ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Όχι… δεν ήταν όνειρο


 Όχι… δεν ήταν όνειρο… επιτέλους θα σε ξανάβλεπα μετά από μια αιωνιότητα. Λίγες ήταν οι μέρες αλλά φάνταζαν πολλές για μένα. Στο συνηθισμένο μέρος που βρισκόμασταν ήταν αδύνατο να βρεθούμε σήμερα. Ο λόγος; Επισκέπτες!!

Έτσι σκέφτηκα να πάμε κάπου ψηλά στην πόλη εκεί που δεν έχει αδιάκριτα μάτια για να σε σφίξω επιτέλους στην αγκαλιά μου.
Μπήκες στο αμάξι και αναστατώθηκα μόλις σε είδα. Κάθε φόρα που σε συναντώ αυτό παθαίνω!! Νιώθω ένα κάψιμο να ξεκινά απ τα νύχια μέχρι το κεφάλι με αποκορύφωμα φυσικά ο πούτσος μου να θέλει να βγει έξω απ το τζιν!

«Για σου μωρό μου» είπες και έσκυψες να σου δώσω ένα φιλί στα χείλη.

Ανατρίχιασα!!
Γρήγορα ξεκίνησα για το δασάκι. Αν και νύχτα πια, η ζέστη ήταν μεγάλη ακόμη. Καλοκαιράκι βλέπεις.
Στην διαδρομή λέγαμε διάφορα αλλά το μυαλό μου (και τα μάτια μου) ήταν στο βαθύ ντεκολτέ και στις καμπύλες που ξεχύνονταν έξω από την μπλούζα σου.. αδυναμίες βλέπεις.!! Μετά βίας συγκρατήθηκα να μην απλώσω το χέρι μου και χουφτώσω τα μεγάλα και σφιχτά στήθη σου.
Φτάσαμε. Ανάμεσα στα δένδρα σταμάτησα το αμάξι έσβησα την μηχανή και γύρισα σε άρπαξα και σε πήρα στην αγκαλιά μου! Απ τα ωραιότερα παθιάρικα φιλιά που μου έχεις δώσει ήταν..

«Μωρό μου, μου έλειψες πολύ» σου λέω...

«Και συ αγόρι μου» απαντάς...

Αδιάκριτα το χέρι μου ανεβαίνει στο στήθος σου και με μια κίνηση χώνεται και αγγίζει τη ρώγα σου που ήδη ήταν σκληρή.
Ακούω απ τα χείλη σου να βγαίνει ένας αναστεναγμός και καταλαβαίνω πως έχει ήδη μουσκέψει το μουνάκι σου. Χωρίς να χάσω χρόνο, αφήνω το χέρι μου να κατέβει χαμηλά και αγγίζω με το δάχτυλο μου το μουνάκι σου πάνω απ’ το μικρό στρινγκ!
Όντως μούσκεμα ήταν! Παραμερίζω το λεπτό ύφασμα και νιώθω τα πρησμένα μουνόχειλα υγρά στα δάχτυλα μου. Ήσουν καύλα!! Ανασηκωμένη η φούστα και τα βυζιά σου να είναι έξω απ’ το σουτιέν με τις ρώγες μεγάλες και όρθιες!! Ήθελα επειγόντως να σε γαμήσω!

«Πάμε έξω απ’ το αμάξι» σου είπα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...