ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Με την γυναίκα μου και έναν ξένο

Είμαι παντρεμένος με την Ντίνα 13 χρόνια και την ήξερα και άλλα 4 πριν την παντρευτώ. Οπότε είναι φυσικό να την έχω βαρεθεί λίγο και αυτή εμένα. Δεν είναι άσχημη καθόλου. Το αντίθετο μάλιστα. Στα 48 της είναι πολύ όμορφη και σέξι. Έχει λίγα κιλάκια παραπάνω, αλλά το ίδιο κι εγώ. Είναι κοντούλα και λίγο γεματούλα που λένε, αλλά αυτό της πηγαίνει και τα μεγάλα της προσόντα είναι το στήθος και ο κώλος της που είναι μεγαλύτερα του μέσου όρου και το όμορφό της πρόσωπο και τα κοντά ξανθά της μαλλιά. Και στο σεξ είναι πολύ ερωτική καθώς της αρέσουν τα βίτσια και της αρέσει να την εξευτελίζουν. Εγώ από την άλλη είμαι 51 και δεν είμαι και άσχημος. Μια χαρά κρατιέμαι για την ηλικία μου.
Πέρσι λοιπόν χρειαζόμασταν κάτι καινούριο για να αναζωογονήσουμε την ερωτική μας ζωή. Το είχαμε συζητήσει κιόλας και είχαμε καταλήξει ότι φαντασίωση και των δυο μας ήταν να την πηδήξω μαζί με κάποιον άλλο άντρα. Αυτό βέβαια ήταν λίγο δύσκολο και δεν ξέραμε πώς να το κάνουμε. Είχαμε μπει σε διάφορα site γνωριμιών αλλά δεν βρίσκαμε κάτι που να μας αρέσει. Εκτός αυτού, δεν μας άρεσε και το προμελετημένο του θέματος. Δεν ήθελα να αισθάνομαι σαν ανίκανος να ικανοποιήσω τη γυναίκα μου που χρειαζόταν κάποιον άλλο άντρακλα για να την πηδήξει.
Οπότε στις περσινές μας διακοπές στη Ρόδο σκεφτήκαμε ένα κόλπο που θελήσαμε να το βάλουμε σε εφαρμογή. Αν δούλευε σωστά θα περνάγαμε όλοι καλά, θα πετυχαίναμε αυτό που θέλαμε, η γυναίκα μου να αισθανόταν πουτάνα όπως της άρεσε και εγώ δεν θα φαινόμουν και σαν ανίκανος μαλάκας.
Ένα βράδυ λοιπόν ντύθηκε πολύ προκλητικά και πήγαμε σε ένα μπαράκι κοντά στο ξενοδοχείο μας. Φορούσε μια μαύρη κοντή μίνι φούστα, γόβα με τα δάχτυλα έξω και ψιλό τακούνι και ένα άσπρο μπλουζάκι με τιράντα χωρίς σουτιέν. Φορούσε και ένα μαύρο στρινγκ που ήταν το αγαπημένο μου. Πήγαμε λοιπόν στο μπαράκι αλλά μπήκα πρώτα εγώ μέσα και αφού κάθισα στη μπάρα μετά από λίγα λεπτά μπήκε και η γυναίκα μου μόνη της. Αμέσως πρόσεξα αρκετούς άντρες που γύρισαν και την κοίταξαν καθώς νόμιζαν ότι ήταν μόνη της. Αυτό ακριβώς θέλαμε.
Ήρθε στη μπάρα λίγα μέτρα πιο μακριά από μένα και παρήγγειλε ένα ποτό. Αμέσως είδα έναν μεσήλικα να την πλησιάζει και να της πιάνει την κουβέντα. Προφανώς δεν της άρεσε γιατί κάτι του είπε και αυτός έφυγε. Έπινε λοιπόν το ποτό της και εγώ την κοίταζα από απόσταση. Σε 10 λεπτά είδα την πλησιάζει ένας παίδαρος. Πρέπει να ήταν γύρω στα 35, γυμνασμένος και μαυρισμένος από τον ήλιο. Φορούσε μαύρο τζιν παντελόνι και μαύρο κολλητό μπλουζάκι για να φαίνονται οι μύες του. Με αυτόν ήταν πολύ διαφορετική η γυναίκα μου. Του χαμογελούσε όπως του μιλούσε του έπιανε τον ώμο και γέλαγε με αυτά που της έλεγε. Δεν άκουγα τι λέγανε αλλά προφανώς τον ήθελε.
Έτσι, παράγγειλα δύο ποτά και πήγα προς το μέρος τους. Φτάνοντας δίπλα τους είπα στη γυναίκα μου «Καλησπέρα, είμαι ο Βαγγέλης. Να σε κεράσω ένα ποτό;». Ο τύπος με κοίταξε περίεργα και μου είπε «Μα καλά, δεν βλέπεις ότι η κυρία συνοδεύεται;». Εγώ τότε με θάρρος του είπα «Δεν νομίζω, εγώ την είδα να μπαίνει μόνη της στο μαγαζί. Δεν την αφήνεις να αποφασίσει μόνη της αν συνοδεύεται;» Ο τύπος τα είχε πάρει αλλά τότε η γυναίκα μου είπε «Μην μαλώνετε. Μπορούμε να γνωριστούμε και οι τρεις μας. Κάθισε μαζί μας Βαγγέλη. Από εδώ ο Νίκος. Είναι εκπαιδευτής καταδύσεων».
Πήρε το ποτό που της πήγα και άρχισε να το πίνει. Καθίσαμε λοιπόν και τα λέγαμε. Ο Νίκος ήταν τσαντισμένος γιατί νόμιζε ότι του έκανα χαλάστρα στα σχέδιά του. Κάποια στιγμή έσκυψε το αυτί της γυναίκας μου και της είπε κάτι και αυτή γέλασε. Μετά έμαθα ότι της είχε πει «Ξεφορτώσου τον το μαλάκα, μωρό μου και πάμε κάπου ήσυχα να τη βρούμε οι δύο μας». Αυτή όμως του απάντησε «Δεν είναι σωστό. Άλλωστε μου αρέσει να έχω την προσοχή και τον θαυμασμό δύο αντρών».
Το βράδυ κύλισε με γέλια, χορό και χάδια και κάποια στιγμή βρέθηκε να χορεύει δίπλα στη μπάρα μπλουζ κολλητά με μένα και να έχει το Νίκο από πίσω της να τρίβει το όρθιο όργανό του στον κώλο της και να την αγκαλιάζει. Τα πράγματα είχαν γίνει πολύ hot. Οπότε άρχισα να την φιλάω με πάθος στο στόμα χωρίς να με νοιάζει που τριβόταν ο άλλος από πίσω της. Τότε αυτή γύρισε ανάποδα και άρχισε να χορεύει και να φιλάει με πάθος το Νίκο ενώ εγώ την αγκάλιαζα από πίσω. Είχαμε γίνει θέαμα και μας κοίταζαν σχεδόν όλοι στο μαγαζί. Σίγουρα θα σκέφτονταν «Κοίτα την πουτάνα, ψώνισε δύο άγνωστους άντρες και θα γαμηθεί και με τους δύο».
Τότε λοιπόν της είπα στο αυτί «Μήπως πρέπει να πάμε οι τρεις μας σε κάποιο δωμάτιο ξενοδοχείου για να μην μας βλέπει όλος ο κόσμος;». Αυτή το είπε στον Νίκο και αυτός συμφώνησε αν και σίγουρα θα ήθελε να την πάρει μόνος του και να φύγει. «Ελάτε να πάμε στο δωμάτιό μου είπα εγώ». Βγήκαμε λοιπόν οι τρεις μας αγκαλιά από το μπαράκι ενώ μας κοιτούσαν σχεδόν όλοι με τα στόματά τους ανοιχτά και πήγαμε στο ξενοδοχείο μας που βρισκόταν πολύ κοντά. Μέσα στο ασανσέρ, η γυναίκα μου δεν κρατιόταν και είχε βάλει σε μια γωνία τον Νίκο και του είχε βγάλει έξω το πέος και του το πιπίλαγε. Για να το απολαύσει περισσότερη ώρα, πάτησα το «στοπ» και έτσι του το έγλειψε για 2-3 λεπτά. Είχε πραγματικά μεγάλο πουλί, ίσως και 20 εκατοστά και χοντρό και μαύρο από την ηλιοθεραπεία.
Φτάνοντας στο δωμάτιο, δεν πρόλαβα να ανοίξω την πόρτα και η γυναίκα μου είχε βγάλει όλα της τα ρούχα και είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι με τα πόδια της ανοιχτά και χάιδευε το μουνί της μπροστά μας ξεδιάντροπά. «Κάντε μου ένα ωραίο στριπ-τιζ είπε καθώς βάραγε μαλακία». Ο Νίκος γδύθηκε αποκαλύπτοντας το γυμνασμένο του σώμα και χώθηκε με τα μούτρα ανάμεσα στα πόδια της κάνοντάς της στοματικό. Εγώ γδύθηκα αργά κοιτάζοντας και απολαμβάνοντας το όμορφο θέαμα. Το πουλί μου ήταν σκληρό σαν σίδερο. Πήγα κοντά της και γονατίζοντας δίπλα της έχωσα το πουλί μου στο στόμα της.
Σε λίγο την γύρισε γονατιστή στα 4 ο Νίκος και έτσι εγώ κάθισα στο προσκέφαλο του κρεβατιού και απολάμβανα την πίπα της και τη θέα του μπρατζωμένου νεαρού που την πήδαγε πισωκολλητά. Έβλεπα την ηδονή στο πρόσωπό της καθώς έπαιρνε το μεγάλο του όργανο στο μουνί της και κατάπινε το δικό μου λαίμαργα. Σηκώθηκα γονατιστός μπροστά της και της τον έδινα στο στόμα πιάνοντάς την από τα μαλλιά και ανεβοκατεβάζοντάς της το κεφάλι πάνω στο καβλί μου. Ήθελα να την ξεφτιλίσω στα μάτια του Νίκου για να την πηδήξει πολύ πρόστυχα.
Οπότε άρχισα να της μιλάω πολύ πρόστυχα. «Ναι μωρή πουτάνα, ρούφα την πούτσα μου να σε χύσω μέσα στο στόμα να μου πιείς τα χύσια. Που ήθελες να σε γαμήσουν δύο άγνωστοι άντρες ταυτόχρονα και να σου ξεσκίσουν όλες σου τις τρύπες. Θα σε χορτάσουμε πούτσες μωρή βρωμιάρα». Όσο τα άκουγε αυτά ο Νίκος καύλωνε όλο και περισσότερο και άρχισε να της λέει και αυτός διάφορα πρόστυχα. Άρχισε να της δίνει χαστούκια στον μεγάλο της κώλο και να της λέει «Πάρε την πούτσα μου μωρό μου. Ναι έτσι, βαθιά στην μουνάρα σου. Σου αρέσει μωρό μου; Θες να σου πηδήξω και τη βρωμοκωλάρα σου; Βλέπω ότι στην περιποιούνται συχνά την κωλοτρυπίδα σου. Θα στην περιποιηθώ κι εγώ».
Και με αυτά τα λόγια τον είδα να γλείφει και μετά να χώνει τον αντίχειρά του στην κωλοτρυπίδα της. Αυτή βόγκηξε δυνατά με το χοντρό του δάχτυλο στον κώλο της και την χοντρή του πούτσα στο μουνί της. Την πηδήξαμε έτσι για λίγο και μετά της είπα «Έλα μωρό μου να κάνουμε μια 69 να σου φάω το γαμημένο σου μουνάκι». Ξάπλωσα λοιπόν στο κρεβάτι και ήρθε αυτή από πάνω μου ανάποδα. Άρχισε να μου παίρνει πίπα έτσι κι εγώ να της γλείφω το μουνάκι της που πριν λίγα δευτερόλεπτα γαμούσε ο παιδαράς. Ήταν κατακόκκινο και έσταζε υγρά. Μύριζε και λίγο σαν αντρικό πέος αλλά αυτό με έφτιαξε περισσότερο.
Ο Νίκος είχε πάει μπροστά από το πρόσωπό της και της έδινε την πούτσα του να τη γλείφει ταυτόχρονα με τη δική μου. Έβαζε πότε τη μία, πότε την άλλη και πότε και τις δύο μαζί μέσα στο στόμα της. Τότε έκανε κάτι που ήξερα ότι το έκανε κυρίως για μένα. Είπε στο Νίκο «Μου έταξες κάτι. Να με πάρεις από τον κώλο. Γιατί δεν πάς να το κάνεις τώρα;». Κατάλαβα ότι ήθελε να έχω πρώτη θέση στο θέαμα που επρόκειτο να ακολουθήσει. Ήθελε να δω από 10 πόντους μακριά την πούτσα του νεαρού να χώνεται στον κώλο της. Ήθελε να την δω να εξευτελίζεται μπροστά μου.
Ο Νίκος έκανε ακριβώς ότι του είπε η γυναίκα μου. Πήγε από πίσω της και έσκυψε και άρχισε να της γλείφει την κωλοτρυπίδα της. Εγώ της έτρωγα το μουνί και ο Νίκος την κωλοτρυπίδα ταυτόχρονα. Έβλεπα τη γλώσσα του να χώνεται βαθιά μέσα στην τρύπα της και ήξερα ότι βλέποντας αυτό που θα ακολουθούσε, δεν θα άντεχα πολύ.
Αφού της προετοίμασε την κωλοτρυπίδα με το σάλιο του και την χαλάρωσε, ακούμπησε την ομολογουμένως μεγάλη πούτσα του πάνω στην υγρή της κωλοτρυπίδα και άρχισε να την σπρώχνει σιγά-σιγά προς τα μέσα. Η πούτσα του εξαφανίστηκε μέσα στον κώλο της και αυτή έβγαλε μια δυνατή φωνή. Άρχισε να μπαινοβγαίνει μέσα στον κώλο της και εγώ έβλεπα αυτή την τεράστια μπάρα από κρέας να μπαινοβγαίνει μέσα στον κώλο της γυναίκας μου. Αυτή φώναζε αρκετά από τον πόνο αλλά φαινόταν ότι της άρεσε γιατί μέσα στα βογκητά της έλεγε «Ναι αγόρι μου. Έτσι, σούβλισέ μου τον κώλο. Χύσε μέσα στον κώλο μου να νιώσω το ζεστό στου σπέρμα. Κάνε με πουτάνα σου. Ξεφτίλισέ με».
Εγώ, έβλεπα την μεγάλη σκούρα ψωλή του Νίκου να μπαινοβγαίνει στον άσπρο κώλο της γυναίκας μου ενώ της έγλειφα το μουνί της που έσταζε χυμούς μέσα στο στόμα και πάνω στο πρόσωπό μου, από απόσταση τόσο μικρή που οι έντονες μυρωδιές από τον σοδομισμό της μου γέμιζαν τα ρουθούνια, και δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο. Τα μεγάλα σκούρα και ξυρισμένα αρχίδια του νεαρού χτυπούσαν πάνω στην μύτη μου κάθε φορά που της τον έχωνε. Ήμουν έτοιμος να χύσω. Πριν χύσω όμως είδα την Ντίνα να χύνει πάνω στο στόμα μου. Άρχισε να τρέμει και να χτυπιέται με την πούτσα του Νίκου μέσα στον κώλο της καθώς εγώ συνέχιζα να της πιπιλάω το μουνί. Αμέσως άρχισα να χύνω κι εγώ μέσα στο στόμα της καθώς αυτή είχε καταρρεύσει πάνω στην πούτσα μου προσπαθώντας να αντέξει τον πόνο. Το σπέρμα μου της γέμισε το στόμα και άρχισε να ξεχειλίζει πάνω στα αρχίδια μου. Δεν κουνήθηκα όμως από τη θέση μου. Έμεινα εκεί από κάτω της και απολάμβανα το υπέροχο θέαμα.
Δεν χρειάστηκε να περιμένω πολύ για να δω το καλύτερο σημείο της παράστασης. Σε λίγα λεπτά, άρχισε να φωνάζει δυνατά «ΧΥΝΩ!!» ο Νίκος και άρχισε να χύνει βαθιά μέσα στον κώλο της γυναίκας μου. Έβλεπα την πούτσα και τα αρχίδια του να κουνιούνται βίαια καθώς άδειαζαν μέσα στον κώλο της και καθώς τραβήχτηκε από μέσα της, έπεσαν και δυο σταγόνες σπέρμα στο μάγουλό μου. Έμεινα εκεί και κοίταζα σαν μαγεμένος την ξεχειλωμένη κωλοτρυπίδα της γυναίκας μου να αναβλύζει σπέρμα που κυλούσε προς τα κάτω περνώντας από το μουνί της και στάζοντας στο πρόσωπό μου. Ήταν ένα απίστευτο θέαμα που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Μετά από λίγη ώρα επαναλάβαμε το σεξ και το απολαύσαμε και οι τρεις εξευτελίζοντας για άλλη μια φορά τη γυναίκα μου και τελειώνοντας και οι τρεις ξανά. Ο Νίκος ποτέ δεν υποπτεύθηκε ότι ήμασταν παντρεμένοι. Πίστεψε απλά ότι η γυναίκα μου ήταν μια ξεκωλιάρα που ήθελε να γαμηθεί με δύο άγνωστους άντρες ταυτόχρονα και τους τσίμπησε σε ένα μπαρ. Η γυναίκα μου απόλαυσε τον εξευτελισμό της που της αρέσει, τον έρωτα δύο αντρών ταυτόχρονα όπως ήθελε και πηδήχτηκε από έναν νεαρό μπρατσαρά. Εγώ από την άλλη πήρα μεγάλη χαρά να βλέπω έναν νεαρό μπρατσωμένο και μαυρισμένο επιβήτορα να γαμάει την γυναίκα μου μπροστά μου και να της χύνει τον κώλο κάνοντας την να τελειώνει σαν τρελή. Ήταν με διαφορά η καλύτερη ερωτική περιπέτεια της ζωής μου και χαίρομαι που μου δόθηκε η ευκαιρία να την πραγματοποιήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...