ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Η πρώτη μου φορά


 Καλησπέρα, ας πούμε ότι με λένε Μαρία και είμαι 32 χρόνων. Παντρεμένη τον τελευταίο χρόνο όπου διαδραματίζεται και η ιστορία μου.


Γενικά ο άντρας μου είναι πολύ συντηρητικός στο σεξ, δε θέλει να μιλάει σε αντίθεση με εμένα που μ’ αρέσει να τον ακούω να μου μιλάει πρόστυχα, να με βρίζει και να μου χαστουκίζει την κωλάρα. Έχω ένα μεγάλο κώλο που γουστάρει απίστευτα να τον χαστουκίζουν και να τον κάνουν κατακόκκινο.

Αφού λοιπόν ο άντρας μου δεν το έχει και πολύ όλο αυτό, ένα βράδυ στις μεγάλες μου καύλες μπήκα σε ένα site γνωριμιών και εκεί γνώρισα το Νικόλα, ετών 48, παντρεμένος αλλά μόνιμα στο ψάξιμο. Κουβέντα στην κουβέντα είδαμε ότι έχουμε πολλά κοινά, ότι ψάχνουμε τα ίδια και με έπεισε να βρεθούμε. Μου ζήτησε να φοράω Μαύρα εσώρουχα και γόβες.

Ήρθε, με πήρε και πήγαμε σε ένα ξενοδοχείο. Από την στιγμή που μπήκαμε στο δωμάτιο ήμουν πλέον η σκλάβα τού.

Έμεινα με τα εσώρουχα και τις γόβες, με έβαλε στα γόνατα και ξεκίνησα να τον τσιμπουκώνω. Άρχισα να τον γλείφω και να παίζω το καυλί του αργά και ήρεμα, μέχρι που βρέθηκα να μου γαμάει το στόμα δυνατά. Τα σάλια μου να τρέχουν και να μου κοκκινίζει την κωλάρα (όπως του είχα ζητήσει).

Ήταν η πρώτη φορά που έπαιρνα τσιμπούκι σε κάποιον άγνωστο και όχι στον άντρα μου. Είχα τρελαθεί. Είχα καυλώσει απίστευτα και δεν ήθελα με τίποτα να σταματήσω να τον γλείφω. Έχυσε στο στόμα μου και συνέχισα το τσιμπούκι μέχρι που έγινε πέτρα ξανά. Με έβαλε στα τέσσερα και έσκισε τη μουνάρα μου. Μου έλεγε πόσο καργιόλα και πουτάνα είμαι που με γαμάει ένας ξένος. Όσο τον άκουγα τόσο πιο πολύ καύλωνα. Έχυνα πάνω στον πούτσο του και δεν ήθελα να σταματήσει.

Όταν έφτασε η στιγμή να χύσει με έβαλε στα γόνατα και με έχυσε στο προσωπάκι μου (ήταν η πρώτη φορά που τα πήρα στο πρόσωπο). Ήταν το καλύτερο σεξ που έχω κάνει. Ανυπομονώ να μου ζητήσει να με γαμήσει ξανά.

Αν θέλετε, θα σας ενημερώσω για το τι έγινε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...