ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Επέτειος γάμου της Άλικης

Κοιμηθήκαμε περίπου μια ώρα , εγώ όμως ξύπνησα από τον ήχο εισερχόμενου μηνύματος στο κινητό μου. Ήταν από τον Διογένη, οποίος με ευχαριστούσε για την βραδιά και έλεγε, ότι θα είναι διαθέσιμος, αν κάποτε σκεφτούμε να το ξανακάνουμε.
Να το ξανακάνουμε...; Μονό από τη σκέψη αυτή, ο πούτσος μου έγινε σαν πέτρα και ανάβοντας ένα τσιγάρο, έβγαλα από την τσάντα το λαπτοπ και συνδέθηκα με το προφίλ στο xHamster...
Έτσι άρχισα να σερφάρω ενώ η Αλίκη κοιμόταν στο κρεβάτι.
Ανάμεσα στους χρήστες που φαινόταν συνδεδεμένοι, ήταν και ένα ζευγάρι από την Θεσσαλονίκη και είχαμε μιλήσει πολλές φορές. Σωματικά ήταν ακριβώς αντίθετα με μας - αυτός (ο Γιάννης) - 1.90 \ 100 κιλά και η γυναίκα του 1.62 \ 58 κιλά.
Στις φωτογραφίες του προφίλ ήταν μια που έδειχνε την γυναίκα του με μάσκα να προσπαθεί να βάλει στο στόμα της το τεράστιο του όργανο και χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.
Ξαφνικά μου έστειλε μήνυμα, που έγραφε ότι τώρα είναι μόνος του για 2 μέρες. Δεν κρατήθηκα και του περιέγραψα το τι κάναμε σήμερα. Ο πούτσος μου ξανασηκώθηκε και χωρίς να καταλαβαίνω τι μου γινετε, τον ρώτησα αν θα ήθελε να έρθει τώρα σε μας...
Αργούσε να απαντήσει, αλλά τελικά έγραψε το "Ναι" και υποσχέθηκε ότι θα έρθει σε μια ώρα η λιγότερα.
Περιμένοντας τον Γιάννη έπινα σαμπάνια και κάπνιζα 5-6 τσιγάρα, δεν υπήρχε καποιο συγκεκριμένο σχέδιο στο μυαλό μου.
Σε 40 λεπτά περίπου χτύπησε τηλέφωνο του δωματίου και απάντησα ότι ο κύριος μπορεί να ανεβεί. Τον προειδοποίησα , ότι θα είμαι με μάσκα και την φόρεσα.
Μπήκε μέσα και από κοντά φαινόταν πραγματικός γίγαντας. Η Αλίκη κοιμόταν πολύ βαθιά και δεν άκουσε τίποτα.
Ο Γιάννης πήρε μαζί του ένα μπουκάλι Jack Daniel's και αμέσως βάλαμε σε ποτήρια από διπλή δόση στον καθένα.
Χαμήλωσα σχεδόν τελείως τα φώτα μετά σήκωσα την κουβέρτα και αποκαλύφθηκε το κάτω μέρος του σώματος της Αλικης. Αυτή ήταν ξαπλωμένη μπρούμυτα και ο Γιάννης δεν μπορούσε να πάρει τα ματιά του από τον κώλο της. Του έκανα νόημα να πλησιάσει, αυτός αμέσως έβγαλε όλα τα ρούχα του και ήρθε κοντά.
Έβαλα μια ποσότητα λιπαντικού στο ένα μου χέρι και ο Γιάννης έκανε το ίδιο. Αρχίσαμε να χαϊδεύουμε τα κωλομάγουλά της φτάνοντας βαθιά ανάμεσα στα πόδια.
Εγώ ανέβηκα στο κρεβάτι και βγάζοντας τελείως την κουβέρτα χάιδευα την πλάτη της Αλικης ενώ ο Γιάννης σηκώθηκε και φόρεσε προφυλακτικό στο τεράστιο "εργαλείο" του.
Η Αλίκη σαν να άρχιζε να ξυπνάει και ανασήκωσε τον κώλο της, τότε εγώ έβαλα το ένα μου χέρι στην κλειτορίδα της και ταυτόχρονα ο Γιάννης έκανε προσπάθεια να μπει μέσα στο μουνί. Η Αλίκη κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά δεν αποτραβηχτηκε, αντιθέτως - προσπάθησε να βιδώσει το μουσκεμένο "παξιμάδι" της στην τεράστια "βίδα" του Γιάννη.
Αυτός τώρα την κρατούσε από την μέση και μετά από μερικές προσεκτικές κινήσεις κατάφερε τον στόχο του, τότε η Αλίκη έκρυψε το πρόσωπό της στο μαξιλάρι και άρχιζε να βογγάει δυνατά.
Ο Γιάννης δεν άντεξε πολύ και μόλις το μουνί άνοιξε για τα καλά, και ο πούτσος του, σχεδόν όλος έμπαινε μέσα, αυτός έχυσε με κραυγές και κάνοντας ακόμα μερικές κινήσεις πήγε στο μπάνιο.
Η Αλίκη και τότε δεν σταμάτησε να βογγάει και μου λέει : - Δώσε μου την μάσκα. Της την έδωσα και πήγα να πάρω την θέση του Γιάννη, αλλά ο πούτσος μου τώρα ήταν σαν καλαμάκι στο ποτήρι... Τότε έβαλα μπόλικο λιπαντικό στην κωλοτρυπίδα της και άρχισα να μπαίνω από την "πίσω πόρτα". Αμέσως τα βογγητά άλλαξαν ρυθμό και τόνο και ο πούτσος μου, πιο σκληρός από ποτέ, έδινε αυτόν τον ρυθμό. Κάποια στιγμή είδα τον Γιάννη να βγαίνει από το μπάνιο και να ξαπλώνει ανάσκελα στο κρεβάτι μπροστά στην Αλίκη. Μετά πήρε το ένα χέρι της Αλικης και το ακούμπησε στο ακόμα μαλακό όργανο του.
Τότε η Αλίκη, κουνώντας τον κώλο της, ξέφυγε από τον πούτσο μου και ανοίγοντας πόδια του Γιάννη, ήρθε κοντά στο "τέρας" του. Το έπαιζε με τα 2 της χεριά μαζί, το έβαζε και ανάμεσα στα μεγάλα βυζιά της. Έκανε και προσπάθεια να το βάλει στο στόμα, αλλά μόνο να το γλείψει μπορούσε. Τελικά κατάφερε να το κάνει μεγάλο και σκληρό και ο Γιάννης φόρεσε πάνω του προφυλακτικό που ήδη κρατούσε στο χέρι. Η Αλίκη σηκώθηκε και έκανε 2 βήματα μπροστά, έτσι βρέθηκε ακριβώς πάνω από το "τέρας" και αργά αργά άρχιζε να καρφώνετε πάνω του, όμως το μουνί της φαίνεται πάλι έκλεισε και χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια για να μπορέσει να κατεβεί κάτω. Έγειρε μπροστά και κουνούσε μόνο τον κώλο της πάνω-κάτω, τα μουνόχειλα της και το δέρμα γύρω από το μουνί έγιναν "τύμπανο", σφιχτά αγκαλιάζοντας αυτό το τεράστιο "εργαλείο".
Βλέποντας, ότι η κατάσταση έχει κάπως σταθεροποιηθεί, εγώ τους πλησίασα και αρπάζοντας την Αλίκη από την μέση άρχιζα να τρυπώνω ξανά στην "πίσω πόρτα" της. Με εκπληξη διαπίστωσα, ότι η κωλοτρυπίδα της ήταν ακόμα ανοικτή και ο πούτσος σχεδόν δεν δυσκολεύτηκε να μπει μέσα.
Χρειάστηκε ένα λεπτό για συντονιστεί ρυθμός των κινήσεων των τριών μας και συνεχίζαμε έτσι για 4-5 λεπτά. Ξαφνικά η Αλίκη σταμάτησε να ανεβοκατεβαίνει και αργά κύλησε στο ελεύθερο μέρος του κρεβατιού, ξάπλωσε ανάσκελα και είπε : - Θέλω να τον νιώσω και στον κώλο μου. Αμέσως μετά , έκρυψε το πρόσωπό της στο μαξιλάρι.
Ακόμα μια φορά μέσα στις τελευταίες ώρες κατάλαβα, ότι σήμερα έχω ξυπνήσει μέσα της κάτι τελείως άγνωστο για μένα...
- Η επιθυμία της κύριας είναι το παν. - είπε ο Γιάννης. Κατέβηκε από το κρεβάτι, τράβηξε τα ποδιά της Αλικης και τα σήκωσε ψηλά φέρνοντας τον κώλο της στην άκρη του κρεβατιού. Εγώ πήγα στο μπάνιο για να πλύνω τον πούτσο μου και όταν γύρισα κράτησα τα χεριά της Αλικης, και ο Γιάννης άρχιζε να διευρύνει το δρόμο που άνοιξα εγώ. Ήταν φανερό ότι η Αλίκη πονάει , αλλά όταν ο Γιάννης για μια στιγμή αποτραβήχτηκε, του είπε : - Συνέχισε, μην σταματάς.
Και αυτός συνέχισε βάζοντας λίγο περισσότερη δύναμη και πρόσθεσε μπόλικο λιπαντικό. Όταν τελικά βρέθηκε μέσα, άρχιζε να κινείται με αργό ρυθμό και η Αλίκη ανασήκωνε τον κώλο της για να τον πάρει πιο βαθιά μάλλον, παράλληλα πήρε τον πούτσο μου στο στόμα και δεν αργήσαμε να χύσουμε σχεδόν ταυτόχρονα.
Αμέσως μετά ο Γιάννης έβαλε τα ρούχα του, μας χαιρέτισε και έφυγε.
Το πρωί κοιμηθήκαμε μέχρι αργά και φύγαμε για το σπίτι.
Δεν συζητούσαμε ξανά αυτό που έγινε εκείνη τη νύχτα, αλλά σίγουρα δεν το ξεχάσαμε γιατί το σεξ μεταξύ μας έγινε από τότε πολύ πιο έντονο...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...