ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Βίτσιο με την γυναίκα μου (2ο μέρος)

 



Παρατηρήσεις αποστολέα: Συνεχίζοντας, στο δεύτερο μέρος της ιστορίας μας, το βίτσιο του Άλκη με την γυναίκα του μεγαλώνει, καθώς η Άννα τον προκαλεί συνεχώς δοκιμάζοντας τις αντοχές τους. Έως που είναι διατεθειμένοι να φτάσουν για να ικανοποιήσουν τις φαντασιώσεις τους; Το βίτσιο του θα τους χωρίσει ή θα τους ανοίξει νέους ορίζοντες;


Οδηγώντας εκείνο το βράδυ πίσω στο σπίτι, το κεφάλι μου κόντευε να εκραγεί. Ένα ακαθόριστο άγχος με είχε καταβάλει που σιγά-σιγά γινόταν ανεξέλεγκτος πανικός. Ήταν το βράδυ που άλλαξαν όλα. Φτάσαμε σπίτι και περιττό να σας πω πως την Άννα την ανέβασα πάνω σχεδόν σηκωτή, την έγδυσα και την έβαλα στο κρεβάτι να κοιμηθεί. Καθώς την έγδυνα παρατήρησα το στριγκάκι της το οποίο μου φάνηκε πως ήταν βρεγμένο ακόμη. Ξάπλωσα και εγώ καθώς δεν ήθελα να τα σκέφτομαι άλλο υπό την επήρεια του αλκοόλ και της συγκεκριμένης ψυχολογικής κατάστασης. Ότι ήταν να γίνει θα γινόταν.


Το πρωί, δηλαδή σχεδόν μεσημέρι, η Άννα συμπεριφέρεται σαν να μην έχει γίνει τίποτα. Κουβέντα για τον Κώστα, τον Ηλία, τα χουφτώματα ή ακόμη και για την Μαρία. Δεν έδειχνε να έχει καταλάβει το βίτσιο μου, ούτε να θυμάται πως τους κοίταγα όσο χόρευαν. Ένιωθα πως ήθελα να το συζητήσω αλλά φοβόμουν την αντίδρασή της αν καταλάβαινε για την πίπα της Μαρίας αλλά επίσης ντρεπόμουν για τις φαντασιώσεις μου. Είχα εκτεθεί και ψαχνόμουν να δω πόσο. Ο Κώστας από την άλλη, περίεργη συμπεριφορά, μιλήσαμε κάνα δυο φορές τυπικά αλλά ούτε κουβέντα για την Άννα. Εν τω μεταξύ, η όλη της συμπεριφορά εκείνο το βράδυ είχε φουντώσει το βίτσιο μου και στην επικοινωνία μου με άλλους με παρόμοιες φαντασιώσεις ανταλλάσσαμε ακόμη πιο τολμηρές φωτογραφίες ή ακόμη και βίντεο. Καθόμουν αργά τα βράδια στον υπολογιστή και μίλαγα με άγνωστους για τις γυναίκες τους και την δική μου. Λίγο-λίγο γινόμουν πιο τολμηρός και διψασμένος. Στο κρεβάτι με την Άννα οι φαντασιώσεις δίνουν και παίρνουν. Τη νιώθω να προχωράει πέρα από τα προηγούμενα όρια της. Να ξεκινάει αυτή ιστορίες και να μου περιγράφει φανταστικές σκηνές. Με ρωτούσε αν μου αρέσει να γίνεται πουτάνα και διάφορα αντίστοιχα. Ακόμη όμως δεν ένιωθα ελεύθερος, δεν αφηνόμουν. Κρατιόμουν μέσα μου συνεχώς. Περνούσαν οι μέρες και άρχισα πάλι να νιώθω ασφαλής. Άρχισα να πείθω τον εαυτό μου πως κανείς τους δεν είχε καταλάβει το βίτσιο μου γιατί διαφορετικά θα είχε συζητηθεί μεταξύ μας.


Κάποιο βράδυ λοιπόν, κανονίζουμε να δούμε ταινία με τον Κώστα και έναν ακόμη φίλο μου τον Γιώργο με την Κατερίνα την κοπέλα του. Χτυπάει το κουδούνι και η Άννα δεν είχε ντυθεί ακόμη καθώς καθαρίζαμε το σπίτι στα γρήγορα αφού περιμέναμε κόσμο. Ήταν με ένα κοντό αλλά φαρδύ αθλητικό σορτσάκι και μια μπλούζα κοντή χωρίς σουτιέν.


- Ωχ άνοιξε! Πάω να αλλάξω, μου λέει, μην είμαι έτσι μπροστά στα παιδιά.


- Σιγά ρε συ, της λέω, δεν περιμένουμε ξένους. Μην αγχώνεσαι. Για ταινία θα αράξουμε.


Είχα ξεψαρώσει πάλι και ξανοιγόμουν περισσότερο και περισσότερο. Σκηνές με τον Κώστα και τον Γιώργο, με τα βλέμματα στον κώλο της και στο στήθος της κατέκλυζαν το μυαλό μου. Με εξίταρε στο μυαλό μου ακόμη που φανταζόμουν την ξινή μούρη της Κατερίνας μόλις έβλεπε την Άννα έτσι. Η Κατερίνα έχει ωραίο σώμα, όχι σαν της Άννας, αλλά καλό και ένα πρόσωπο σκύλας. Όχι ότι είναι άσχημη αλλά έχει μια έκφραση μόνιμης ξενέρας και ξινίλας κάτι που εγώ βρίσκω πολύ καυλωτικό για κάποιο λόγο. Μου βγάζει αυτή η γυναίκα πολύ βίαια και άγρια ένστικτα. Η Άννα με κοίταξε με ένα βλέμμα που ένιωσα πως διάβασε μεμιάς όλες τις πρόστυχες σκέψεις μου. Εκεί που περίμενα να μου πει πως πάει να αλλάξει μου λέει:


- Έτσι με θες έτσι θα μείνω, κανένα πρόβλημα. Μια παρέα είμαστε άλλωστε.


Δεν είχα καταλάβει αν το έκανε από αντίδραση ή από καύλα. Δεν με ένοιαζε και πολύ εκείνη την στιγμή. Αυτό που ήθελα είχε γίνει. Η Άννα θα υποδεχόταν όλα τα παιδιά μέσα στην καύλα. Ανέβηκαν όλοι μαζί πάνω και κάθισαν στο σαλόνι μετά από τις κλασσικές χαιρετούρες. Χωρίς υπερβολή όλοι είχαν μείνει με το στόμα ανοικτό και ξεροκατάπιαν όταν αντίκρισαν την Άννα. Τα κωλομέρια της αχνοφαίνονταν κάτω από το σορτς όπως περπατούσε, ενώ είχε χωθεί ελαφρά μέσα στον κώλο της. Το στρινγκ φυσικά απλά έκανε την εικόνα πιο καυτή ενώ το στήθος της, ελεύθερο κάτω από την μπλούζα ήταν το τελειωτικό χτύπημα. Ο Κώστας νομίζω όμως έπαθε την μεγαλύτερη πλάκα. Δεν περίμενε πως την επόμενη φορά που θα έβλεπε την Άννα μετά από εκείνη την νύχτα στο μπαρ, θα γίνονταν πάλι τα ίδια. Ξυπνήσαμε πάλι την καύλα του που σιγόκαιγε από την τελευταία μας συνάντηση. Ο Γιώργος προσπαθούσε να είναι πιο διακριτικός, χωρίς μεγάλη επιτυχία, ενώ η Κατερίνα είχε την γνωστή έκφραση καριόλας καρφωμένη στη μούρη της. Εγώ από την άλλη απολάμβανα το σκηνικό όσο τίποτα. Ήθελα πολύ να την βγάλω μια φωτογραφία καθώς μου είχε καρφωθεί να την στείλω σε ένα τύπο που μιλάγαμε πολύ τελευταία μέσω email. Είχα καυλώσει αρκετά οπότε έβαλα το κινητό στο αθόρυβο και την έβγαλα μια φωτογραφία που έδειχνε τα πόδια της, το στήθος της και στο βάθος τους υπόλοιπους αλλά θολά. Άνοιξα το mail από το κινητό και του έστειλα την φωτογραφία γράφοντάς του παράλληλα: «Συμβαίνει τώρα, το μωρό μου καυλώνει τους φίλους μου...». Με το που πάτησα αποστολή ακούστηκε ο ήχος εισερχόμενου μηνύματος στο κινητό του Κώστα. Ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι μου. Ο Κώστας σήκωσε το βλέμμα του και με κοίταξε. Αγχώθηκα πολύ. Ένιωσα όπως εκείνη τη μέρα στο μπαρ. Σιγουρεύτηκα ότι ο τύπος που μίλαγα τον τελευταίο μήνα σχεδόν ήταν ο Κώστας όταν μου χαμογέλασε συνωμοτικά κλείνοντας μου το μάτι. Δεν ήξερα πως να συμπεριφερθώ. Ακαριαία αποφάσισα να μην κωλώσω αλλά να το απολαύσω.



Πήγα κουζίνα και καλά να ετοιμάσω κάτι για να τσιμπήσουμε. Ήρθε και αυτός να βοηθήσει και βρήκε την ευκαιρία να μου απολογηθεί. Μου είπε πως ξεκίνησε να μιλάει με κάποιον άγνωστο ανταλλάζοντας φαντασιώσεις και ιστορίες. Όταν ξεκίνησαν να ανταλλάσσουν φωτογραφίες κατάλαβε πως ήμουν εγώ καθώς αναγνώρισε την Άννα. Δεν μου είπε κάτι γιατί δεν ήθελε να σταματήσει η επικοινωνία αν εγώ ξενέρωνα. Όλο αυτό τον καιρό μεγάλωνε μέσα του η καύλα για την γυναίκα μου. Μία καύλα που δημιούργησα εγώ, χωρίς να το ξέρω. Ήξερε όλες τις σκέψεις μου και τις πιο πρόστυχες φαντασιώσεις μου. Το θέμα όμως είναι πως ήξερα και εγώ τι ήθελε να κάνει στην Άννα, τι σκεφτόταν κάθε φορά που την κοίταγε. Και αυτό εκείνη τη στιγμή φούντωσε το βίτσιο μου. Το ένιωθα να θεριεύει και να γίνεται ανεξέλεγκτο. Το μόνο που του είπα ήταν να μην καταλάβει τίποτα ή Άννα γιατί θα μας σκότωνε.


Επιστρέψαμε και τώρα πια έβλεπα ξεκάθαρα το μάτι του Κώστα να θολώνει από τον πόθο του για την Άννα κάθε φορά που την αντίκριζε. Η ώρα έχει περάσει, έχουμε πιει τις ρακές μας, έχουμε δει την ταινία, την έχουμε ακούσει λίγο όλοι μας. Συζητάγαμε το που θα πάμε για ποτό. Πέφτει η ιδέα να πάμε για ποτό σε ένα γνωστό στριπτιζάδικο, να γελάσουμε και να κάνουμε χαβαλέ. Η Κατερίνα άρχισε τα τι λέτε ρε παιδιά, δεν πάω εγώ, αλλά αφού ψηνόμασταν όλοι δεν μπορούσε να μην έρθει. Η Άννα ετοιμάστηκε περιέργως σε 10 λεπτά, φόρεσε μια φούστα τζιν στενή και ένα μπλουζάκι που άφηνε την κοιλιά της εκτεθειμένη και φύγαμε. Μόνο που σκεφτόμουν το τι θα γινόταν στο στριπτιζάδικο είχα τρελαθεί. Φτάσαμε και κάτσαμε σε ένα από τα τραπέζια με τους καναπέδες. Φυσικά τα μάτια όλων των θαμώνων καρφώθηκαν στις δύο κοπέλες της παρέας. Καθόμουν στην έξω πλευρά του καναπέ, η Άννα δίπλα μου, δίπλα της η Κατερίνα και ο Κώστας και Γιώργος απέναντί μου. Παραγγείλαμε μπουκάλι βότκα και γρήγορα τραβήξαμε τον αφρό του μαγαζιού σε κοπέλες. Η Κατερίνα ντρεπόταν αρκετά αλλά το έπαιζε άνετη, η Άννα πάλι έπινε, έπινε συνεχώς. Είχε πάρει αυτό το ύφος που με τρέλαινε, το «σε λίγο θα περάσουμε καλά». Έρχονταν κοπέλες του μαγαζιού και κάθονταν στα πόδια μου, μίλαγαν με την Άννα, χουφτωνόντουσαν, γέλαγαν κτλπ.


Κάποια πολύ όμορφη και σέξι την κρατήσαμε στο τραπέζι μαζί μας, έκατσε δεξιά μου και μιλάγαμε. Σε κάποια φάση πάνω στο χαβαλέ, πάει η Νίκη, έτσι έλεγαν την κοπέλα από την Ρουμανία, να χουφτώσει την Άννα κάτω από το φόρεμα, ανάμεσα από τα πόδια. Η Άννα τραβήχτηκε απότομα και της έπιασε το χέρι. Την ρωτάει τι έπαθε και απάντησε με ένα ναζιάρικο αλλά απίστευτα σέξι ύφος πως δεν φορούσε εσώρουχο. Εμένα η πούτσα είχε γίνει κάγκελο. Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι ένιωθα. Έστειλα μήνυμα στον Κώστα και του το είπα. Ήθελα να τον τρελάνουμε κι άλλο. Μου απάντησε πως θέλει να το δει. Η Κατερίνα εκείνη τη στιγμή πήγε τουαλέτα οπότε βρήκα την ευκαιρία και αφού έδωσα ένα γλωσσόφιλο στην Άννα, της είπα να μην κολλάει και να αφεθεί στα έμπειρα χέρια της Νίκης. Ήπιαμε ακόμα ένα γύρο σφηνάκια για να τη βοηθήσω να απελευθερωθεί. Είπα στη Νίκη να ξαναπροσπαθήσει. Της έπιασα το ένα πόδι και της το άνοιξα, αφήνοντας ακάλυπτο το μουνάκι της για μερικά δευτερόλεπτα στα μάτια του Κώστα και του Γιώργου, οι οποίοι είχαν κολλήσει το βλέμμα τους ανάμεσα στα πόδια της Άννας που με κοιτούσε ξαναμμένη. Η Νίκη έβαλε το χέρι της και της άγγιξε τη κλειτορίδα της, κάνοντας την Άννα να ανατριχιάσει από την ηδονή. Έκλεισε τα πόδια και πλησίασε στο αυτί μου.


- Τι θέλεις;


- Τι εννοείς;


- Τι θες από μένα σήμερα; Καυλώνεις να δείχνεις το μουνί της γυναίκας σου στους φίλους σου;


- Το απολαμβάνω μωρό μου. Είσαι μια καύλα και είσαι δικιά μου. Απόλαυσε το κι εσύ.


Εκείνη την στιγμή γύρισε η Κατερίνα από την τουαλέτα και στη σκηνή ξεκίνησε ένα show με live σεξ. Στο τραπέζι μας πια κάθονταν πολλές κοπέλες, δύο με τον Κώστα και άλλη μια με τα παιδιά που φαίνονταν πιο χαλαροί όσο η ώρα περνούσε. Ο Κώστας σηκώθηκε να πάει για χορό και με τις δύο, περνώντας μας λέει:


- Δεν αντέχω άλλο, να ξέρεις Άννα, εσύ φταις.


Οι χοροί γίνονταν σχετικά κοντά μας, οπότε η Άννα έριχνε διαρκώς ματιές προσπαθώντας να ικανοποιήσει την περιέργεια της. Πρώτη φορά σε στριπτιζάδικο και είχε ανάψει για τα καλά. Παρατηρούσε συνεχώς πια την περιποίηση που δεχόταν ο Κώστας από τις δύο καλλονές, τα χουφτώματα, τα στησίματα, τα φιλάκια.


- Θέλεις και εσύ χορό μωρό μου;


τη ρωτάω.


- Θέλω πολύ, αλλά ντρέπομαι εδώ, μπροστά σε όλους.


- Έχει και πριβέ το μαγαζί, να ξέρεις.


- Ωπ. Για πες, ενδιαφέρον ακούγεται.


- Στο πριβέ, υπάρχει μια προστασία από τα μάτια του κόσμου και οι κοπέλες είναι πιο διαχυτικές.


- Πάμε μαζί, μου λέει, και τράβηξε τη Νίκη από το χέρι.


Περιττό να σας πω πόσο είχα καυλώσει, όπως και το μισό μαγαζί που μας κοίταγε. Περνώντας έκανα νόημα στον Κώστα να μας ακολουθήσει και αυτός με μια άλλη κοπέλα. Το πριβέ ήταν άδειο, οι καναπέδες όλοι δικοί μας. Ξαπλώνουμε και αμέσως η Νίκη άρχισε να φιλάει την Άννα χουφτώνοντάς της το στήθος. Εγώ κοιτούσα σαν ξελιγωμένος, προσπαθώντας να φτιάξω κάπως την πούτσα μου η οποία δεν χωρούσε πια στο τζιν. Η Άννα έπιασε το χέρι μου και το ακούμπησε πάνω στον απίστευτο κώλο της Νίκης, ενθαρρύνοντας με να μπω στο παιχνίδι. Εκείνη τη στιγμή μπήκε στο πριβέ και ο Κώστας με μία θεά και έκατσαν απέναντί μας. Η Άννα τους είδε και μαζεύτηκε κάπως. Η Νίκη συνέχισε να την χουφτώνει αυτή τη φορά στο μουνί. Έδωσα ένα φιλί στην Άννα και της είπα να μην κολλάει και να μην ντρέπεται τον Κώστα.


- Πάλι με μέθυσες και θα με κάνεις θέαμα;


- Δεν σ αρέσει;


Δεν απάντησε απλά μαζί με το χέρι της Νίκης ακούμπησαν και χάιδεψαν πάνω από το τζιν τον πούτσο μου. Η Νίκη έβγαλε το σουτιέν και το στρινγκ, έμεινε μόνο με τις δικτυωτές της κάλτσες, όρθια με το ένα πόδι πάνω στον καναπέ προσφέροντάς μας μια απίστευτη θέα στο μουνί της. Ο Κώστας κοιτούσε συνεχώς προς την πλευρά μας, χουφτώνοντας τα βυζιά της δικιάς του, η οποία μάταια προσπαθούσε να του τραβήξει την προσοχή. Η Άννα συνέχισε να μου χαϊδεύει τον πούτσο, αλλά και τα βυζιά της Νίκης η οποία είχε σκύψει προς τα πάνω μας και προσπαθούσε να σηκώσει την μπλούζα της Άννας για να ελευθερώσει τα βυζιά της. Στην αρχή δεν την άφησε καθώς έβλεπε το ξελιγωμένο βλέμμα του Κώστα πάνω της και ντρεπόταν. Δεν υπήρχε όμως περίπτωση να την αφήσω, ήταν μεθυσμένη και καυλωμένη, άρα επιρρεπής στις ορέξεις μου.


- Δώσ' του κάτι του καημένου να θυμάται, δεν τον βλέπεις τι του έχεις κάνει;


- Και εσύ, δεν θα έχεις θέμα;


Της έδωσα ένα ρουφηχτό φιλί και της σήκωσα την μπλούζα με αργές κινήσεις. Οι ρώγες της ήταν καυλωμένες και σκληρές. Έσκυψα και της έγλειψα τη μία ρώγα. Το ίδιο έκανε και η Νίκη στο άλλο στήθος. Την είχαμε σχεδόν ξαπλωμένη στον καναπέ, στο ημίφως και της γλείφαμε τα βυζιά. Τότε είδα τον Κώστα να έχει βγάλει έξω την μεγάλη του πούτσα και να του την παίζει η στριπτιζού. Ήταν ολοφάνερο πως του ήταν πέτρα. Είχα καυλώσει τόσο με όλο το σκηνικό. Κάποιος έπαιρνε μάτι την γυναίκα μου και τον έπαιζε. Δεν ήθελα να σταματήσω εκεί όμως. Έβαλα τη Νίκη να κάτσει πάνω μου και όπως ήταν σχεδόν ξάπλα η Άννα, της είπα να κοιτάξει απέναντι στο σκοτάδι, τον Κώστα να τον παίζει για πάρτη της. Το λάγνο βλέμμα της έπεσε πάνω στην πούτσα του και έπιασε το στήθος της. Η Νίκη εν τω μεταξύ μου είχε φέρει τα βυζιά της στο στόμα και περιποιόμουν τις ρώγες της. Έπιασα τα πόδια της Άννας, τα έβαλα έτσι ώστε να κοιτούν απέναντι τον Κώστα και της τα άνοιξα τελείως ώστε να φανεί το μουνάκι της. Με υπάκουσε, αδιαμαρτύρητα. Σήκωσε λίγο ακόμα την φουστίτσα της για να ανοίξουν λίγο περισσότερο τα πόδια της. Το ελάχιστο φως έπαιζε με τα μάτια και με την φαντασία μας. Η Άννα έσκυψε προς τα πάνω μου και μου ελευθέρωσε τον πούτσο. Δεν τον είχα ξανανιώσει πιο σκληρό. Έπιασε το χέρι της Νίκης και οι δύο μαζί άρχισαν να μου τον παίζουν.


Είχε μείνει έτσι με τα πόδια ανοιχτά, με το μουσκεμένο μουνάκι της να κοιτάει φάτσα φόρα τον Κώστα. Δεν πίστευα τι ζούσα, με το χέρι μου σάλιωσα τα δάχτυλα μου και ακούμπησα το μουνί της. Ήταν τόσο υγρό που νόμιζα πως είχε ήδη χύσει. Άρχισα αν της το τρίβω βάζοντας της δύο δάχτυλα μέσα, όσο βαθιά μου επέτρεπε η στάση. Αυτό ήταν ο Κώστας έχυσε απέναντι κοιτάζοντάς μας.


- Ο Κώστας μόλις έχυσε για πάρτη σου τσουλάκι. Γουστάρεις; Είσαι πιο πουτάνα και από τις στριπτιζούδες.


- Εσύ με έκανες πουτάνα. Να γουστάρω να τον παίζουν και να χύνουν με εμένα. Χύνω καυλιάρη μου.


Με σπασμούς έχυσε δυνατά βογκώντας και τεντώνοντας το κορμάκι της. Την ακολούθησα κι εγώ χύνοντας απίστευτα δυνατά πάνω στα χέρια τους. Σκουπιστήκαμε, πήγαμε στην τουαλέτα και επιστρέψαμε στο τραπέζι όπου η Κατερίνα με τον Γιώργο είχαν αποχωρήσει. Μάλλον είχαν ενοχληθεί από την απουσία μας. Η Άννα αμέσως κοκκίνισε από ντροπή και μου είπε να φύγουμε. Τους πήραμε τηλέφωνο αλλά δεν το σήκωσαν. Τον Κώστα δεν τον καληνύχτισε καλά-καλά. Μπήκε στο αυτοκίνητο και μου είπε να φύγουμε. Δεν ξέρω τι την είχε πιάσει ξαφνικά. Στη διαδρομή δεν μίλησε καθόλου. Με το που φτάσαμε σπίτι, μπήκε στο μπάνιο και επειδή αργούσε εμένα με πήρε ο ύπνος. Το πρωί δεν μιλιόταν ακόμη. Είχε κάτι νεύρα απερίγραπτα. Αρχίσαμε λοιπόν ένα τσακωμό τρικούβερτο, ότι την έχω ξεφτιλίσει, ότι όλοι θα την λένε πουτάνα, ότι έχω ξεφύγει και τέτοια. Είχε δει τυχαία από το κινητό μου το τελευταίο email προς τον Κώστα και με ψάρευε να δει τι ακριβώς έπαιζε. Είχε τρομερή ένταση. Δεν μπορούσα να κρυφτώ άλλο. Της εξήγησα το βίτσιο μου από την αρχή. Της είπα πως ξεκίνησε, της τα περιέγραψα όλα. Της είπα πως σιγά-σιγά διογκώθηκε το πάθος μου να την βλέπουν άλλοι. Της είπα για εκείνη τη βραδιά στο μπαρ που πρώτη φορά μπροστά μου την άγγιζαν ξένα χέρια και πόσο με είχε φοβίσει αλλά εξιτάρει το σκηνικό.


Της εξήγησα όμως πως μέχρι τώρα δεν είχε κάνει ποτέ κάτι που δεν ήθελε, πως τίποτα δεν ήταν συνεννοημένο και πως στις φωτογραφίες που έστελνα ποτέ δεν φαινόταν το πρόσωπό της ή κάποιο χαρακτηριστικό της. Το πιο δύσκολο ήταν να την κάνω να πιστέψει πως δεν το ήξερα πως ο τύπος που μίλαγα τον τελευταίο καιρό ήταν ο Κώστας. Δυσκολεύτηκε να χωνέψει όλα όσα άκουσε, η αλήθεια ήταν πως ήταν μαζεμένα πολλά για να τα πάρει κάποιος ήρεμα. Έφυγε από το σπίτι σχεδόν κλαίγοντας. Τις επόμενες ώρες δεν ήξερα που ήταν, δεν σήκωνε τηλέφωνα τίποτα. Έφυγα και εγώ από το σπίτι, ήθελα να της δώσω χρόνο και χώρο. Άφησα ανοιχτό το mail και της έγραψα ένα σημείωμα. «Θα λείψω για κάποιες μέρες να σε αφήσω ήρεμη να σκεφτείς. Τo email είναι ανοιχτό στον υπολογιστή για να δεις τα πάντα. Δεν θέλω να σου κρύψω τίποτα πια. Έχω βίτσιο με σένα, δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ. Πάρε το χρόνο σου. Σ αγαπώ και σε θέλω».


Τις δύο επόμενες ημέρες δεν είχαμε καμία επικοινωνία. Σκεφτόμουν τι είχα ζήσει 2 μέρες πριν και καύλωνα απίστευτα αλλά από την άλλη ένιωθα άσχημα για την τροπή που είχαν πάρει τα πράγματα. Ήθελα να τα βρούμε με κάποιο τρόπο. Το συζήτησα και με τον Κώστα, μου είπε πως τον πήρε τηλέφωνο για να της επιβεβαιώσει και αυτός την ιστορία μου. Μου περιέγραψε πόσο πολύ τον είχε καυλώσει εκείνη την μέρα η γυναίκα μου αλλά πως πάντα προσπαθεί να κρατάει τις αποστάσεις για να μην διαταράξει τις ισορροπίες. Εκεί που ήμουν έτοιμος να την πάρω τηλέφωνο, βλέπω στο κινητό πως έχουν έρθει απανωτά mails στο κρυφό account. Έκατσα και τα διάβασα κ τι να δω; Έπεσα από το σύννεφα. Η Άννα είχε ξεκινήσει να επικοινωνεί με διάφορους που ανά καιρούς είχα ανταλλάξει μηνύματα. Ήταν εμφανές πως είχε διαβάσει σχεδόν τα πάντα, πως είχε δει όλες τις φωτογραφίες που είχα στείλει. Ήξερε τα πάντα, κάθε αρρωστημένη μου φαντασίωση, κάθε διάλογο, κάθε σκέψη, τα πάντα. Αυτή όμως, ενώ περίμενα να μη θέλει να μου ξαναμιλήσει, αντιθέτως άρχισε να ανταλλάσσει μηνύματα με 2-3 αγνώστους. Τους εξηγούσε πως είναι η Άννα και πως είχε αποκτήσει πρόσβαση στα mail μου και πως αυτό την εξίταρε. Ήθελε να τους μιλήσει και αυτή για να δει πως είναι.


Άρχισε λοιπόν να συνομιλεί με έναν από αυτούς πιο ερωτικά. Αντάλλαξαν φωτογραφίες, αυτός της έστειλε την καυλωμένη του πούτσα και η Άννα το κωλαράκι της. Είχα τρελαθεί. Ήμουν μόνος σπίτι ενός ξαδέλφου που με φιλοξενούσε, και τον έπαιζα σαν τρελός διαβάζοντας την συνομιλία τους. Έκαναν cyber sex και η Άννα περιέγραφε φαντασιώσεις για σεξ με πολλούς άγνωστους άντρες που δεν είχα ιδέα πως την καύλωναν σε τέτοιο βαθμό. Αφού έχυσαν και οι δύο, εγώ εν τω μεταξύ είχα χύσει δυο φορές, ο τύπος άρχισε να την προ(σ)καλεί να βρεθούν από κοντά το βράδυ σε ένα beach party που θα πήγαινε με την παρέα του προς Μαραθώνα, με ή χωρίς εμένα. Την ρώτησε αν θα ερχόμουν και αυτή απάντησε πως δεν ήξερε, μπορεί να πήγαινα, μπορεί και όχι. Η Άννα δέχτηκε σχεδόν αμέσως την πρόσκλησή του, αφήνοντάς με απορημένο και τελείως μα τελείως καυλωμένο. Δεν πίστευα για την τροπή που έπαιρναν τα πράγματα και για το που το έφτανε η Άννα. Ήταν σίγουρο πως ήξερε πως παρακολουθούσα όλη τους την επικοινωνία, γιατί από απροσεξία διάβασα ένα email το οποίο ήταν αδιάβαστο οπότε κατάλαβε πως ήμουν και εγώ online.


Έδωσαν λοιπόν το ραντεβού και του είπε πως θα φοράει ένα φόρεμα λευκό με ανοιχτό ντεκολτέ. Το ήξερα καλά αυτό το φόρεμα, ήταν απίστευτα σέξι και πρόστυχο και με τον κατάλληλο φωτισμό γινόταν σχεδόν διάφανο. Τρελαμένος όπως ήμουν ντύθηκα και έφυγα από το σπίτι. Πήρα τηλέφωνο τον Κώστα, έπρεπε σε κάποιον να τα πω και ήταν ο μόνος που μπορούσα. Πήγα από εκεί και αρχίσαμε να πίνουμε και να του διηγούμαι ότι είχε γίνει. Είχε τρελαθεί και αυτός. Νομίζω πως ζήλεψε περισσότερο και από εμένα, αλλά όπως και εγώ καύλωσε τρελά. Αποφασίσαμε να πάμε μαζί στο πάρτι, έπρεπε να έχω κάποιον μαζί μου. Φτάσαμε πιο νωρίς από το ραντεβού και περιμέναμε πίνοντας. Τα πόδια μου έτρεμαν. Το άγχος με είχε καταβάλει. Δεν μπορώ να σας περιγράψω τα συναισθήματα. Ανακατεμένη καύλα με άγχος και ζήλια. Δεν ξέρω τι περίμενα να γίνει. Ξαφνικά την είδα να περπατάει προς την είσοδο της παραλίας. Ήταν τόσο σέξι που ένιωσα αμέσως την πούτσα μου να σκληραίνει. Μόνο στη σκέψη πως είχε ντυθεί έτσι προκλητικά για να βγει ραντεβού με έναν άγνωστο με τρέλαινε. Συναντήθηκαν, χαιρετήθηκαν και φιλήθηκαν με τον τύπο, ο οποίος δεν μπορούσε να πιστέψει πόσο τυχερός ήταν. Ήταν ένα παιδί γύρω στα 25, αθλητικός, εμφανίσιμος και από την φωτό φαινόταν να έχει μια πούτσα χοντρή και μεγάλη γύρω στα 19 εκατοστά. Ήταν στο πάρτι με 2 φίλους του, εύσωμοι, μετρίου αναστήματος και εμφάνισης. Η Άννα αρχικά δεν με είχε δει. Ήθελα να δω τις αντιδράσεις της, χωρίς να ξέρει πως είμαι εκεί. Χωρίς την ασφάλεια που της προσέφερε να ξέρει ότι ελέγχω το παιχνίδι. Μόνη της με 3 αγνώστους, ντυμένη προκλητικά, με το στήθος έξω και το κοντό φορεματάκι της να τονίζει τον ωραίο της κώλο.


Αρχικά ήταν ψαρωμένη, έξω από τα νερά της, φαινόταν νευρική και συνεχώς κοιτούσε τριγύρω της. Οι 3 τύποι έκαναν φιλότιμες προσπάθειες να την κάνουν να λυθεί και να νιώσει άνετα. Υπήρχε αρκετός κόσμος, οπότε ήταν σχετικά εύκολο να παραμείνουμε με τον Κώστα κρυμμένοι. Άρχισαν να την κερνούν ποτά και σφηνάκια, κάνοντας μια ξεκάθαρη προσπάθεια να την μεθύσουν για να γίνει πιο δεκτική στο φλερτ τους. Και οι τρεις της μιλούσαν, χόρευαν και την έπιαναν χαλαρά από την μέση σε κάθε ευκαιρία. Η γυναίκα μου είχε αρχίσει να λύνεται αλλά ακόμη ήταν κάπως σφιγμένη. Φαινόταν πως περίμενε κάτι. Αποφάσισα πως είχε έρθει η ώρα να κάνω την εμφάνισή μου. Βγήκαμε από τον πολύ κόσμο και σταθήκαμε απέναντί της σχεδόν πίνοντας το ποτό μας. Δεν της μίλησα, ήθελα να δω τι θα έκανε. Πόσο θα το προχώραγε. Με είδε και τα βλέμματά μας καρφώθηκαν για μερικά δευτερόλεπτα που κράτησαν σαν ώρες. Μου χαμογέλασε, όχι παιχνιδιάρικα, ούτε ειρωνικά. Μου χαμογέλασε όπως χαμογελά μια γυναίκα που είναι έτοιμη για όλα.


Κατέβασε μονορούφι το ποτό της και ζήτησε σφηνάκια. Είχε πια λυθεί. Οι κινήσεις της ήταν περισσότερο προκλητικές, πιο έντονες. Είχε εμφανώς βέβαια πιει κιόλας και αυτό βοηθούσε αρκετά. Άρχισε να χορεύει, μία με τον έναν και μία με τον άλλο. Σε μια στροφή ο ωραίος της παρέας προσγείωσε το χέρι του στον κώλο της γυναίκας μου και το άφησε εκεί χουφτώνοντας της σχεδόν όλο το κωλομέρι. Με κοίταξε αμέσως προκλητικά σαν να μου λέει, «αυτό δεν θες; Ορίστε λοιπόν». Συνέχισαν να χορεύουν όλοι μαζί και τώρα πια είχαν πάρει θάρρος και οι άλλοι δύο της παρέας και άρχισαν και αυτοί να την χουφτώνουν σε κάθε ευκαιρία. Η Άννα βρισκόταν μια στην αγκαλιά του ενός μια στην αγκαλιά του άλλου, λικνίζοντας το κορμί της και ακουμπώντας τον κώλο της πάνω τους. Είχα καυλώσει πέρα από κάθε όριο. Το ίδιο και ο Κώστας. Δεν ήταν η γυναίκα του που έπαιζε σαν τσουλάκι με 3 αγνώστους. Η δική μου ήταν. Ήθελα τόσο πολύ να την γαμήσω, να την ξεσκίσω άγρια. Σε μια αλλαγή χορού έπεσε πάνω μου.


- Αυτό δεν ήθελες; Σ αρέσει τώρα η τσούλα η γυναίκα σου; Να με βλέπεις με αγνώστους μπροστά σου σαν πουτανάκι;


- Θέλω να σε ξεσκίσω άγρια.


- Δεν είσαι ο μόνος μωρό μου. Όλοι θέλουν να με γαμήσουν. Και αυτό είναι που σε καυλώνει.


- Νομίζεις ότι δεν έχω καταλάβει ότι γουστάρεις που είσαι μια πουτάνα;


- Γιατί νομίζεις ότι προσπαθώ να το κρύψω;


Οι 3 τύποι που έχουν μείνει σύξυλοι μας κοιτάζουν σαν χάνοι.


- Η παρέα σου σε περιμένει.


- Από ότι βλέπω κι εσύ έφερες πάλι τον Κώστα. Μην χάσει το θέαμα.


- Τι θες να γίνει σήμερα καργιολάκι; Αν ήθελες να με καυλώσεις, το έχεις καταφέρει.


- Θέλω να περάσουμε σήμερα ένα τεστ. Ή που θα γουστάρουμε με το βίτσιο σου, ή που θα ξενερώσουμε και θα σου φύγει.


- Δηλαδή; Θες να γαμηθείς μπροστά μου και με τους τρεις; Για να δούμε αν θα μας αρέσει;


- Δικό σου το βίτσιο, δικά σου τα όρια. Εγώ είμαι έτοιμη να σε ακολουθήσω και όπου βγει.


Δεν άντεχα, ένιωθα πως θα εκραγώ από ζήλια και καύλα μαζί.


- Πάμε τώρα πίσω, μακριά από τα φώτα, της είπα απότομα.


- Σε πειράζει να πω και στα παιδιά;


Πριν προλάβει να πει τίποτα σε κανέναν την πιάνω από το χέρι και την τραβάω προς την ερημιά. Ο Κώστας κάτι είπε στους 3 τύπους που μάλλον δεν είχαν καταλάβει ποιος είμαι και με την άκρη του ματιού μου είδα που μας ακολούθησαν. Πίσω από το πάρτι υπήρχε ένας μεγάλος χώρος με δέντρα, μεγάλους θάμνους και άμμο, πολύ σκοτεινά. Την πήγα σε ένα απόμερο σημείο με καλή κάλυψη και την έβαλα να γονατίσει. Σήκωσα το φόρεμά της κ της έπιασα το υγρό της μουνί. Η πούτσα μου ήταν πέτρα. Ήθελα να την γαμήσω αμέσως και σκληρά. Ξεκίνησε να μου παίρνει πίπα. Της έπιανα το κεφάλι και την ανάγκαζα να τον πάρει όλο μέχρι βαθιά. Της γαμούσα κανονικά το στόμα. Εν τω μεταξύ στα 10 μέτρα έχουν φτάσει ο Κώστας και οι άλλοι 3 και μας παίρνουν μάτι. Η Άννα τους είδε και δεν αντέδρασε καθόλου. Και οι 4 έβγαλαν τα καυλιά τους έξω και άρχισαν να τον παίζουν σαν τρελοί. Ήταν όλοι τους τελείως καυλωμένοι. Την γύρισα στα τέσσερα και της έβγαλα το φόρεμα τελείως. Σάλιωσα 2 δάχτυλα και της τα έβαλα στον κώλο. Πήγε να κουνηθεί αλλά την άρπαξα από τα μαλλιά και της είπα:


- Θα σου σκίσω την κωλοτρυπίδα, μπροστά σε όλους και θα χύσω μέσα στον κώλο σου πόρνη.


Ακούμπησα τον πούτσο μου στην τρύπα της και με αργές κινήσεις την άνοιξα. Λίγο-λίγο αύξανα τον ρυθμό έως ότου την γαμούσα με όλη μου την δύναμη. Βογκούσε δυνατά αλλά η μουσική κάλυπτε τα πάντα. Την πέθανα στη σφαλιάρα, ο κώλος της είχε κοκκινίσει εντελώς. Λίγο-λίγο οι τέσσερις τους είχαν πλησιάσει και περισσότερο, πια σε απόσταση 3 μέτρων. Όλοι τους τον έπαιζαν δυνατά για την γυναίκα μου. Είχα φτιαχτεί τόσο πολύ. Η πουτανίτσα τους κοιτούσε προκλητικά και τους τέσσερις σαν να τους προσκαλούσε. Ήθελα να την δω να τους μπουκώνει και να την χύνουν ένας-ένας στο στόμα. Έκανα νόημα στον Κώστα, ο οποίος πλησίασε αμέσως την Άννα. Μαζί του ακολούθησε και ο αθλητικός της παρέας των 3. Έπαιζαν τον πούτσο τους στα 30 εκατοστά από το πρόσωπό της. Ήταν έτοιμοι να χύσουν, όταν η Άννα τους έπιασε εναλλάξ τις πούτσες και τις έβαλε στο στόμα της. Άρχισα να την ξεσκίζω ακόμα πιο δυνατά. Αυτή βογκούσε από καύλα σαν σκύλα. Την έχυσαν στο στόμα βρίζοντάς την πουτάνα και λέγοντάς της πόσο καύλα είναι. Η γυναικούλα μου συνέχισε να τους πιπώνει μέχρι που οι δύο εύσωμοι πλησίασαν και αυτοί. Έκαναν 2 βήματα πίσω προς τα πλάγια όμως για να βλέπουν.


Με το που ήρθαν η Άννα τους περιποιήθηκε και αυτούς, αφού τους έδωσε ένα γρήγορο τσιμπούκι άνοιξε το στόμα της διάπλατα βγάζοντας έξω την γλώσσα της. Οι δύο τύποι την έχυσαν ταυτόχρονα. Έτσι όπως την έβλεπα χυμένη και ξεφτιλισμένη σε δημόσιο χώρο, ανάμεσα σε τόσους άντρες, έχυσα στον κώλο της. Καυτά χύσια έσταζαν από παντού. Από τον κώλο της, το στόμα της, τα βυζιά της. Αμέσως ξάπλωσε κάτω εξουθενωμένη. Οι 3 άγνωστοι τύποι αποχώρησαν λέγοντάς μας πως δεν είχαν ξαναζήσει κάτι παρόμοιο ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα και πως πάντα θα είναι στη διάθεσή μας. Ο Κώστας μας είπε χαμογελώντας πως θα μας περίμενε στο πάρτι. Μείναμε μόνοι. Δεν πίστευα αυτό που είχα ζήσει. Η απόλυτη φαντασίωση μου πραγματοποιήθηκε. Το βίτσιο μου να δω την γυναίκα μου πουτάνα ολοκληρώθηκε και ένιωθα πιο καυλωμένος από ποτέ. Ήμουν σίγουρος πως και η ίδια το ευχαριστήθηκε όσο όλοι μας. Το έβλεπα, το ένιωθα. Ακόμη αντηχούσαν στα αυτιά μου τα βογκητά της.


- Είσαι η μεγαλύτερη τσούλα του κόσμου. Το απόλαυσες καργιολάκι.


- Εσύ με έκανες έτσι, στο ξαναείπα. Τώρα δεν υπάρχει γυρισμός.


- Δηλαδή;


- Τώρα θα πρέπει να συνηθίσεις πως η γυναίκα σου είναι μια πουτάνα. Η δοκιμασία ολοκληρώθηκε, με ή χωρίς επιτυχία, θα δείξει από αύριο. Δεν υπάρχει επιστροφή. Αυτό ήθελες, το φαντασιωνόσουν και να λοιπόν, έγινε.


- Μη λες άλλα τώρα. Σκουπίσου από τα χύσια και ντύσου. Πάμε σπίτι μας.


Ο ασκός του Αιόλου είχε ανοίξει. Δεν μπορούσα να προβλέψω τι θα ακολουθούσε μετά από αυτή τη νύχτα. Δεν ήξερα αν πέρα από τις φαντασιώσεις θα μπορούσα να συνεχίσω να ζω με αυτή τη γυναίκα. Αν οι εικόνες στο μυαλό μου, της Άννας μου περιτριγυρισμένης από πούτσες, θα μου επέτρεπαν να την δω πέρα από τον ρόλο της πουτάνας. Για την ώρα όμως δεν σκεφτόμουν τίποτα κακό. Παρέμενα καυλωμένος και ευδιάθετος. Είχα τόσες φαντασιώσεις που πια πίστευα πως θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε. Το βίτσιο για τη γυναίκα μου ήταν πιο δυνατό από κάθε άλλη φορά. Είχε γιγαντωθεί και ένιωθα έτοιμος για όλα. Το καλοκαίρι ήταν μπροστά μας και γεμάτο ευκαιρίες για νέες περιπέτειες. Που ξέρετε μπορεί να βρεθούμε σε κάποια από αυτές. Μπορεί να είμαστε το ζευγάρι στη παραλία που κάθεται μπροστά σας. Ή αυτό που χορεύει στο μπαρ. Ή αυτό που μένει στο διπλανό δωμάτιο του ξενοδοχείου. Αφεθείτε και ακολουθήστε μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...