυτούς τους μήνες που είχαν περάσει είχε γίνει ακόμα πιο όμορφη και εντυπωσιακή. Το θυμωμένο πρόσωπο της πήγαινε απίστευτα αλλά δεν της είπα κάτι μην την ξαναβγάλω εκτός εαυτού.

- Εύα, συγγνώμη, της είπα όταν έκατσα στον καναπέ που μου έδειξε. Δεν ήθελα να στο κάνω αυτό, δεν ήθελα να πληγώσω ούτε εσένα ούτε τη μαμά σου. Είμαι άθλιος, δεν υπάρχει δικαιολογία για μένα. Αλλά δεν αντέχω άλλο μακριά σας, τόσο καιρό μακριά σας συνειδητοποίησα πόσο σας αγαπώ και ότι θέλω να γυρίσω κοντά σας, αν με δέχεστε κι εσεις, πρόσθεσα.

Συνέχισα στον ίδιο απολογητικό τόνο και της είπα όλα όσα σκεφτόμουν τόσο καιρό. Ότι ήμουν ασυγχώρητος που άφησα τον εαυτό μου να παρασυρθεί και επέτρεψα να συμβεί ο,τι συνέβη μεταξύ μας. Σ' αυτό το σημείο με διέκοψε εμφανώς εκνευρισμένη και με ρώτησε με έκπληξη:

- Για ο,τι συνέβη μεταξύ μας δεν συγχωρείς τον εαυτό σου; Όχι για το ότι έφυγες και μας άφησες και μας πλήγωσες τόσο πολύ;

- Ναι, προφανώς και για τα δύο άλλα το ότι έφυγα είναι αποτέλεσμα αυτού που έγινε. Δεν έπρεπε να στο κάνω αυτό Εύα μου, δεν ξέρω τι σκεφτόμουν. Ήσουν τόσο όμορφη εκείνο το βράδυ που δεν σκεφτόμουν καθαρά. Σου αξίζει να βρεις κάποιον πιο κοντά στην ηλικία σου που να σε ερωτευτεί. Ήταν λάθος που άφησα τον εαυτό μου να παρασυρθεί. Είμαι ο πατέρας σου.

Μαλάκωσε λίγο μετά από αυτό και μου είπε ότι δε φταίω εγώ για αυτό, εκείνη το ξεκίνησε γιατί το ήθελε πολύ και ότι δεν το μετάνιωσε ούτε μια στιγμή. Μάλιστα κατηγορούσε τον εαυτό της ότι εκείνη έφταιγε που έφυγα. Είπαμε κι άλλα πολλά και αφού αδειάσαμε ψυχολογικά, μας πήραν τα δάκρυα. Ήθελα να την πάρω αγκαλιά, σηκώθηκα, την πλησίασα, κοίταξα τα δακρυσμένα μάτια της και της είπα συγγνώμη Εύα μου εγώ φταίω για όλα. Την πήρα αγκαλιά, στην αρχή διστακτικά αλλά μετά έσφιγγε ο ένας τον άλλον στην αγκαλιά του. Μείναμε έτσι αρκετή ώρα.

- Οπότε μπορώ να γυρίσω σπίτι; Είσαι εντάξει; Τη ρώτησα.

- Ναι μπορείς, η μαμά έχει μαραζώσει και της λείπεις. Και στις δύο μας λείπεις πολύ.

- Εντάξει, τότε αύριο θα γυρίσω σπίτι μας και της χαμογέλασα.

Με ρώτησε που μένω και της είπα για το ξενοδοχείο που έμενα απ' όταν ήρθε στην Αθήνα. Δεν ήθελε να γυρίσω εκεί απόψε και μου ζήτησε να μείνω στο σπίτι της. Δέχτηκα αφού επέμενε και παραγγείλαμε πίτσα να φάμε. Συζητήσαμε για τη ζωή τους αυτούς τους δέκα μήνες για τη σχολή για τη ζωή στην Αθήνα κλπ, για το τι θα έλεγα στη μαμά της όταν επέστρεφα, ώσπου πήγε αργά και πρότεινα να κοιμηθούμε.

- Εγώ θα κοιμηθώ στον καναπέ, είπα και δεν ακούω λέξη.

- Μα αφού έχω διπλό κρεβάτι…

άρχισε να λέει αλλά της είπα ότι μια χαρά θα βολευτώ και να μην επιμένει. Είδα ότι απογοητεύτηκε αλλά δεν είπε κάτι, έφερε σεντόνια και ένα μαξιλάρι, μουρμούρισε καληνύχτα και πήγε μέσα στο δωμάτιο. Ξάπλωσα κι εγώ αλλά αισθανόμουν ότι το ‘χα ξεκόψει κάπως απότομα και μετά από λίγο της χτύπησα την πόρτα να δω αν κοιμάται. Δεν απάντησε και άνοιξα λίγο την πόρτα. Γύρισε προς το μέρος μου και μου είπε μην ανοίξεις το φως αλλά η φωνή της ακούστηκε σαν να έκλαιγε. Άναψα το φως και τα μάτια της ήταν λίγο κόκκινα αλλά είχε προλάβει να σκουπίσει τα δάκρυα της. Πλησίασα στο κρεβάτι και της χάιδεψα τα μαλλιά.

- Γιατί έκλαιγες αγάπη μου, τη ρώτησα.

- Επειδή δε με θέλεις, μου είπε προκαλώντας με.

Δεν περίμενα αυτήν την απάντηση και τα έχασα.

- Τι εννοείς Εύα μου; Δε μπορείς να φανταστείς πόσο σε αγαπώ.

- Ναι αλλά δεν σου αρέσω σαν γυναίκα, δεν σε ελκύω, για αυτό έφυγες.

- Μα τι είναι αυτά που λες αγάπη μου, είσαι πανέμορφη, οποιοσδήποτε θα ήταν τυχερός να σε έχει.

- Οποιοσδήποτε αλλά όχι εσύ, είπε και με πλησίασε.

Ένιωθα την ανάσα της στο πρόσωπο μου τα μάτια της να καρφώνονται στα δικά μου και τα χείλη της να ψάχνουν τα δικά μου. Ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά όταν τα χείλη μας ενώθηκαν ξανά μετά από τόσο καιρό. Το φιλί της ήταν διστακτικό στην αρχή αλλά μετά έγινε υγρό και παθιάρικο. Με τράβηξε κοντά της, όπως ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Στην αρχή σκέφτηκα να αντισταθώ αλλά γρήγορα παραδόθηκα σε εκείνη. Φορούσε ένα τιραντάκι χωρίς σουτιέν και ένα σορτσάκι. Τη φιλούσα στο λαιμό, μύριζε υπέροχα και το χέρι μου είχε γλιστρήσει μέσα στο τιραντάκι και χούφτωνα τα βυζάκια της. Είχε ανατριχιάσει σε όλο της το σώμα και ένιωσα τις ρώγες της να σκληραίνουν. Κολλούσε το κορμί της πάνω μου και το χέρι της έψαχνε να βγάλει το παντελόνι μου. Τη βοήθησα να το ξεκουμπώσει και πήρα το χέρι της κοιτώντας της στα μάτια και το έβαλα μέσα από το μποξεράκι μου.

Ένιωσα το χεράκι της να σφίγγει την καυλωμένη πούτσα μου και συνέχισε να με φιλάει με πάθος παίζοντας τον με το χέρι της. Έβαλα κι εγώ το χέρι μου στο μέσα από το σορτσάκι που φορούσε και χάιδεψα τρυφερά το μουνάκι της. Ήταν πραγματικά μούσκεμα. Της έτριβα την κλειτορίδα και σε λίγα δευτερόλεπτα είχε γαντζωθεί πάνω μου, μου πίεζε το χέρι στο μουνάκι της και ήταν έτοιμη να χύσει. Συνέχισα και την άκουσα να λέει με κομμένη ανάσα μπαμπά χύνω κι άρχισε να τρέμει πάνω μου. Την έσφιξα στην αγκαλιά μου και τη φιλούσα μέχρι που ηρέμησε. Με έσπρωξε να ξαπλώσω ανάσκελα, με έγδυσε τελείως και έμεινε κι εκείνη τελείως γυμνή. Άρχισε να με φιλάει στην κοιλιά και να κατεβαίνει προς την πούτσα μου που ήταν ήδη εδώ και ώρα καυλωμένη και έσταζε προσπερματικά.

Με κοίταζε στα μάτια όταν την πήρε στο στόμα της και άρχισε να με γλείφει, έπαιζε με τη γλώσσα της και με το χέρι της μου την έπαιζε. Μου έγλειψε και τα αρχίδια που είχαν πρηστεί τόσο καιρό χωρίς σεξ. Ένιωσα ότι θα τελείωνα και τη σταμάτησα, την τράβηξα πάνω μου και κόλλησαν τα γυμνά κορμιά μας. Η πούτσα μου τριβόταν στην κοιλιά της και τη φίλησα. Την έβαλα να ξαπλώσει ανάσκελα και κατέβηκα ανάμεσα στα πόδια της, ήθελα πολύ να τη γευτώ. Τα υγρά της είχαν τρέξει στα μπουτάκια της και άρχισα να φιλάω τις γάμπες της και το εσωτερικό των μηρών της. Ένιωθα το μουνάκι της να εκπέμπει θερμότητα, τόσο καυτό ήταν. Όταν επιτέλους την άγγιξα εκεί έβγαλε ένα βογκητό και έβαλε το χέρι της στο στόμα της. Ήταν πολύ καυλωμένο το μωρό μου. Την έγλειφα και ήταν υπέροχη αίσθηση. Δε με άφηνε να πάρω ανάσα, με πίεζε πάνω του και είχε σφίξει τα πόδια της στο κεφάλι μου αλλά δε με ένοιαζε, δε θα σηκωνόμουν αν δεν τελείωνε ξανά.

- Αχ έχω τρελαθεί, τι μου κάνεις μπαμπά, θα ξανατελειώσω, δεν αντέχω…

είπε κι άρχισε να τεντώνει το κορμί της έτοιμη να χύσει. Όσο έκανε κινήσεις να αποφύγει τη γλώσσα μου τόσο την έσφιγγα και την έγλειφα με πάθος μέχρι που έχυσε και τα έγλειψα όλα. Με τράβηξε πάνω της και με φιλούσε με πάθος σφίγγοντας με, κατέβασε τα χέρια της, μου χούφτωσε τον κώλο και μου είπε γάμα μου το μουνάκι, μη με βασανίζεις άλλο. Δεν περίμενα άλλη στιγμή, της άνοιξα τα πόδια λίγο και έτριψα την ψωλή μου στο μουνάκι της που ήταν μούσκεμα. Εκείνη ανασήκωνε τη λεκάνη της θέλοντας να το βάλω μέσα της. Την κοίταξα στα μάτια όπως ήμουν από πάνω της και άρχισα να μπαίνω αργά μέσα της. Δάγκωσε τα χείλη της και έβγαλε ένα βογκητό καύλας. Γλίστρησα μέσα της χωρίς δυσκολία αφού ήταν τόσο υγρή και σε λίγο της το κάρφωνα όλο. Είχε παραδοθεί στην καύλα.

- Αχ μπαμπά είναι τόσο σκληρό, με τρελαίνεις, γάμα μου το μουνάκι, έτσι, ξέσκισε το. Είναι δικό σου…

και κάρφωνε τα νύχια της στην πλάτη μου.

- Για σένα είναι τόσο σκληρό, εσύ με έχεις κάνει έτσι, μ’ αρέσει που μιλάς πρόστυχα μωρό μου.

- Εσύ μου το βγάζεις μπαμπά, τρελαίνομαι να νιώθω ότι καυλώνεις για μένα, ο,τι μου ζητάς θα στο κάνω, θα γονατίζω να σε πιπώνω οπότε μου το ζητάς, το μουνάκι μου είναι δικό σου να ξεσπάς όποτε θέλεις και θα σε αφήσω να μου πάρεις όλες τις τρυπούλες μου. Θέλω να γίνω το πουτανάκι σου να σου σηκώνεται μόνο που με σκέφτεσαι.

Όλα αυτά τα έλεγε μέσα σε βογκητά και με την ανάσα της να κόβεται όσο την πηδούσα πιο γρήγορα και πιο δυνατά. Της κρατούσα τα πόδια ανοιχτά για να μπορώ να το καρφώνω όλο μέσα της. Με είχε φτιάξει πάρα πολύ μ’ αυτά που έλεγε και που ήθελε τόσο να με ευχαριστήσει που ένιωθα το σπέρμα να ανεβαίνει από τα αρχίδια μου έτοιμο να εκτοξευτεί.

- Ναι μωράκι μου, θα είσαι το πουτανάκι μου κι εγώ ο γαμιάς σου, να είσαι καλό κορίτσι και να με υπακούς. Αυτή η ψωλή είναι δική σου…

της είπα και την έπιασα από το λαιμό χώνοντας τον όλο μέσα. Είχε παραλύσει από την καύλα, η τρυπούλα της ήταν τόσο υγρή που σχεδόν δεν ένιωθα την τριβή. Τα βογκητά της είχαν δυναμώσει και πρέπει να ακουγόμασταν στην πολυκατοικία. Έπεσα όλος πάνω της και ήμασταν αγκαλιασμένοι σφιχτά, τα χείλη μας είχαν ενωθεί και ανασήκωνα την λεκάνη μου μόνο για να μπαινοβγαίνω μέσα της. Τύλιξε τα πόδια της γύρω μου και μου είπε ναι, ναι, εκεί, μη σταματάς, πιο δυνατά, αχ, ναι, και άρχισε πάλι να χύνει πάνω στην ψωλή μου αυτή τη φορά. Το μουνάκι της έκανε μασάζ στην ψωλή μου που ήταν καρφωμένη βαθιά μέσα της και δεν ήθελα να τελειώσει αυτή η αίσθηση. Με ερέθιζε η ιδέα ότι το κορίτσι μου έχυνε πάνω στην ψωλή μου και έτρεμε από καύλα μέσα στην αγκαλιά μου σφίγγοντας με πάνω της.

Δεν άντεχα άλλο, δε γινόταν να κρατηθώ αν και δεν ήθελα να τελειώσει ποτέ αυτή η αίσθηση και της είπα:

- Μωρό μου χύνω, που τα θες;

- Μέσα μου μπαμπά, είπε μέσα στο παραλήρημα της καύλας.

Πραγματικά ήμουν έτοιμος να τα αδειάσω όλα μέσα της αλλά τελευταία στιγμή συνειδητοποίησα τι κάνω, τραβήχτηκα και τελείωσα στην κοιλιά της. Πήρε μερικά με το δάχτυλο της και τα έβαλε στο στόμα της. Είχε αναψοκοκκινίσει και είχαμε λαχανιάσει και οι δύο.

- Μπαμπά ήταν το καλύτερο σεξ της ζωής μου. Δεν έχω ξανατελειώσει τόσες φορές, ακόμα δε μπορώ να ηρεμήσω.

- Μωρό μου ήταν απίστευτα και για μένα που τελείωσες στην αγκαλιά μου, της είπα και της έδωσα ένα φιλί. Κάναμε μπανάκι μαζί, όπου το μωρό μου με έτριβε και δε μπορούσε να ξεκολλήσει από πάνω μου. Το ίδιο κι εγώ. Δε μπορούσα να πάρω τα χέρια μου από το υπέροχο κορμί της και μετά ξαπλώσαμε αγκαλιά.

- Τελικά σου αρέσω, μου είπε πειράζοντας με.

- Φυσικά μωρό μου, είναι δυνατόν να μην μου αρέσεις;

Μου άστραψε ένα χαμόγελο και της έδωσα ένα φιλί.

- Μπαμπά μπορείς να μου κάνεις μια χάρη; Μπορείς να μείνεις μερικές μέρες εδώ μαζί μου πριν γυρίσεις στη μαμά και πρέπει να σε μοιράζομαι;

- Μπορώ αγάπη μου, θα μείνω όσο θέλεις.

Μας πήρε ο ύπνος έτσι αγκαλιά. Δεν ξέρω αν ήταν σωστό που συνέχισα αυτήν την σχέση αλλά έλεγα μέσα μου ότι περισσότερο κακό θα της έκανα αν την σταματούσα παρά αν συνέχιζα, ίσως όμως το σκεφτόμουν για να δικαιολογήσω τις πράξεις μου. Την επόμενη βδομάδα γύρισα στο σπίτι μου μετά από δέκα μήνες που έλειπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...