ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 27 Απριλίου 2021

Η Στέλλα η στενή


 Λοιπόν η Στέλλα ήταν τότε πριν 2 χρόνια 19 συνομήλικη δλδ! 1. 70 49 κιλά αδύνατη πολύ. σχεδόν ανύπαρκτο στήθος . . . με τεράστια ρώγα όμως! ! πρόκες κανονικές. . Ξανθιά με πολύ πολύ όμορφα μάτια & αυτή! τέλεια μακριά πόδια & γυμνασμένη κοιλιά . . με μικρό κωλαράκι . . αν & γαμηθήκαμε πολλές φορές τότε θα διαλέξω μια φορά στο σπίτι της . . οι γονείς έλειπαν & εμείς βρήκαμε ευκαιρία να μείνουμε μαζί. . απ την αρχή κατάλαβα πως με περίμενε έτοιμη γιατί όταν μου άνοιξε είχε βγει από το μπάνιο & δεν φορούσε εσώρουχο κάτω από την διαφανή σχεδόν άσπρη φόρμα & το άσπρο μπλουζάκι της έδειχνε τις ρώγες της καθαρά . .


Παίζαμε πολύ ώρα στον καναπέ . . ανέβαινε επάνω μου & χούφτωνε τον πούτσο μου . . αργότερα δεν άντεξα να το καθυστερούμε πολύ ώρα αφού & καλά δεν θέλαμε να καταλήξουμε στο κρεβάτι τόσο νωρίς μα δεν γινόταν . . την πήρα την πήγα στο κρεβάτι των δικών της. έβγαλα την φόρμα της & είδα το μουνάκι της να λάμπει . . έσπρωξε το κεφάλι μου προς τα κει & με έκλεισε σφιχτά στα μπούτια της . . μου άρεσε να μου δίνει ρυθμό & να μου λέει που ήθελε. . την έγλυφα γρήγορα τώρα & έσπρωχνα μέσα της την γλώσσα μου & έλιωνε. . κατέβαζε τα υγρά της & μου έλεγε να την γευτώ . . . . Εν τω μεταξύ είχα γδυθεί & το καυλί μου ήταν όρθιο & έτοιμο να την ξεσκίσει μα ήθελα να παίξει μαζί του πρώτα όπως της άρεσε. . γι αυτό με μια κίνηση ανέβηκα εγώ πάνω της & γύρισα σε 69με τράβηξε λίγο πίσω για να βολέψει τον πούτσο μου ακριβώς κάθετα πάνω από το στόμα της & τότε μπουκωμένη με μουγκρητά σχεδόν μου έλεγε να ξεκινήσω να της γαμάω το στόμα. . & αυτό έκανα . . άρχιζα να ανεβοκατεβάζω τη λεκάνη μου & αυτή με κατάπινε . . . βαθιά στο λαρύγγι της . . σχεδόν τα αρχίδια μου χτυπούσαν στο σαγόνι της . . όταν πνιγόταν με έσπρωχνε από την κοιλιά & ένιωθα να της πετάγονταν τα μάτια έξω . . εν τω μεταξύ εγώ την έγλυφα & της έβαζα δάχτυλα τώρα & στις δυο τρύπες της . . . δεν μπορούσε να κάνει τπτ . . ήταν γεμάτη παντού . . . . την γύρισα τότε & την έστησα στα 4 μου άρεσε πολύ να γαμάω την Στέλλα στα 4 . . να χωράω στις παλάμες μου αυτά τα 2 μικρά κωλομέρια να τα ανοίγω & να φτάνω με τον αντίχειρα μου στην σούφρα της . . την τράβαγα εύκολα έτσι όπως καθόταν βαθιά ως την ρίζα της ψωλής μου . . ούρλιαζε μου λεγε πως την έσκιζα & να μην τολμήσω να σταματήσω . . . . τις έριχνα χαστούκια στα κολομαγουλα & την τράβαγα από τα μαλλιά κοντά μου . . . την γύρισα σήκωσα & τα δυο πόδια της ψηλά & χώθηκα στη μουναρα της . . . .

Εκαιγε . . . ήταν στενή έτσι & ένιωθα τον πούτσο μου σαν καράβι . . ήταν αδύνατη . . λες 7 θα την γαμούσες & θα σπαγε . . μου άρεσε πολύ . . . έγλυφα τις γάμπες της & της κρατούσα ψηλά τα πόδια . . έβλεπα τον πούτσο μου να μπαίνει στη στενή σχισμή της που τραβιόταν . . . τον έβγαλα έσπρωξα τα πόδια της προς τα πίσω & ακούμπησα τον πούτσο μου στην κωλοτρυπίδα της . . . . την είχα σαλιώσει την είχα υγράνει με τα χυσια της. . είχε ήδη πάρει τα δάχτυλα μου στην τρύπα της μα ακόμα ήταν σφιγμένη . . όσο χαλάρωνε έμπαινα & λίγο περισσότερο . . εμένα ώσπου να κινηθεί & να με πάρει κι άλλο από μόνη της . . & σιγά σιγά συνήθιζε . . & σε αυτήν στάση της άρεσε ακόμα παραπάνω . . . της άνοιξα τα πόδια την κράταγα από τους αστράγαλους . . έβλεπα το μουνάκι της ανοιγμένο μπροστά μου & το παπαρι μου ήδη χωμένο ως τη μέση στην κολοτρυπα της να φουσκώνει & να βυθίζεται όμως & άλλο μέσα της . . . Ξεκίνησα να την τρομπερνω & εκείνη με δεχόταν μέσα της . . καύλα . . σε λίγο μόνο αυτό ένιωθε & την έσκιζα τώρα εγώ . . πονούσα μάλλον περισσότερο όμως ήταν τέλεια . . . .

Ήμουν έτοιμος να χύσω . . . τον έβγαλα & τον χτύπαγα πάνω στο μουνί της . . στα χείλια της που είχαν φουσκώσει . . . . ρουφούσα τις ρωγάρες τις μαύρες σχεδόν. . & με έβαλε στην αγαπημένη της στάση για να χύσω . . . ήθελε να ξαπλώνω να πηγαίνει αυτή ανάμεσα στα πόδια μου . . να την κοιτάω & αυτή να έχει τα μάτια της σε μενα . . έπιανε τη έτοιμη να εκραγεί ψωλή μου & την μαλάκισε όχι πολύ γρήγορα μα πολύ σφιχτά . . & έγλυφε τα αρχίδια μου . . ήθελε λέει να νιώθει τα χυσια μου να ανεβαίνουν . . δυνάμωνε το ρυθμό που μου τον έπαιζε & όταν τιναζόμουν & έχυνα . . ερχόταν & τα παιρνε στο πρόσωπο στο στόμα στα βυζιά της & μετά συνέχιζε έτσι ώσπου να αδειάσω. .

Ξαπλωμένος . . πόσες φορές έπρεπε να καθαρίσουμε τους τοίχους μετά & όλα τα αλλά γύρω δεν θυμάμαι! ! ! ! ! :)
Γεια χαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...