ερωτικές ιστορίες

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας... Καλή και... καυτή ανάγνωση..

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Η-πρώτη-εμπειρία

 Ονομάζομαι Έλενα και είμαι 26 ετών. Είμαι με ένα παιδί τον Γιάννη από το Λύκειο. Η ερωτική μας ζωή είχε τα πάνω της και τα κάτω της. Ήθελα να κάνω πολλά πράγματα πάνω στον ερωτά αλλά ποτέ δεν τολμούσα να τα πραγματοποιήσω , ίσως για να μην χαλάσω την ιδέα που είχε ο Γιάννης για εμένα ίσως ήταν απλά φόβος. Ποιος ξέρει?

Τώρα τελευταία μου είχε μπει η ιδέα να κάνουμε κάτι το πολύπλοκο.
Ήθελα να κάνω μια παρτουζα. Ήθελα άντρες. Και οι γυναίκες δεν με χαλούσαν......
Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ. Ούτε με αηδίαζε αλλά Ούτε με τρέλαινε η ιδέα. Με τον Γιάννη είχαμε μιλήσει για τέτοιες εμπειρίες και δεν φαινόταν να είναι αρνητικός στην ιδέα αρκεί να ήταν παρούσα και μια γυναίκα.
Aρχισα να ψάχνω έτσι για πλάκα στην αρχή στο ιντερνετ να βρω κάτι ενδιαφέρον για να πραγματοποιήσω τις φαντασιώσεις μου.

Έψαχνα Έψαχνα Έψαχνα μέχρι που το πέτυχα. \'\'Ζευγάρι έμπειρο από Θεσσαλονίκη ψάχνει Ζευγάρι για στιγμές χαλάρωσης αισθησιασμού και ερωτά\'\'. Ηλικίες 28 ο άντρας 26 η γυναίκα. Χμμμ σκέφτηκα είμαστε πολύ κοντά. Τακης και Σονια. Είδα τις Φώτο τους και καύλωσα. Στην μια ήταν ένα παλικάρι καθισμένο στον καναπέ με σβησμένο το πρόσωπο του (για ευνόητους λόγους), Η Σονια καθόταν στα πόδια του και αυτός την γαμούσε. Ήταν σκυμμένη εμπρός με τον κώλο τουρλωμένο για πίσω και πίσω της ακριβώς ήταν ο Τακης και έβαζε τον χοντρό του πουτσο στην κωλοτρυπιδα της. Έδειχνε να το ευχαριστιέται. Σε μια άλλη φωτο ήταν η Σονια με μια κοπέλα στο κρεβάτι και η κοπέλα της έγλυφε το μουνάκι της.
Και ο Τακης και η Σονια είχαν όμορφα κορμιά και πολύ σεξουαλικά. Μεγάλο πούτσο ο Τακης με ωραίο σφιχτό κορμι και κώλο. Η Σονια ήταν λίγο κοντούλα με τέλειες αναλογίες και μεγάλο στήθος.
Τα διάβασα όλα αυτά, τα ξαναδιάβασα......... είδα τις φωτο.... τις ξαναείδα. Είχα φουντώσει. Έβαλα το χεράκι μου μέσα στο βρακακι μου και έχωσα 2 δάκτυλα μέσα και ’ρχισα να μαλακίζομαι μέχρι που τέλειωσα μέσα σε σπασμούς.
Το ίδιο βράδυ αποφάσισα να μιλήσω στον Γιάννη.
Καθίσαμε και τα συζητήσαμε όμορφα και ωραία. Μου είπε ότι και αυτός είχε την ίδια φαντασίωση αλλά είχε ενδοιασμούς για εμένα και για το αν θα έκανε καλό στην σχέση μας.
Αποφασίσαμε να βγούμε μαζί τους για ένα ποτάκι να τους γνωρίσουμε με σκοπό να δούμε αν ταίριαζε η χημεία μας και μετά..... βλέπαμε.
Τους έστειλα mail και αυτοί απάντησαν. Ήθελαν να δουν μια Φώτο μας. Τους την έστειλα. Την επόμενη μέρα μου απάντησαν καταφατικά. Το ραντεβού κλείστηκε σε κεντρικό μαγαζί-καφέ της Θεσσαλονίκης στην Αριστοτέλους. Κατά τις 10 ήμασταν εκει. Είχα μεγάλη αγωνία να τους δω live. Φοβόμουν και την αντίδραση του Γιάννη......
Τελικά μετά από 10 λεπτά ήρθαν. Γνωριστήκαμε, ήταν και οι δυο πολύ ευχάριστοι. Στην αρχή βέβαια υπήρχε μια σχετική αμηχανία και από τις δυο πλευρές αλλά μετά από 3-4 ποτάκια χαλαρώσαμε και αρχίσαμε την συζήτηση. Είχαμε πολλά κοινά ενδιαφέροντα και ήταν άνθρωποι με πολύ χιούμορ. Ο Τάκης φορούσε ένα ωραίο γκρι κοστούμι και ήταν πολύ σέξι. Η Σονια ένα κοντό φόρεμα με δικτυωτό καλσόν και ανοιχτό ντεκολτέ και έβλεπα τον Γιάννη να έχει κολλήσει το βλέμμα του πάνω της. Εγώ φορούσα μια μίνι φούστα αεράτη με σέξι κάλτσες και κάπου κάπου έκανα σταυροπόδι με σκοπό να σηκωθεί λίγο η φούστα παραπάνω ώστε να κάνω τον Τακη να κοιτάξει. Πράγμα που ήταν πολύ εύκολο εν τέλη όπως αποδείχτηκε στην πορεία. Είχε καρφώσει το βλέμμα του πάνω μου και με έτρωγε με τα μάτια του. ’ρχισα να νιώθω το μουνάκι μου να υγραίνεται πολύ.
Κάποια στιγμή γύρω στις 2 το βράδυ ο Τακης έριξε την ιδέα να πάμε όλοι μαζί στο σπίτι τους για ένα ποτάκι. Αμέσως μετά έφυγαν και οι δυο τους στην τουαλέτα με σκοπό από ότι κατάλαβα να μας αφήσουν να το σκεφτούμε λίγο με τον Γιάννη και να αποφασίσουμε και οι δυο. Υπήρχε χημεία και αυτό φαινόταν. Συμφωνήσαμε να πάμε.
Πήγαμε στο σπίτι τους στο Πανόραμα. Ένα ωραίο σπίτι με μεγάλη αυλή και γρασίδι και με καταπληκτική θέα σε όλη την Θεσσαλονίκης.
Καθίσαμε στο σαλόνι και ο Τακης άναψε το τζάκι και η Σονια άνοιξε ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί.
Καθίσαμε αρχίσαμε να συζητάμε πρώτα για διακοπές και χαζομάρες που έχουμε κάνει.................... μετά η συζήτηση πήγε στο σεξ. Μας είπαν για τις εμπειρίες τους. Είχαν κάνει πράγματα πρόστυχα και τρελά. Ο Τακης πρότεινε να καθίσω δίπλα του και η Σονια δίπλα στον Γιάννη μιας και καθόμασταν αναλογίες ζευγάρι σε δυο αντικριστούς καναπέδες. Κοιτάχτηκα με τον Γιάννη στα μάτια και σηκώθηκα διστακτικά και κάθισα πλάι στον Τακη. Είχαν πια χαλαρώσει πολύ από το ποτό και αισθανόμουν πολύ άνετα. ’ρχισα να συζητάω με τον Τακη για σεξ μια και ο Γιάννης με την Σονια είχαν πιάσει άλλο θέμα. Ένιωσα το χέρι του γύρω από τους ώμους μου. Ταράχτηκα αλλά δεν τραβήχτηκα. Με ρωτάει ο Τακης ‘’μωρό θες να σε φιλήσω?’’ ταράχτηκα ακόμα πιο πολύ και γύρισα να κοιτάξω τον Γιάννη. Τον είδα να φιλάει με πάθος την Σονια και να έχει βάλει το ένα του χέρι μέσα στα βυζιά της. Σοκαρίστηκα. Δεν είχαν φανταστεί ποτέ ότι θα έβλεπα τον Γιάννη με άλλη γυναίκα........ Έσκυψα και φίλησα τον Τακη. Μόλις είδε αυτός ότι εγώ του άναψα \'\'πράσινο φως\'\' όρμησε πάνω μου. Έβαλε το χέρι του ανάμεσα στα πόδια μου και μου έπιασε το μουνι. Αισθάνθηκε το υγρό μου μουνι. Το κιλοτάκι μου ήταν μούσκεμα.
Μου κατεβάζει βίαια το κιλοτάκι , μου σηκώνει την φούστα και χώνει την γλωσσά του βαθιά μέσα στο μουνι μου πίνοντας όλα μου τα υγρά. Απέναντι έβλεπα την Σονια ολόγυμνη να έχει κατεβάσει το παντελόνι στον Γιάννη και να του παίρνει πίπα. Το όλοι θέαμα ήταν πολύ ερεθιστικό. Τελείωσα μέσα σε σπασμούς. Ο Τακης σηκώθηκε και έβγαλε το παντελόνι του και το πουκάμισο και τα εσώρουχα.....
Ένας μεγάλος χοντρός και μακρύς πουτσος σηκωμένος με περίμενε. Γονάτισα και τον πήρα στο στόμα μου. Τον ρουφούσα με μανία, του ζουλούσα τα μπαλάκια του ... τον είχα σαλτάρει.. ξαφνικά ένα μεγάλο κύμα σπέρματος πλημμύρισε το στόμα μου. Ήταν καυτό και παχύρευστο ... το κατάπια και καθάρισα με την γλωσσά μου ότι είχε μείνει πάνω του.
Απέναντι έβλεπα τον Γιάννη μου να έχει βάλει στα τέσσερα την Σονια και να της αλλάζει τα φωτά στο γαμίσι.
Ο Τακης με άρπαξε από την μέση και με ρίχνει στα τέσσερα. Αρχίζει να μου γλύφει την κωλοτρυπίδα, βάζει ένα δάκτυλο μέσα και συνεχίζει να μου την γλύφει. Αυτή άρχισε να ανοίγει σιγά σιγά και ο Τακης έβαλε και δεύτερο δάκτυλο. Πονούσα μιας και δεν το κάναμε συχνά με τον Γιάννη από πίσω , πονούσα αλλά μου άρεσε. Είχα τρελαθεί. Βγάζει τα δάκτυλα του και μου βάζει τον χοντρό του πουτσο στην πλέον ανοιχτή μου κωλοτρυπίδα και αρχίζει να με σκίζει. Τι πόνος... τι ηδονή..... με έσκιζε. Έβαλα δυο δάκτυλα στο μουνι μου και μαλακιζόμουν όσο αυτός μου άνοιγε τον πάτο....... τέλειωσα ξανά και άπειρα υγρά μου γέμισαν τον καναπέ. Ο Τακης τέλειωσε μέσα μου, μέσα στον κώλο μου. τα χυσια του έτρεχαν από την κωλοτρυπίδα μου και κυλούσαν στο μουνι μου.
Απέναντι ο Γιάννης με την Σονια είχαν πέσει εξαντλημένοι στον καναπέ και ξεκουράζονταν. Άνετοι όλοι μας πια ήπιαμε λίγο κρασάκι ακόμα και μετά ανεβήκαμε όλοι μαζί στο πάνω πάτωμα , στην κρεβατοκάμαρα.

Εκεί υπήρχε ένα τεράστιο κρεβάτι υπέρδιπλο με σατέν μοβ σεντόνια. ξαπλώσαμε όλοι μαζί και αρχίσαμε τα χάδια. Δεν άργησαν οι άντρες να σηκώσουν και πάλι τα εργαλεία τους.
Τότε όμως ένιωσα την Σονια να με χαϊδεύει στο στήθος. Σοκαρίστηκα. Ήταν η πρώτη φορά που με άγγιζε έτσι μια γυναίκα. Η Σονια έσκυψε και με φίλησε με πάθος στο στόμα χώνοντας την γλωσσά της μέσα μου. Οι άντρες είχαν αποσυρθεί στο πλάι και κοιτούσαν. ’ρχισε να μου πιπιλάει τις σκληρές μου ρώγες και να με χαϊδεύει παντού. Εγώ έβαλα δειλά τα χέρια μου και έπιασα πρώτα το στήθος της και μετά το καλοξυρισμένο μουνάκι της. Έβαλα 3 δάκτυλα μέσα. Ήταν πολύ υγρό και ζεστό. Η Σονια τραβήχτηκε και έβαλε το κεφάλι της ανάμεσα στα ανοιχτά μου σκέλια και με έγλυφε. Έχωνε την γλωσσά της μέσα βαθιά και έπαιζε με την κλειτορίδα μου έχοντας ένα δάχτυλο βαλμένο στον κώλο μου. Τελικά κανείς άντρας δεν γλύφει όπως γλύφει μια γυναίκα. Αυτή ξέρει όλα τα μυστικά............... τέλειωσα για τρίτη φορά εκείνο το βράδυ. Η Σονια μου ζήτησε κοιτώντας με στα μάτια να της προσφέρω την ίδια ικανοποίηση. Με πολύ αργές κινήσεις και όχι τελείως σίγουρη για το τι πάω να κάνω έσκυψα και πιπίλισα τις μεγάλες στητές της ρώγες που είχαν πεταχτεί και έβαλα διστακτικά την γλωσσά μου μέσα στο μουνι της. Παράξενη γεύση αλλά πολύ γκαβλωτικη..... μου άρεσε τρομερά. Μου είπε να ανοίξω τα πόδια μου και να γυρίσω στο πλάι και εγώ υπάκουσα. Τότε έβαλε σταυρωτά τα πόδια της ανάμεσα στα δικά μου και τα υγρά καυτά μουνάκια μας άγγιξαν το ένα το άλλο. Αρχίσαμε να τρίβουμε τα μουνάκια μας απαλά. Η Σονια χτυπιόταν με σπασμούς πάνω στο κρεβάτι και όταν τέλειωσε εγώ άρχισα να της γλύφω όλα της τα υγρά με μανία.
Ήρθε ο Γιάννης από πίσω μου με αγκάλιασε και ξάπλωσε ανάσκελα στο κρεβάτι. Ο πουτσος του ήταν σηκωμένος και σκληρός. Ανεβήκαμε πάνω του και αρχίσαμε να τον γαμαω βίαια. Ο Γιάννης με τραβάει μπροστά ώστε το δικό μου στήθος να αγγίξει το δικό του. Η ορθάνοικτη πλέον κωλοτρυπίδα μου ήταν τουρλωμένη και διαθέσιμη στον πουτσο του Τακη ο οποίος ήρθε από πίσω και άρχισε να μου τον βάζει από πίσω αργά αργά. Ένας λεπτό αργότερα είχα 2 γκαβλια μέσα μου να με σκίζουν. Στην αρχή πονούσα αλλά ο πόνος αυτός ήταν ευχάριστος , μου άρεσε . Συντόνισαν τις κινήσεις τους και με γαμούσαν και οι δυο με τον ίδιο παλμό. Με ξέσκιζαν. Η Σονια μου έδινε παθιασμένα γλωσσοφιλα στο στόμα μην αφήνοντας με να πάρω ανάσα.
Πρώτος τέλειωσε μέσα στο μουνι μου ο Γιάννης και ακολούθησε ο Τακης βαθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα μου αμέσως μετά. Εν το μεταξύ εγώ είχα τελειώσει 2 φόρες σε ολόγυμνη αυτό το διάστημα. Βγάλανε και οι δυο τις ψωλες τους από μέσα μου και μου τις έδωσαν στο στόμα να τις καθαρίσω από τα χυσια τους και τα υγρά μου, πράγμα που έκανα με πολύ ευχαρίστηση. Η Σονια έσκυψε και άρχισε να γλύφει τα χυσια του Γιάννη και του Τακη που έτρεχαν από το ξεσκισμένο μου μουνι και από την ορθάνοικτη κωλοτρυπίδα μου.
Πέσαμε όλοι μαζί εξαντλημένοι και κλείσαμε τα μάτια μας. Το πρωί σηκωθήκαμε. Η Σονια είχε ετοιμάσει πρωινό. Φάγαμε ήπιαμε και φεύγοντας ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το άλλο Σαββατοκύριακο.
Ανυπομονώ να έρθει......... Από τότε κάθε βράδυ ξεσκιζόμαστε με τον Γιάννη στο σπιτι. Μας ανανέωσε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ο λογιστής μας και η βοηθός του

 Όταν η εταιρία μετακόμισε στο καινούριο κτίριο ήμουν όλο νεύρα. Κάθε μέρα έμπαίνα στο γραφείο μου μουτρωμένος. Τι χάλια ήταν αυτά, λες και ...